Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023

Έκθεση-«βόμβα»: «Τα εμβόλια κατά της Covid-19 προκάλεσαν εκατομμύρια θανάτους και αναπηρίες και 147,8 δισ. δολάρια ζημιά»! Μόνο για το έτος 2022!

 


29.03.2023 | 11:10Newsroom | email: info@pronews.gr

Μια νέα έκθεση-«βόμβα» για τις ζημιές στην υγεία που έχουν προκαλέσει οι μαζικοί εμβολιασμοί κατά Covid-19 εκτιμά ότι 26,6 εκατομμύρια ανθρώπων έπαθαν βλάβη από παρενέργειες, 1,36 εκατομμύρια απέκτησαν μόνικη αναπηρία και 300.000 θάνατοι μπορούν να αποδοθούν στα εμβόλια μόνο για το 2022, ενώ κόστισαν στην παγκόσμια οικονομία σχεδόν 150 δισεκατομμύρια δολάρια.Η ερευνητική εταιρεία  Phinance Technologies , που ιδρύθηκε και λειτουργεί από τον πρώην διευθυντή χαρτοφυλακίου Blackrock, Ed Dowd, τον Yuri Nunes (PhD Physics, MSc Mathematics) και τον Carlos Alegria (PhD Physics, Finance), χώρισε τον αντίκτυπο των εμβολίων σε τέσσερις μεγάλες κατηγορίες για να εκτιμήσει το ανθρώπινο  κόστος  που σχετίζεται με το εμβόλιο Covid-19:

χωρίς αποτέλεσμα  ή ασυμπτωματικά άτομα,
όσοι υπέστησαν τραυματισμούς  (ήπια έως μέτρια έκβαση),
αυτοί που έμειναν ανάπηροι  (σοβαρή έκβαση)
θάνατος (ακραίο αποτέλεσμα)Τα δεδομένα για τις αναπηρίες και τους τραυματισμούς (που τα σχετίζουν με τα εμβόλια) προέρχονται απευθείας από το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας (BLS), ενώ οι υπερβολικοί αριθμοί θανάτων προέρχονται από επίσημα στοιχεία για τους θανάτους στις ΗΠΑ μέσω δύο διαφορετικών μεθόδων.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα άτομα της μίας κατηγορίας (τραυματισμένοι, για παράδειγμα) μπορούν να μετακινηθούν σε τελευταίες κατηγορίες σοβαρότητας – κάτι που αυτή η ανάλυση  δεν  λαμβάνει υπόψη.Αναφέρει η έκθεση: «Μπορεί να υπάρχουν άτομα που δεν είχαν ορατά αποτελέσματα μετά τον εμβολιασμό, αλλά παρόλα αυτά θα μπορούσαν να επηρεαστούν. Τα άτομα με ήπιους τραυματισμούς από τους εμβολιασμούς θα μπορούσαν, με την πάροδο του χρόνου, να αναπτύξουν σοβαρούς τραυματισμούς σε βαθμό αναπηρίας ή ένα ακραίο αποτέλεσμα, όπως ο θάνατος»


🚨🚨Estimated 2022 US Vaccine Damage Report: Estimated Human Cost: ✅26.6 million Injuries ✅1.36 million Disabilities ✅300k excess deaths Estimated Economic Cost: Total: $147.8 Billion ✅Injuries: $89.9 billion ✅Disabilities: $52.2 billion ✅Excess Deaths: $5.6 Billion
Εικόνα
Εικόνα
Διαβάστε ολόκληρη τη συζήτηση στο Twitter— Edward Dowd (@DowdEdward) March 28, 2023

Εκτίμηση του  οικονομικού κόστους

Κατά την ανάλυση καθεμιάς από τις παραπάνω κατηγορίες, η Phinance προσδιόρισε ότι  το άμεσο οικονομικό κόστος των τραυματισμών από εμβόλια ήταν 79,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και 52,2 δισεκατομμύρια δολάρια για άτομα με σοβαρές αναπηρίες .

Για τους θανάτους, η Phinace χρησιμοποίησε την μέση ετήσια απόλυτη αύξηση των υπερβολικών θανάτων από το 2021, η οποία ήταν 0,05% για την δημογραφική ομάδα 25-64 ετών, που ανήλθε σε  5,6 δισεκατομμύρια δολάρια χαμένης παραγωγικότητας .

