Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023

Γαλλικός Μάρτης του 2023

 

AP Photo/Christophe Ena



H Γαλλία για άλλη μία φορά βρίσκεται στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος εξαιτίας του εύρους, της μαζικότητας και της επίμονης έντασης κάποιων σημαδιακών (όπως εξελίσσονται...) κοινωνικών-λαϊκών κινητοποιήσεων. Γιατί μεγάλος αριθμός ανθρώπων εδώ και μέρες βρίσκεται στους δρόμους διαφόρων πόλεων της συγκεκριμένης χώρας.

Ο κόσμος αυτός διαδηλώνει, απεργεί, διατρανώνει με την πιο δυνατή φωνή τις αντιρρήσεις του, διεκδικεί για τον εαυτό του μερίδιο από την πίτα του καθορισμού των εξελίξεων, αποκτά χρήσιμες για το μέλλον εμπειρίες, μεταφέρει ένα σημαντικό μήνυμα σε κάθε σημείο του πλανήτη. Ένα κομμάτι του κόσμου αυτού, το πιο «ζωηρό», συγκρούεται κιόλας. Το ετερόκλητο αυτό σύνολο θυμίζει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο πως ο κοινωνικός-λαϊκός παράγοντας είναι ένας αστάθμητος παράγοντας που πρέπει να υπολογίζεται από όλους (από το πιο παραθεσμικό κέντρο παγκόσμιας εξουσίας μέχρι την πιο ακραιφνή μηδενιστική συνείδηση σε τοπικό επίπεδο) και όχι μία μόνιμα ακλόνητη αντι-σταθερά που πρέπει να αγνοείται.

Οι ιδιαίτερες συνθήκες κάθε χώρας έχουν τα δικά τους χαρακτηριστικά που συσσωρεύουν ένα υλικό που πάντα επηρεάζει τα μελλούμενα. Φερ΄ειπείν, όταν τα Κίτρινα Γιλέκα αποσύρονται από το προσκήνιο έχουν ήδη παραδώσει τη σκυτάλη στους επόμενους... Αυτοί την κρατάνε καλά φυλαγμένη και τη βγάζουν στο φως του ήλιου, όταν τα σκοτάδια έχουν αρχίσει να γίνονται (ξανά) επικίνδυνα... Και σε τέτοιες συγκυρίες είναι που ξεκινούν και οι διάφορες αναγωγές (που κάποιες φορές αγγίζουν και το όριο είτε της υπερβολής, είτε της παραφιλολογίας). Τα ενεστωτικά δρώμενα στη Γαλλία είναι, άραγε, ένας νέος Μάης του 68; Κατά την προσωπική μου άποψη, είναι ο Μάρτιος του 2023.

01:08
00:00
Play
(Space)
Unmute
(m)
Settings
Fullscreen
(f)

Για κάθε ξεχωριστό χωροχρονικά ξέσπασμα υπάρχει μία αφορμή. Τώρα είναι το νομοσχέδιο για τα όρια συνταξιοδότησης και όσα προκύπτουν από τη συγκεκριμένη αναγκαιότητα-πρεμούρα της γαλλικής άρχουσας τάξης αυτή η πρόθεση να γίνει πραγματικότητα το συντομότερο δυνατό. Αλλά, και η δημοκρατική ημι-εκτροπή του περάσματος των μέτρων δια μέσω προεδρικού διατάγματος του Μακρόν είναι κάτι που εξοργίζει πάρα πολλούς πολίτες, γιατί παραβιάζει τις θύρες της κοινοβουλευτικής αξιοπρέπειας.

Όμως, και σε αυτή την περίπτωση το υπόστρωμα (προ)υπάρχει. Είναι η δυσαρέσκεια για τα προγενέστερα. Η ακρίβεια, η πανδημία, ο πόλεμος, έχουν αφήσει το δικό τους στίγμα στη συλλογική ψυχή. Φαινόμενα που κινούν τις σκέψεις προς περίεργες κατευθύνσεις και δεν αφήνουν τα καζάνια της εσωτερικής ψυχικής κόλασης του καθενός και της καθεμίας να σβήσουν...

