Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

Ιράν: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους [Εικόνες]

Φόβοι ότι οι επιβαίνοντες είναι νεκροί

Ιράν: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους [Εικόνες]

Ιράν: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους [Εικόνες]
Σημειώνεται πως το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Μεχραμπάντ της Τεχεράνης με προορισμό την πόλη Σεμιρόμ
(Φωτογραφία: Reuters)
Συνεχίζονται εν μέσω πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους της ιρανικής εταιρείας Aseman Airlines, το οποίο συνετρίβη σε ορεινή περιοχή του νοτιοδυτικού Ιράν, ενώ εκφράζονται φόβοι ότι οι 65 επιβάτες είναι νεκροί.

16 φωτογραφίες


Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στην κρατική τηλεόραση του Ιράν ότι όλοι οι επιβαίνοντες έχουν σκοτωθεί. Στη συνέχεια, όμως, εκδόθηκε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία δεν είναι δυνατόν προς το παρόν να προσεγγίσουν τα σωστικά συνεργεία τον χώρο της συντριβής και κατά συνέπεια δεν μπορούν «να επιβεβαιώσουν επισήμως» ότι δεν υπάρχουν επιζώντες.

Η εταιρεία αρχικά ανέφερε, επίσης, ότι στο δικινητήριο ATR 72 επέβαιναν 66 άνθρωποι - 60 επιβάτες και εξαμελές πλήρωμα. Αργότερα, διευκρινίστηκε ότι συνολικά οι επιβαίνοντες ήταν 65, επειδή ένας από τους επιβάτες έχασε την πτήση.

Σημειώνεται πως το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Μεχραμπάντ της Τεχεράνης με προορισμό την πόλη Σεμιρόμ και περίπου 50 λεπτά αργότερα εξαφανίστηκε από τις οθόνες των ραντάρ.

Υπό αντίξοες συνθήκες οι έρευνες


Καθώς πέφτει η νύχτα και λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, δυσχεραίνονται οι προσπάθειες των ελικοπτέρων να εντοπίσουν από αέρος το σημείο της συντριβής. Τα σωστικά συνεργεία χτενίζουν την ορεινή περιοχή και στο έδαφος.

«Κάνει ολοένα και περισσότερο κρύο, σκοτεινιάζει κι ακόμη δεν έχουμε ούτε ίχνος από το αεροπλάνο» είπε ο ρεπόρτερ τηλεοπτικού καναλιού που συνοδεύει τους διασώστες στη χιονοσκέπαστη οροσειρά Ντένα, όπου 40 βουνά ξεπερνούν σε ύψος τα 4.000 μέτρα.

Συγγενείς των επιβατών έχουν συγκεντρωθεί στο αεροδρόμιο τους Γιασούζ. «Τηλεφωνούσα όλο το πρωί και δεν μου απαντούσε (σ.σ. ο επιβάτης συγγενής). Έτσι, τηλεφώνησα στον αδελφό μου κι εκείνος λέει, θα έρθει, δεν έχει καθυστερήσει ακόμη. Του εξήγησα ότι εδώ βρέχει. Μου απαντάει, μην ανησυχείς. Αργότερα, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι το αεροπλάνο έπεσε» αφηγήθηκε μια νέα γυναίκα στη δημόσια τηλεόραση του Ιράν.

Ο ανώτατος θρησκευτικός ηγέτης, Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, και ο πρόεδρος, Χασάν Ροχανί, εξέφρασαν τα συλλυπητήριά τους, ενώ ο πρόεδρος ζήτησε από τον υπουργό Μεταφορών να ηγηθεί των ερευνών για τα αίτια του δυστυχήματος.
in.gr με πληροφορίες από Reuters

Υπό εξέταση τα προαπαιτούμενα Η υλοποίηση του ελληνικού προγράμματος στο σημερινό Eurogroup

Υπό εξέταση τα προαπαιτούμενα

Η υλοποίηση του ελληνικού προγράμματος στο σημερινό Eurogroup

Η υλοποίηση του ελληνικού προγράμματος στο σημερινό Eurogroup
Πρώτο θέμα θα αποτελέσει η υλοποίηση του ελληνικού προγράμματος στο Eurogroup που θα συνεδριάσει σήμερα στις Βρυξέλλες στις 16.00 ώρα Ελλάδας
(Φωτογραφία: ΑΠΕ)
Πρώτο θέμα θα αποτελέσει η υλοποίηση του ελληνικού προγράμματος στο Eurogroup που θα συνεδριάσει σήμερα στις Βρυξέλλες στις 16.00 ώρα Ελλάδας και στο οποίο θα συμμετάσχει ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος.

