Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Ο (ταξικά) μεροληπτικός φιλελληνισμός του Γιούνκερ

Ο (ταξικά) μεροληπτικός φιλελληνισμός του Γιούνκερ…

 
 
 
 
 
 
Rate This

epitimos-didaktoras-tis-nomikis-tou-apth-o-giounker
Γιώργος Τσαντίκος
Γιατί αλήθεια, το ΑΠΘ έκανε επίτιμο διδάκτορά του τον Ζαν Κλωντ Γιούνκερ; Πρόκειται  για έναν επαγγελματία πολιτικό και όχι έναν ακαδημαϊκό, ούτε καν δικηγόρο (δεν έχει ασκήσει ποτέ το επάγγελμα). Λίγη σημασία όμως έχουν αυτά. Μια τέτοια διάκριση έχει καθαρά συμβολικό χαρακτήρα και στην εποχή που ζούμε, χρησιμοποιεί όλες τις αντεστραμμένες έννοιες (παράδειγμα: δημοσιογράφοι που «χαϊδεύουν» τους νεοναζί, να τραγουδάνε «θέλει και οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους») για να ισχυροποιήσει αυτό το συμβολισμό.
Στη φάση λοιπόν που η «there is no alternative» πολιτική έχει υιοθετηθεί πλήρως από το ελληνικό πολιτικό σύστημα και η αριστερά αδυνατεί, με ελάχιστες στρατηγικές εκλάμψεις, να δώσει μια απάντηση με ταξικό και όχι οικονομικό ή εθνικό πρόσημο σε αυτή την επέλαση, περιοριζόμενη σε μάχες οπισθοχώρησης και «καλλιέργειας συνθηκών», σε ό,τι αφορά το μεγαλύτερό της (εκλογικά) κομμάτι, χρειάζεται και μια επισημοποίηση όλων όσων έχουν φορτώσει στον ελληνικό λαό τα τελευταία χρόνιαΧρειάζεται η αναγόρευση του αρχιτέκτονα αυτής της ιστορίας, σε «φιλέλληνα».
Ο «φιλέλληνας Γιούνκερ» στην πιο θρασεία παρατήρησή του, περιέγραψε την ουσία της αντίληψης «όλοι μαζί τα φάγαμε». Είπε δηλαδή: «Αποτίω φόρο τιμής σε αυτούς τους Έλληνες, που κανένας δεν ξέρει, στους φτωχούς της κοινωνίας, που αυτοί πληρώνουν το τίμημα. Σε καμία άλλη χώρα δε θα ήταν αυτό δυνατό». Παραδέχτηκε ότι η κρίση αφορά μόνο αυτούς, όχι το κεφάλαιο, όχι τους «έχοντες και κατέχοντες», όχι τους διαρκείς και μόνιμους συνομιλητές του. Θα μπορούσε να είχε δανειστεί και κάποιο επιχείρημα από τα τόσο προσφιλή στους απολογητές των μνημονιακών πολιτικών  και να έλεγε, ντυμένος την τήβεννο από τις πρυτανικές αρχές του ΑΠΘ που συμμερίζονται μέχρι τελείας την αντίληψή του, ως μνημονιακός πάπας: «Δεν πειράζει που δεν παίρνατε αποδείξεις για τις τυρόπιτες τόσα χρόνια και φέρατε την κρίση, τώρα σας συγχωρούμε και προχωρούμε μπροστά για να στηρίξουμε το αναξιοπαθόν κεφάλαιο που σας έκανε ανθρώπους τόσα χρόνια». Φυσικά, όλα αυτά με την πλήρη συνεργασία και ευλογία της ελληνικής κυβέρνησης που πήρε το μερίδιο από τα «πατ πατ» στην πλάτη,  που μοίρασε ο τιμώμενος.
Αυτή η εκδήλωση λοιπόν ήταν ένα είδος «μαρκάρισμα» ενός ολόκληρου λαού στο κοράλ της κρίσης συσσώρευσης του καπιταλισμού, με έτοιμες απαντήσεις «φιλελληνισμού» στις εθνολεβέντικες διαμαρτυρίες και ενός σημαντικού κομματιού της αριστεράς που βλέπει παντού ξένους δυνάστες και ορίζει εθνικά και μόνο τη διαδικασία της κοινωνικής απελευθέρωσης. Ναι, ο Γιούνκερ είναι φιλέλληνας. Αλλά φίλος με εκείνους τους Έλληνες που συνεχίζουν να αυξάνουν τα κέρδη τους από τη δουλειά των εργαζόμενων, όχι με τη σύγχρονη εκδοχή των «της γης κολασμένων».
 ________________________________________________________

