Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Συνεχής ενημέρωση Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Πατρών - Κορίνθου

Συνεχής ενημέρωση

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Πατρών - Κορίνθου

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Πατρών - Κορίνθου
  (Φωτογραφία:  Eurokinissi )
  • 2
Αθήνα
Παραμένουν οι δυσκολίες από την επέλαση της κακοκαιρίας σε βόρεια Πελοπόννησο και κεντρική Ελλάδα: Στη νέα εθνική Πατρών - Κορίνθου αποκατάσταθηκε μεν τα ξημερώματα η κυκλοφορία μεταξύ Αιγίου και Καλαβρύτων, ωστόσο τα προβλήματα συνεχίζονται στην παλαιά εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, από το ύψος της Ακράτας έως και το Αίγιο, όπου η κίνηση γίνεται με δυσκολία. Χαμηλές θερμοκρασίες και δυσκολίες στις μετακινήσεις και στη Μαγνησία.

Σύμφωνα με την αστυνομία, λίγο μετά τις 3:30 τα ξημερώματα της Κυριακής αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, μεταξύ των κόμβων Αιγίου και Καλαβρύτων, που είχε κλείσει από το απόγευμα του Σαββάτου λόγω χιονοπτώσεων και εκτροπής βαρέων οχημάτων με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν για ώρες οδηγοί και οχήματα.

Η Τροχαία αναφέρει πως η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά το πρωί της Κυριακής. Σε σημεία της εθνικής οδού βρίσκονται εκχιονιστικά, περιπολικά της τροχαίας και πυροσβεστικά οχήματα για να επέμβουν σε περίπτωση που δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.

Αντίθετα, προβλήματα καταγράφονται στην παλαιά εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, αφού από το ύψος της Ακράτας έως και το Αίγιο, η κίνηση των οχημάτων διεξάγεται με δυσχέρεια και μόνο με την χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.

Ο απεγκλωβισμός των οχημάτων στην νέα εθνική οδό ξεκίνησε αργά το βράδυ του Σαββάτου, αρχικά στο ρεύμα προς Πάτρα και συνεχίστηκε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής στο ρεύμα προς Κόρινθο. Όμως η ακινητοποίηση βαρέων οχημάτων στην άκρη του δρόμου δημιούργησε προβλήματα και καθυστερήσεις στον αποχιονισμό της εθνικής οδού.

Στην κεντρική Ελλάδα, σοβαρά προβλήματα καταγράφονται σε όλη τη Μαγνησία, με τη χιονόπτωση να συνεχιζόταν το βράδυ.

Ακόμα και στο κέντρο του Βόλου, οι δρόμοι ήταν στα λευκά και τα θερμόμετρα στις 23.30 βρίσκονταν στους -7 βαθμούς. Για να μείνουν οι δρόμοι ανοιχτοί επιχειρούν μέσα στον Βόλο δεκάδες αλατιέρες και υδροφόρες της Περιφέρειας και του Δήμου.

Ο περιφερειακός του Βόλου έχει χιόνι και πάγο και η κίνηση των αυτοκινήτων, παρά τον συνεχή αποχιονισμό, γίνεται μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες λόγω του παγετού.

Η αντιπεριφειάρχης Μαγνησίας Δωροθέα Κολινδρίνη μιλώντας αργά την νύχτα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ υπογράμμισε την δύσκολη κατάσταση που επικρατεί,αφού 28 συνολικά αυτοκίνητα αποχιονίζουν ττις εθνικές οδούς στην Μαγνησία.

Στην εθνική οδό Βόλου-Λάρισας στο ύψος της Α' ΒΙΠΕ Βόλου υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες λόγω χιονιού και παγου και επισημαίνεται η ανάγκη για χρήση αλυσίδων στα αυτοκίνητα .

Ανάλογη εικόνα και στην Π.Ε.Ο Βόλου-Αθήνας στο ύψος του Αλμυρού, αλλά οι δρόμοι είναι ανοιχτοί.

Στο Πήλιο η συνεχιζόμενη χιονόπτωση έχει προκαλέσει μεγάλες δυσκολίες πάνω από τον Περιφερειακό του Βόλου και είναι υποχρεωτική η χρήση αλυσίδων σε όλο το οδικό δίκτυο του Πηλίου,από τον Ανω Βόλο και πάνω.

Στα Χάνια η θερμοκρασία έχει πέσει στους -14 βαθμούς και το πυκνό χιόνι σε συνδυασμό με τον παγετό καθιστά σχεδόν αδύνατη την κίνηση των οχημάτων παρα τον αποχιονισμό και τις συνεχείς ρίψεις αλατιού.

Στα νησιά των Σποράδων, το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζει η Αλόννησος όπου η σφοδρή χιονόπτωση συνεχίζεται ακατάπαυστα και το ύψος του χιονιού έχει ξεπεράσει τα 60 εκατοστά. Παράλληλα συνεχίζονται τα προβλήματα και με την ηλεκτροδότηση του νησιού.

Ανάλογη εικόνα και στην Σκόπελο, όπου ωστόσο τα προβλήματα από το χιόνι -που ξεπέρασε στην Χώρα τα 30 εκατοστά- είναι ηπιότερα. Και στην Σκόπελο μεγάλα τμήματα του νησιού αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση.

Ο παγετός σε όλο το οδικό δίκτυο του νησιού εξαιτίας των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών δημιουργεί τα μεγαλύτερα προβλήματα μετά τη χιονοθύελλα που έπληξε για αρκετές ώρες τη Λέσβο.

Οι κεντρικοί οδικοί άξονες του νησιού είναι ανοικτοί μετά από ολονύκτια μάχη των συνεργείων του Δήμου Λέσβου και της περιφέρειας βορείου Αιγαίου με τον πάγο. Όμως συνιστάται ιδιαίτερη προσοχή και όχι άσκοπες μετακινήσεις, αφού ο κίνδυνος καιροφυλακτεί σε σημεία που τρέχουν νερά που παγώνουν όπως στο κεντρικό μεγάλο δάσος του νησιού, μετά το χωριό Λάμπου Μύλοι.

Από το πρωί έχουν συμβεί μικροατυχήματα στο σύνολο τους όταν αυτοκίνητα χωρίς αλυσίδες βγήκαν γλίστρησαν και βγήκαν από το δρόμο. Ανάμεσα τους και δυο κλούβες της Αστυνομίας αλλά και μια νταλίκα που δίπλωσε και προσωρινά διέκοψε την κυκλοφορία στην περιοχή της Καράβας στο δρόμο Μυτιλήνης - Μανταμάδου.

Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος περιβάλλοντος και πολιτικής προστασίας Λέσβου, Νίκος Καρασάββας, «οι αλατιέρες συνεχίζουν να επιχειρούν ώστε οι δρόμοι δεδομένων των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν να παραμείνουν ανοικτοί. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουν όσοι κινούνται στο ευρύτερο περιφερειακό και αγροτικό δίκτυο όπως οι κτηνοτρόφοι που θα κινηθούν προς τις στάνες τους δεδομένου ότι εκεί δεν έχουν επιχειρήσει συνεργεία».

Σταδιακά ομαλοποιείται η κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Χίου. Οι ρίψεις αλατιού αλλά και οι παρεμβάσεις των εκχιονιστικών μηχανημάτων φαίνεται ότι απέδωσαν και το βασικό οδικό δίκτυο της Χίου είναι καθαρό και προσπελάσιμο από ανθρώπους και οχήματα. Ομαλά διεξάγεται η κυκλοφορία στην περιοχή των Αυγωνύμων και των Καρυών, προς τα Καρδάμυλα και την Βολισσό, όπου είχαν παρουσιασθεί τα σημαντικότερα προβλήματα. Καθαρό είναι, επίσης, όλο το οδικό δίκτυο περιμετρικά της Αμανής.

Πού έχει διακοπεί η κυκλοφορία

ΑΤΤΙΚΗ
  • Λεωφ. Πάρνηθας, από το ύψος του τελεφερίκ, ρεύμα προς «CASINO MONT PARNES».
  • Περιφ. Οδός Πεντέλης-Ν. Μακρής, από το ύψος του ΣΝ Πεντέλης «414».
  • ΠΕΟ Ελευσίνας-Θήβας, από το ύψος των Βιλίων, ρεύμα προς Θήβα (απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά, τα λοιπά αυτοκίνητα με χρήση αλυσίδων.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • ΠΕΟ Χορτιάτη-Αγίου Βασιλείου.
  • ΕΟ Θεσ/νίκης-Καβάλας (από διασταύρωση Ρεντίνας έως Στύβο)
ΜΑΓΝΗΣΙΑ
  • Επ. Ο. Χανίων-Κισσού Μαγνησίας, στη διασταύρωση Χ/Κ «Αγριόλευκες», μέχρι τη διασταύρωση με την Επ. Ο. Βόλου-Ζαγοράς (Κάτω Κλάδος).
ΛΑΡΙΣΑ
  • Επ. Ο. Οδός Ελάφου-Σκλήθρου Αγιάς Λάρισας έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων κσι γίνεται προσπάθεια διάνοιξης και η προσέγγιση πραγματοποιείται από εναλλακτικό δρομολόγιο.
ΠΡΕΒΕΖΑ
  • Επ. Ο. Αρχάγγελου-Νεράιδας, από 19ο έως 24ο χλμ. Η κίνηση γίνεται από παρακαμπτήριες.
ΕΥΒΟΙΑ
  • ΕΟ Χαλκίδας- Αιδηψού (16η έως 35η χ/θ), έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των φορτηγών
  • με ωφέλιμο βάρος άνω των 3,5 τόνων.
  • ΕΟ Χαλκίδας-Αιδηψού (14η έως 35η χ/θ).
  • Επ. Ο. Σταυρού-Αγίας Σοφίας, Στενής-Στροπώνων, Αγίου Αθανασίου-Γλυφάδας.
  • Επ. Ο. Ροβιών-Δρυμώνα.
  • Επ. Ο. Γυμνού-Σέτας
  • Ορεινό Επαρχιακό Δίκτυο της Λίμνης και Κύμης.
  • Οδικό δίκτυο περιοχής Αλιβερίου.
ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΠΕΟ Λαμίας-Λάρισας, έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των φορτηγών με ωφέλιμο βάρος άνω των 3,5 τόνων.
  • ΕΟ Θερμοπυλών-Ιτέας, από 12ο-22ο χλμ.
ΦΩΚΙΔΑ
  • ΕΟ Θερμοπυλών-Αντιρρίου, από 57ο-22,6 χλμ, έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία φορτηγών με ωφέλιμο βάρος άνω των 3,5 τόνων.
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
  • ΠΕΟ Κορίνθου-Άργους-Τριπόλεως (Δερβενάκια), από 32χλμ-36 χλμ.
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
  • ΠΕΟ Κορίνθου-Άργους-Τριπόλεως (Δερβενάκια), από 24ο-32ο χλμ.
ΑΙΤΩΛΙΑ
  • Τ.Κ. Παλαιόπυργου προς Πλάτανο, πρώην ΔΔ Πυλλήνης.
  • Θέση Χάνι Φασουλά, της πρώην ΔΔ Αποδοτίας, προς Άνω Χώρα.
  • Προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας, λόγω έντονης χιονόπτωσης, στην Περιμετρική Ναυπάκτου, στο ρεύμα προς Ιτέα, όπου γίνεται εκτροπή των οχημάτων μέσα από την πόλη της Ναυπάκτου, καθώς και στην ΕΟ Αντιρρίου-Λιδορικίου, από το 15ο χλμ. (κόμβος Ναυπάκτου-Ιτέας).
  • Αποκλεισμένα είναι τα χωριά Λιβαδάκι και Καστανιά στην Δ.Δ Πυλήνης απο Τ.Κ Παλαιοπύργου προς Ελευθεριανή.
ΑΧΑΙΑ
  • Διαδημοτική Οδός Τ.Κ. Περιστέρας-Χ/Κ Καλαβρύτων.
  • ΕΟ Ακράτας-Ζαρούχλας, από το 8ο χλμ.
  • ΕΟ Αιγίου-Πτέρης.
ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • Επ.Ο. Καλλιθέας-Προυσού, διασταύρωση Νερομάνας.
ΠΕΛΛΑ
  • Οδικό δίκτυο Τ.Κ. Κερασιάς – Χ/Κ «Βόρρας».
Πού χρειάζονται αλυσίδες