Συνολικά, βρήκαν  συνολικό «οικονομικό κόστος» 147,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022  λόγω των εμβολίων Covid-19.

Όπως σημειώνει ο Dowd,  αυτά τα νούμερα είναι ακριβώς αυτά που μπορούν να μετρηθούν επί του παρόντος αλλά «τα πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα είναι τεράστια».

Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

«Στοπ» λένε τα συνδικάτα στον Μακρόν - Μόνη απάντησή του η καταστολή

 

AP PHOTO



Λαοθάλασσα που σκεπάζει όλη τη χώρα είναι για άλλη μία φορά οι απεργοί και οι διαδηλωτές κατά της του συνταξιοδοτικού νομοσχεδίου Μακρόν και της κυβέρνησής του και της πολιτικής της.

Εικόνες από τις απεργιακές συγκεντρώσεις σε δεκάδες πόλεις της Γαλλίας αποτυπώνουν την ιδιαίτερη μαζικότητα και τον δυναμισμό της 10ης μέρας πανεθνικής γενικής απεργίας, η οποία είναι και η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα, υποστηρίζουν τα συνδικάτα, με την κυβέρνηση να υποτιμά σταθερά τα νούμερα.

Και σήμερα, οι εργαζόμενοι στη δημόσια καθαριότητα, τα διυλιστήρια, τις μαζικές μεταφορές και την εκπαίδευση έχουν κατεβάσει ρολά, κατεβαίνοντας με τα συνδικάτα τους στο δρόμο, καταφέρνοντας άλλο ένα πλήγμα στη γαλλική οικονομία και πολιτική σταθερότητα της κυβέρνησης Μακρόν, η δημοτικότητα της οποίας είναι στα τάρταρα. Η συσσωρευμένη οργή έχει αποκτήσει χαρακτηριστικά διευρυμένου αντικυβερνητικού κινήματος με στόχο την πτώση της κυβέρνησης και την ανατροπή όλων των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων της περιόδου διακυβέρνησης Μακρόν.

Σε αυτό το πλαίσιο, και με την πλειοψηφία της γαλλικής κοινωνίας να φαίνεται ότι έχει γυρίσει την πλάτη στον ένοικο του Ελιζέ, τα εργατικά συνδικάτα της στον Γάλλο πρόεδρο να «παύσει» τα σχέδιά του για αύξηση του ορίου της νόμιμης ηλικίας συνταξιοδότησης. Ο ενιαίος -πρωτοφανής- συνασπισμός των συνδικάτων της χώρας έχει δώσει σοβαρή ώθηση και διάρκεια στο κίνημα, αφού η ενοποίηση των εργαζομένων γύρω από κοινούς πολιτικούς και οικονομικούς στόχους έχει δώσει κατεύθυνση στο αντικυβερνητικό κίνημα με αφορμή το συνταξιοδοτικό.

Καμμένοι κάδοι, οδοφράγματα, καπνογόνα, αντικυβερνητικά συνθήματα, πανό και πλακάτ, σφοδρές συγκρούσεις με τις δυνάμεις καταστολής είναι μερικά από τα στιγμιότυπα που συνθέτουν την εικόνα άλλης μίας μεγαλειώδους απεργιακής διαδήλωσης στο Παρίσι και άλλες γαλλικές πόλεις.

AP Photo/Daniel Cole

Δεν έχουν άλλα μέσα πέρα από την καταστολή

Αδυνατώντας να πείσει με την επιχειρηματολογία του τη γαλλική κοινή γνώμη και να κατευνάσει τις πολύμηνες αντιδράσεις που συνεχώς οξύνονται, ο Γάλλος πρόεδρος έχει επιλέξει να καταφύγει στη χρήση υπέρμετρης βίας ως μέσο κατάπνιξης των διαδηλώσεων. Οι καταγγελίες για ακραίες περιπτώσεις αστυνομικής βίας και αυθαιρεσίας (βασανισμοί, αναίτιες και «προληπτικές» συλλήψεις διαδηλωτών» δίνουν και παίρνουν τις τελευταίες βδομάδες, σημειώνοντας εκθετική αύξηση όσο το κίνημα συνεχίζει την πάλη του.