Θεομπαίχτες: Προκειμένου να τα κονομήσουν, αυτογελοιοποιούνται

Θεομπαίχτες: Προκειμένου να τα κονομήσουν, αυτογελοιοποιούνται…

 
 
 
 
 
 
 
Rate This

Γράφει ο mitsos175.
Κατάλαβες τώρα παπά, γιατί όλο και περισσότεροι φεύγουν τρέχοντας από την εκκλησία; «Δεν είναι ένα το ψέμα, δύο η αδιαφορία…» είναι πολλά. Μισαλλοδοξία, υποκρισία, αισχροκέρδεια…
Που να καταλάβει ο Αμβρόσιος. Κυρίως όμως είναι η ανοησία.
Τον 21ο αιώνα το παπαδαριό είχε την «φαεινή» ιδέα να βγάλει για προσκύνημα μεταξύ άλλων κι ένα… κάστανο! Στην αρχή λέω, «δεν μπορεί, κάποιος κάνει πλάκα στους παπάδες». Κι όμως. Ε, δεν χρειάζεται άλλο επιχείρημα. Προκειμένου να τα κονομήσουν, αυτογελοιοποιούνται. Τι να σχολιάσω τώρα εγώ;
Αφήνω τον κόσμο που γελάει με την ψυχή του:
«Στην αντεπίθεση περνά η μόνη Αγίου Ονούφριου. Θα βγάλουν σε προσκύνημα το τσόφλι από το αυγό που έτρωγε ο Άγιος»
«Ας πιστεύει ο καθένας ότι θέλει, ας χρίζει άγιο όποιον θέλει..αλλά ένα κάστανο ρε παιδιά; Ένα κάστανο;;;»
«Κάθεστε κι ασχολείστε με το #καστανο_παισιος και στην Σκιάθο προσκυνούν καρύδες του #Ντανου»
«Είμαι πια βέβαιη ότι είμαστε ψεκασμένοι…»
«Κάστανο Παΐσιου, Άγιο Ξύλο Ιεροσολύμων, Παντόφλα Αγ. Γεράσιμου, αυτό δεν είναι πίστη αλλά λαϊκή αγορά»
«Θα είναι σαν να τρώω κάστανο αλλά δεν θα το τρώω».
«Φέτος 15Αύγουστο στη Τήνο καθώς θα πηγαίνουν στα 4 οι Χριστιανοί θα τούς πετάνε κάστανα.»
«Τι ναι αυτό το παπαδαριό ρε μαλακά, μιλάμε οι άνθρωποι δε χαρίζουν #κάστανο»
«Γέλασα με το κάστανο του #Παισιος μέχρι που θυμήθηκα τότε που είχα προσκυνήσει την κρεατόπιτα μιας θείας μου από την Κεφαλονιά».
«…και στη φουφού του καστανά στάχτη να γίνεις σατανά…»
«Το ότι ο Σημίτης εξακολουθεί να κυκλοφορεί ελεύθερος είναι μακράν το μεγαλύτερο θαύμα στον Ελλαδικό χώρο εδώ και 50 χρόνια»…
Το Μεσαίωνα οι επιτήδειοι εκμεταλλεύονταν τη δεισιδαιμονία και την αφέλεια των πιστών. Έτσι εμπορεύονταν δήθεν ιερά κειμήλια, όπως τα καρφιά από το Σταυρό που ως σήμερα σώζονται κάπου 30!, το γάλα της Παναγίας!, τόσα πολλά χέρια και πόδια συγκεκριμένων αγίων που θα πρέπει οι άγιοι αυτοί να είχαν μια ντουζίνα άκρα, ρούχα – υποδήματα Αποστόλων, της Παναγίας και Οσίων, τρίχες, διάφορα αντικείμενα που υποτίθεται ότι άγγιξε ο Άγιος και πολλά άλλα… στα οποία απέδιδαν μεγάλες δυνάμεις που περνούσαν σε εκείνους που τα τιμούσαν ή τα είχαν στην κατοχή τους.
Όπως καταλαβαίνετε, οι απατεώνες έκαναν θραύση, ιδιαίτερα τον καιρό των Σταυροφοριών, που δήθεν τα έφερναν από τους Άγιους τόπους. Νερό, λάδι, κόκκαλα, κουρέλια κα, μπορούσαν να μοσχοπουληθούν με την ανοχή αν όχι τη συνεργασία της Εκκλησίας.
Φυσικά πολλές από αυτές τις απάτες ήταν τόσο κραυγαλέα ψέματα, που αποκαλύπτονταν αμέσως. Αλλά η Εκκλησία σφύριζε αδιάφορα για τους απατεώνες (στη Δύση πχ τους έδινε συγχωροχάρτι), αφού την ενδιέφεραν οι μάγισσες και οι αιρετικοί…
Μην αναρωτιούνται οι παπάδες τι φταίει. Η ριμάδα η Πρόοδος, η Λογική, η Επιστήμη. Το Φως της Γνώσης που διαλύει τα σκοτάδια του Μεσαίωνα. Βοήθεια σας…