Σύμφωνα με την επίσημη ατζέντα, «το Eurogroup θα αποτιμήσει εν συντομία την περαιτέρω πρόοδο στην εφαρμογή των προαπαιτούμενων της γ' αξιολόγησης που απομένουν. Στην προηγούμενη συνεδρίαση, το Eurogroup εξέφρασε ικανοποίηση για την εφαρμογή σχεδόν όλων των συμφωνηθέντων προαπαιτούμενων ενεργειών (prior actions) για την γ' αξιολόγηση του προγράμματος του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM)».

Προστίθεται δε, πως «το Eurogroup έδωσε εντολή στο Euro Working Group να επαληθεύσει την πλήρη εφαρμογή των εκκρεμών προαπαιτούμενων δράσεων βάσει της αξιολόγησης από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Μετά την ολοκλήρωση της πλήρους εφαρμογής των προαπαιτούμενων ενεργειών και με την ολοκλήρωση των εθνικών διαδικασιών (σ.σ. αφορά στις εγκρίσεις από τα εθνικά κοινοβούλια, όπου αυτή απαιτείται), το διοικητικό συμβούλιο του ESM αναμένεται να εγκρίνει την εκταμίευση της τέταρτης δόσης στο πλαίσιο του προγράμματός του».

Σημειώνεται ότι από τα 110 προαπαιτούμενα της γ' αξιολόγησης απομένουν δύο «τεχνικής φύσεως», μετά και από την υποβολή την περασμένη Παρασκευή των δεσμευτικών προσφορών για τον ΔΕΣΦΑ. Πρόκειται για το «Ελληνικό» για το οποίο αναμένεται η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, και για την πορεία των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών. Ωστόσο, οι πλειστηριασμοί συνδέονται με τη δόση του 1 δισ. ευρώ και στην ουσία η πορεία τους θα εξετασθεί τον Απρίλιο, οπότε, εκτός απροόπτου, θα εκταμιευθεί το συγκεκριμένο ποσό.

Από τη δόση των 6,7 δισ. ευρώ που θα λάβει η Ελλάδα από τον ESM, λόγω της ολοκλήρωσης της γ' αξιολόγησης, αρχικά θα εκταμιευθούν 5,7 δισ. ευρώ. Από το ποσό αυτό, τα 3,3 δισ. ευρώ θα κατευθυνθούν για την κάλυψη των δανειακών αναγκών της χώρας για το διάστημα Φεβρουαρίου- Ιουνίου 2018, το 1,9 δισ. ευρώ για τη δημιουργία ταμειακού αποθέματος (cash buffer) και το 0,5 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου σε ιδιώτες. Το υπόλοιπο 1 δισ. ευρώ αφορά επίσης στην αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του Δημοσίου. Για την εκταμίευσή του, η χώρα πρέπει να έχει εκκαθαρίσει οφειλές συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ και παράλληλα να διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί.

Σημειώνεται ότι στις 20 Φεβρουαρίου αναμένεται να έρθουν στην Αθήνα τα τεχνικά κλιμάκια των θεσμών και στις 26 Φεβρουαρίου οι επικεφαλής (Πίτερ Ντόλμαν- ΔΝΤ, Ντέκλαν Κοστέλο- Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Φραντσέσκο Ντρούντι- ΕΚΤ και Νικόλα Τζιαμαρόλι- ESM), σηματοδοτώντας την έναρξη της δ' αξιολόγησης. Η παραμονή των επικεφαλής θα είναι ολιγοήμερη και στις συζητήσεις θα τεθούν η ατζέντα και το χρονοδιάγραμμα των επόμενων επαφών.