Για αυτό και έχουν μεγαλύτερη σημασία τα όσα λαμβάνουν χώρα σε ανύποπτο χρόνο... Να θυμόμαστε όλοι κάτι: τις απεργίες, τις μαζικές διαδηλώσεις, ακόμα και την υιοθέτηση βίαιων πρακτικών, αυτό που λέγεται γενικώς «πεζοδρόμιο», δεν μπορεί να τα αποφύγει κανένας. Ούτε ο πιο περίτεχνος Γκεμπελίσκος, ούτε ο πιο στυγνός και άγριος καταστολέας... Μπορεί να αργούν, μπορεί κάποιες φορές να φαίνονται εξορισμένες συνθήκες, όμως κάνουν την εμφάνισή τους (όταν πλέον δεν γίνεται αλλιώς...).

Και εκεί αρχίζει το μεγάλο διακύβευμα. Προς ποια πολιτική κατεύθυνση; Έλα ντε, το μεγαλύτερο διακύβευμα παραμένει άγνωστος Χ. Για να πάρει τα ηνία (ως βασική επιλογή της πλειοψηφίας) κάποια συγκεκριμένη μορφή παίζει ρόλο η δουλειά που κάνεις στον ανύποπτο χρόνο... Για αυτό καμία κινητοποίηση, καμία μπροσούρα, κανένα άρθρο, καμία συζήτηση, κανένα περιεκτικό πολιτικό αίτημα, δεν πάνε χαμένα...

Οδεύουμε προς τον Απρίλιο του 2023. Οι κοινωνίες δοκιμάζονται. Οι άνθρωποι υποφέρουν και ανησυχούν. Οι οικονομίες ταλανίζονται, και ψάχνουν να βρουν τα φάρμακά τους σε λύσεις που κάθε άλλο παρά δημοφιλείς είναι... Οι πολιτικοί των κυρίαρχων αστικών αφηγημάτων είτε έχουν πάρει τις αποφάσεις τους και αυτές δυστυχώς είναι να πάνε κόντρα στους πολλούς, είτε ταλαντεύονται και χάνουν χρόνο (κάτι που αποβαίνει σε κάθε περίπτωση εις βάρος τους, αργά ή γρήγορα)...

Υπάρχουν σοβαροί πολιτικοί φορείς που μπορούν σύντομα να αντιστρέψουν την πορεία; Μπορεί η κοινωνική-λαϊκή αυτενέργεια να φέρει απτά αποτελέσματα; Υπάρχουν σύγχρονες πολιτικές πλατφόρμες και οικουμενικού περιεχομένου ιδεολογικές θέσεις και προτάσεις, που εν δυνάμει θα λειτουργούσαν ως ούριος άνεμος για τους μελλοντικούς αγώνες των πολλών (βάζοντας τις ρίζες για τα σπουδαία των καιρών της γενικής ωριμότητας); Ποιο είναι το ποσοστό κοινωνικής αποδοχής ενός υποθετικού συνεκτικού ριζοσπαστικού προγράμματος; Η Αριστερά διαθέτει τη βούληση και την εσωτερική δύναμη για κοινωνικούς μετασχηματισμούς;

Οι καιροί κυοφορούν τις απαντήσεις...

Η ιστορία της ελληνικής σημαίας – Οι κανόνες του εθνικού μας συμβόλου Η πρώτη επίσημη επαναστατική ελληνική σημαία του αναγεννώμενου ελληνικού Κράτους θεσμοθετήθηκε την 1η Ιανουαρίου 1822

 


Έλληνες πολέμησαν και υπερασπίστηκαν με τη ζωή τους το ιερό σύμβολο, την ελληνική σημαία. Είναι τεράστια η σημασία της, καθώς περικλείει στις πτυχές της αγώνες και θυσίες, εκφράζει την εθνική μας ενότητα και δίνει υλική υπόσταση στην έννοια του Έθνους. Στη σημαία ορκίστηκαν άλλωστε και οι ήρωες που ξεσηκώθηκαν στις 25 Μαρτίου 1821.

Διακόσια συν δύο χρόνια από τις 25 Μαρτίου 1821 και οι εκδοχές που έχουν ειπωθεί για την επιλογή των σχημάτων και των χρωμάτων της ελληνικής σημαίας, καθώς και την αλληγορική τους σημασία, είναι πολλές.

Εξάλλου, στα επίσημα έγγραφα της εποχής ή μεταγενέστερα δεν υπάρχουν σαφή στοιχεία που να αιτιολογούν την προτίμηση αυτών των χρωμάτων, του είδους και του σχήματος της σημαίας, σύμφωνα με μελέτη της Διεύθυνσης Ιστορίας Στρατού με τίτλο «Η ελληνική σημαία» το 2005.