ΑΤΤΙΚΗ
  • Ιπποκράτειος Πολιτεία, καθώς και στην οδό Αγίου Μερκουρίου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
  • Στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο Σουφλίου προς Γιαννούλη, Σιδηρών και Κοτρωνιά. Αποκλεισμένες περιοχές δήμου Σουφλίου-μεγάλο Δέρειο, μικρό Δέρειο, Ρούσα, Γονικό
ΞΑΝΘΗ
  •   ΕΟ Ξάνθης-Ε/Β συνόρων, από το 31ο χλμ., έως συνοριακό σημείο Αγίου Κωνσταντίνου.
ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
  • Σε ολόκληρο το Εθνικό και Επαρχιακό Δίκτυο του Νομού.
ΔΡΑΜΑ
  • Επ. Ο. Σιδηρονέρου-Σκαλωτής.
  • Βώλακας προς Χ/Κ Φαλακρού.
ΡΟΔΟΠΗ
  • Από το 2ο χλμ. ν. Σάντας-Κέχρου και ν. Σάντας-Σάπκας (Δέρειου) καθώς επίσης και στο σύνολο του ο ορεινός όγκος των οικισμών του δήμου Αρριανών.
ΠΙΕΡΙΑ
  • ΕΟ Κατερίνης-Ελασσόνας, από 15ο έως 44ο χλμ. (όρια νομού Λάρισας).
  • ΕΠ. Ο. Βρυάς-Ελατοχωρίου, έως Χ/ Κ. Ελατοχωρίου.
  • ΕΠ. Ο. Λαγοράχης-Ελατοχωρίου.
ΠΕΛΛΑ
  • Σε όλο το Επαρχιακό και Δημοτικό οδικό δίκτυο δημοτικής ενότητας Βεγορίτιδας Έδεσσας.
ΗΜΑΘΙΑ
  • Παλαιά Ε. Ο. Θεσσαλονίκης-Βέροιας-Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), από 91ο χλμ. (Καστανιά) μέχρι όρια με Ν. Κοζάνης 98ο χλμ.
  • Επ. Ο. Βέροιας-Σελίου, από τη Βέροια έως το 26ο χλμ. (Χ/Κ Σελίου).
  • Επ. Ο. Βέροιας-Κοζάνης, από τη Βέροια έως την Καστανιά.
  • Επ. Ο. Βέροιας-Δασκίου, από τη Βέροια έως το Δάσκιο.
  • Επ. Ο. Βέροιας- Κωστοχωρίου, από δ/ση οδού 25ης Μαρτίου μέχρι το 19ο χλμ
  • Επ. Ο. Νάουσας-Τρία πέντε Πηγάδια, από τη Νάουσα έως 17ο χλμ.
  • Επ. Ο. Νάουσας-Σελίου, από 8ο έως 17ο χλμ. (Χ/Κ).
  • Δημοτική oδός Νάουσας-Ροδοχωρίου (από Νάουσα έως Ροδοχώρι).
  • Δημοτική οδός Νάουσας- Αρκοχωρίου (από Νάουσα έως Αρκοχώρι).
  • Δ/ση από Σ.Σ Νάουσας έως Νάουσα.
  • Στους δρόμους εντός πόλεως Νάουσας.
ΚΙΛΚΙΣ
  • Επ. Ο. Γουμένισσας-Λιβαδίων, από το 9ο χλμ.
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
  • Επ. Ο. Πολυγύρου-Ταξιάρχη και εντός Οικισμών.
  • ΕΟ Θεσ/νίκης-Πολυγύρου.
  • ΕΟ Θεσ/νίκης-Ιερισσού, μέσω Αρναίας, από Παλαιοχώρα-Στρατώνι.
  • EΠ.Ο. Πολύγυρου-Βραστών και εντός οικισμών.
  • Επ. Ο. Ν.Μουδανιών-Παλιουρίου, κύκλωμα Κασσάνδρας.
  • Επ. Ο. Μεαταμόρφωσης-Μεταγγιτσίου, ύψος Προφήτη Ηλία.
  • ΠΕΟ Θεσ/νίκης-Ιερισσού (μέσω Ταξιάρχη).
  • Επ.Ο. Νεοχωρίου-Βαρβάρας-Ολυμπιάδος.
  • Ε π.Ο. Αρναίας-Στανού.
ΦΛΩΡΙΝΑ
  •  Σε όλο το Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο.
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
  • Επ. Ο. Καστοριάς-Φλώρινας, από το 18ο έως το 28ο χλμ. (μέσω Βιτσίου)
  • Επ. Ο. Καστοριάς-Ιωαννίνων, από το 35ο έως το 45ο χλμ. (μέσω Κοτύλης).
ΚΟΖΑΝΗ
  •  Σε όλο το Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο, πλην της Εγνατίας οδού και του κάθετου άξονα Α-29 όπου η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά.
ΓΡΕΒΕΝΑ
  • Επαρχιακή Οδός Γρεβενών-Σαμαρίνας, από 25ο έως 54ο χλμ.
  • Επαρχιακή Οδός Γρεβενών-Χ/Κ Βασιλίτσας, από 25ο έως 45ο χλμ.
  • Επαρχιακή Οδός -Γρεβενών-Περιβολίου, από 25ο έως 43ο χλμ.
  • Επαρχιακή Οδός Κηπουρείου-Ιωαννίνων (μέσω Μηλιάς Μετσόβου), από το 20ο χλμ., έως όρια με Ν.Ιωαννίνων.
  • Ε Ο Γρεβενών-Τρικάλων από το 15ο χλμ. έως το 30ό χλμ.
  • Επ. Ο. Δεσκάτης-Καρπερού από το 4ο χλμ έως το 8ο χλμ.
  • ΕΟ Ελασσόνας-Δεσκάτης-Καλαμπάκας από το 32 χλμ. έως το 52ο χλμ
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
  • Επ. Ο. Καρδίτσας-Άρτας, από 35ο έως 52ο χλμ., θέση «Τύμπανος».
  • Επ. Ο. Μουζακίου-Στεφανιάδας, από 7ο έως 29ο χλμ., θέση «ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ».
  • Επ. Ο. Μουζακίου-Λίμνη Πλαστήρα, από 8ο έως 13ο χλμ.
  • Επ. Ο. Κέδρου-Ρεντίνας-Καρπενησίου, από 56ο έως 62ο χλμ., θέση «Ζαχαράκη».
  • Επ. Οδ. Καρδίτσας-Φράγματος Ν. Πλαστήρα (μέσω Μορφοβουνίου), από 20ο χλμ εως το 42ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Καρδίτσας Μητρόπολης-Δ/ση Μεσενικόλα -Ιερά Μονή Κορώνης-Τσαρδακίου, από το 16ο χλμ., έως το 32ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Καρδίτσας-Λ.Σμοκόβου, από 24ο έως 62ο χλμ.