Οι επικεφαλής των κλιμακίων προγραμματίζεται να επανέλθουν μετά το Πάσχα για τις τελικές διαπραγματεύσεις, μεταξύ των οποίων θα περιλαμβάνονται οι λεπτομέρειες του «ελληνικού προγράμματος» που θα εφαρμοστεί μετά το μνημόνιο, οι ρυθμίσεις για το χρέος, καθώς και το είδος της εποπτείας μετά την- χωρίς προληπτική πιστωτική γραμμή- έξοδο από το πρόγραμμα.
in.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Έχασε την ζωή της από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο σπίτι της η δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα! (βίντεο)




Έχασε την ζωή της από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο σπίτι της η δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα! (βίντεο)



Ακόμα μια απώλεια μετρά ο χώρος της δημοσιογραφίας στην Ελλάδα μετά και τον χαμό της Καρoλiνας Κάλφα.
Η γνωστή παρουσιάστρια έχασε την ζωή της κατά τη διάρκεια πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε στο σπίτι της, σήμερα το πρωί, στα Γλυκά Νερά Νέας Ποτίδαιας, στη Χαλκιδική.
Την τραγική αποκάλυψη την έκανε στο Facebook ο δημοσιογράφος και φίλος της Καρoλiνας Κάλφα, Μάνος Τσαγκαράκης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο συμβάν – επιχείρησαν οκτώ πυροσβεστικοί υπάλληλοι με τρία οχήματα, οι οποίοι απεγκλώβισαν από την οικία και μία 76χρονη γυναίκα με αναπνευστικά προβλήματα.
Η είδηση του θανάτου της με τον τραγικό αυτόν τρόπο έπεσε σαν «βόμβα» με τους δικούς της ανθρώπους και τους συναδέρφους της να μην μπορούν να πιστεύουν το γεγονός.
Ποια ήταν η Καρολίνα Κάλφα:
Η Καρoλiνα Κάλφα, που εκτός από την παρουσίαση των δελτίων ειδήσεων στoν AΝΤ1, έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά μέσα μαζικής ενημέρωσης και εργαζότανoταν μεταξύ άλλων και στo δελτίo ειδήσεων τoυ ALTER, έως oταν τo κανάλι έκλεισε και μετακόμισε με την μητέρα της Χαλκιδική.
Η Καρολίνα Κάλφα είχε ένα γιό.
Δείτε την τελευταία της συνέντευξη: 

ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

Προσθήκη λεζάνταςΤο ιστολόγιό μας εύχεται σε όλους τους αναγνώστες και αναγνώστριές του ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

Η περίοδος αυτή, πέρα από τις δυσκολίες στη ζωή του καθενός μας, μπορεί να γίνει ωφελιμότερη και ουσιαστικότερη, μέσα στην καθημερινότητά μας.

Ας την αξιοποιήσουμε, όσο καλύτερα μπορούμε...! 

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

H ΕΡΤ στην Κ/Φ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣστιγμές έντασης γύρω από τα Ίμια κατέγραψε η κάμερα της ΕΡΤ.

Μαρτυρίες για τις στιγμές έντασης γύρω από τα Ίμια κατέγραψε η κάμερα της ΕΡΤ.
Ο κυβερνήτης και το πλήρωμα της Κ/Φ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ -που δέχτηκε πλάγιο χτύπημα από ακταιωρό της Τουρκίας στα μέσα Ιανουαρίου και πριν λίγες ώρες επέστρεψαν στη Σαλαμίνα, αποκαλύπτουν τι συμβαίνει στο ανατολικό Αιγαίο και πως αντιμετωπίζονται από το Πολεμικό Ναυτικό όλες αυτές οι προκλητικές ενέργειες.

«Νομοσχέδιο για την προστασία του πολίτη από την αξιοπιστία και την ακρίβεια των πληροφοριών»!

Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018

«Νομοσχέδιο για την προστασία του πολίτη από την αξιοπιστία και την ακρίβεια των πληροφοριών»!