Η άλλη όψη της τακτικής του είναι η συκοφάντηση των διαδηλώσεων και η απόπειρα αποπροσανατολισμού από τους διακηρυγμένους στόχους του κινήματος. Ο ίδιος ο Γάλλος πρόεδρος, τα κυβερνητικά στελέχη και τα φίλα προσκείμενα ΜΜΕ κάνουν λόγο για «μια χούφτα ταραξιών», για «άτομα που κατεβαίνουν στο δρόμο για άλλους σκοπούς που δεν έχουν σχέση με τη μεταρρύθμιση», καθώς και για «οργανωμένο σχέδιο αποσταθεροποίησης του πολιτικού συστήματος και υπονόμευσης του συντάγματος από την Αριστερά».

Έτσι, συνολικά 13.000 αστυνομικοί έχουν αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των σημερινών διαδηλώσεων στο Παρίσι, περισσότεροι από ποτέ, σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη.

Οι αυτοκινητόδρομοι σε πολλές γαλλικές πόλεις αποκλείστηκαν σήμερα το πρωί και οι απεργίες στους τομείς των μεταφορών, της αεροπορίας και της ενέργειας συνέχισαν να διαταράσσουν τμήματα της κοινωνικής και οικονομικής λειτουργίας.

Περίπου το 17% όλων των πρατηρίων καυσίμων στη Γαλλία κατέγραψε ελλείψεις σε τουλάχιστον ένα προϊόν από τη Δευτέρα το βράδυ, δήλωσε η γαλλική ένωση πετρελαιοειδών UFIP, επικαλούμενη στοιχεία του γαλλικού υπουργείου Ενέργειας.

AP Photo/Daniel Cole

Το φοιτητικό σωματείο UNEF δήλωσε ότι οι είσοδοι σε περίπου 20 πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένων των Sciences Po και τμημάτων της Σορβόννης στο Παρίσι, καθώς και ιδρυμάτων στη Λυών, τη Νίκαια και την Τουλούζη ήταν επίσης αποκλεισμένες, με τα ιδρύματα να βρίσκονται σε κατάληψη. Το ίδιο ισχύει και για τη πλειονότητα των σχολείων της χώρας.

Ο Λοράν Μπερζέρ, επικεφαλής του μεγαλύτερου συνδικάτου της Γαλλίας, του CFDT, προέτρεψε τον Μακρόν να προχωρήσει σε «μια χειρονομία κατευνασμού» για να ηρεμήσει τα πνεύματα.

«Είναι απαραίτητο να σταματήσουμε το μέτρο», είπε ο Μπέργκερ σε δηλώσεις που υιοθετήθηκαν από τον Φιλίπ Μαρτίνεζ του συνδικάτου CGT, καθώς οι δύο ηγέτες πρότειναν ο Μακρόν να διορίσει μεσολαβητές για άμεσες συνομιλίες. Ο Μπέργκερ είπε ότι υπήρξαν κάποιες απόπειρες συνομιλιών μεταξύ των ηγετών των συνδικάτων και της κυβέρνησης τις τελευταίες ημέρες, οι οποίες όμως απέτυχαν.

Έμφραγμα στην παραγωγή και διανομή πετρελαιοειδών

Η απεργία έχει επίσης οδηγήσει σε επίπεδα ρεκόρ το αναξιοποίητο αργό και ακατέργαστο πετρέλαιο, το οποίο μένει εγκλωβισμένο στα βυτιοφόρα στα ανοιχτά των γαλλικών ακτών, ενώ τα αποθέματα αργού στη χώρα έχουν πέσει κατακόρυφα καθώς δεν ανανεώνονται, δήλωσαν σήμερα αναλυτές.

Περίπου 17 φορτία που μεταφέρουν αργό πετρέλαιο, προϊόντα πετρελαίου ή χημικά προϊόντα επιπλέουν στα γαλλικά ύδατα από την περασμένη βδομάδα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

«Επτά από αυτά τα φορτία μεταφέρουν περίπου επτά εκατομμύρια βαρέλια αργού και ακατέργαστου πετρελαίου, το οποίο σηματοδοτεί το υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί και αντιπροσωπεύει το διπλάσια ποσότητα από εκείνη που είχε μείνει εκτός παραγωγής στη διάρκεια των απεργιών του περασμένου Οκτωβρίου», δήλωσε στο Reuters ειδικός σε ζητήματα της αγοράς πετρελαίου.