Ορισμένες από αυτές τις εκδοχές είναι:

* Το κυανό χρώμα συμβολίζει τον ουρανό και το λευκό τον αφρό των κυμάτων της θάλασσας που περιβάλλει τη χώρα μας.

* Το λευκό συμβολίζει την αγνότητα του σκοπού των Ελλήνων και το κυανό υποδηλώνει τη θεϊκή παρέμβαση, αφού ο Θεός ενέπνευσε στο Έθνος την ιδέα να αναλάβει και να φέρει σε αίσιο πέρας έναν άνισο αλλά δίκαιο αγώνα.

* Τα χρώματα παραπέμπουν στη ναυτική βράκα (κυανό) και στη φουστανέλα (λευκό).

* Οι εννέα κυανές και λευκές οριζόντιες παράλληλες λωρίδες αντιπροσωπεύουν τις συλλαβές του «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ» ή συμβολίζουν τη θάλασσα και τους κυματισμούς της.

Ελληνική σημαία: Έτος «γέννησης» το 1822

Το 1821, πρώτο έτος της Ελληνικής Επανάστασης, δεν υπήρχε ενιαία διοίκηση και το κάθε στρατιωτικό σώμα έφερε τη δική του σημαία. Οι επαναστατικές σημαίες είτε ήταν τρίχρωμες (άσπρο-μαύρο-κόκκινο) με τα σύμβολα της Φιλικής Εταιρείας (όπως π.χ. τον φοίνικα που αναγεννιέται από τις στάχτες του ή την άγκυρα κ.ά.), τα οποία είχαν όλες οι σημαίες των νησιών, είτε ακολουθούσαν τα μπαϊράκια και τα φλάμπουρα των αρματολών φέροντας σταυρό μαζί με αγίους ή τον αετό, ενώ πολλά χωριά εξεγέρθηκαν υπό το λάβαρο της εκκλησίας της ενορίας τους.

Η σημαία των επαναστατών της Κεντρικής Μακεδονίας το 1822

Το 1822 πραγματοποιήθηκε η Α´ Εθνική Συνέλευση στην Επίδαυρο, η οποία ψήφισε το «Προσωρινόν Πολίτευμα της Ελλάδος», το πρώτο ελληνικό σύνταγμα. Στις παραγράφους ρδ’ και ρε’ του Προσωρινού Πολιτεύματος συναντάται η πρώτη απόφαση για τη μορφή της ελληνικής σημαίας, με την οποία καθιερώθηκαν το κυανό και το λευκό ως χρώματα της σημαίας και ανατέθηκε στο Εκτελεστικό Σώμα (σ.σ. Κυβέρνηση) να προσδιορίσει τη μορφή της.

Σύμφωνα με μια θεωρία οι Έλληνες ήθελαν να αποφύγουν το κόκκινο και το πράσινο, χρώματα δηλαδή που συνδέονταν με τον ισλαμισμό και την Οθωμανική Αυτοκρατορία, ενώ παράλληλα σύμφωνα με άλλη θεωρία, η επιλογή των χρωμάτων έγιναν για να συμβολίζει το γαλάζιο της θάλασσας του Αιγαίου και το λευκό των κυμάτων.

Πάντως η πιο διαδεδομένη θεωρία για το πλήθος των λωρίδων, είναι ότι συμβολίζουν τις συλλαβές της φράσης «Ελευθερία ή Θάνατος», οι πέντε κυανές τις συλλαβές «Ε-λευ-θε-ρί-α» και οι τέσσερις λευκές «ή θά-να-τος». Οι θεωρίες για την επιλογή των χρωμάτων και το συμβολισμό των λωρίδων κρίνονται συχνά βέβαια ως λαϊκοί θρύλοι και ρομαντισμοί. Ωστόσο, γεγονός είναι πως πολλές από τις σημαίες της επανάστασης έφεραν μία από τις φράσεις «Ελευθερία ή Θάνατος», «Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ», ή «ΝΙΚΗ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ».

Στις 15 Μαρτίου 1822 εκδόθηκε η απόφαση 540 του εκτελεστικού, υπογεγραμμένη από τον πρόεδρο του Σώματος, Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο.

Το διάταγμα όριζε για τις σημαίες ότι:

α) των μεν κατά γην δυνάμεων η σημαία, σχήματος τετραγώνου, θα είχεν εμβαδόν κυανούν, το οποίο θα διηρείτο εις τέσσαρα ίσα τμήματα από άκρων έως άκρων του εμβαδού.