"Ψευδείς ειδήσεις" (fake news)... όταν μια είδηση δεν είναι αρεστή στο υπερεθνικό κεφάλαιο
 
Aπό το "PRESS-GR"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
«Κάθε άνθρωπος εκτός του επαγγέλματός του
εκτελεί κάποια πνευματική δραστηριότητα, είναι δηλαδή ένας "φιλόσοφος", καλλιτέχνης, καλαίσθητος, συμμετέχει
σε μια αντίληψη του κόσμου, διαθέτει μια συνειδητή
γραμμή ηθικής συμπεριφοράς, συμβάλλει στην υποστήριξη
ή στην αλλαγή της αντίληψης για τον κόσμο,
δηλαδή στη δημιουργία νέων τρόπων σκέψης»
 Antonio Gramsci, "Quaderni del carcere" (Τετράδια της φυλακής)
Στη "μεγάλη δημοκρατική ευρωπαϊκή οικογένεια" σωρηδόν τα σχέδια νόμου  για την "προστασία" των Ευρωπαίων πολιτών από τις "ψευδείς ειδήσεις" (Fake news) στα κοινοβούλια των χωρών της Ε.Ε. Στη Γαλλία, στην Ιταλία Ιταλία, τη Γερμανία, την Ισπανία -οσονούπω και στην Ελλάδα- οι Ευρωπαίοι πολιτικοί μας κι οι κυβερνήσεις βάλθηκαν να μας σώσουν και από τις ψεύτικες ειδήσεις.
Τα νομοσχέδια κι οι σχετικές προτάσεις νόμων που θα θωρακίσουν τον...Ευρωπαίο πολίτη απέναντι στη διάδοση "ψευδών ειδήσεων" συνοδεύονται από αιτιολογική έκθεση που αναλύει τους σκοπούς των προτεινόμενων ρυθμίσεων, την αναγκαιότητα νομοθέτησης του "εγκλήματος ψευδών ειδήσεων" για την προστασία του πολίτη και της "δημοκρατίας". Τι διαβολική σύμπτωση που αγγίζει τα όρια της συνομωσιολογίας... οι "αιτιολογικές εκθέσεις" λες κι έχουν γραφτεί από το ίδιο χέρι ή κάποιο φωτισμένο πνεύμα ενέπνευσε δεξιές κι "αριστερές" ευρωπαϊκές κυβερνήσεις για τη σωτηρία μας. Νομοθετήσεις από την ίδια μήτρα με το...ίδιο περιεχόμενο: «Νομοσχέδιο για την προστασία του πολίτη από την αξιοπιστία και την ακρίβεια των πληροφοριών»! Οι κύριοι της παγκοσμιοποίησης, η νέα τάξη, το υπερεθνικό κεφάλαιο νοιώθουν πως απειλούνται από την ανάπτυξη και τις προοπτικές της μη ελεγχόμενης πληροφορίας. Έτσι θέλουν το αποκλειστικό μονοπώλιο της πληροφορίας, το οποίο ελέγχουν απόλυτα με την δημοσιογραφική αργυρώνητη πορνεία και τα ΜΜΕ. Τρέμουν και δαιμονοποιούν την εναλλακτική πληροφόρηση και θεσμοθετούν ποινές χαρακτηρίζοντας τη μη ανεκτή πληροφορία ως "fake news" (ψευδείς ειδήσεις).

Να και πάλι η συνομωσιολογία... ο γνωστός πολυεκατομμυριούχος "φιλάνθρωπος" George Soros προανήγγειλε τους στόχους των "δημοκρατιών" της πολιτισμένης δύσης: The Guardian, 26 Gen;arh 2018: George Soros: Facebook and Google a menace to society (μια ομιλία-βίντεο για την προστασία μας από τον "φιλάνθρωπο" πολυεκατομμυριούχο: ΕΔΩ). Το είδαμε κι αυτό... "απειλή για την κοινωνία το Facebook κι η Google"...

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ: 
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2018/02/fake-news.html

Σκύρος: Το «αεροπλανοφόρο» της ΠΑ στο Αιγαίο και γιατί αποτελεί ένα από τους κύριους στόχους της ΤΗΚ