Οι απεργίες διαφέρουν από τις απεργίες που πραγματοποιήθηκαν τον Οκτώβριο του 2022 στο ότι συντονίζονται σε εθνικό επίπεδο, επηρεάζοντας επίσης λιμάνια και αποθήκες, επισημαίνουν οι αναλυτές.

Τα αποθέματα αργού πετρελαίου της Γαλλίας μειώθηκαν στα 40,3 εκατομμύρια βαρέλια τον Μάρτιο, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία OilX, τα χαμηλότερα από τον Ιανουάριο του 2010.

Η προμήθεια των διυλιστηρίων της Γαλλίας έχει υποχωρήσει στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο στα 764.000 βαρέλια την ημέρα (bpd), σύμφωνα με στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας OilX.

Στην απεργιακή συγκέντρωση του Παρισίου και η γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Ράνια Σβίγκου

Το παρών στη διαδήλωση στο Παρίσι έδωσε σήμερα και η Ράνια Σβίγκου ως έμπρακτη ένδειξη αλληλεγγύης στον αγώνα των Γάλλων πολιτών ενάντια στο συνταξιοδοτικό, «τον αυταρχισμό» και για την «υπεράσπιση της Δημοκρατίας».

«Είμαστε σήμερα στη Γαλλία, για να συμμετάσχουμε στη μεγάλη κινητοποίηση των συνδικάτων, για να εκφράσουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή μας στο γαλλικό λαό. Ο γαλλικός λαός δίνει μια μεγάλη μάχη  ενάντια στη μεταρρύθμιση Μακρόν για το συνταξιοδοτικό, μια μεγάλη μάχη ενάντια στον αυταρχισμό, μια μεγάλη μάχη για την υπεράσπιση της Δημοκρατίας. Γιατί στις Δημοκρατίες, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην Ελλάδα, οι λαοί έχουν την τελευταία λέξη.

Και στις 21 Μαΐου, στη χώρα μας,  ο ελληνικός λαός θα δώσει την απάντηση που αξίζει, στον αυταρχισμό και στην αλαζονεία της κυβέρνησης. Στις 21  Μαΐου, η Δημοκρατία θα νικήσει.

 Οι Γάλλοι θα νικήσουνε, οι Έλληνες θα νικήσουνε, η Ευρώπη θα νικήσει», δήλωσε η γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Βροχή» ενστάσεων και από φορείς στο πολυνομοσχέδιο - σκούπα του υπ. Ανάπτυξης

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI



Το δρόμο για την Ολομέλεια με τη σύμφωνη γνώμη μόνο του κυβερνώντος κόμματος και βροχή ενστάσεων τόσο απ' τα κόμματα της αντιπολίτευσης όσο και απ' τους εξωκοινοβουλευτικούς και κοινωνικούς φορείς που κατέθεσαν σήμερα τις απόψεις τους, παίρνει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών στο οποίο προεκλογικά ενέταξαν από διατάξεις για την οικονομία, τον τουρισμό, ιδιωτικοποιήσεις λιμανιών μέχρι για τους καλλιτέχνες αλλά και τα μέτρα στήριξης για την τραγωδία των Τεμπών.

Ήδη από χθες ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ΜέΡΑ25 είχαν διαφωνήσει για το γεγονός ότι δεν υπήρχε διαχωρισμός για τα μέτρα σχετικά με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα και σήμερα, ενώ όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης διευκρίνισαν ότι τα στηρίζουν, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝ.ΑΛΛ.και Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκαν για το τι θα κάνουν στην Ολομέλεια και το ΚΚΕ μαζί με το ΜέΡΑ25 δήλωσαν ότι το καταψηφίζουν.Αξιοσημείωτες πάντως ήταν οι παρατηρήσεις από τους φορείς, σε σειρά θεμάτων, και ειδικά για τις διατάξεις που αφορούν υποτίθεται την ενίσχυση της ασφάλειας στις μεταφορές.

