ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΑΡΘΡΟ 19 Καθένας έχει το δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης
Φορτηγό αλά… Έσσεξ στην Ξάνθη: Στοίβαξε σε κοντέινερ 80 μετανάστες – Κινδύνευσαν με ασφυξία (εικόνες&βίντεο)
Όλοι τους άνδρες ηλικίας 20 - 30 ετών
Πάνω από 80 μετανάστες απεγκλώβισε η αστυνομία της Ξάνθης από φορτηγό κοντέινερ το οποίο εντόπισε λίγο μετά τα διόδια της Ξάνθης.
Αστυνομικοί ακινητοποίησαν το όχημα και πέρασαν χειροπέδες στον διακινητή.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της ιστοσελίδα xanthinews.gr
στο κοντέινερ στην πίσω πλευρά του φορτηγού ήταν στοιβαγμένοι πάνω από
80 μετανάστες πολλοί εκ των οποίων αντιμετώπισαν αναπνευστικά προβλήματα
και για το λόγο αυτό έχουν κληθεί ασθενοφόρα από Ξάνθη και Καβάλα για
να τους μεταφέρουν στο νοσοκομείο.
Όλοι τους είναι άνδρες ηλικίας 20- 30 ετών, ενώ
αυτήν την ώρα γίνεται μεγάλη επιχείρηση της αστυνομίας αλλά και του ΕΚΑΒ
για να παραλειφθούν οι άνθρωποι από το σημείο και να μεταφερθούν στο
νοσοκομείο.
Κάθε τόσο διαβάζουμε στις εφημερίδες (όχι σε όλες) για κάποιον ξυλοδαρμό στα αστυνομικά τμήματα, βλέπουμε και φωτογραφίες με μώλωπες. Τα θύματα συνήθως μετανάστες, αν βέβαια έχουν σύνδεση με κάποια ανθρωπιστική οργάνωση. Σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, τα θύματα των βασανισμών, όπως και τα θύματα των βιασμών, δεν καταγγέλλουν όλα τη φρικτή εμπειρία τους. Είναι μόνο μια μικρή μειονότητα που έχει το θάρρος να καταγγείλει τα δεινά της και να αποδείξει την αλήθεια της.
Εχει να αντιμετωπίσει μια ανακριτική γραφειοκρατία, που στην καλύτερη περίπτωση είναι δύσπιστη και στη χειρότερη, αποτρεπτική. «Τι θέλεις και μπλέκεσαι; Ο,τι έγινε έγινε, ξέχασέ το, άσ’ το να περάσει, δεν μπορείς να το διορθώσεις, ξέχασέ το και κοίτα τη δουλειά σου» είναι από τα επιχειρήματα που έχουν ακούσει πολλά θύματα.
Πέρα από τη γραφειοκρατία υπάρχει και μια νοοτροπία πολύ διαδεδομένη στον κόσμο, που δέχεται τον βιασμό ή τα βασανιστήρια ως ευθύνη του θύματος. «Αυτή προκάλεσε. Πήγαινε γυρεύοντας» είναι συνήθης φράση που καμιά φορά λέγεται και από επωνύμους. ‘Η «Ποιος ξέρει τι έκανες για να σε τουλουμιάσουν στο ξύλο».
Και αυτό σημαίνει πως δέχονται τον βασανισμό σαν μια νομότυπη πράξη σωφρονισμού. Και το θύμα που δεν μιλάει τα παίρνει όλα αυτά υπόψη του. Στην περίπτωση καταγγελίας αστυνομικών, φοβάται περαιτέρω δίωξη. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν τη συνείδηση πως η δημόσια καταγγελία των βασανιστηρίων είναι ένας αγώνας για την κατάργησή τους. Και το κλίμα δεν είναι πάντοτε ευνοϊκό. Κατά κανόνα τα κυρίαρχα ΜΜΕ θάβουν αυτές τις καταγγελίες για να μη θιχτούν κρατικοί θεσμοί. Γιατί αυτοί βασανίζουν και όχι κάποιο ανθρωπόμορφο κτήνος. Υπάρχουν και αυτοί. Αλλά δεν είναι δική τους πρωτοβουλία. Εκτελούν διαταγές.