Σκύρος: Το «αεροπλανοφόρο» της ΠΑ στο Αιγαίο και γιατί αποτελεί ένα από τους κύριους στόχους της ΤΗΚ
Η αεροπορική βάση Σκύρου όπου φιλοξενείται η 135ΣΜ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες της ΠΑ τόσο από άποψη επιχειρησιακής αξίας όσο και υποδομών. Η επίσκεψη εκεί του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα ο οποίος συνοδευόταν από τον υπουργό Ενικής Άμυνας Πάνο Καμμένο αποτέλεσε απόδειξη της σημασίας που έχει η νευραλγική αυτή βάση για το αμυντικό σύστημα της χώρας.
Στη Σκύρο έχουν συγκεντρωθεί  μερικά από τα πιο σημαντικά οπλικά συστήματα των ΕΔ: Εκτοξευτές πυραύλων  MM 40 Exocet, Α/Α συστήματα  MIM-104 Patriot PAC-3, SHORADS «Βέλος», και φυσικά αποτελεί την βάση εξόρμησης των Mirage 2000-5 Mk2 και λίαν προσφάτως των F-16 block 52+ που εκτελούν , καθήκοντα readiness.
Οι υποδομές της 135ΣΜ ειδικότερα είναι τέτοιες που επιτρέπουν όχι μόνο τον ανεφοδιασμό και την επανεξυπηρέτηση των αεροσκαφών αλλά την ασφαλή φιλοξενία τους.
Οι εργασίες για την κατασκευή της βάσης ξεκίνησαν λιγότερο από ένα χρόνο μετά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο και συγκεκριμένα το Μάιο του 1975 και ολοκληρώθηκαν έξι χρόνια αργότερα το καλοκαίρι του 1981.
Πριν ολοκληρωθούν οι εργασίες, στις 20 Σεπτεμβρίου του 1977 συστάθηκε το Αεροπορικό Απόσπασμα Σκύρου που υπαγόταν στο ΑΤΑ και διοικητικά υποστηριζόταν από την 142 ΣΑΕ (ΠΑΕ) και κατόπιν από την 111ΠΜ.
Το καλοκαίρι του 1978 (3 Ιουλίου) προσγειώθηκε στο νέο τότε αεροδρόμιο το πρώτο αεροσκάφος της ΠΑ ένα T-33 με αριθμό σειράς 916 που είχε καθήκοντα συνδέσμου. Η 135ΣΜ συγκροτήθηκε επίσημα λίγο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τον Δεκέμβριο του 1981 και πολύ σύντομα ξεκίνησε να υποδέχεται τα πρώτα αεροσκάφη επιφυλακής.
Αυτά ήταν τα F-5A Freedom Fighter (15 Φεβρουαρίου 1982) ενώ το 1984 ακολούθησαν τα Mirage F1CG και των Μοιρών της 114ΠΜ. Στη δεκαετία του 90 βασικοί φιλοξενούμενοι παρέμειναν τα F1 τα οποία στη συνέχεια συμπληρώθηκαν από τα F-4E και αργότερα από τα Mirage 2000.  Από τον Δεκέμβριο του 1999 έχει εγκατασταθεί και αναπτυχθεί στο αεροδρόμιο και η 22η Μοίρα Κατευθυνόμενων Βλημάτων Patriot.
pro news

Ιράν: Ώρες αγωνίας για τις οικογένειες των επιβατών μετά τη νέα αεροπορική τραγωδία

Ώρες αγωνίας περνούν οι συγγενείς των 65 επιβαινόντων του αεροσκάφους EP3704, που συνετρίβη στα όρη Ζάγκρος στο Ιράν περίπου μια ώρα μετά την απογείωσή του από την Τεχεράνη.