  • Περιμετρικά της λίμνης Ν.Πλαστήρα.
ΛΑΡΙΣΑ
  • ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ: Όλο το οδικό δίκτυο.
  • ΕΠ. Ο. Ελάφου-Σκλήθρου (ΚΛΕΙΣΤΗ).
  • ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ: Όλο το οδικό επαρχιακό δίκτυο.
  • ΠΕΡΙΟΧΗ ΦΑΡΣΑΛΩΝ: Όλο το οδικό επαρχιακό δίκτυο της Περιφέρειας.
  • ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΑΡΙΣΑΣ: Όλο το οδικό επαρχιακό δίκτυο της Περιφέρειας.
  • ΠΕΡΙΟΧΗ ΡΑΨΑΝΗΣ: Όλο το οδικό επαρχιακό δίκτυο της Περιφέρειας.
  • ΕΠ. Ο. Καλλιπέυκης με όρια Πιερίας από 1η χ/θ έως 12 χ/θ (ΚΛΕΙΣΤΗ).
  • ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΥΡΝΑΒΟΥ: Επαρχιακή Οδός Βλαχόγιαννου-Μεγ.Ελευθεροχωρίου.
  • Επαρχιακή Οδός Ροδιάς-Συκαμινέας.
ΤΡΙΚΑΛΑ
  • ΕΟ Τρικάλων-Άρτας, από 19ο έως 75ο χλμ. (γέφυρα Αλεξίου).
  • ΕΠ. Ο. Πύλης-Μεσοχώρας, από 4ο έως 55ο χλμ.
  • ΕΠ. Ο. Καλαμπάκας-Ασπροποτάμου, από 33ο χλμ. έως 55ο χλμ.
  • ΕΠ. Ο. Καλαμπάκας-Χρυσομηλιάς από το 20ο χλμ. έως το 38ο χλμ.
  • ΕΠ. Ο. Θεόπετρας-Κονισκού-Μαυρελίου από το 14ο χλμ. έως το 40ό χλμ.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ
  • ΕΟ Βόλου-Ζαγοράς (άνω κλάδος), από το 16ο χλμ.
  • Επ. Οδός Χανίων-Κισσού Μαγνησίας, στη διασταύρωση του Χ/Κ «Αγριόλευκες», μέχρι τη
  • διασταύρωση με την Επ. Ο. Βόλου-Ζαγοράς (Κάτω κλάδος).
ΑΡΤΑ
  • Επ. Ο. Δίκτυο Βουργαρελίου- Κυψέλης.
  • Επ. Ο. Δίκτυο Αθαμανίου-Θεοδώριανων.
  • Επ. Ο. Δίκτυο Αγνάντων-Μελισσουργών.
  • Επ. Ο. Δίκτυο Αθαμανίου-Μεσούντας.
  • Επ. Ο. Δίκτυο Αθαμανίου-Τετρακώμου.
  • Επ. Ο. Δίκτυο Διάσελο-Σκουληκαριά.
ΑΧΑΪΑ
  • ΕΟ Καλαβρύτων-Χ/Κ.
  • Επ.Ο. Πατρών-Καλαβρύτων, από Καταρράκτη
  • Δημοτική οδό Δεμέστιχα-Λεοντίου-Μοίραλι-Ρακίτας
  • ΕΟ Πατρών-Τριπόλεως (111), από Χιόνα-Δίσελο.
  • ΕΟ Καλαβρύτων-Κλειτορίας (μέσω Λουσών).
  • ΕΟ Καλαβρύτων-Κλειτορίας (μέσω Πριόλιθου).
  • ΕΟ Καλαβρύτων-Διακόπτου (μέσω Ι.Μ.Μ. Σπηλαίου).
  • ΕΟ Καλαβρύτων-Πατρών (μέσω Χαλανδρίτσας).
  • ΕΟ Ακράτας-Ζαρούχλας, μέχρι το 8ο χλμ.
  • Δημ. Οδός Δεμέστιχας-Λεοντίου-Μοίραλι-Ρακίτας.
  • ΕΟ Αιγίου-Καλαβρύτων, μέσω Πτέρης και συγκεκριμένα από το 8ο χλμ. και άνω.
  • ΠΕΟ Κλειτορίας-Αρόανια, έως και Ψωφίδα (μέσω Αυχαίνα Πριόλιθου).
  • ΕΟ Κλειτορίας-Γκούρας (μέσω Λυκουρίας)
  • ΕΟ Πούντας-Καλαβρύτων, από 7,7ο χλμ.
  • Διαδημοτική Οδός Τ.Κ. Περιστέρας-Χ/Κ Καλαβρύτων.
  • ΕΟ Αιγείρας-Αμπελοκήπων, από 3ο χλμ.
  • ΕΟ Αιγείρας-Περιθωρίου, από 3ο χλμ.
ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΕΟ Αγρινίου-Καρπενησίου, από 5ο - 52ο χλμ.(γέφυρα Επισκοπής).
  • ΕΠ. Ο. Εμπέσου-Άρτας, από Χρυσοπηγή (25ο χλμ.), έως γέφυρα Κομποτίου (43ο χλμ.).
  • ΕΠ. Ο. Εμπέσου-Περδικακίου-Αυλακιού από (12ο έως 38ο χλμ.)
  • Eπ. Ο. Αγρινίου-Εμπεσσού, θέση (ληστή), από 28ο-32ο χλμ.
  • Επ. Ο. Αγρινίου-Γέφυρα Βέργας-Αλευριάδα-Γέφυρα Τατάρνας.
ΑΙΤΩΛΙΑ
  • Δ.Δ Δάφνης έως άνω Χώρα.
  • Δημοτική ενότητα Πλατάνου.
ΗΛΕΙΑ
  • ΕΟ Ανδριτσαίνας-Επικούρειου Απόλλωνα.
  • Δ.Δ. Ανδριτσαίνας-Λυνισταίνας- Κουφόπουλο- Δραγώγι -Φανάρι-Αμυγδαλιές-Μύρωνια του Δήμου Ανδρίτσαινας-Κρεστενών.
  • ΔΔ Σκληρός-Νέδα-Άγιος Σώστης-Αμπελιώνα-Πέτρα του Δήμου Οιχαλίας.
  • ΕΟ Τριπόλεως-Πατρών, από 73ο έως 83ο χλμ.
ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΕΟ Λαμίας-Καρπενησίου, από 33ο έως 65ο χλμ.
  • ΠΕΟ Λαμίας-Λάρισας, από 14ο-41ο χλμ.
  • Επαρχιακό οδικό δίκτυο Μακρακώμης και Σπερχειάδας, Υπάτης και Αταλάντης.
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΠΕΟ Καρπενησίου-Λαμίας (θέση Ράχη Τυμφρηστού).
  • ΕΟ Καρπενησίου-Αγρινίου (5η χ/θ έως 10η χ/θ).
  • ΕΟ Λαμίας-Καρπενησίου (67η χ/θ έως 71η χ/θ).
  • Σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο του Δήμου Καρπενησίου.
  • Επ. Ο. Κερασοχωρίου-Βίνιανης (από τη 2η χ/θ).
  • Επ. Ο. Κερασοχωρίου-Κρέντη.
  • Επ. Ο. Κερασοχωρίου-Γρανίτσας (Τ.Κ. Λημερίου).
  • Επ. Ο. Γρανίτσας-Ραπτόπουλου-Κέδρων (2η χ/θ έως 5η χ/θ).
  • Επ. Ο. Καρπενησίου-Χιονοδρομικού Κέντρου (6η χ/θ έως 13η χ/θ).