Κάποιοι άνθρωποι καλών προθέσεων βάζουν το ερώτημα: «Μα είναι δυνατόν να γίνονται ακόμα βασανιστήρια στην Ελλάδα, ενώ, εδώ και πενήντα χρόνια, καταδικάστηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ως χώρα βασανιστηρίων;». Αλλά το πραγματικό ερώτημα είναι αλλού: «Επαψε ποτέ η Ελλάδα να είναι χώρα βασανιστηρίων, όποια κυβέρνηση κι αν είναι στην εξουσία, είτε Δεξιά, είτε Κέντρο, είτε Αριστερά;» Και ας πάρουμε ένα πραγματικό γεγονός που έγινε στον κολοφώνα της μεταχουντικής δημοκρατίας. Το 2012 η Χρυσή Αυγή αλώνιζε.
Ολα τα κόμματα την είχαν υποτιμήσει και πίστευαν πως οι νεοναζί θα φορέσουν γραβάτες που θα καλύψουν τις σβάστικες και θα συμμορφωθούν στο κοινοβουλευτικό παιχνίδι. Λίγοι ήταν αυτοί που κατάλαβαν πως ήταν εγκληματική οργάνωση.
Ανάμεσά τους και η δική μας εφημερίδα, με τις εκτεταμένες και τεκμηριωμένες έρευνες των συντακτών μας και κυρίως με τις έρευνες του Δημήτρη Ψαρρά, που αποτελούν υπόδειγμα δημοσιογραφίας. Παράλληλα, ακτιβιστές (αυτοί τους οποίους εν γένει αποκαλούν αναρχο-αυτόνομους) πήραν το θάρρος να φέρουν τον αντιφασιστικό αγώνα στους δρόμους.
Στις 30/9/2012 η αστυνομία συλλαμβάνει 15 αντιφασίστες και τους οδηγεί στη ΓΑΔΑ. Εκεί, ομάδα 17 αστυνομικών (ποτέ δεν διερευνήθηκε η σχέση τους με τη Χρυσή Αυγή, αλλά στην ουσία αυτήν υπεράσπιζαν) χτυπούσαν για ώρες στο κεφάλι τους κρατούμενους, τους έφτυναν, τους χαστούκιζαν, τους έκαιγαν με αναπτήρες και τσιγάρα, τους στέρησαν τον ύπνο και το νερό, αρνήθηκαν τη μεταγωγή των σοβαρά τραυματισμένων στο νοσοκομείο και τους στέρησαν την πρόσβαση σε δικηγόρο για σχεδόν μία μέρα. Και όλα αυτά κάτω από την ιαχή «κομμούνια, θα σας κάνουμε σαπούνια» («Εφ.Συν.», Κ. Ζαφειρόπουλος, 24/10/2019).
Τι απέγινε στη συνέχεια; Οι βασανιστές μηνύθηκαν, ο εισαγγελέας χαρακτήρισε συνεκτικές και πειστικές τις καταθέσεις και ασκήθηκε ποινική δίωξη το 2012. Αλλά το κλητήριο θέσπισμα συντάχθηκε πέντε χρόνια αργότερα. Τελικά παραγράφηκε το αδίκημα. Με άλλα λόγια, η Δικαιοσύνη νομιμοποίησε τα βασανιστήρια με την ατιμωρησία των βασανιστών. Υπήρχε βέβαια και το προηγούμενο δεδικασμένο στη δίκη των βασανιστών της χούντας στη Χαλκίδα.
Ουσιαστικά αθωώθηκαν. Προφανώς οι δικαστές πίστευαν πως τα βασανιστήρια είναι μέρος της δουλειάς των αστυνομικών, όπως υποστήριξαν στην απολογία τους (έμμεσα) οι βασανιστές. Τα σημερινά θύματα δεν έχουν άλλη λύση παρά να προσφύγουν στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο. Και αν καταδικαστούμε για δεύτερη φορά ύστερα από πενήντα χρόνια από την πρώτη καταδίκη, τότε σημαίνει πως τα βασανιστήρια στην Ελλάδα ποτέ δεν έπαψαν. Και οι βασανιστές είναι προστατευόμενο επάγγελμα.