Aπό:http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/07/blog-post_77.html

EOK: Η νεκρανάσταση της ναζιστικής φαντασίωσης!

EOK: Η νεκρανάσταση της ναζιστικής φαντασίωσης!

Του Κώστα Γιαννιώτη

Αντί να κρυφτούν από προσώπου γης, σκεπάζοντας το αποτρόπαιο θέαμα του προσώπου τους, έχουν το θράσος να προετοιμάζουν πανηγυρισμούς για τα 60χρονα της δημιουργίας της σημερινής Ευρωπαϊκής (τους) Ένωσης!

Ήταν η 25η Μαρτίου του 1957 όταν συγκεντρώθηκε στη Ρώμη όλο το enfant gateaux του ευρωπαϊκού ναζισμού, για να υπογράψει την περίφημη Συνθήκη της Ρώμης, με την οποία δημιουργήθηκε το σημερινό τέρας, έχοντας τις υπογραφές των εκπροσώπων της Δυτικής Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και του Λουξεμβούργου. Πρώτα το ονόμασαν ΕΟΚ, για να το εξελίξουν σ’ αυτό που είναι σήμερα.

Νονός του κειμένου που υπεγράφη ως «Συνθήκη της Ρώμης» ήταν ο Walter Hallstein, εξέχων καθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου στη ναζιστική Γερμανία και ένας από τους πρωτεργάτες των διαπραγματεύσεων μεταξύ Χίτλερ και Μουσολίνι!
Είναι ο άνθρωπος που σε ομιλία του σε γερμανικό πανεπιστήμιο, στο οποίο φοιτούσαν οι γόνοι των στελεχών του ναζισμού, έκανε λεπτομερή περιγραφή της νομικής δομής της μελλοντικής Ευρώπης, υπό τον έλεγχο του Χίτλερ και του καρτέλ της IG Farben.
Ποια ήταν η Farben;
Ήταν το τεράστιο βιομηχανικό συγκρότημα χημικών προϊόντων που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από κρατούμενους του Άουσβιτς, που 25.000 (ναι, είκοσι πέντε χιλιάδες) απ’ αυτούς άφησαν την τελευταία πνοή τους στους τοίχους του εργοστασίου που έχτιζαν. Ενός εργοστασίου στο οποίο δούλευαν 85.000 κρατούμενοι των στρατοπέδων και που τελικά έγινε ο δολοφόνος εκατομμυρίων άλλων συγκρατουμένων τους, αφού το κύριο προϊόν που παρήγαγε ήταν το θανατηφόρο αέριο Zyklon B, με το οποίο τα ναζιστικά θηρία εξόντωναν μαζικά τους κρατουμένους των στρατοπέδων!
Σήμερα ζει και βασιλεύει το… «σφαγείο» της Φάρμπεν!
Μόνο που το… εξάγνισαν, αλλάζοντάς του όνομα και ονομάζοντάς το Bayer!
Όπως εξάγνισαν και το Δ’ Ράιχ, μετονομάζοντάς το σε… Ευρωπαϊκή Ένωση!

