Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Το δύσκολο Πάσχα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
13/04/2020 07:07 EEST | Updated 2 ώρες πριν

Το δύσκολο Πάσχα

Αν περάσει το Πάσχα ακίνδυνα, ένα μεγάλο μέρος της μάχης, λένε, θα έχει κερδηθεί.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
.
Οι εικόνες που μας έρχονται από όλον τον κόσμο, από την χθεσινή γιορτή του Πάσχα των Καθολικών, μοιάζουν βγαλμένες από ταινία επιστημονικής φαντασίας.
Ο Πάπας μόνος, με τέσσερις βοηθούς ακροβολισμένους σε απόσταση ασφαλείας, σε μια άδεια Βασιλική του Αγίου Πέτρου, να διαβάζει το πασχαλινό μήνυμά του- στο οποίο παεμπιπτόντως, σύστησε στην Ερωπαϊκή Ένωση να δείξει αλληλεγγύη- σε μια κάμερα, προς διανομή στους υπολογιστές ενός virtual εκκλησιάσματος.
 
Σε μια εκκλησία στην Βραζιλία, ο παπάς φόρεσε τα καλά του άμφια κι έκανε ολομόναχος την λειτουργία, με τις φωτογραφίες των πιστών της ενορίας του, τυπωμένες στον υπολογιστή και κολημένες στα στασίδια. Σε μια φωτογραφία από την Μαδαγασκάρη, η λειτουργία γίνεται σε ένα ορυχείο γρανίτη- ο παπάς ολομόναχος σε μια εξέδρα και απέναντί του, μακρυά, οι πιστοί σε απόσταση πολλών μέτρων ο ένας από τον άλλον.
Σε μια άλλη φωτογραφία, από το Μάντσεστερ, ο ιερέας έχει ανάψει ένα κερί δίπλα στον υπολογιστή του, στο γραφείο του, έχει φορέσει τα άμφια και απαγγέλει την λειτουργία μπροστά στην κάμερα του υπολογιστή, από το σπίτι του. Και στο Βουκουρέστι, ένας ορθόδοξος παπάς έχει βγει στον άδειο δρόμο της Κυριακής των Βαϊων, συνοδευόμενος από δύο νεωκόρους, ντυμένους με τις λευκές, «αστροναυτικές» στολές των νοσηλευτών, που σκεπασμένοι από κορυφής μέχρις ονύχων, με γάντια, μάσκα και προστατευτικά γυαλιά, κουβαλάνε τα βάγια. Σαν να συμβολίζουν αυτήν την συνύπαρξη της μεταφυσικής της θρησκείας με τον ορθό λόγο της επιδημιολογίας.

