Τρίτη 7 Απριλίου 2015

ΤΟ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ: ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΧΤΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟΝ...

ΤΟ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ: ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΧΤΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟΝ...: Όσες  επιτυχείς  διαπραγματεύσεις και να κάνει η Ελληνική κυβέρνηση με την ΕΕ και το Εurogroup , ακόμη και να εκταμιεύσει τα όποια ποσ...

Αύριο το ραντεβού Τσίπρα-Πούτιν - "Δώρα" ετοιμάζει ο Ρώσος Πρόεδρος




Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα Εκτυπώστε το Αρθρο mail to

Σήμερα το απόγευμα αναμένεται να φθάσει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στη Μόσχα, όπου αύριο Μ. Τετάρτη πρόκειται να συναντηθεί στο Κρεμλίνο με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πουτιν, ο οποίος ετοιμάζεται να υποδεχτεί τον Έλληνα πρωθυπουργό με κινήσεις καλής θέλησης.

Ο στόχος της συνάντησης των δύο ηγετών είναι η επανεκκίνηση των ελληνορωσικών σχέσεων, με τον Βλαντιμίρ Πούτιν να φέρεται έτοιμος να προχωρήσει στην έναρξη της διαδικασίας για την άρση του ρωσικού εμπάργκο στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα που επιβλήθηκε τον περασμένο Αύγουστο, όταν η Ρωσία αποφάσισε να εφαρμόσει εμπάργκο σε όλες τις χώρες τις ΕΕ εξαιτίας της στάσης τους στο ουκρανικό ζήτημα.

Επίσης, η Ρωσία φαίνεται να είναι διατεθειμένη να διευκολύνει την ελληνική πλευρά σε ό,τι αφορά τα πρόστιμα που διεκδικούσε η Gazprom για τη μείωση της κατανάλωσης σε ποσοστό 40% από την προηγούμενη χρονιά, ενώ -σύμφωνα με την ανταπόκριση του Θανάση Αυγερινού- θα υπάρξει πρωτοβουλία του ίδιου του κ. Πούτιν για μείωση της τιμής του φυσικού αερίου για την Ελλάδα.

Σταθερό παραμένει το ενδιαφέρον της Ρωσίας για τους σιδηροδρόμους και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο μιας επωφελούς συμφωνίας-"πακέτο" όπως τη χαρακτηρίζουν, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στον τουρκικό αγωγό φυσικού αερίου Τurkish Stream, που θα συνδέει τη Ρωσία με την Τουρκία και θα καταλήγει στα σύνορα με την Ελλάδα.

Όλα τα παραπάνω ζητήματα αναμένεται να τεθούν επί τάπητος στη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τον Βλαντιμίρ Πούτιν, με τον εκπρόσωπο του Ρώσου ηγέτη να μην αποκλείει να τεθεί προς συζήτηση και το θέμα του ελληνικού χρέους. "Οι σχέσεις Ρωσίας και Ελλάδας είναι εξαιρετικά πολυεπίπεδες" σημείωσε ο εκπρόσωπος, επισημαίνοντας ότι στις επικείμενες διαβουλεύσεις θα συζητηθεί "όλο το φάσμα των σχέσεων".

Από την πλευρά του, ο υπουργός Οικονομικών της Ρωσίας Αντόν Σιλουάνοφ, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με δημοσιεύματα που έφεραν την ελληνική πλευρά να συζητά "νέα δάνεια", είπε ότι "προς το παρόν δεν έχουν απευθυνθεί στην πλευρά μας και αυτό το ζήτημα δεν το συζητήσαμε".

Τσίπρας στο TASS: Ευκαιρία για νέες βάσεις στις ελληνορωσικές σχέσεις

Μιλώντας στο ρωσικό πρακτορείο TASS λίγες ώρες πριν την επίσκεψη στη Μόσχα, ο Αλέξης Τσίπρας τη χαρακτήρισε ως "ευκαιρία" προκειμένου να τεθούν σε νέες βάσεις οι ελληνορωσικές σχέσεις, τονίζοντας ότι η Ελλάδας ως μέλος της ΕΕ μπορεί να αποτελέσει "γέφυρα" ανάμεσα στη Δύση και τη Ρωσία.

"Υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, ιδιαίτερα στον τομέα της ενέργειας" δήλωσε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας παράλληλα ότι μπορεί να υπάρξει αναβάθμιση των εμπορικών σχέσεων, γεγονός που θα δώσει στην Ελλάδα τη δυνατότητα να εξάγει τα αγροτικά της προϊόντα στη Ρωσική Ομοσπονδία.

Παράλληλα, ο Αλέξης Τσίπρας επισήμανε ότι τα τελευταία χρόνια οι ελληνορωσικές σχέσεις είχαν υποστεί πλήγμα, ενώ δηλωσε πως οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν για να αποφευχθεί η "παράλογη" -όπως τη χαρακτήρισε- πολιτική των κυρώσεων κατά της Ρωσίας, λόγω της έντασης στην Ουκρανία.

Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι δεν συμφωνεί με τις κυρώσεις αυτές, σημειώνοντας ότι είναι αναγκαίο να υπάρξει διάλογος και διαπραγμάτευση για την επίλυση των σημαντικών προβλημάτων. Οι κυρώσεις είναι "δρόμος στου πουθενά" σχολίασε χαρακτηριστικά, ενώ επανέλαβε για ακόμη μια φορά ότι η ασφάλεια στην Ευρώπη δεν νοείται χωρίς τη Ρωσία.

Τέλος, ανέφερε ότι "η Ελλάδα και η Ρωσία, περισσότερο από όλες πλήρωσαν με το αίμα τους στον αγώνα κατά του ναζισμού, και αυτό αποτελεί κοινό σημείο, όπως είναι κοινές είναι οι ρίζες των δύο χωρών και των λαών μας, που έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό τη θρησκεία. Αυτό δεν μπορούμε να το υποτιμήσουμε. Έχουμε ένδοξο παρελθόν του κοινού αγώνα και της κοινής πορείας, μπορούμε να έχουμε και μέλλον".

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Μόσχα, ο πρωθυπουργός θα συναντήσει επίσης τον πρωθυπουργό Ντιμίτρι Μεντβέντεφ και τον πρόεδρο της ρωσικής Βουλής (κρατική Δούμα) Σεργκέι Ναρούσκιν, ενώ θα έχει ακόμη επαφές με τον Πατριάρχη Μόσχας και Πάσης Ρωσίας Κύριλλο, καθώς και με εκπροσώπους της Ομογένειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη επίσκεψη Έλληνα πρωθυπουργού στη Μόσχα μετά από πέντε χρόνια.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του πρωθυπουργού στη Μόσχα:

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

  • Στις 10:00 Κατάθεση στεφάνου στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.
  • Στη 13:00 Κατ΄ιδίαν συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Ρώσο Προέδρο, Βλαντιμίρ Πούτιν.
  • Στις 14:00 Οι δύο αρχηγοί θα έχουν διευρυμένες συνομιλίες και γεύμα εργασίας.
  • Στις 15:15 Θα πραγματοποιηθεί η υπογραφή των εγγράφων.
  • Στις 15:30 Θα πραγματοποιηθεί η κοινή συνέντευξη τύπου του Πρωθυπουργού και του Ρώσου Προέδρου.
  • Στις 18:30 Ο Πρωθυπουργός θα συναντήσει τους Προέδρους των Ομογενειακών Συλλόγων .
  • Στις 19:00 Θα ακολουθήσει μια διευρυμένη συνάντηση με τους Ομογενειακούς Συλλόγους.