Αυτό το πρόσωπο -ο W. Hallstein- μετά την κατάρρευση της ναζιστικής Γερμανίας, έγινε ο εξ απορρήτων σύμβουλος(!) του προέδρου της Δ. Γερμανίας Αντενάουερ και κύριος διαμορφωτής της εξωτερικής πολιτικής της χώρας.
Αυτό το πρόσωπο είχε σαν συνεργάτες της προετοιμασίας της συνάντησης της Ρώμης και της σύνταξης του τελικού κειμένου της Συνθήκης, «εξέχουσες προσωπικότητες» της ναζιστοκρατούμενης Ευρώπης.
Τον Ιταλό Gaetano Martino, στέλεχος του φασιστικού καθεστώτος του Μουσιλίνι, το Γάλλο Antoine Pinay, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του φιλοναζιστικού καθεστώτος του Βισσύ, το συντηρητικό Joseph Beck από το Λουξεμβούργο, τον τραπεζίτη Willem Beyen από την Ολλανδία και το Βέλγο Paul Henri Spaak, που αργότερα έγινε και ο πρώτος γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ!
Όλα αυτά τα καλόπαιδα -και εκατοντάδες άλλα που δεν είναι ώρα να τα αναφέρουμε- είναι αυτοί που ανέλαβαν το έργο της νεκρανάστασης της χιτλερικής
φαντασίωσης, με όπλα, τώρα, όχι το Zyklon B, αλλά τις τράπεζες και τα… «δάνεια»!

Ευρώ, παγκοσμιοποίηση και Ελλάδα

Ευρώ, παγκοσμιοποίηση και Ελλάδα

Του Προκόπη Μπίχτα

Στο παγκόσμιο καπιταλιστικό σύστημα η οικονομική ανάπτυξη είναι ανισόμετρη και  ανταγωνιστική, ορίζοντας τις σχέσεις μεταξύ εθνών-κρατών σαν σχέσεις ισχύος όπου έννοιες όπως αίσθηση δικαίου, αλληλεγγύης, αλληλοϋποστήριξης κ.λ.π. ανάγονται στη σφαίρα της αντίληψης κακών νομικών και ονειροπόλων «Αιωνίων Αθώων». Σήμερα, προς το παρόν, η κυριαρχούσα δύναμη στον ευρωπαϊκό χώρο είναι η Γερμανία και, το ευρώ και η διαμορφωμένη, σύμφωνα με τις επιθυμίες της ευρωζώνη, είναι τα όπλα της.

Η σημερινή παγκόσμια κρίση είναι δομική και η αιτία της είναι η πτωτική τάση του μέσου ποσοστού κέρδους, που, ανάμεσα σε άλλα, έχει οδηγήσει σε τεράστια ελλείμματα το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Ο τρόπος που έχει επιλέξει η Γερμανία για να επιβιώσει σ’ αυτό τον κυκεώνα και να αναδειχθεί σε ηγεμονεύουσα (όχι απλώς κυριαρχούσα) δύναμη, είναι η αναβίωση της θεωρίας του ζωτικού χώρου και η κατάκτησή του μέσα από το κοινό νόμισμα. Η δημιουργία των κανόνων και των θεσμοθετημένων οργάνων της ευρωζώνης με τις δήθεν ατέλειες και «ελλείψεις» απηχούν τις θελήσεις των θεμελιωτών της και πλήττει ακόμα κι αυτούς από τους πρωτεργάτες που προσδοκούσαν να ωφεληθούν.

«…Οι Γερμανοί βεβαίως, σε μία προσπάθεια να αποφύγουν την κριτική για τις τεράστιες ευθύνες που έχουν για τον τρόπο συγκρότησης και λειτουργίας της Ευρωζώνης και της Ε.Ε., προσπάθησαν, και μάλιστα με αήθη τρόπο, να χρεώσουν όχι μόνον τα ελληνικά προβλήματα, αλλά και τα προβλήματα του Ευρώ στους δήθεν κακομαθημένους και τεμπέληδες Έλληνες. Η προσπάθεια αυτή δυστυχώς βρήκε συμμάχους και στο ελληνικό κυβερνητικό επίπεδο, όπου έγινε απόπειρα να καλλιεργηθούν στον Ελληνικό Λαό αισθήματα ενοχής και ευθύνης». - Γεώργιος Εμ. Δημητράκης.