Κομμάτιασαν το κυβερνητικό αφήγημα περί ασφάλειας

Όλοι όσοι μίλησαν για τις διατάξεις που αφορούν τον κλάδο των μεταφορών τόνισαν την ανάγκη προσλήψεων.

Ο Γιώργος Δριτσάκος, διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, τόνισε την «ανάγκη άμεσων προσλήψεων υπαλλήλων με ταχύρυθμες και διαφανείς διαδικασίες στην Υπηρεσία, ώστε να καλυφθούν βασικά κενά», όπως είπε.

Ο Μανώλης Καμηλάκης, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Αερολιμενικών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, διαφώνησε με το νομοσχέδιο, υποστηρίζοντας ότι «δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός, μόνο πρόχειρες λύσεις» και έκανε λόγο για «εγκληματικές διατάξεις» με τις οποίες δεν διασφαλίζεται η ασφάλεια των μεταφορών, σημειώνοντας ότι «δεν διδαχτήκαμε από τα Τέμπη».

Ο κ. Καμηλάκης έδωσε έμφαση στην πρόσληψη απαραίτητου αριθμού εξειδικευμένου προσωπικού για την ασφάλεια των πτήσεων και στην επανασύσταση των τοπικών ελεγκτικών αρχών της ΥΠΑ, με κατάλληλο προσωπικό. «Η κυβέρνηση αύξησε το ποσοστό των ανειδίκευτων εργαζόμενων. Παίζουν με ρουσφετολογικές διατάξεις, σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος και της ασφάλειας των επιβατών», ανέφερε.

Ο Ιωάννης Ντίτσας, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, δήλωσε ότι συμφωνεί με όλα τα μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και πληγέντων του δυστυχήματος στα Τέμπη, ωστόσο διαφώνησε με τις ρυθμίσεις που αφορούν τον τομέα ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ τόνισε την ανάγκη να λυθεί άμεσα το πρόβλημα των προσλήψεων.

«Η διαδικασία των προσλήψεων είναι χρονοβόρα και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μετά τις εκλογές. Πρέπει να επισπευθεί», σημείωσε.

Ο Κωνσταντίνος Γενιδούνιας, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης του ΟΣΕ, ανέφερε ότι «αν το υπουργείο συναντούσε και άκουγε τους προβληματισμούς των εκπροσώπων των εργαζομένων σχετικά με τα μέτρα ενίσχυσης της ασφάλειας, θα μπορούσε να αποφευχθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη» και κατηγόρησε το υπουργείο Υποδομών ότι αρνήθηκε να τους συναντήσει.

Επίσης, ζήτησε την επαναπρόσληψη των φυλάκων, επέκρινε την κυβέρνηση για τη διαδικασία των προσλήψεων χαρακτηρίζοντας την ρουσφετολογική και εξέφρασε τη διαφωνία του σε ό,τι αφορά τους σταθμάρχες, ζητώντας, μεταξύ άλλων, να έχουν εμπειρία. Παράλληλα, ζήτησε η επιλογή και η αξιολόγηση να γίνεται από ειδική επιτροπή, προτείνοντας να ληφθεί σοβαρά υπόψη η διαγωνιστική διαδικασία.

Δυσαρέσκεια στον κλάδο ταξί και στον τουρισμό

Ο Γιώργος Χότζογλου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό, εξέφρασε σοβαρές αντιρρήσεις στο νομοσχέδιο, τονίζοντας ότι δεν ακουμπά τα σοβαρά προβλήματα του κλάδου, ενώ ζήτησε «την επαναφορά του επιδόματος ανεργίας των πέντε μηνών και την κήρυξη υποχρεωτικής γενικής συλλογικής σύμβασης εργασίας».

Ο Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, χαρακτήρισε «επιεικώς απαράδεκτες» τις διατάξεις που εμπλέκουν συναρμοδιότητες με τον κλάδο τους και τις προβλέψεις που επιτρέπει σε ΙΧ επιβατηγά αυτοκίνητα, μεταφορές.