Η μάχη του Πάσχα

Και τώρα η σειρά μας. Είμαστε στην αρχή μιας Μεγάλης Εβδομάδας, που όμοιά της δεν ζήσαμε ποτέ, δεν έζησαν ούτε οι πατεράδες ή οι παπούδες μας. Ούτε στον πόλεμο, ούτε στην κατοχή, ούτε στον εμφύλιο, ούτε στις άλλες, τις παλιότερες φοβερές περιπέτειες της ιστορίας, έμειναν οι εκκλησίες κλειδωμένες, απροσπέλαστες και η κοινωνικότερη από όλες τις γιορτές ακοινώνητη, η γιορτή της άνοιξης εσώκλειστη.
Είναι προφανές το δίλημμα: Από τη μια είναι η ανάγκη του πιστού να κοινωνήσει την πίστη του με την κοινότητα των άλλων πιστών. Είναι και η ανάγκη, που όλοι- πιστεύσαντες και μη πιστεύσαντες, που λέει κι ο παπάς- νιώθουμε, να κάνουμε ό,τι κάναμε κάθε χρόνο, να συμμετέχουμε λιγότερο ή περισσότερο στο κοινό έθιμο, σαν έτσι να συνδεόμαστε με την «κανονική» ζωή, να ξορκίζουμε το κακό. Κι από την άλλη, είναι η επίγνωση του κινδύνου. Αυτό είναι που κάνει αντικειμενικά δύσκολο το στοίχημα. Το κάνει ακόμη πιο δύσκολο το φαινόμενο του παπά που παρακούει Πολιτεία και Εκκλησία και δίνει την θεία κοινωνία από την πίσω πόρτα του ναού. Σαν να είναι αλκοόλ στα χρόνια της ποτοαπαγόρευσης.
Μα είναι, επίσης, κρίσιμο το στοίχημα. Οι άνθρωποι της επιτροπής, οι επιδημιολόγοι και οι άλλοι γιατροί δεν το κρύβουν: Ανησυχούν. Πιστεύουν ότι αν περάσει το Πάσχα ακίνδυνα, ένα μεγάλο μέρος της μάχης θα έχει κερδηθεί.
Κι ακριβώς επειδή το στοίχημα είναι κρίσιμο, αναγγέλεται μια πρωτοφανής κινητοποίηση αστυνομικών δυνάμεων για μπλόκα στα διόδια, στους σταθμούς και τα λιμάνια. Είναι κάπως υποτιμητική για την συλλογική μας αξιοπρέπεια, για την αίσθηση κοινωνικής ευθύνης που μοιραζόμαστε,  όλη αυτή η κινητοποίηση. Θα έπρεπε να είναι περιττή. Ξέρουμε δα τι διακινδυνεύεται.
Στο Μπέργκαμο ήταν ένας αγώνας ποδοσφαίρου που πολλαπλασίασε το κακό. Στην Ισπανία οι διαδηλώσεις της ημέρας της γυναίκας, στην Νέα Ορλεάνη το πανηγύρι του Mardi Gras. Θα ήταν κρίμα- μήπως καλύτερα να πω: θα ήταν αμαρτία;- να γίνει εδώ ο επιτάφιος ή η ανάσταση ο εκλυτικός παράγοντας για την έξαρση της πανδημίας.
Τα έφερε έτσι το ημερολόγιο της αρώστειας, ώστε το κρισιμότερο ραντεβού με τον ιό, ο πιο κρίσιμος κάβος που πρέπει να περάσουμε στην μάχη για την ανάσχεση της εξάπλωσής του, να είναι το Πάσχα. Πώς γίνεται να μην το καταλαβαίνει αυτό και κάθε ιερέας που οργανώνει bootleg κοινωνία;
Ναι, είναι παράξενα όλα αυτά. Σε μια στιγμή που οι πιστοί έχουν μεγαλύτερη ανάγκη την παρηγοριά της πίστης τους, πρέπει να βρουν τρόπο να την επιβεβαιώσουν εξ αποστάσεως και μοναχικά.

Αντίρροπες δυνάμεις

Σε μια εποχή που όλοι νιώθουμε ισχυρότερη την ανάγκη της αλληλεγγύης, της κοινωνικότητας, της επαφής, πρέπει να κρατήσουμε τους άλλους μακρυά μας. Σε μια συγκυρία που έχουμε- οι περισσότεροι- την ανάγκη μιας μεταφυσικής παρηγοριάς, βρίσκουμε την ασφάλεια στον ορθό λόγο που εκπροσωπούν οι ειδικοί, οι φορείς του επιστημονικού κύρους.
Συμβαίνει, λένε οι σοφοί, στον καιρό ενός μεγάλου φόβου, σαν αυτον που ζούμε τώρα, να εκλύονται μέσα μας δύο αντίρροπες δυνάμεις. Μια δύναμη που μας σπρώχνει να γινόμαστε κοινωνικότεροι, υπευθυνότεροι, πιο αλληλέγγυοι. Και μια δύναμη που μας σπρώχνει να γίνουμε επιθετικοί- έστω και αν την επιθετικότητα αυτή την διοχετεύουμε απλώς σε θεωρίες συνομωσίας, που ατνούνται την ύπαρξη του κινδύνου ή τον αποδίδουν σε υποχθόνιους εχθρούς που πρέπει να κάψουμε στην πυρά, σαν τον Ιούδα. 
Ο Θουκυδίδης το περιγράφει τόσο ωραία, μιλώντας για τον λοιμό που θέρισε την Αθήνα στα χρόνια του πελοποννησιακού πολέμου. Από τη μια, λέει, ήταν εκείνοι που «από ευγένεια αισθημάτων» φρόντιζαν τους άρρωστους φίλους τους, βέβαιοι ότι θέτουν την ζωή τους σε θανάσιμο κίνδυνο. Και από την άλλη, ήταν εκείνοι, που έκαναν πράγματα φοβερά, επειδή «φόβος των θεών ή νόμος των ανθρώπων δεν του συνεκράτει». Βλέποντας, λέει ο Θουκυδίδης ότι όλοι πέθαιναν εξ ίσου, και οι ευσεβείς και οι ασεβείς, έχαναν την αίσθηση της διαφοράς ανάμεσα στο καλό και στο κακό. Και από την άλλη, επειδή κανείς δεν πίστευε ότι θα επιζήσει, ώστε «να δώση λόγον των εγκλημάτων του και να τιμωρηθή για αυτά».
Ειδικά για φέτος, αυτές οι γραμμές του Θουκυδίδη, μου φαίνονται ένα εξαιρετικό πασχαλινό μήνυμα. Έναν οδηγό, για να κερδίσουμε αυτό το στοίχημα.-