Το ευρώ είναι το νόμισμα – φετίχ που δημιουργήθηκε και λειτουργεί μέσα σε συνθήκες γερμανικής οικονομικής ισχύος και την αυξάνει, καταπνίγοντας στη γέννησή της κάθε προσπάθεια λιγότερο ισχυρής χώρας να αναπτυχθεί, στερώντας την από τις λειτουργίες εθνικού νομίσματος, το όργανο νομισματικής, συναλλαγματικής και δημοσιονομικής πολιτικής.

«...Το ευρώ λειτούργησε ως μία πανευρωπαϊκή εκδοχή του μάρκου, καθιστώντας αδύνατο για τα κράτη της ευρωπαϊκής περιφέρειας να εξισορροπήσουν με άλλους τρόπους την αδυναμία τους να φθάσουν τη γερμανική ανταγωνιστικότητα. Τα ελλείμματα των υπολοίπων τροφοδότησαν τα γερμανικά πλεονάσματα, λόγω και της ανυπαρξίας οικονομικού και παραγωγικού σχεδιασμού από πολιτικές ηγεσίες όπως η ελληνική, οδηγώντας στη σημερινή κατάσταση». «Ζωτικός χώρος ολόκληρη η Ευρώπη για το 4ο Ράιχ». - Λ. Καλαρρύτης.

Όμως, οι λαοί της ευρωζώνης δεν θα δέχονταν τόσο εύκολα το ευρώ, αν δεν είχε ενδυθεί με ιδιότητες που το καθιστούν φετίχ. Σκόπιμη προπαγάνδα το έχει «καταστήσει» φορέα ασφάλειας, ανάπτυξης, ευημερίας και φιλίας μεταξύ των λαών, πράγματα που αποτελούν ιδεολογήματα, όπως εκείνο της παγκοσμιοποίησης(*), που δεν μπορεί να προωθηθεί χωρίς το ευρώ στην περιοχή της Ευρώπης. Μαζί με τις ιδιότητες του φετίχ-χρήματος ενσωματώνει, επίσης, ιδέες και πολιτικές που καθιστούν τη χρήση του, μέσον οικονομικής και πολιτικής υποτέλειας σε χώρες όπως η Ελλάδα.

Το ευρώ δεν είναι αξιόγραφο, δηλαδή δεν είναι αποδεικτικό αξίας όπως ήταν η δραχμή, αλλά είναι χρεώγραφο, δηλαδή από την στιγμή της έκδοσής του είναι αποδεικτικό χρέους μιας χώρας απέναντι στην ΕΚΤ που το εκδίδει. Π.χ. το παλιό κατοστάρικο εμπεριείχε την αξία των εμπορευμάτων που μπορούσαν να αγορασθούν με αυτό. Όμως το ευρώ είναι χρέος από την φύση του. Όταν η ΕΚΤ δίνει 100 ευρώ σε μια τράπεζα και αυτή, με τη σειρά της, το δίνει σε μια χώρα, αυτόματα απαιτεί την επιστροφή τους μαζί με τον τόκο. Είναι ένας συνεχής, αναγκαστικός δανεισμός χωρίς να υπάρχει τρόπος να σταματήσει κάποτε.

Το ευρώ δεν είναι απλώς ένα τσίγκινο νόμισμα. Είναι ο φορέας των αρχών του νεοφιλελευθερισμού και της νεοσυντηρητικής ιδεολογίας. Επίσης, είναι φορέας ενός συστήματος αρχών, κανόνων και συμπεριφορών που μετατρέπουν τις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες των χωρών της ευρωζώνης σε κοινοβουλευτικό ολοκληρωτισμό.

Στην ουσία της, η φετιχοποιημένη νεοσυντηρητική ιδεολογία του ευρώ, δεν συσσωματώνει μόνον τις αρχές του νεοφιλελευθερισμού και της οικονομίας της αγοράς, αλλά και ένα σύστημα αρχών, κανόνων και συμπεριφορών που μετατρέπουν τις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες των χωρών της ζώνης του ευρώ σε κοινοβουλευτικό ολοκληρωτισμό και τις διεθνείς σχέσεις των χωρών της ευρωζώνης σε νεοδαρβινικές, νεομαλθουσιανές ζούγκλες.