  • Επ. Ο. Δάφνης-Μαυτρομάτας (2η χ/θ έως 6η χ/θ).
ΦΩΚΙΔΑ
  • ΕΟ Θερμοπυλών-Άμφισσας, Λιβαδειάς-Άμφισσας, Άμφισσας-Αντιρρίου.
  • ΕΠ. Ο. Ιτέας-Διστόμου.
  • ΕΠ. Ο. Γραβιάς-Καλοσκοπής-Πύρας-Μαυρολιθαρίου-Καστριώτισσας.
  • ΕΠ. Ο. Καλοσκοπής-Πανουργιά-Στρόμης.
  • ΕΠ. Ο. Γραβιάς-Καστελλίων-Οινοχωρίου.
  • ΕΠ. Ο. Γραβιάς-Βάργιανης.
  • ΕΠ. Ο. Πολύδροσου-Άνω Πολύδροσου-Χ/Κ Παρνασσού.
  • ΕΠ. Ο. Πολύδροσου-Επτάλοφου-Χ/Κ Παρνασσού.
  • Ορεινό Οδικό δίκτυο της ΠΕ Φωκίδας.
ΕΥΒΟΙΑ
  • ΕΟ Χαλκίδας-Αιδηψού , από 35ο έως 48ο χλμ., 74ο έως 88ο χλμ. και 136ο έως 143ο χλμ.
  • ΕΟ Χαλκίδας-Λεπούρων, από 49ο έως 56ο χλμ.
  • Επ. Ο. Πισσώνα-Στενής.
  • Επ. Ο. Ερέτριας-Θεολόγου.
  • ΕΠ.Ο Λεπούρων-Καρύστου , από 44ο έως 65ο χλμ.
  • Επ. Ο Στύρων-Αλμυροποτάμου.
  • Επ. Ο Παγώντα-Μαρκατών.
  • Επ. Ο Προκοπίου-Σαρακηνικού, Κηρίνθου-Φαράκλας.
  • Επ. Ο Ιστιαίας-Ροβιών.
  • Ορεινά Επαρχιακά δίκτυα των περιοχών της Κύμης, του Μαντουδίου της Λίμνης και Ιστιαίας.
ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΟ Λιβαδειάς-Άμφισσας.
  • ΕΟ Λιβαδειάς-Κάστρου.
  • ΕΟ Λιβαδειάς-Λαμίας.
  • ΕΟ Θηβών-Χαλκίδας
  • ΠΕΟ Θηβών-Λιβαδειάς, Ελευσίνας-Θηβών, στις παραπλεύρους της ΠΑΘΕ-ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας
  • Σε ολόκληρο το ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο της ΠΕ Βοιωτίας, ΠΑΘΕ-ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας ενώ στο ανωτέρω οδικό δίκτυο, έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των φορτηγών με ωφέλιμο βάρος άνω των 3,5 τόνων.
ΑΡΚΑΔΙΑ
  • Δασική οδός άνω Οστρακίνας Χ/Κ-Βυτίνα.
  • Ε.Ο. Νεμέας-Λεβιδίου, από 47ο έως 52ο χλμ.
  • Επ.Ο. Κοσμά-Λεωνιδίου-Κουνουπιά.
  • Οδικό δίκτυο ορεινού όγκου Μαινάλου
  • Τ.Κ. Αγ. Πέτρου και Καστάνιτσας
  • ΕΟ Τρίπολης-Πύργου, από 44ο-80ο χλμ.
ΜΕΣΣΗΝΙΑ
  • ΕΟ Καλαμάτας-Σπάρτης, από 28ο έως 42ο χλμ.
  • ΕΟ Καλαμάτας-Πύλου (τμήμα από Νερόμυλο έως Πύλο).
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
  • Επ. Ο. Περαχώρας-Πίσια-Σχοίνου, από το 1ο χλμ.
  • Επ. Ο. Βοχαΐκού-Σουληναρίου-Νεμέας, από το 1ο χλμ.
  • Επ. Ο. Κρήνες-Ταρσινών-Ελληνοχωρίου-Στιμάγκα από το 1ο χλμ.
  • Επ. Ο. Κιάτου-Γκούρας, από το 1 ο χλμ.
  • Επ. Ο. Ξυλοκάστρου-Τρικάλων, από το 5ο χλμ.
  • Επ. Ο. Τρικάλων- Καρυάς, από το 1 ο χλμ.
  • Επ. Ο. Δερβενίου-Γκούρας, από το 3ο χλμ.
  • Επ. Ο. Λυγιάς-Πύργου, από το 2ο χλμ.
  • Επ. Ο. Λουτρού-Βρυσούλων, από το 3ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Καλλιθέας-Ελληνικού, από το 1ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Νεμέας-Κιάτο (ΔΔ Δάφνης-Καστρακίου-Μποζικά-Τιτάνη), από 1ο χλμ εως 10ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Γαλατά- Πλατάνι από 1ο έως 8ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Γαλατά-Ψάρι από 1ο έως 8ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Κούτσι-Στιμάγκα από 1ο έως 9ο χλμ.
  • Επ. Οδ. Από 1ο χ/μ έως 12ο χ/μ Νεμέας-Αρχ. Νεμέας-Αρχ. Κλεωνών.
  • Επ. Οδ. Από 1ο χ/μ έως 8ο χ/μ Αρχ. Νεμέας-Δερβενάκια.
  • Επ. Οδ. Από 1ο χ/μ έως 8ο χ/μ Νεμέας- Λεόντιο-Πλατάνι-Γυμνό.
  • Επ. Οδ Από 1ο χ/μ έως 10ο χ/μ. Δάφνης-Καστράκι-Μποζικά Τιτάνη.
  • Επ. Οδ. Από 1ο χ/μ έως 10ο χ/μ Νεμέας-Δάφνης.
  • Επ. Οδ. Από 1ο χ/μ έως 9ο χ/μ Μούτσι-Στιμάγκας.
  • Επ. Οδ. Από 1ο χ/μ έως 9ο χ/μ Νεμέας-Αηδονιών- Γαλατά-Ψάρι.
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ
  • ΕΟ Αργοστολίου-Σάμης.
  • ΕΠ. Ο. Σάμης-Πυργί, περιοχή ΧΑΡΑΚΤΙ.
  • ΕΠ. Ο. Σάμης-Ερρισού.
  • Περιοχή 'ΚΑΛΟΝ ΟΡΟΣ'.
ΛΕΣΒΟΣ
  • Νάπη ως γήπεδο Μανταμάδου
  • Ανεμώτια ως Ερεσσό
  • Ερεσσό ως Παράκοιλα
  • Άντισσα ως Σίγρι
  • Θερμή ως Μανταμάδο
  • Μανταμάδο ως Κάπη
  • Αγιάσο ως Μυτιλήνη
ΧΙΟΣ
  • ΕΟ Χίου-Αυγωνύμων, από την εκκλησία του Αγ. Μάρκου ως και το φυλάκιο του Προβατά.
  • ΕΟ Χίου-Βολισσού, από το 18ο ως και την διασταύρωση Σιδηρούντας.
  • ΕΟ Πυτιούς-Καρδαμύλων από τον Σταυρό και μετά.
  • ΕΟ Διευχών-Σπαρτούντα.
  • ΕΟ Βολισσού-Ποταμιά.
Newsroom ΔΟΛ

ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ «ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ» ΣΕ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ






 Της Χριστίνας Φλάσκου
Ο κίνδυνος φαίνεται να έχει έρθει για τα καλά στη γειτονιά μας (Βαλκάνια) καθώς υψώθηκαν σημαίες του Ισλαμικού κράτους σε αλβανικά χωριά της Βορείου Ηπείρου. Μάλιστα, οι ιταλικές μυστικές υπηρεσίες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς «βλέπουν» αυξημένη την απειλή της τρομοκρατίας από το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) στην Αλβανία


Όπως το Pronews.gr σας είχε ενημερώσει πριν μέρες σε δημοσίευμά του (διαβάστε εδώ) ο Λαβντρίμ Μουχατζέρι, ισλαμιστής τρομοκράτης, διοικητής του ISIS που έγινε περισσότερο "διάσημος" από εικόνες του 2014, όταν αποκεφάλιζε χριστιανούς, σιίτες και αλεβίτες στην Συρία, επέστρεψε από την Μέση Ανατολή στα Βαλκάνια και "μπαινοβγαίνει" σε Κοσσυφοπέδιο, Αλβανία και Σκόπια στην περιοχή του Τέτοβου απειλώντας να «πνίξει» στο αίμα Ήπειρο και Δυτική Μακεδονία.

Ο Αλβανός, μάλιστα, ισλαμιστής "χασάπης" εντοπίστηκε στη μικρή πόλη Κάτζανικ του Κοσσυφοπεδίου,  μια πόλη που χαρακτηρίζεται ως ένα από τα κέντρα κατάταξης Αλβανών στις τάξεις του ISIS.
Οι αλβανικές Αρχές προειδοποιούν ότι σε χωριά, κυρίως στα σύνορα με το Κοσσυφοπέδιο, έχουν ριζοσπαστικοποιηθεί, η μαύρη σημαία του ISIS κυματίζει ολοένα και περισσότερο, ενώ σύμφωνα με ιταλική έρευνα η περιοχή αυτή μετατρέπεται σε πυριτιδαποθήκη των Βαλκανίων.
Με αυτή την έννοια Ιταλία και Ελλάδα μπορεί να βρεθούν στο «στόχαστρο» του ISIS, ο οποίος έχει σκοπό να μεταφέρει τον τρόμο και τον πόλεμο στη Δύση.
Οι αλβανικές Αρχές έχουν εντοπίσει ότι ο προσηλυτισμός γίνεται στα τζαμιά. 89 τεμένη είναι εντελώς εκτός ελέγχου και 10 Ιμάμηδες έχουν χαρακτηριστεί ώς εξαιρετικά επικίνδυνοι, δύο εκ των οποίων είναι ήδη στη φυλακή.
Ο πιο επικίνδυνος από αυτούς, ο Almir Daci, φέρεται να έχει σκοτωθεί από τον περασμένο Απρίλιο στη Συρία. Είναι αυτός που είχε ριζοσπαστικοποίησει εκατοντάντες άτομα στα χωριά Leshnica, Zagorcan και Rremeni στη νοτιοανατολική Αλβανία, κοντα στα σύνορα με την Ελλάδα, γεγονός που προκαλεί ανησυχία για την ασφάλεια της ελληνικής μειονότητας της Βορείου Ηπείρου.
Να σημειωθεί ότι οι νέοι που έχουν ριζοσπαστικοποιηθεί στα χωριά αυτά αποτελούν τον τρόμο και το φόβο της Ευρώπης.









 

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

FOREIGN POLICY : ΣΤΟ 2017 ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΡΙΑ,ΙΡΑΚ ΚΑΙ…ΤΟΥΡΚΙΑ!!!

FOREIGN POLICY : ΣΤΟ 2017 ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΡΙΑ,ΙΡΑΚ ΚΑΙ…ΤΟΥΡΚΙΑ!!!