Διαβάστε επίσης

Παρότι η πρώτη ανακοίνωση της εταιρίας ανέφερε ότι οι 59 επιβάτες και το 6μελές πλήρωμα είναι νεκροί, λίγη ώρα αργότερα έγινε γνωστό ότι η περιοχή είναι δύσβατη και δεν έχουν φτάσει ακόμη στο σημείο της τραγωδίας τα σωστικά συνεργεία. To πρακτορείο Reuters μεταδίδει ότι 60 επιβάτες είχαν βγάλει εισιτήριο για την πτήση αλλά ένας άνθρωπος δεν πρόλαβε να φτάσει στην ώρα του. 
«Δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών της περιοχής, ακόμη δεν έχουμε πρόσβαση στο σημείο της συντριβής του αεροσκάφους και έτσι δεν μπορούμε να βεβαιώσουμε το θάνατο όλων των επιβατών του αεροσκάφους» ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρίας.
Η μοιραία πτήση EP3704 απογειώθηκε από την Τεχεράνη στις 6:30 ώρα Ελλάδος με προορισμό την πόλη Γιασούζ, στο νοτιοδυτικό Ιράν.
2018 02 18T151341Z 632152474 RC1C8C119170 RTRMADP 3 IRAN AIRPLANE
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ABEDIN TAHERKENAREH
Περίπου μια ώρα αργότερα, χάθηκε από τα ραντάρ και φαίνεται ότι συνετρίβη στην περιοχή Σαμιρόμ, στα όρη Ζάγκρος. Οι κακές καιρικές συνθήκες δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο τις προσπάθειες των σωστικών συνεργείων.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν διεθνή δίκτυα, οι διασώστες προσπαθούν τώρα να εντοπίσουν τα συντρίμμια όχι με ελικόπτερο αλλά από εδάφους. Σύμφωνα με το Borna News, όλα τα θύματα είναι Ιρανοί πολίτες ενώ καθώς περνάνε οι ώρες εκφράζονται φόβοι ότι όλοι οι επιβάτες είναι νεκροί.
Οι συγγενείς των επιβατών έχουν συγκεντρωθεί στο αεροδρόμιο τους Γιασούζ.
«Τηλεφωνούσα όλο το πρωί και δεν μου απαντούσε (σ.σ. ο επιβάτης συγγενής). Έτσι, τηλεφώνησα στον αδελφό μου κι εκείνος λέει, θα έρθει, δεν έχει καθυστερήσει ακόμη. Του εξήγησα ότι εδώ βρέχει. Μου απαντάει, μην ανησυχείς. Αργότερα, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι το αεροπλάνο έπεσε» είπε μια νεαρή γυναίκα στη δημόσια τηλεόραση του Ιράν.

Ο γερασμένος αεροπορικός «στόλος» του Ιράν

Ο γερασμένος «στόλος» των αεροσκαφών του Ιράν αποτελεί μεγάλη πληγή για τη χώρα και είχε ως αποτέλεσμα αρκετά δυστυχήματα τα τελευταία χρόνια.
Η χώρα δυσκολεύεται να αγοράσει ανταλλακτικά για τα αεροπλάνα, λόγω των διεθνών κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στο Ιράν λόγω του πυρηνικού της προγράμματος.
Στο μεγαλύτερο μέρος τους, οι κυρώσεις αυτές έχουν αρθεί μετά τη συμφωνία του 2015 αλλά αρκετά προβλήματα παραμένουν.
19128434
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ABEDIN TAHERKENAREH
Η Aseman, η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία του Ιράν, υπέγραψε συμβόλαιο με την Boeing μόλις πέρσι για να αγοράσει 30 μοντέλα 737s.
Το αεροσκάφος που συνετρίβη, ένα ATR 72-500, ήταν 25 ετών, όπως επιβεβαίωσαν οι αρμόδιες αρχές της χώρας.
Ο Ανώτατος ηγέτης του Ιράν, Αλί Χαμενεΐ, εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων, λέγοντας ότι το δυστύχημα «μαύρισε τις καρδιές» των πολιτών.

Πρόσφατες αεροπορικές τραγωδίες στο Ιράν

Αύγουστος 2014: Αεροσκάφος της εταιρίας Sepahan, που μετέφερε 40 ανθρώπους, συνετρίβη λίγη ώρα μετά την απογείωσή του στη Τεχεράνη λόγω μηχανικής βλάβης. Μόνο ένας άνθρωπος επέζησε.
Ιανουάριος 2011: Ένα Boeing 727 συνετρίβη κατά την προσγείωση το 2011, σκοτώνοντας 78 ανθρώπους.
2009: Αεροσκάφος της εταιρίας Tupolev, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αρμενία προς Τεχεράνη, πήρε φωτιά λίγο μετά την απογείωσή του. Ο δραματικός απολογισμός; 168νεκροί.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης αρκετές περιοχές - Ανυπολόγιστες ζημιές, χωριά αποκομμένα

  Επιμέλεια -  Γρηγόρης Αναγνώστου  - CNN Greece   Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2025 08:10 1 SHARES Πλημμύρες και καταστροφές από την κακοκαιρία στ...