Αντίθετος με τις διατάξεις του νομοσχεδίου δήλωσε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινιτηστών Ταξί Αττικής, υποστηρίζοντας ότι «η κυβέρνηση προχωρά στη διαίρεση του κλάδου, επαναφέροντας την δυνατότητα αστικής μεταφοράς η οποία έχει καταδικαστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Όπως είπε, «πάνω από 50.000 είναι τα ΙΧ που κάνουν μεταφορές χωρίς να είναι ταξί», και ζήτησε να απαγορευθεί η αστική μεταφορά.

Ο Σεραφείμ Κασιδιάρης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματικών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν δείχνει καμία διάθεση να διορθώσει τα προβλήματα, ενώ ζήτησε να έχουν το δικαίωμα σε όλα τα νησιά, συμπεριλαμβανομένων και του Αιγαίου τα οποία εξαιρούνται, και επιπλέον ζήτησε να τροποποιηθεί η διάταξη για το ποινικό μητρώο και αντί να ζητείται δικαστικής χρήσης να αφορά γενικής χρήσης.

Αντιδράσεις και απ' τον καλλιτεχνικό κόσμο

Με τις ρυθμίσεις του νομοσχέδιου διαφώνησαν οι εκπρόσωποι των καλλιτεχνών, εστιάζοντας στο ότι «αποσυνδέεται η πρόβα από την παράσταση» υποστηρίζοντας ότι «οδηγεί στην αδήλωτη και ανασφάλιστη εργασία» ενώ τόνισαν ότι δεν περιλαμβάνει τίποτα για το τεχνικό προσωπικό.

Ο 'Αρης Λιάσκος, γενικός γραμματέας του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, κατηγόρησε το υπουργείο Πολιτισμού ότι «εν κρυπτώ και χωρίς καμία διαβούλευση προχωρά στην προστασία της αδήλωτης και ανασφάλιστης εργασίας, μη αναγνωρίζοντας ως ενιαία την πρόβα με την παράσταση, κλείνοντας έτσι το μάτι στους παραγωγούς στους οποίους κάνει δωράκι συμβάσεις με μπλοκάκι.

«Ανοίγετε την πόρτα για εργόσημα, για συμβάσεις όχι εξαρτημένης και πλήρους απασχόλησης, ενώ απουσιάζουν πλήρως προβλέψεις για το τεχνικό προσωπικό», επισήμανε, ενώ εξέφρασε και την αντίθεση του για τη ψηφιακή κάρτα εργασίας και του Μητρώου καλλιτεχνών, που όπως είπε, δεν διασφαλίζει τα προσωπικά δεδομένα.

Με τις απόψεις του κ. Λιάσκου συντάχθηκε και ο Κωνσταντίνος Κεχαγιόγλου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος, συμπληρώνοντας το αίτημα για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των καλλιτεχνών το οποίο, όπως είπε, η κυβέρνηση αρνείται να δώσει λύση.

Στο ίδιο μήκος κύματος με τα σωματεία Καλλιτεχνών κινήθηκε και ο Βασίλης Παρασκευόπουλος, πρόεδρος του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου, χαρακτηρίζοντας «απαράδεκτο τον διαχωρισμό πρόβας και παράστασης και τη δυνατότητα στον εργοδότη να απολύει χωρίς λόγο» ενώ χαρακτήρισε επικίνδυνο το Μητρώο Καλλιτεχνών και ζήτησε την απόσυρση των διατάξεων.

Ο Κωνσταντίνος Πασχαλίδης, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, έκανε λόγο για «αιφνιδιαστική και χωρίς συζήτηση με τους επιστημονικούς φορείς κατάθεση ενός πολυνομοσχεδίου» και εξέφρασε τη διαφωνία του με τις ρυθμίσεις του υπουργείου Πολιτισμού, τονίζοντας ότι «είναι αόριστες, έχουν απολύτως προεκλογικό χαρακτήρα ενώ τα 5 μεγάλα δημόσια μουσεία της χώρας παραμένουν σε καθεστώς επιχειρηματικής αυτοτέλειας».

Τα επόμενα βήματα και η διαδικασία μέχρι τις εθνικές κάλπες

 



Πότε διαλύεται η Βουλή, τι θα συμβεί με την υπηρεσιακή κυβέρνηση. Η απλή αναλογική και οι ημερομηνίες - κλειδιά για τις πρώτες και δεύτερες κάλπες.