     4.71/5 (7)
urlΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Με ένα εντυπωσιακό άρθρο το γνωστό αμερικανικό περιοδικό εξωτερικής πολιτικής,  Foreign Policy, που πρώτο είχε από την δεκαετία του ενενήντα, (1996), προβλέψει την άνοδο της ισλαμικής τρομοκρατίας, αναφέρει ότι για το 2017 οι περιοχές όπου θα σημειωθούν έντονες πολεμικές συγκρούσεις, είναι η Συρία, το Ιράκ αλλά και η Τουρκία.
Συγκεκριμένα το Foreign Policy δημοσιεύει μια έρευνα στην οποία αναφέρονται οι 10 πιο εύφλεκτες περιοχές του πλανήτη μέσα στο 2017. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, οι πρώτες περιοχές που θα σημειωθούν έντονες πολεμικές συγκρούσεις με όλες τις συνέπειες αυτής της προοπτικής, είναι οι Συρία, το Ιράκ και η Τουρκία. Δηλαδή η Τουρκία συγκαταλέγεται στις πιο εύφλεκτες περιοχές του πλανήτη.
erdogan-9Οι υπόλοιπες περιοχές που θα σημειωθούν ένοπλες συγκρούσεις είναι οι Υεμένη, το Τσαντ στην Αφρική, το Κονγκό, τον νότιο Σουδάν, Αφγανιστάν, Μιανμάρ, Ουκρανία και …Μεξικό. (!).
Για την Τουρκιά, που μας ενδιαφέρει άμεσα, προβλέπεται στο εσωτερικό να αυξηθούν οι πολεμικές συγκρούσεις με το κουρδικό ΡΚΚ, οι τρομοκρατικές επιθέσεις, ενώ εξακολουθεί ο κίνδυνος της εκδήλωσης καινούργιου πραξικοπήματος με εμφύλιοπολεμικές προοπτικές. Όπως αναφέρεται, η εκδίωξη περίπου 100 χιλιάδων ατόμων από τον κρατικό μηχανισμό, τις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας ενώ συνεχίζονται οι διώξεις, έχει δημιουργήσει ένα καινούργιο σώμα που βρίσκεται πλέον σε απ’ ευθείας σύγκρουση με το ισλαμικό καθεστώς.
Παράλληλα οι σχέσεις της Τουρκίας με τις ΗΠΑ, αλλά και με την Ρωσία, θα περάσουν από πολύ έντονες φάσεις καθώς τα συμφέροντα του τουρκικού καθεστώτος αναπόφευκτα θα έρθουν σε αντιπαράθεση με τις δυο υπερδυνάμεις. Επίσης και με το Ιράν προβλέπεται η Τουρκία να έρθει σε ανοιχτή ρήξη, παρά την επιφανειακή προσέγγιση που έχει επιτευχτεί τον τελευταίο καιρό.
Όσο για εμάς, δεν αναφέρεται τίποτα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Πορτογαλία: Πέθανε ο πρώην πρόεδρος της χώρας Μάριο Σοάρες

Πορτογαλία: Πέθανε ο πρώην πρόεδρος της χώρας Μάριο Σοάρες

Ο πρώην πρόεδρος της Πορτογαλίας, ο σοσιαλιστής Μάριο Σοάρες, ο οποίος εθεωρείτο «πατέρας της Δημοκρατίας» στη χώρα, πέθανε σήμερα σε ηλικία 92 ετών, ανακοίνωσε προς το AFP ο εκπρόσωπος νοσοκομείου της Λισσαβώνας, ο Ζοζέ Μπαράτα.
Ο Σοάρες είχε μεταφερθεί στο Νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού στις 13 Δεκεμβρίου λόγω της «γενικής επιδείνωσης της κατάστασης της υγείας του» και νοσηλευόταν στη μονάδα εντατικής θεραπείας.
Ο Μάριο Σοάρες, ιδρυτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος της Πορτογαλίας, ανέλαβε δύο φορές την πρωθυπουργία, ήταν πρόεδρος της χώρας από το 1986 μέχρι το 1996 ενώ είχε εκλεγεί και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Εγκλωβισμένοι οδηγοί Κλειστή η εθνική οδός Αθηνών - Πατρών στο ύψος του Αιγίου

Εγκλωβισμένοι οδηγοί

Κλειστή η εθνική οδός Αθηνών - Πατρών στο ύψος του Αιγίου

Κλειστή η εθνική οδός Αθηνών - Πατρών στο ύψος του Αιγίου
  (Φωτογραφία:  Eurokinissi )
  • 0
Αθήνα
Σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων εντοπίζονται στην εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, στο ύψος του Αιγίου, λόγω της χιονόπτωσης.
Συγκεκριμένα, η εθνική οδός Αθηνών - Πατρών είναι κλειστή στο 175ο χλμ. στο ρεύμα προς Αθήνα, λόγω χιονιού. Το ίδιο ισχύει στο 172ο χλμ. στο ρεύμα προς Πάτρα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται μεταξύ Αιγίου και Ακράτας, τόσο στην παλιά όσο και στη νέα εθνική οδό.
Εκατοντάδες οδηγοί παρέμεναν το απόγευμα εγκλωβισμένοι στη νέα εθνική οδό Πατρών- Κορίνθου ανάμεσα σε Ακράτα και Διακοπτό, καθώς το χιόνι δεν επέτρεπε τη διέλευση των οχημάτων.
Νωρίτερα, στην περιοχή της Παναγοπούλας «δίπλωσε», λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος, μία νταλίκα, με αποτέλεσμα η κίνηση των οχημάτων να γίνεται εκ περιτροπής από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας.

Επίσης, στην περιοχή Λαμπίρι, πάλι λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος, εξετράπησαν της πορείας τους αυτοκίνητα, χωρίς όμως να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.
Newsroom ΔΟΛ

ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΠΑΣ Η συμμορία του Μαξίμου και οι σωτήρες