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

  • Στις 10:00 Ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, θα πραγματοποιήσει διάλεξη στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Διεθνών Σχέσεων της Μόσχας (MGIMO) με θέμα: "Οι ελληνορωσικές σχέσεις και η Ευρώπη".
  • Στις 12:00 Θα υπάρξει συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της Κρατικής Δούμας, Σεργκέι Ναρίσκιν.
  • Στις 15:00 Θα υπάρξει συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Ρώσo Πρωθυπουργό, Ντιμίτρι Μεντβέντεφ στον Οίκο Δεξιώσεων της Ρωσικής Κυβέρνησης.
  • Στις 16:30 Θα υπάρξει συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Πατριάρχη Μόσχας και Πάσης Ρωσίας, Κύριλλο στην Ιερά Μονή του Αγίου Δανιήλ.

ΚΑΦΕΝΕΙΟ: Ο Τσίπρας σήμερα στη Μόσχα - Ο ρόλος του Ιβάν Σαββίδη

ΚΑΦΕΝΕΙΟ: Ο Τσίπρας σήμερα στη Μόσχα - Ο ρόλος του Ιβάν Σαββίδη

Ο Τσίπρας σήμερα στη Μόσχα - Ο ρόλος του Ιβάν Σαββίδη

Στις 16:00 ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αναχωρεί από την Ελλάδα με προορισμό τη Ρωσία και τη Μόσχα στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψής του.Ο πρωθυπουργός πριν την αναχώρηση του για τη ρωσική πρωτεύουσα παραχώρησε, για δεύτερη φορά σε λίγες ημέρες, συνέντευξη στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Itar Tass...
«Πιστεύω, ότι η Ελλάδα ως μέλος της ΕΕ μπορεί να λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ της Δύσης και της Ρωσίας», δήλωσε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε πως είναι μία ευκαιρία για επανεκκίνησή των σχέσεων των δύο χωρών.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...

Το ΥΠΟΠΑΙΘ θα προβεί σε νέες νομοθετικές ρυθμίσεις όσον αφορά το εξεταστικό σύστημα ...
εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ το σχ. έτος 2015-16 για τους παρακάτω λόγους:


1) Με το σύστημα του Νέου Λυκείου, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης είχαν δυνατότητα πρόσβασης σε πολύ περιορισμένο αριθμό τμημάτων, αφού οι επιλογές τους περιορίζονταν μόνο σε ένα επιστημονικό πεδίο. Εξαιτίας αυτού του εγκλωβισμού των υποψηφίων σε πολύ μικρό αριθμό τμημάτων, θα αποκλείονταν χιλιάδες νέοι και νέες από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρότι μπορεί να είχαν επιτύχει υψηλή βαθμολογία στις εξετάσεις. Παράλληλα, αυτή η ρύθμιση θα έπληττε εκτός από τους μαθητές/τριες και τα ίδια τα Πανεπιστήμια, καθώς ήταν εξαιρετικά πιθανό να στερούνταν φοιτητές/τριες με πολύ υψηλές επιδόσεις, οι οποίοι δεν θα κατάφερναν να εισαχθούν στο ένα και μοναδικό επιστημονικό πεδίο στο οποίο μπορούσαν να είναι υποψήφιοι.

2) Υπήρχαν όμως και σοβαροί τεχνικοί λόγοι που επέβαλαν τις νέες ρυθμίσεις. Λόγω καθυστέρησης του έργου των επιστημονικών επιτροπών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που είχε σημειωθεί ήδη πριν από την αλλαγή της ηγεσίας του ΥΠΟΠΑΙΘ, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η σύνταξη των  προγραμμάτων σπουδών όλων των μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Νέου Λυκείου και δεν έχουν καν ξεκινήσει οι διαδικασίες συγγραφής και κρίσης των αντίστοιχων σχολικών εγχειριδίων. Συνεπώς, δεν είναι εφικτή η εφαρμογή της νομοθεσίας του Νέου Λυκείου για τη Γ΄ Λυκείου. Να σημειωθεί ότι σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία και ακόμα περισσότερο σε αυτήν την τάξη απαιτείται έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία των μαθητών/τριών καθώς και  έγκαιρη και επαρκής ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν τη διδασκαλία νέων προγραμμάτων σπουδών και σχολικών εγχειριδίων.