Σε αυτό συνηγορεί όλο το ποινικό μας σύστημα. Υπάρχει κρατούμενος που είναι στη φυλακή για τριάντα τέσσερα χρόνια. Είναι ο Μιχάλης Μακρυγιάννης, ο οποίος έστειλε επιστολή στην «Εφ.Συν.» (στον Γιώργο Σταματόπουλο που τη δημοσίευσε στη στήλη του 24/10/2019). Ολα αυτά δείχνουν μια ενιαία λογική. Το κράτος δεν σωφρονίζει, αλλά εκδικείται αμείλικτα. Και αυτό είναι μια φασιστική αντίληψη η οποία στηρίζεται στις πιο αντιδραστικές θεωρίες για την εγκληματικότητα, που δεν έχουν καμία βάση στην πραγματικότητα. Ο άνθρωπος δεν χάνει ποτέ τα ανθρώπινα δικαιώματά του, ακόμα και αν είναι ο ίδιος ο Χίτλερ.
Για τους εγκληματίες πολέμου προβλέπεται θανατική ποινή. Αλλά όχι βασανισμός. Και τα όρια των ισόβιων δεσμών δεν είναι μέχρι τον θάνατο, αλλά ένας αριθμός χρόνων που η κάθε χώρα τον ορίζει διαφορετικά (π.χ. στη Σουηδία είναι δώδεκα χρόνια και δεν είναι λίγο)
Θεσσαλονίκη: Έβαψαν με σπρέι το μνημείο απελευθέρωσης της πόλης από τους Γερμανούς
Newsroom
Ανανεώθηκε 10:23 Δευτέρα, 04 Νοεμβρίου 2019
Με σπρέι έβαψαν άγνωστοι δράστες την αναθηματική πλάκα, που έχει τοποθετηθεί πλησίον του Βασιλικού Θεάτρου, επί της Λεωφόρου 30ης Οκτωβρίου, για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ - ΜΠΕ, οι δράστες έγραψαν με μαύρο χρώμα τις λέξεις «ανιστόρητοι» και «προδότες».
Παράλληλα, έσβησαν με μία γραμμή τα όσα έχουν χαραχθεί στην αναθηματική πλάκα για τους μαχητές του ΕΛΑΣ.
Όπως αναφέρει, εξάλλου, το thestival.gr, κοντά στο σημείο, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή συγκέντρωση για το μεταναστευτικό από μέλη εθνικιστικών συλλόγων.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η Αστυνομία.
Έπαθε κρίση η Άγκυρα καθώς ένα στρατηγικό βομβαρδιστικό B-52H
Stratofortress της αεροπορίας των ΗΠΑ συνοδεύτηκε από μαχητικά «γεράκια»
F-16 της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας πάνω από την Ανατολική
Μεσόγειο, για την υποστήριξη μιας αποστολής στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ την 1η
Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, όπως είχε αναφέρει το Πενταπόσταγμα προ ημερών.
Την περασμένη Παρασκευή, δύο ελληνικά F-16 και ένα
αμερικάνικο βομβαρδιστικό Β52 προερχόμενα από το FIR Αθηνών εισήλθαν στο
FIR Λευκωσίας από την δυτική πλευρά στο ύψος του τεμαχίου 4 της ΑΟΖ.
Τα τρία πολεμικά αεροσκάφη σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες πραγματοποίησαν πτήση επιτήρησης πάνω από τη Συρία στα πλαίσια ΝΑΤΟϊκής αποστολής.
Το αμερικάνικο βομβαρδιστικό προερχόμενο από βάση στην Αγγλία ενσωματώθηκε στον αέρα με τα δύο ελληνικά F16 εντός του FIR Αθηνών και στη συνέχεια συνέχισαν την πορεία τους προς την περιοχή. Τα δύο ελληνικά μαχητικά και το Β52 μετά την είσοδό τους στο
FIR Λευκωσίας κινήθηκαν ανατολικά προκειμένου να προσεγγίσουν τις
βόρειες περιοχές της Συρίας.
Μετά το πέρας της αποστολής τα τρία πολεμικά αεροσκάφη εισήλθαν και
πάλι στο FIR Λευκωσίας αυτή την φορά από την βόρεια πλευρά και πέταξαν
πάνω από τα κατεχόμενα σε ύψος 40 χιλιάδες πόδια.
Αστυνομική
επιχείρηση για την εκκένωση κτιρίου που τελεί υπό κατάληψη, από το 2006
και είναι δίπλα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Μετά τις καταλήψεις… στο στόχαστρο και οι πορείες
efsyn.gr
Οριοθέτηση του χώρου των διαδηλώσεων και συνέχιση των επιχειρήσεων
εκκένωσης κτιρίων προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ξεδιπλώνοντας
το σχέδιο «νόμος και τάξη» της κυβέρνησης.