Άφαντος ο ιερέας που κοινωνούσε σε εκκλησία στο Κουκάκι

Άφαντος παραμένει ο ιερέας που κοινωνούσε πιστούς στο Κουκάκι την Κυριακή των Βαΐων, αψηφώντας έτσι τις εκκλήσεις των ειδικών αλλά και τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου.
Οι Αρχές εξακολουθούν να τον αναζητούν, ωστόσο εκείνος φαίνεται πως κρύβεται, προκειμένου να αποφύγει το αυτόφωρο που λήγει απόψε τα μεσάνυχτα.
Ο ιερέας δεν εμφανίστηκε στις Αρχές, ενώ η αστυνομία δεν κατάφερε να τον εντοπίσει στην εκκλησία.
«Ο ιερέας κρύβεται για να αποφύγει τη τη διαδικασία του αυτοφώρου», δήλωσε ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών, Νίκος Ντούμας, μιλώντας στον ΣΚΑΪ και πρόσθεσε ότι η συμπεριφορά του ιερέα «δεν συνιστά πράξη αγάπης».
«Ούτε κι αυτό είναι μια πράξη αγάπης του ιερέα προς τους πολίτες που τους κοινωνεί ενώ παραβαίνει νόμους και αποφάσεις της ιεράς συνόδου αλλά ούτε και να κρύβεται ένας ιερέας από την κοινωνία και το κράτος για να αποφύγει τις συνέπειες. Είναι πολύ κακό παράδειγμα», τόνισε ο κ. Ντούμας.
Υπενθυμίζεται ότι, χθες ο ιερέας λειτούργησε κανονικά την Εκκλησία και περίπου 15 πιστοί προσήλθαν για να λάβουν Θεία Κοινωνία από την πλαϊνή πόρτα του ναού.
Στις παρατηρήσεις γειτόνων ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο, σύμφωνα με πληροφορίες του ίδιου μέσου, ο παπάς απάντησε ότι είναι καθ’ όλα νόμιμο και προχώρησε κανονικά στην κοινωνία.

Κυριακή 12 Απριλίου 2020

Επικοινωνία Τσιάρα με τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για τα περιστατικά σε εκκλησίες

Ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κώστας Τσιάρας επικοινώνησε το απόγευμα της Κυριακής, με τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Βασίλη Πλιώτα για όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, τόσο στην εκκλησία στο Κουκάκι όσο και στην Κέρκυρα και ζήτησε να ερευνηθούν από τους αρμόδιους Εισαγγελικούς λειτουργούς τα πραγματικά περιστατικά.
Παράλληλα, ο κ. Τσιάρας εξέφρασε την απόλυτη εμπιστοσύνη του στους Εισαγγελείς, οι οποίοι θα επιτελέσουν πλήρως τα καθήκοντά τους.
Προηγουμένως, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς είχε ζητήσει να υπάρξει παρέμβαση του εισαγγελέα και να κινηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τα περιστατικά.
“Αυτά που συνέβησαν σήμερα σε εκκλησίες στο Κουκάκι και στην Κέρκυρα συνιστούν παράβαση των νόμων και των εντολών της Ιεράς Συνόδου και θέτουν σε μεγάλο κίνδυνο τη ζωή πολιτών και τη δημόσια υγεία. Επικοινώνησα με τον Υπουργό Δικαιοσύνης προκειμένου να ζητήσει από τις Εισαγγελικές αρχές να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Χαρδαλιάς.
Να σημειωθεί ότι στο Κουκάκι σύμφωνα με φωτογραφικό υλικό που είδε το φως της δημοσιότητας φέρεται ο ιερέας στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικόλαου, να προσφέρει τη Θεία Μετάληψη σε πιστούς από την πίσω πόρτα του ναού, κάτι για το οποίο η Αριχειπισκοπή θα πραγματοποιήσει έρευνα για το κατά πόσο παραβιάστκαν οι κανόνες που θέσπισε το κράτος για την αποφυγή μετάδοσης του κορονοϊού.
Παρόμοια περίπτωση κοινωνίας πιστών, φέρεται να υπάρχει και στην Κέρκυρα και συγκεκριμένα στον Ι.Ν. του Αγίου Σπυρίδωνος σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ.
Την ίδια ώρα, από το Γραφείο Τύπου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών ανακοινώνεται ότι «Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών ερευνά το περιστατικό στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικόλαου στο Κουκάκι και θα προβεί άμεσα στις δέουσες ενέργειες. Υπενθυμίζεται ότι οι αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου είναι δεσμευτικές για όλους τους κληρικούς της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος και πρέπει να τηρούνται απαρεγκλίτως. Η Ιερά Σύνοδος ακολουθεί πιστά όλες τις οδηγίες και όλες τις υποδείξεις των αρμοδίων αρχών της Πολιτείας για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού». Σημειώνεται ότι εφημέριος της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου στο Κουκάκι φέρεται από κάποια ΜΜΕ ότι έχει προσφέρει τη Θεία Μετάληψη σε πιστούς

Κορωνοϊός: Επεισόδια στη Γερμανία κατά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων

Κορωνοϊός: Επεισόδια στη Γερμανία κατά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων
Πηγή: (Axel Heimken/dpa via AP)
Επίθεση από συμμορίες δέχθηκαν αστυνομικοί στο κρατίδιο της Έσσης στη Γερμανία, στην προσπάθειά τους να επιβάλουν την τήρηση των μέτρων περιορισμού για την πανδημία του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με την Frankfurter Allgemeine Zeitung, η Αστυνομία επιχείρησε την Μεγάλη Παρασκευή να διαλύσει συγκεντρώσεις οι οποίες συνιστούσαν παραβίαση των μέτρων και δέχθηκαν επίθεση με πέτρες. Σε μία περίπτωση μάλιστα η περίπολος ήρθε αντιμέτωπη με περίπου 20 άνδρες οπλισμένους με λοστούς, δοκάρια, κεραμίδια και πέτρες και αναγκάστηκε να υποχωρήσει.
Η Αστυνομία της Έσσης επιστράτευσε κατόπιν ελικόπτερο προκειμένου να αναζητήσει τους δράστες, κάποιους εκ των οποίων εντόπισε σε διαμέρισμα της περιοχής Γκρίσχάιμ. Πρόκειται για έξι άτομα, ηλικίας 23-31 ετών, τα οποία συνελήφθησαν, ενώ η Αστυνομία βρήκε και κατέσχεσε διάφορα όπλα, μεταξύ των οποίων σπαθιά σαμουράι, σιδηρογροθιές και κρόταλα νουντσάκου.
Σε άλλο περιστατικό, τα ξημερώματα της Κυριακής, η Αστυνομία του Μπαϊρόιτ, στην Βαυαρία, συνέλαβε έναν 18χρονο, ο οποίος γιόρταζε τα γενέθλιά του μαζί με πέντε ακόμη φίλους του, ηλικίας 14-20 ετών. Η Αστυνομία ειδοποιήθηκε από γείτονα, ενώ ο 18χρονος συνελήφθη καθώς είχε και κατά τις προηγούμενες ημέρες παραβιάσει τα μέτρα περιορισμού. Σύμφωνα με την δικαστική απόφαση, θα παραμείνει κρατούμενος μέχρι την λήξη της ισχύος των μέτρων, στις 19 Απριλίου.
Επιπλέον, αφότου διαλύθηκε το πάρτυ, δύο από τους μεγαλύτερους προσκεκλημένους επέστρεψαν στο άδειο διαμέρισμα, το διέρρηξαν και αφαίρεσαν μια τηλεόραση και έναν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η Αστυνομία τους καταδίωξε και τους συνέλαβε.