3) Επίσης δεν ήταν δυνατόν να διατηρηθεί ανέπαφο το σύστημα εισαγωγής της φετινής Γ΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ -για τις οποίες υπάρχουν βέβαια εγκεκριμένα προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια- επειδή θα αιφνιδιάζονταν οι υποψήφιοι του σχ. έτους 2015-16 για τους εξής λόγους:  ενώ γνώριζαν ότι θα έδιναν Πανελλαδικές εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα, θα έπρεπε να προετοιμαστούν για έξι (6) ή επτά (7) και βέβαια οι υπάρχουσες Κατευθύνσεις (Θεωρητική, Θετική και Τεχνολογική) απαιτούσαν διαφορετικό συνδυασμό πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων για τα επιστημονικά πεδία από εκείνον που τους είχε ήδη ανακοινωθεί. Για παράδειγμα, οι υποψήφιοι των Ιατρικών σχολών σύμφωνα με το σημερινό σύστημα θα έπρεπε να εξετασθούν υποχρεωτικά και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ενώ αυτό το μάθημα δεν περιλαμβανόταν στα τέσσερα μαθήματα που τους είχαν γίνει ήδη γνωστά ως πανελλαδικώς εξεταζόμενα για αυτές τις σχολές. Με τις νέες ρυθμίσεις είναι στη δική τους επιλογή αν θα εξετασθούν και στα Μαθηματικά, για να αυξήσουν τα επιστημονικά πεδία πρόσβασης.







4) Επιπλέον, στο ισχύον μέχρι φέτος σύστημα εισαγωγής έχουν παρατηρηθεί στρεβλώσεις που θεωρήθηκε αναγκαίο να αντιμετωπισθούν, όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα να εισαχθεί κάποιος σε Χημικό τμήμα, χωρίς να έχει διδαχθεί και εξετασθεί στο μάθημα της Χημείας Κατεύθυνσης.

Ο στόχος της νέας νομοθετικής ρύθμισης είναι να θεραπευτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κενά και οι δυσλειτουργίες του πρόσφατα νομοθετημένου συστήματος εισαγωγής, καθώς και του ισχύοντος μέχρι σήμερα. Διευκρινίζεται ότι οι ρυθμίσεις για τα ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί, επειδή αναμένεται η σχετική πρόταση του ΙΕΠ, όπως προβλέπει ο νόμος.

Πιο συγκεκριμένα:
1) Όσον αφορά στη δομή του ωρολογίου προγράμματος διαμορφώνονται τρεις ομάδες προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Συνολικά οι μαθητές/τριες θα παρακολουθούν 32 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στη Γ τάξη του Ημερήσιου ΓΕΛ και 25 ώρες στη Δ΄ τάξη του Εσπερινού ΓΕΛ.
2)  Για όλα τα γνωστικά αντικείμενα (Μαθήματα Γενικής Παιδείας, Μαθήματα Προσανατολισμού και Μαθήματα Επιλογής) θα ακολουθηθούν προγράμματα σπουδών ήδη εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που αντιστοιχούν σε επίσης ήδη εγκεκριμένα σχολικά εγχειρίδια. Ειδικά για τα Λατινικά Θεωρητικού προσανατολισμού και τη Χημεία Θετικού προσανατολισμού επιστημονικές ομάδες που έχουν συγκροτηθεί εργάζονται για την προσαρμογή της διδακτέας ύλης, καθώς η διδασκαλία τους δεν προβλεπόταν στο πρόγραμμα του Νέου Λυκείου για τη φετινή Β΄ Τάξη.
3) Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Μαθημάτων Προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου συνολικά περιλαμβάνει 15 ώρες. Τα διδασκόμενα μαθήματα είναι πέντε (5) αλλά δεν είναι και τα πέντε πανελλαδικώς εξεταζόμενα. Ανά ομάδα προσανατολισμού το πρόγραμμα είναι το εξής:
4) Τα Επιστημονικά πεδία ορίζονται ως εξής:
1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές  Σπουδές)
2ο  Επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές)
3ο  Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Υγείας και Ζωής)
4ο  Επιστημονικό πεδίο (Παιδαγωγικές Σπουδές)
5ο  Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής)
Με υπουργική απόφαση θα καταταχθούν τα Τμήματα  ΑΕΙ και ΑΤΕΙ στα παραπάνω Επιστημονικά Πεδία.
5) Στις Εξετάσεις Εισαγωγής του σχολικού έτους 2015-16  δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες οι εξής δυνατότητες:
Α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής (Ν.4186/2013).
Β) Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο  Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν.
6) Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την ομάδα προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο επιστημονικά πεδία στα οποία θα έχουν πρόσβαση.
7) Στον υπολογισμό των μορίων, δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα αντιστοιχούν σε ένα Επιστημονικό Πεδίο θα έχουν αυξημένο συντελεστή βαρύτητας, που θα ορισθεί με υπουργική απόφαση.
8)  Στο 4ο επιστημονικό πεδίο η πρόσβαση είναι εφικτή από όλες τις ομάδες προσανατολισμού.


Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
Κάθε ομάδα Προσανατολισμού έχει τρία κοινά μαθήματα που απαιτούνται σε όλα τα επιστημονικά πεδία όπου έχει πρόσβαση η Ομάδα Προσανατολισμού. Το τέταρτο μάθημα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Με ένα διαφορετικό τέταρτο μάθημα ανοίγεται η δυνατότητα πρόσβασης σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο. Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού παρέχει τρεις επιλογές από τις οποίες κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μία ή δύο.  Τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά ομάδα προσανατολισμού και ανά επιστημονικό πεδίο περιγράφονται αναλυτικά στους  πίνακες που ακολουθούν:

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:
Α) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Λατινικά της Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό  Πεδίο.
Β)  Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό  Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο  4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:
Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στα Τμήματα του 2ου Επιστημονικού Πεδίου.
Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από  τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο  3ο Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:
Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό  Πεδίο.
Β) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Κατεύθυνσης, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό  Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), τότε έχουν πρόσβαση στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο.

Το σύστημα Εξετάσεων Εισαγωγής που περιγράφηκε στις παραπάνω παραγράφους σχεδιάστηκε ως μεταβατικό σύστημα, για να αντιμετωπίσει ελλείψεις, κενά και στρεβλώσεις τόσο του συστήματος του Νέου Λυκείου όσο και του ισχύοντος σήμερα εξεταστικού συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υπήρχαν πάρα πολλοί αντικειμενικοί περιορισμοί, που δεν επέτρεπαν την επιδίωξη ενός σχεδιασμού εκ του μηδενός. Όμως δίνει σαφώς περισσότερες ευκαιρίες στους υποψήφιους της επόμενης σχολικής χρονιάς από εκείνες που έδινε το σύστημα του Νέου Λυκείου, χωρίς να αιφνιδιάζει τους μαθητές και τις μαθήτριες και να ανατρέπει τον προγραμματισμό τους.

DYSTOS ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ: Makhs Paraskeyas πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.3 ώρ...

DYSTOS ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ: Makhs Paraskeyas πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.3 ώρ...: Makhs Paraskeyas πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες . 3 ώρες · Τροποποιήθηκε · Ειπώθηκαν πολλά χθες από τον Πρωθυπουργό στη Βουλή αλλά...

Kommersant: 'Ο Β.Πούτιν θα προτείνει στον Α.Τσίπρα τη χορήγηση δανείου 10 δισ.' | DefenceNet.gr

Kommersant: 'Ο Β.Πούτιν θα προτείνει στον Α.Τσίπρα τη χορήγηση δανείου 10 δισ.' | DefenceNet.gr
ΠΑΚΕΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΜΟΣΧΑ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Συντριβή αεροσκάφους στο Καζακστάν: Σενάρια για κατάρριψή του από αντιαεροπορικά πυρά

  AP 25/12/2024 • 20:52 ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση της συντριβής του αεροσκάφους της Azerbaijan Airlines που σύμφωνα με τ...