Το
σχέδιο «νόμος και τάξη» της κυβέρνησης περιλαμβάνει και «οριοθέτηση του
χώρου των διαδηλώσεων» σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο κυβερνητικός
εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.
Ο
υφυπουργός επισήμανε πως στόχος της κυβέρνησης είναι οι διαδηλωτές να
μπορούν να εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους «χωρίς να δημιουργούν
προβλήματα στους καταστηματάρχες» και «να υποβάλλουν σε ταλαιπωρία τους
πολίτες».
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, ο Στ. Πέτσας αναφέρθηκε και στην επιχείρηση εκκένωσης του υπό κατάληψη κτιρίου στο Πεδίον του Άρεως,
δηλώνοντας πως εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου που έχουν εκπονήσει
οι αρχές και προανήγγειλε πως οι επιχειρήσεις αυτές θα συνεχιστούν.
Αστυνομική
επιχείρηση για την εκκένωση κτιρίου που τελεί υπό κατάληψη, από το 2006
και είναι δίπλα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ), στη
συμβολή των οδών Μαυροματαίων και Δεριγνύ.
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Δυνάμεις
της αστυνομίας, νωρίς το πρωί του Σαββάτου, εισέβαλαν στην πολιτική και
στεγαστική κατάληψη αναρχικών/αντιεξουσιαστών σε κτίριο δίπλα στο
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ).
Οι αστυνομικοί
προχώρησαν σε προσαγωγές τεσσάρων ατόμων (δύο Γάλλων, μίας Ιρανής και
μίας Ελληνίδας) που βρίσκονταν στην κατάληψη «Βανκούβερ Απαρτμάν» που
ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 2005 με σκοπό την κάλυψη
στεγαστικών αναγκών.
Σύμφωνα με την αστυνομία, σε βάρος των
προσαχθέντων σχηματίζεται δικογραφία για «διατάραξη οικιακής
ειρήνης» και παράβαση του νόμου «περί εξαρτησιογόνων ουσιών».
Λίγες
ώρες μετά την εκκένωση υπήρξε κάλεσμα σε πορεία αλληλεγγύης για τις
καταλήψεις με αφετηρία την πλατεια Βικτωρίας. Η πορεία κατέληξε στην
πλατεία Εξαρχείων όπου σημειώθηκαν συγκρούσεις.
Το αποτύπωμα της κλιματικής αλλαγής στη Μεσόγειοαναμένεται
να είναι οδυνηρό, καθώς η στάθμης της θάλασσας αναμένεται να ανέβει από
μισό έως και τα δύο μέτρα μέχρι το τέλος του αιώνα.
Αυτό έκανε γνωστό ο Αλέσσιο Σάττα, συντονιστής του Medwet (The Mediterranean Wetlands Initiative),
παρουσιάζοντας τη σχετική επιστημονική μελέτη, τονίζοντας ότι «δεν
πρόκειται να μείνει ανεπηρέαστη καμία απολύτως ανθρώπινη δραστηριότητα
στις ακτές της Μεσογείου», και πρόσθεσε ότι «ολόκληρες περιοχές, ακόμα και χωριά θα οδηγηθούν στον αφανισμό».
«Αυτή η βίαιη και απότομη μεταβολή της στάθμης της θάλασσας, εξαιτίας
της κλιματικής αλλαγής, δε δίνει περιθώριο στο οικοσύστημα να
προσαρμοστεί και έτσι αναμένονται σημαντικές απώλειες στη βιοποικιλότητα, αλλά και στις ανθρωπογενείς δραστηριότητες
τις επόμενες δεκαετίες», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Φορέα
Διαχείρισης Δέλτα Έβρου και Σαμοθράκης και περιβαλλοντολόγος Ανδρέας
ΑθανασιάδηςVideo: Εφιαλτικές εικόνες κλιματικής αλλαγής
Όπως εξήγησε ο κ. Σάττα, στο πλαίσιο συνάντησης δημοσιογράφων και
ειδικών από τη Μεσόγειο στο Οριστάνο της Σαρδηνίας, που διοργάνωσε το
IUCN σε συνεργασία με το Medwet και το Ίδρυμα Medsea, «η Μεσόγειος είναι το hot spot των hot spot της κλιματικής αλλαγής.