Ο κύβος ερρίφθη και ο πρωθυπουργός… εδέησε να ανακοινώσει την ημερομηνία των εκλογών, χωρίς, ωστόσο, να τις προκηρύξει κι επισήμως. Ποια είναι, όμως, τα επόμενα βήματα μέχρι τις κάλπες της 21ης  Μαΐου;

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η Βουλή θα παραμείνει ανοιχτή έως την Μεγάλη Τρίτη, 11 Απριλίου, όταν και θα κλείσει για το Πάσχα, ενώ αναμένεται να ανοίξει για λίγες ημέρες μετά το Πάσχα προκειμένου να ολοκληρώσει η κυβέρνηση το νομοθετικό της έργο. Σε κάθε περίπτωση η Βουλή θα πρέπει να διαλυθεί έως τα τέλη Απριλίου, καθώς το Σύνταγμα προβλέπει χρονικό περιθώριο από 30 έως 22 ημέρες πριν τις κάλπες. Η κυβέρνηση σχεδιάζει να περάσει ακόμη τρία νομοσχέδια, πέρα από αυτό του υπουργείου Ανάπτυξης που συζητείται στη Βουλή, αλλά και του κώδικα μετανάστευσης που εισάγεται αύριο, Τετάρτη, στη Ολομέλεια.

Τα τελευταία νομοσχέδια της κυβέρνησης Μητσοτάκη θα είναι ένα του υπουργείου υγείας για τους φαρμακευτικούς συλλόγους, ένα του υπουργείου Οικονομικών για κατασχεμένα περιουσιακά στοιχεία από εγκληματικές δραστηριότητας και ένα του υπουργείου Εσωτερικών.

Βάσει της διαδικασίας θα πρέπει να αποχωρήσουν από τις θέσεις τους ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, προκειμένου να αντικατασταθούν με εκείνους που θα οδηγήσουν τη χώρα στις κάλπες.

Παράλληλα, σήμερα, ο Γιάννης Οικονόμου ενημέρωσε ότι στην υπηρεσιακή κυβέρνηση αναμένεται να παραμείνει υπουργός Παιδείας η Νίκη Κεραμέως, εξαιτίας της διαδικασίας των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Η απλή αναλογική και οι δεύτερες κάλπες

Οι εκλογές της 21ης Μαΐου είναι οι πρώτες που θα διεξαχθούν με το σύστημα της απλής αναλογικής, ενώ από την Δευτέρα 22  Μαΐου θα ξεκινήσει η διαδικασία των διερευνητικών εντολών, με τον αρχηγό του πρώτου κόμματος να λαμβάνει την εντολή για να εξασφαλίσει τη δεδηλωμένη μέσα σε διάστημα τριών ημερών.

Αυτό θα συμβεί στην περίπτωση που το πρώτο κόμμα δεν θα καταφέρει να σχηματίσει μονοκομματική κυβέρνηση με την απλή αναλογική, κάτι που θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο. 

Αν το πρώτο κόμμα δεν καταφέρει να σχηματίσει κυβέρνηση συνεργασίας, η εντολή περνά στον αρχηγό του δεύτερου κόμματος και στη συνέχεια στον αρχηγό του τρίτου κόμματος.

Η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 9 ημέρες και στη συνέχεια η Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα καλέσει τους πολιτικούς αρχηγούς για μια ύστατη προσπάθεια σχηματισμού κυβέρνησης διαδικασίας, προτού δώσει εντολή σχηματισμού υπηρεσιακής κυβέρνησης που θα οδηγήσει τη χώρα σε δεύτερες εκλογές. 

Η δεύτερη εκλογική διαδικασία θα διεξαχθεί στις αρχές Ιουλίου και θα είναι με λίστα βουλευτών, με τους ψηφοφόρους να επιλέγουν ένα κόμμα, καθώς δεν θα υπάρχει σταυρός προτίμησης.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Κακοκαιρία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης αρκετές περιοχές - Ανυπολόγιστες ζημιές, χωριά αποκομμένα

  Επιμέλεια -  Γρηγόρης Αναγνώστου  - CNN Greece   Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2025 08:10 1 SHARES Πλημμύρες και καταστροφές από την κακοκαιρία στ...