Η συμμορία του Μαξίμου και οι σωτήρες

maximou.jpg

Μέγαρο ΜαξίμουEUROKINISSI/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ANDREA BONETTI
Η εκτίμηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι ότι η Ελλάδα περνάει την πιο δύσκολη φάση της, αφού κουμάντο κάνει η πιο επικίνδυνη κυβέρνηση που γνώρισε η χώρα από την Απελευθέρωση και μετά.
Λογικό είναι λοιπόν να ζητάει εκλογές για να ξεβρομίσει ο τόπος, λογικό είναι επίσης να εύχονται στα πρωτοχρονιάτικα μηνύματά τους ο Αντ. Σαμαράς τη λύτρωση και ο Ευάγγ. Βενιζέλος να μη μας παίξει το 2017 τη φάρσα της επανάληψης του 2015 και να μας φέρει πιο κοντά στα οικονομικά δεδομένα του 2014! Κάλπες λοιπόν και «πίσω ολοταχώς», όπως έλεγε και ο Χριστόδουλος, που κι αυτός ανησυχούσε για την πορεία του έθνους, προτού βεβαίως έρθει στα πράγματα ο ΣΥΡΙΖΑ. Μάλλον κάτι είχε «ανθιστεί».
Τι όμως συμβαίνει στην Ελλάδα και ποια εγκλήματα κάνει ο συρφετός των αριστεριστών του Μαξίμου; Οι οπαδοί της θεωρίας περί αριστερής παρένθεσης (δεξιοί, κεντρώοι, κεντροαντιαριστεροί) χρησιμοποιούν μια μεγάλη γκάμα χαρακτηρισμών για να περιγράψουν την κατάσταση.
Η βάση εκκίνησης των καταστροφολογικών προβλέψεών τους είναι η εξής: Απειλούνται η δημοκρατία, οι θεσμοί, η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Αγαθά που, ως γνωστόν, τα κόμματα του συναινετικού δικομματισμού υπερασπίστηκαν την περίοδο της παντοκρατορίας τους με τα νύχια (τους) και με τα δόντια (τους). Κυριολεκτικώς.
Στην αρχή, όταν το σοκ από την απώλεια της εξουσίας (για τον λουφέ ο λόγος) ήταν μεγάλο και δυσκολεύονταν να συμφιλιωθούν με την ήττα τους, ισχυρίστηκαν (ακόμη και σοβαροί άνθρωποι διέπραξαν τη βροντώδη ανοησία) ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αντιγράφει το μοντέλο της Β. Κορέας και ο Τσίπρας προσπαθεί να μιμηθεί τον Κιμ ΙΙΙ. Τα γέλια ακούστηκαν μέχρι την Πιονγιάνγκ.
Η συγκεκριμένη «ανάλυση» αποσύρθηκε από την πρώτη γραμμή, αν και μερικοί φανατικοί εξακολουθούν και σήμερα να την επικαλούνται. Στη συνέχεια ήρθαν στο προσκήνιο ο Μαδούρο και η Βενεζουέλα. Κι αυτό αναιμικό επιχείρημα, γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε διαδηλώσεις κατσαρόλας, ενώ υπάρχει σε άφθονες ποσότητες χαρτί τουαλέτας.
Αργότερα οι αντιλαϊκιστές βούτηξαν στα βαθιά νερά της ελληνικής Ιστορίας. Η Κατοχή, ο Εμφύλιος και η χούντα γνώρισαν στιγμές δόξας. Για δηλωσίες έκανε λόγο ο Αδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος απορεί επειδή, ενώ παντού στον κόσμο οι κομμουνιστές χλευάζονται ή είναι στην παρανομία, εδώ, στην καθυστερημένη Ελλάδα θεωρούνται σοβαροί και υπολογίσιμοι.
Ο Μάκης Βορίδης θυμήθηκε τις μάχες που έδωσε η εθνικοφροσύνη κατά των εχθρών της πατρίδας και της πίστης και όπως οι εσκεμμένα απόντες και οι ύποπτα σιωπηλοί την περίοδο της Κατοχής καταδίκαζαν την «εαμοκρατία», έτσι κι αυτός σήμερα καταγγέλλει τη «συριζοκρατία».
Διάφοροι αρθρογράφοι σε μια προσπάθεια να τονώσουν το ηθικό των σκλαβωμένων Ελλήνων σηκώνουν το λάβαρο της αντίστασης και εκφράζουν τη σιγουριά τους ότι «χούντα είναι και θα περάσει». Εσχάτως πάντως το επίπεδο της κριτικής ανέβηκε.
Απέκτησε ευρωπαϊκό άρωμα. Γιατί να ψάχνουν οι υπερασπιστές της δημοκρατίας στο παρελθόν και σε άλλες ηπείρους για να ανακαλύψουν αναλογίες με την παρούσα κατάσταση αφού τα αποκρουστικά παραδείγματα υπάρχουν δίπλα μας, στην Ευρώπη;
Με τη βοήθεια έγκυρων μέσων ενημέρωσης (ντόπιων και ξένων) και τη συνδρομή αμερόληπτων παραγόντων της δημόσιας ζωής κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χώρα με αυτήν την κυβέρνηση πορεύεται στον δρόμο που έχουν πάρει η Ουγγαρία και η Πολωνία. Δηλαδή, αυταρχισμός, υπονόμευση του κράτους δικαίου, αδιαφορία για τις ανεξάρτητες αρχές, ασφυκτικός έλεγχος στην ενημέρωση και άλλα πολλά, εξίσου φοβερά και τρομερά.
Και βεβαίως, επειδή όλα αυτά δεν πρέπει να μείνουν ατιμώρητα, δεσμεύονται πως όταν πέσει το φαύλο καθεστώς θα στηθούν Ειδικά Δικαστήρια. Για τις ποινές που θα επιβληθούν στα μέλη της «πολιτικής συμμορίας» (η φράση ανήκει σε νεοδημοκρατικό παράγοντα που έχει διακριθεί στο άθλημα της διακίνησης περίεργων ιστοριών) δεν μας λένε κάτι.
Προφανώς γιατί δεν θέλουν να επηρεάσουν την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, την οποία σέβονται και υπολήπτονται. Ε, να κάνει κι αυτή επιτέλους το καθήκον της χωρίς φόβο και χωρίς πάθος! Οπως στο παρελθόν!!!
■ Θα μπορούσε το υλικό αυτό να είναι πηγή έμπνευσης για να γραφτούν νούμερα για επιθεωρήσεις, σκετσάκια για τηλεοπτικές εκπομπές, δοκίμια για τον αριστερό εθνικολαϊκισμό και νουβέλες για τη μετάλλαξη που έχει υποστεί ο έρωτας την εποχή του ΣΥΡΙΖΑ.
Αθώα πράγματα και χαριτωμένα μερικά εξ αυτών παρά την εκκωφαντική σκοπιμότητά τους. Στην προκειμένη όμως περίπτωση έχουμε να κάνουμε με εκδηλώσεις νοσηρής μονομανίας αυτοχειροτονημένων σωτήρων που κρύβουν τις σκοτεινές προθέσεις τους πίσω από βαρύγδουπες λέξεις. πηγη Εφ,Συντακτων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Ρεβεγιόν με λύματα στη λεωφόρο Ποσειδώνος

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ  Υπερχείλισε ο κεντρικό αγωγός αποχέτευσης που τρέχει κάτω από τον πολυσύχναστο δρόμο  ΚΟΙΝΩΝΙΑ   27.12.24 08:50 Άρης Χατζ...