β) η δε κατά θάλασσαν σημαία θα ήτο διττή, μία διά τα πολεμικά και άλλη διά τα εμπορικά πλοία. Και της μεν διά τα πολεμικά πλοία το εμβαδόν θα διηρείτο ες εννέα οριζόντια παραλληλόγραμμα, παραμειβομένων εις αυτά των χρωμάτων λευκού και κυανού, εις την άνω δε προς τα έσω γωνίαν τούτου του εμβαδού εσχηματίζετο τετράγωνον κυανόχρουν, διηρημένον εν τω μέσω δι’ ενός σταυρού λευκοχρόου. Της δε διά τα εμπορικά πλοία διωρισμένης το εμβαδό θα ήτο κυανούν, εις την άνω προς τα έσω γωνίαν τούτου του εμβαδού εσχηματίζετο ωσαύτως τετράγωνον λευκόχρουν και διηρημένον εν τω μέσω δι’ ενός σταυρού κυανοχρόου.

Σύμφωνα με κείμενο στο ιστορικό αρχείο της Εθνικής Βιβλιοθήκης Αθηνών υπ’ αριθμόν 8711, η πρώτη σημαία που υψώθηκε στα Καλάβρυτα:

…έφερεν άνωθεν σταυρόν, με γραμμάς κάτωθεν αυτού 16, κατά το σύνθημα της Εταιρείας των Φιλικών, και με την επιγραφήν ή ελευθερία ή θάνατος. Κατόπιν δε ο Ν. Σολιώτης έλαβε προσφερθείσαν αυτώ παρά της μονής Αγίας Λαύρας την χρυσοκέντητων επί των Χριστιανών αυτοκρατόρων σημαίαν της μονής, φέρουσα εξ ενός την Ανάστασιν και ετέρωθεν τον άγιον Γεώργιον. Σώζονται δε ως παρακαταθήκαι μετά τον Αγώνα παρά του Σολιώτου εις τη ρηθείσαν μονήν αμφότεραι αυταί αι σημαίαι.

Ελληνική σημαία του ανεξάρτητου κράτουςΕπί Όθωνα το 1832 προστέθηκαν στη σημαία του στρατού ξηράς και του πολεμικού ναυτικού τα βασιλικά παράσημα. Η εμπορική σημαία ορίστηκε να είναι σαν την σημαία του πολεμικού ναυτικού, χωρίς τα παράσημα. Το 1862 με την κατάλυση της βασιλείας του Όθωνα, αφαιρέθηκαν απ’ τις σημαίες τα βασιλικά παράσημα.

Επί Γεωργίου Α΄ (1863 – 1913) προστέθηκε στις σημαίες στρατού και πολεμικού ναυτικού το βασιλικό στέμμα. Το 1864, ορίστηκε η σημαία του πεζικού να φέρει στο κέντρο της εικόνα του Αγίου Γεωργίου, προστάτη του πεζικού.

Στις 31 Μαΐου 1914 εκδόθηκε βασιλικό διάταγμα που όριζε με ακρίβεια τη μορφή των σημαιών, χωρίς να μεταβάλλει τα βασικά χαρακτηριστικά που ήδη είχαν.

Στις 25 Μαρτίου 1924 τα Υπουργεία Στρατιωτικών και Ναυτικών αφαίρεσαν τα στέμματα από τις σημαίες, εκτελώντας το ψήφισμα της Δ΄ Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης στην Αθήνα «Περί ανακηρύξεως τής Δημοκρατίας».

Στις 20 Φεβρουαρίου 1930 νέο διάταγμα για τη μορφή της Σημαίας, όριζε ότι η κλίμακα της εθνικής σημαίας είναι 2:3. Το διάταγμα όριζε ακόμη η σημαία του πεζικού να χρησιμοποιείται από τα συντάγματα πεζικού και ευζώνων, και στον ιστό της να φέρει υπερκείμενη σταυροφόρο χρυσή σφαίρα με εμπρός τον αριθμό του συντάγματος και πίσω το γράμμα Π.

Στις 10 Οκτωβρίου του 1935 επαναφέρθηκαν τα στέμματα στις σημαίες με το ψήφισμα της Ε΄ Εθνικής Συνέλευσης στην Αθήνα «Περί καταργήσεως τής αβασιλεύτου Δημοκρατίας».