Το ευρώ, ανάμεσα στα άλλα, στερεί από τις λιγότερο ισχυρές χώρες βασικές παραμέτρους της γεωπολιτικής τους αξίας, αφού, μέσω της μείωσης της οικονομικής τους ισχύος, φαλκιδεύει την πολιτική τους κυριαρχία στο εσωτερικό και το εξωτερικό και υπονομεύει την εθνική τους ανεξαρτησία. Έτσι υπονομεύει το ειδικό τους βάρος στη διεθνή κονίστρα και μειώνει ακόμα περισσότερο την οικονομική τους ισχύ και τις μετατρέπει σε rogue states (κράτη απατεώνων).

«…Εκ των σημείων αυτών θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι η πολιτική κυριαρχία νοούμενη όχι ως εσωτερική κυριαρχία σ’ όλο το έδαφος της χώρας, αλλά ως (dominant) δεσπόζουσα περισσότερο από άλλες στη διεθνή κονίστρα και η στρατιωτική ισχύς καθορίζουν τους διεθνείς ρυθμιστικούς κανόνες μέσω των οποίων λειτουργεί απρόσκοπτα η οικονομία. Η οικονομική ισχύς αποτελεί «εκ των ων ουκ άνευ» της δημιουργίας του ισχυρού νομίσματος.
»Το νόμισμα υποτίθεται ότι σημασιολογεί τον χαρακτήρα, την «ισχύ» της οικονομίας, την οποία αυτό συντονίζει ως γενικό μέσο οικονομικής ή/και χρηματιστικής ανταλλαγής. Συνεπώς οι «επιδόσεις» του οικονομικού συστήματος μοιραία επιδρούν στην αγοραστική αξία του νομίσματος. Πίσω από τον ανταγωνισμό των νομισμάτων διαγράφεται ο άνισος δυναμισμός των αντίστοιχων οικονομιών». Κώστας Μελάς-Ελλάδα και γεωστρατηγικά συμφέροντα στην Ανατολική Μεσόγειο.

Σήμερα, όλο και περισσότερο οι λαοί αντιλαμβάνονται την καταστρεπτική επίδραση του ευρώ στην ζωή τους και απαιτούν έξοδο από την ζώνη του ευρώ και επιστροφή σε εθνικά νομίσματα. Η επιτυχία της παγκοσμιοποίησης που επετεύχθη πρόσκαιρα μέσω του ευρώ είναι πια παρελθόν.

Περι αλληλεγγύης και λαϊκού μετώπο

Περι αλληλεγγύης και λαϊκού μετώπου

Του Γιάννη Αθανασιάδη

(Γράφτηκε στις 29 Δεκεμβρίου 2016)

Λόγια, λόγια, θεωρίες, αναλύσεις, καβγάδες, επιχειρήματα, τσιτάτα, το 'πε ο Μαρξ, το ‘πε ο Τρότσκι, νομοτέλεια, σύλλογοι και σέχτες.

Τι να πεις εσύ ταλαίπωρε για την ζωή σου, αφού αυτοί ξέρουν!

Αδέρφια!
Μακριά από τους χομπίστες επαναστάτες. Θα είναι οι πρώτοι που θα λακίσουν.

Μη χάνουμε την ουσία.
Αυτός που ασχολείται χωρίς το (κατ' αναλογία του μεγέθους της διεκδίκησής του) κόστος, απλά είναι χομπίστας.

π.χ. Αν εγώ έχω εξασφαλισμένο από το σύστημα τον βιοπορισμό μου και δεν είμαι αποφασισμένος να τον ρισκάρω υπέρ του αγώνα, χαλαρά θα συζητάω για όλη μου την υπόλοιπη ζωή για την ορθοδοξία των απόψεων μου και την ανωριμότητα του λαού (που ωστόσο δεν μπορεί να επιβιώσει).

Κι αν οι συγκυρίες με φέρουν μπροστά στην ευθύνη της ρήξης με το σύστημα (βλπ ΣΥΡΙΖΑ), θα την κάνω την κωλοτούμπα μου γιατί το προσωπικό ρίσκο είναι αυτό που προέχει.

Σε ανάλογο μέγεθος είναι και οι εκ του ασφαλούς εγωιστικές αντιπαραθέσεις διαφόρων προσώπων και συλλογικοτήτων, γιατί απλά δεν καίγεται ο κώλος τους.
Οπότε χωρίς κόστος πουλάνε αρχηγιλίκια και ιδεολογικές ορθοδοξίες.

Εν ολίγοις Εγώ παλεύω για την ζωή μου κι αυτός για την ορθότητα της θεωρίας του.