Θερμαίνεται κατά 20% γρηγορότερα από τις υπόλοιπες θάλασσες του κόσμου,
ενώ η άνοδος της θερμοκρασίας της αναμένεται να φθάσει τους 2,2 βαθμούς
μέχρι το 2040 και τους 3,8 μέχρι το τέλος του αιώνα».
Όπως εξήγησε, «η άνοδος της θερμοκρασίας της θάλασσας σε συνδυασμό με
την αύξηση της θερμοκρασίας του αέρα και τη μεταβολή των βροχοπτώσεων
είναι οι αιτίες που δημιουργούν το θερμοδυναμικό φαινόμενο της ανόδου
της στάθμης των υδάτων της». Η Μεσόγειος περιλαμβάνει χιλιάδες χωριά,
καθώς επίσης και δεκαπέντε μεγαλουπόλεις.
Όπως είπε, «τις προσεχείς δεκαετίες αναμένεται αύξηση των
καυσώνων, αύξηση των ερημοποιημένων περιοχών, μείωση των βροχοπτώσεων,
αλλά σημαντική αύξηση της έντασης και της συχνότητας των ακραίων
καιρικών φαινομένων, ενώ περί τα 100 εκατομμύρια πολιτών αναμένεται να επηρεαστούν από τη διαθεσιμότητα των υδάτινων πόρων»
Στη Σκύδρα η σκυτάλη της ξενοφοβίας - "Θα φτάσουμε στα άκρα" δηλώνει
η δήμαρχος, ενώ κάτοικοι ζήτησαν από εκπρόσωπο της μητρόπολης "να τους
ευλογήσει τα όπλα"
Μετά τα Βρασνά και τη Μεθώνη, το ισχυρό μικρόβιο του
ρατσισμού και της ξενοφοβίας βρίσκει γόνιμο έδαφος στη Σκύδρα. Σε
ξενοφοβικό αγώνα επιδίδεται η νεοδημοκράτισσα δήμαρχος Κατερίνα
Ιγνατιάδου που προειδοποιεί ότι «θα φτάσουμε στα άκρα» σε περίπτωση που
μεταφερθούν πρόσφυγες και μετανάστες στην περιοχή της και σε αγαστή
συνεργασία με ακροδεξιάς αντίληψης κύκλους και μισαλλόδοξων ιερέων
ρίχνουν «δηλητήριο» στην τοπική κοινωνία, καλώντας την όχι να επιδείξει
αλληλεγγύη στους κατατρεγμένους, αλλά να οργανωθεί για «αντίσταση».
Η Κ. Ιγνατιάδου αρχικά πρόβαλε το επιχείρημα ότι το πρώην στρατόπεδο
στο οποίο φημολογούνταν ότι θα δημιουργηθεί χώρος φιλοξενίας προσφύγων
που έρχονται από τα νησιά του Αιγαίου είναι ακατάλληλο. Και αυτό διότι
δεν είναι απομονωμένο, αλλά «δίπλα στον αστικό ιστό, δίπλα σε
κατοικημένη περιοχή, σε απόλυτη επαφή με τις εργατικές κατοικίες και με
το Κέντρο Υγείας Σκύδρας». «Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του
Κ.Υ. Σκύδρας μού ξεκαθάρισε ότι, σε περίπτωση που συμβεί αυτό, δεν θα
κάνουν ούτε εφημερίες, ούτε τίποτε, καθώς δεν έχουν ούτε φύλακα, ούτε
προσωπικό. Το βράδυ είναι μόλις δύο νοσηλεύτριες...» συμπλήρωσε. "Τσάι και συμπάθεια" από τον Θεοδωρικάκο
Τις προηγούμενες ημέρες ήρθε σε επαφή με τους αρμόδιους υπουργούς και
ενώ όπως δήλωσε είχε έντονη διαφωνία με τον υπουργό Προστασίας του
Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, βρήκε «τσάι και συμπάθεια» από τον υπουργό
Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκο. Ο τελευταίος φέρεται να αποδέχθηκε τα
επιχειρήματά της και ότι ο χώρος του στρατοπέδου είναι «ακατάλληλος» και
της δημιούργησε την εντύπωση ότι τελικά μένει εκτός σχεδιασμού η
περιοχή της...