Το 1967, η Χούντα των Συνταγματαρχών αφαίρεσε το στέμμα από τις σημαίες, και το 1969 με νέο ψήφισμα καταργήθηκε η σημαία του πεζικού και καθιερώθηκε ως επίσημη σημαία εκείνη του Ναυτικού. Στις 18 Αυγούστου του 1970, η αναλογία της σημαίας μετατράπηκε από 2:3 σε 7:12.

Ελληνική σημαία: To επίσημο εθνικό σύμβολο σήμερα

Μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας τέλη Ιουλίου 1974, εκδόθηκαν ο Νόμος 48/1975 (ΦΕΚ 108/7-6-1975, σ.σ. 617-61 και το Προεδρικό Διάταγμα 515/1975 (ΦΕΚ 170/13-8-1975, σ.1143), που καθόριζαν με λεπτομέρειες τις προδιαγραφές της σημαίας.

Όμως, το 1978 εκδόθηκε ο Νόμος 851 «Περί της Εθνικής Σημαίας, των Πολεμικών Σημαιών και του Διακριτικού Σήματος του Προέδρου της Δημοκρατίας» (ΦΕΚ 233, τ. Α/21-12-1978, σ.σ. 2250-2252), ο οποίος καθορίζει ότι η Εθνική Σημαία είναι κυανόλευκη, αποτελείται από εννέα ισοπλατείς οριζόντιες λωρίδες, πέντε κυανές και τέσσερις λευκές, με εναλλαγή των χρωματικών τόνων, έτσι ώστε η πρώτη και η τελευταία λωρίδα να είναι κυανή. Στην άνω εσωτερική γωνία μέσα σε κυανό τετράγωνο υπάρχει λευκός σταυρός, οι κεραίες του οποίου εκτείνονται στις πλευρές του τετραγώνου.

Η αναλογία πλάτους προς το μήκος της σημαίας είναι 2 προς 3. Ο ιστός είναι χρώματος λευκού και στην κεφαλή φέρει λευκή σφαίρα με σταυρό, όταν πρόκειται για σημαία στρατοπέδων, δημόσιων και δημοτικών αρχών κ.λπ. ή δίχως σταυρό για σημαία που υψώνεται από ιδιώτες, σε καταστήματα, γραφεία κ.λπ.

Ωστόσο, το άρθρο 9 του Νόμου 851 κατήργησε, μεταξύ άλλων, το άρθρο 1 του Νόμου 48/1975 και το ΠΔ 515/1975, και ουσιαστικά έθεσε εκτός ισχύος την Εθνική Σημαία όπως αυτή καθιερώθηκε από την Α΄ Εθνοσυνέλευση της 15ης Μαρτίου 1822 και ίσχυσε χωρίς σημαντικές μεταβολές μέχρι το 1978.

Ελληνική σημαία: Οι κανόνες της

Πόσοι όμως γνωρίζουν ότι υπάρχει ένας κώδικας που ακολουθεί τη σημαία. Μία σειρά από κανόνες που πρέπει να τηρούνται σε ένδειξη τιμής και σεβασμού του εθνικού αυτού εμβλήματος.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού, η έπαρση της σημαίας τελείται κάθε μέρα στις 8 το πρωί και παραμένει στη θέση της μέχρι τη δύση του ηλίου. Στη διάρκεια των αθλητικών εκδηλώσεων παραμένει σ’ έπαρση, ενώ στη διάρκεια εθνικού ή θρησκευτικού πένθους, οι σημαίες κυματίζουν μεσίστιες. Κατά τον εορτασμό εθνικών και τοπικών επετείων, ο σημαιοστολισμός διατηρείται και κατά τη νύχτα, εφόσον ο εορτασμός διαρκεί περισσότερες από μία ημέρες.

Κατά την έπαρση, υποστολή ή διέλευση της Εθνικής ή πολεμικής σημαίας με τη συνοδεία τιμητικής φρουράς, όλοι οφείλουν να στραφούν προς το μέρος της, να λάβουν στάση προσοχής και να αποδώσουν τον απαιτούμενο χαιρετισμό.

Στη διάρκεια παρελάσεων, που πραγματοποιούνται εντός συνόρων, με την παρουσία άλλων σημαιών, η Εθνική Σημαία τοποθετείται δεξιά αυτών των σημαιών, ενώ παρουσία λαβάρων, τοποθετείται μπροστά και στο μέσο αυτών. Οι σημαίες ξένων κρατών πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις με την Εθνική Σημαία, όταν υψώνονται σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο εσωτερικό της χώρας.