Νομίζω ότι είμαι κατανοητός.
***

Δεν χρειάζονται οι χιλιάδες τόμοι και αναλύσεις ούτε οι εκατοντάδες τεμαχισμοί σε ιδεολογικά τεταρτημόρια και άσκοπες αντιπαραθέσεις.
Δυο φράσεις σαν αφετηρία και τέρμα, αρκούν!

«Μη εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο», (χωρίς να ξεχνάμε ότι δεν είμαστε μόνο εμείς άνθρωποι)
και η "Αλληλέγγυα κοινωνία".
Επίσης δεν βλέπω ασυμβατότητα με το «αγαπάτε αλλήλους»
και το «ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι».
Αξίες που ενώνουν τους ανθρώπους και δεν τους χωρίζουν!

Κρατώντας την ουσία!

Γιατί αν θέλουμε να 'χουμε να λέμε, θα αρχίσουμε για τους παπάδες, για την επιστημονική τεκμηρίωση, για την ταξική προέλευση, για τα γκούλαγκ, τον Στάλιν, τον Κιμ Λι Γιουνκ, κλπ.

*** 

Καμιά οργάνωση, κανένας αγώνας και κανένα μέτωπο, δεν μπορεί να σταθεί χωρίς την αλληλέγγυα εμπιστοσύνη στους συναγωνιστές.

Και η εμπιστοσύνη δεν κερδίζεται στα λόγια αλλά με το ίδιο το παράδειγμα μας. Σε εμπιστεύομαι γιατί δεν μπορεί αλλιώς να με εμπιστευτείς κι εσύ. Γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά ο αγώνας μας.

Αλλιώς... Καλύτερα μην τον ξεκινήσεις. Μείνε στην ασφάλεια του εαυτού σου (αν τον εμπιστεύεσαι και αυτόν).
*** 

Η αλληλεγγύη είναι προϊόν συνειδητοποίησης της κοινής μας μοίρας.
Μην την μπερδεύετε με την ελεημοσύνη.

π.χ. Στην μάχη, στο χαράκωμα όταν έχεις τον εχθρό να σε χτυπά από απέναντι, συνειδητοποιείς ότι πρέπει πάση θυσία να υπερασπιστείς όχι μόνο τον εαυτό σου αλλά και τον συμπολεμιστή σου.

Εκείνη την ώρα κατανοείς πόσο πολύτιμη είναι η ζωή του συμπολεμιστή σου.

Τότε κανείς δεν ενδιαφέρεται αν είσαι δεξιός η αριστερός! Τότε στηρίζετε ο ένας τον άλλο, γιατί έχετε κατανοήσει ότι μόνο έτσι μπορείτε να επιβιώσετε απέναντι στον κοινό εχθρό.

Αυτή λοιπόν η αμοιβαία και ισότιμη στήριξη των συμπολεμιστών διαμορφώνει σχέσεις αλληλεγγύης και παράλληλα σπάει τις προκαταλήψεις του ενός απέναντι στον άλλο.

Ανάλογες συνθήκες διαμορφώνουν και την ανάγκη για την δημιουργία μετώπου.

Ο κοινός εχθρός και η κοινή μοίρα δημιουργούν την αδιαμφισβήτητη ανάγκη, για συσπείρωση των λαϊκών δυνάμεων από όλο το φάσμα των δημοκρατικών πολιτικών τάσεων και ιδεολογιών ( από δεξιά μέχρι αριστερά) για την δημιουργία μετώπου.

Αλήθεια περιμένετε να δούμε στρατό και τανκς για να αντιληφθείτε ότι έχουμε πόλεμο;
Ότι η πατρίδα κι ο λαός της τελούν υπό κατοχή;
Ότι είναι χρέος μας, η δημιουργία λαϊκού δημοκρατικού μετώπου;
Ότι η αλληλεγγύη είναι η μόνη μας ελπίδα;
Όταν θα δούμε στρατό, θα είναι πλέον πολύ αργά!

Η κλεψύδρα αδειάζει.

Γέρακας: Τέσσερις σφαίρες δέχθηκε ο άνδρας που βρέθηκε νεκρός στο Ι.Χ.

Γέρακας: Τέσσερις σφαίρες δέχθηκε ο άνδρας που βρέθηκε νεκρός στο Ι.Χ.

Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017 21:08
 
UPD:21:13
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία, προκύπτει ότι ο 59χρονος είχε σταθμεύσει στο σημείο το αυτοκίνητο του, ψώνισε σε κατάστημα και επέστρεψε στο Ι.Χ., όπου δέχθηκε τις σφαίρες.
Θανάσιμα τραύματα από τέσσερις σφαίρες, στο πίσω μέρος του κεφαλιού την ωμοπλάτη, φέρει σύμφωνα με τον ιατροδικαστή ο άνδρας ο οποίος βρέθηκε νεκρός το απόγευμα του Σαββάτου στη θέση του οδηγού, μέσα στο αυτοκίνητο του, στη συμβολή των λεωφόρων Μαραθώνος και Σπάτων στον Γέρακα.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται για 59χρονο, πατέρα 22χρονου που έχει συλληφθεί για τη δολοφονία 20χρονου, το πτώμα του οποίου είχε βρεθεί τον Μάιο του 2016 στην Πεντέλη.
Οι αστυνομικοί, πάντως, μέχρι στιγμής δεν συνδέουν τις δύο υποθέσεις και ερευνούν τις επαφές και τις δραστηριότητες του θύματος, προκειμένου να εντοπίσουν το κίνητρο της δολοφονίας.
Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία, προκύπτει ότι ο 59χρονος είχε σταθμεύσει στο σημείο το αυτοκίνητο του, ψώνισε σε κατάστημα και επέστρεψε στο Ι.Χ., όπου δέχθηκε τις σφαίρες.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ νότια της Κρήτης

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ νότια της Κρήτης

Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017 23:35
 
UPD:16/07/2017 00:21
MOTIONTEAM/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ
Φωτογραφία αρχείου.
Σεισμική δόνηση μεγέθους 5,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 23.30 το Σάββατο νότια Κρήτης, σύμφωνα με εκτίμηση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.
Το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται σε θαλάσσιο χώρο περίπου 33 χιλιόμετρα δυτικά - νοτιοδυτικά της Ιεράπετρας, με το εστιακό βάθος να εκτιμάται στα 10 χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, η δόνηση έγινε ιδιαίτερα αισθητή κυρίως στην ανατολική Κρήτη, αλλά και στο Ηράκλειο και περιοχές του νομού Ρεθύμνου.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές, όπως δηλωσε στο ΑΜΠΕ ο διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Κρήτης, πύραρχος Γιάννης Μαραγκάκης.
Λίγο αργότερα, στις 00.16, σημειώθηκε δόνηση 3,8 Ρίχτερ, 32 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Ιεράπετρας, ενώ στις 23.46, τις 00.04 και τις 00.06 καταγράφηκαν τρεις δονήσεις των 3,5 Ρίχτερ, 28 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Ιεράπετρας, 40 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της ίδιας πόλης και 22 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Ηρακλείου.
naftemporiki.gr

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Στη δημοσιότητα βίντεο με Έλληνες αιχμαλώτους στα Άδανα το 1974

Στη δημοσιότητα βίντεο με Έλληνες αιχμαλώτους στα Άδανα το 1974

Βίντεο με τους αιχμαλώτους του Τούρκου κατακτητή το 1974, στα Άδανα, κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου. Πρόκειται για βίντεο, το οποίο αναρτήθηκε στον προσωπικό λογαριασμό του κ. Τάσου Δημητριάδη στο Facebook και σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, πρώτη φορά βλέπει το φως της δημοσιότητας καθότι μόλις πριν από μερικές μέρες το μετέδωσε τουρκικό κανάλι.
Το βίντεο συγκέντρωσε εκατοντάδες σχόλια και είχε χιλιάδες προβολές, με τους χρήστες του διαδικτύου να αναφέρουν πληροφορίες για συγγενικά τους πρόσωπα που αιχμαλωτίστηκαν το 1974 στα Άδανα.
Οι περισσότεροι αιχμάλωτοι συνελήφθησαν στο Συγχαρί και φαίνεται να είχαν αφεθεί ελεύθεροι όλοι.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: philenews

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης αρκετές περιοχές - Ανυπολόγιστες ζημιές, χωριά αποκομμένα

  Επιμέλεια -  Γρηγόρης Αναγνώστου  - CNN Greece   Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2025 08:10 1 SHARES Πλημμύρες και καταστροφές από την κακοκαιρία στ...