«Είμαστε αρνητικοί, και εγώ προσωπικά και η δημοτική αρχή και η
τοπική κοινωνία της Σκύδρας, όχι αδικαιολόγητα, με βάση αυτά που
βλέπουμε στις ειδήσεις από άλλες περιοχές» ήταν ένα άλλο επιχείρημα που
ουσιαστικά υποστηρίζει ότι οι πρόσφυγες είναι βίαιοι και εγκληματίες.
«Εμείς ως δημοτική αρχή λειτουργούμε συντεταγμένα. Θα αντιδράσουμε μέχρι
τέλους, ο χώρος αυτός δεν είναι κατάλληλος και πρέπει να επανέλθει στην
κυριότητα του δήμου» ξεκαθάρισε η δήμαρχος. Ο πάτερ που κηρύσσει το μίσος
Στην ευρεία σύσκεψη που συγκάλεσε συνεδρίαση του δημοτικού
συμβουλίου, πυρήνες ακροδεξιών και ακροδεξιών αντιλήψεων, ανεξάρτητα από
το τι δηλώνουν ότι είναι, φώναζαν «θα πάρουμε τις καραμπίνες» και
ζητούσαν από έναν μισαλλόδοξο ιερέα, που μίλησε μάλιστα ως εκπρόσωπος
της Μητρόπολης, «θα έρθουμε να ευλογήσεις τα όπλα πάτερ». Γι' αυτούς οι
πρόσφυγες είναι εγκληματίες, κλέφτες, βιαστές, λαθρομετανάστες,
αλλόθρησκοι, τζιχαντιστές και γι' αυτό δεν χωράνε στον δικό τους κόσμο
τον «αγγελικά» πλασμένο... Γι' αυτό και χειροκροτούσαν τον παπά όταν
εκείνος επιδόθηκε σε ένα κήρυγμα μίσους. Αρχικά χαρακτήρισε το κοράνι ως
«φασιστικό κείμενο» και όλους τους μουσουλμάνους τζιχαντιστές ή εν
δυνάμει τζιχαντιστές που στόχο έχουν να εποικίσουν τη χώρα μας και την
Ευρώπη για να επιβάλλουν τις ιδέες τους.
«Αν διαβάσει κανείς το κοράνι διαπιστώνει πως δεν μπορεί ένας
μουσουλμάνος να βλέπει σαν αδερφό έναν χριστιανό. Γιατί, για να με
βλέπει έτσι, πρέπει να με κάνει μουσουλμάνο» ανέφερε, για να προσθέσει
λίγο αργότερα ότι «το ανώτερο πράγμα στον μουσουλμανισμό είναι αυτός που
θα σκοτωθεί για να σκοτώσει κι άλλους μαζί του». «Όταν λοιπόν αυτοί οι
άνθρωποι, χωρίς να έχουμε κακία απέναντί τους, έχουν μεγαλώσει με αυτήν
τη νοοτροπία, όσο και αν είναι ήσυχοι γιατί έτσι είναι οι περιστάσεις,
έρθουν δίπλα μας, αυτό που πρέπει να σκεφτούμε είναι εκείνο...»
αποφάνθηκε ο πάτερ, που δήλωσε και τέκνο μεταναστών...
Επίσης ανέφερε ότι «πρέπει να σκεφτούμε τα πάντα. Αυτός που πεινάει
θα κλέψει. Κι όταν θα μπει στο χωράφι του γείτονα να κλέψει, αυτός που
θα κλέψει (σ.σ.: ο ιδιοκτήτης) θα πάει να τον δείρει. Αλλά το θέμα είναι
πως θα φταίει αυτός που έδειρε τον κλέφτη... Δεν μπορούμε να δεχτούμε
ανθρώπους δίπλα μας γιατί, πρώτον, δεν μπορούμε να τους φροντίσουμε...»
συνέχισε δηλώνοντας ότι η Εκκλησία δεν μπορεί να διαθέσει συσσίτιο στους
«λαθρομετανάστες», όπως τους αποκαλούσε συνεχώς. «Μπράβο, πάτερ, πες
τα... σωστά τα λες... φώναζαν οι δήθεν «νοικοκυραίοι» του δόγματος
«πατρίς - θρησκεία - οικογένεια» που προετοιμάζονται για ένοπλη πάλη
κατά των «αλλόθρησκων λαθρομεταναστών"...