Η Εθνική Σημαία απαγορεύεται να φέρει διακριτικά οργανώσεων, σωματείων, ιδρυμάτων κ.λπ. ή οποιαδήποτε άλλη παράσταση που αλλοιώνει το σχήμα της. Απαγορεύεται η χρησιμοποίησή της ως αντιπροσωπευτικό σύμβολο διαφόρων οργανώσεων, σωματείων και συλλόγων. Απαγορεύεται να ακουμπάει στο έδαφος και να αναρτάται σε εξώστες, παράθυρα, ή μπαλκόνια χωρίς ιστό.

Όταν παλαιώσει ή καταστραφεί, δεν καταλήγει στα απορρίμματα, αλλά καίγεται.

Σύμφωνα με το άρθρο 181 του Ποινικού Κώδικα, όποιος αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την Εθνική Σημαία ή έμβλημα της κυριαρχίας του ελληνικού κράτους τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών

Η ελληνική σημαία εορτάζει και τιμάται στις 27 Οκτωβρίου, παραμονή της επετείου του ΟΧΙ

.

Προφυλακιστέοι οι δύο από τους τρεις για την υπόθεση μαστροπείας της 14χρονης

 

EUROKINISSI



Στη φυλακή οδηγούνται, μετά την απολογία τους, ο φερόμενος ως εγκέφαλος του κυκλώματος μαστροπείας και ο πρώην τρόφιμος της «Κιβωτού».

Προφυλακιστέοι κρίθηκαν οι δύο από τους τρεις συλληφθέντες για την υπόθεση βιασμού και μαστροπείας της 14χρονης στη Νέα Σμύρνη, μετά τη σημερινή τους απολογία. Πρόκειται για τον 29χρονο φερόμενο ως εγκέφαλος του κυκλώματος μαστροπείας και τον 24χρονο πρώην τρόφιμο της «Κιβωτού του Κόσμου» Ελλάδιο. 

Αντίθετα, ο τρίτος από τους συλληφθέντες κρίθηκε ελεύθερος χωρίς όρους.

Υπενθυμίζεται ότι η ανήλικη είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από διαφορετικούς άντρες, που την έπειθαν να φεύγει κρυφά από τη Μονάδα Προστασίας Νεανίδων «Αγία Βαρβάρα» η οποία υπάγεται στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Αττικής (ΚΚΠΠΑ). Οι αναφορές κάνουν λόγο για τουλάχιστον 50 περιστατικά.

Οι τρεις συλληφθέντες απολογήθηκαν για βαριές κατηγορίες που κατά περίπτωση αφορούν τα αδικήματα της μαστροπείας, γενετήσιων πράξεων με ανήλικο και παιδικής πορνογραφίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η 14χρονη γνώρισε αρχικά τον βασικό κατηγορούμενο, ο οποίος είναι 29 ετών και πατέρας ανήλικων παιδιών, ο οποίος φέρεται να ξεκίνησε την εκπόρνευσή της. Οι δύο παραπάνω, όπως κι ένας συνομίληκός τους φέρονται να κακοποίησαν σεξουαλικά το παιδί σε ξενοδοχείο στο Μεταξουργείο, όπου μάλιστα έγινε και καταγραφή σε βίντεο. Το οπτικοακουστικό υλικό εντοπίστηκε στο κινητό ενός εκ των κατηγορουμένων.

Οι αρχές εκτιμούν να αναφέρουν ότι ενδέχεται κάθε απουσία της ανήλικης από την δομή να σηματοδοτεί ένα «ραντεβού» κακοποίησης. Η δικαστική έρευνα συνεχίζεται ώστε μεταξύ άλλων να προσδιοριστεί το εύρος της υπόθεσης και να διαπιστωθεί εάν η 14χρονη ήταν το μοναδικό κορίτσι που παρασύρθηκε από τον μαστροπό ή αν η υπόθεση αφορά την δράση μεγάλου κυκλώματος με θύματα ευάλωτα παιδιά. Διερευνάται φυσικά και ο χρόνος εκκίνησης των πράξεων σε βάρος της ανήλικης και τυχόν άλλοι εμπλεκόμενοι.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης αρκετές περιοχές - Ανυπολόγιστες ζημιές, χωριά αποκομμένα

  Επιμέλεια -  Γρηγόρης Αναγνώστου  - CNN Greece   Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2025 08:10 1 SHARES Πλημμύρες και καταστροφές από την κακοκαιρία στ...