Ξεφεύγει η κατάσταση με τους αλλοδαπούς - «Παρακάλια» Ν.Μηταράκη: «Stay in Camps»! (βίντεο)

Ξεφεύγει η κατάσταση με τους αλλοδαπούς - «Παρακάλια» Ν.Μηταράκη: «Stay in Camps»! (βίντεο)

Που πήγαν τα πρόστιμα;
Το μήνυμα, η καλύτερα η έκκληση  προς τους αλλοδαπούς, «αιτούντες» που  βρίσκονται στα Κέντρα Μόνιμης Εγκατάστασης «Stay in Camps», ως το αντίστοιχο του «Μένουμε Σπίτι» στέλνει ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης, μέσα από συνέντευξή του στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής», χωρίς να αναφέρει βέβαια τίποτα για πρόστιμα με τα οποία επιβαρύνεται μόνο ο Έλληνας πολίτης.
Παράλληλα ο Ν.Μηταράκης παραδέχθηκε ότι οι επιστροφές είναι ελάχιστες αφού (σ.σ. φυσικά) η Τουρκία δεν δέχεται κανένα πίσω!
Όπως επισημαίνει «δίνουμε μια διαρκή μάχη για την υγειονομική θωράκιση των δομών φιλοξενίας, των όμορων περιοχών, καθώς και των τοπικών κοινωνιών».
Ο κ. Μηταράκης επισημαίνει ότι αποτελεί προτεραιότητα του υπουργείου «ο δραστικός περιορισμός κάθε παράνομης εισόδου στη χώρα μας», ενώ «στις λίγες μέχρι στιγμής περιπτώσεις αφίξεων, υπάρχει υποχρεωτική καραντίνα 14 ημερών για τη διαπίστωση τυχόν συμπτωμάτων».
Εξηγεί ότι στα νησιά έχουν δημιουργηθεί ειδικοί χώροι απομόνωσης για τις νέες αφίξεις «μακριά από τις δομές φιλοξενίας, αλλά και τις νησιωτικές κοινωνίες», ενώ σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ έχουν επανδρωθεί ειδικοί χώροι με κατάλληλο ιατρικό προσωπικό και εξοπλισμό. Εξάλλου, προσθέτει ότι «αυτονόητα το υπουργείο διαθέτει σχέδια έκτακτης ανάγκης».
Ο υπουργός υπογραμμίζει ότι «η μετατροπή των ανοικτών κέντρων σε κλειστά είναι αναγκαία, όπως φαίνεται σήμερα με τη διπλή κρίση των συνόρων και της δημόσιας υγείας».
Επίσης, διευκρινίζει ότι «υπήρξε σημαντική αύξηση των επιστροφών το πρώτο δίμηνο, αλλά πλέον η Κοινή Δήλωση Ε.Ε.-Τουρκίας δεν εφαρμόζεται στην πράξη, με ευθύνη της γείτονος χώρας.
 Η Τουρκία αρνείται να δεχθεί επιστροφές, με πρόσχημα τον κορωνοϊό».
Ζητάει δε την αναθεώρησή της «με τρόπο που θα άρει το γεωγραφικό περιορισμό στα νησιά μας και θα έχει δεσμευτικό χαρακτήρα ως προς τις τουρκικές υποχρεώσεις» και επιρρίπτει ευθύνες στον ΣΥΡΙΖΑ «για την αρχική συμφωνία και τη συμφόρηση των νησιών».
Στο βίντεο δείτε τι γίνεται στη Σάμο με τους αλλοδαπούς:
ProNews.gr
Στη Λεσβο
Gestern war ne Demo in Moria. Die Menschen sind wütend. Ich auch! - Das Problem heißt Moria, nicht Corona! und Ein Freund im Camp schrieb mir dies: "The animals of Moria don't have water, please help!"
22 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό



Κορωνοϊός - Αχτσιόγλου: Η κυβέρνηση επιχειρεί να αλλάξει το χάρτη στην αγορά εργασίας

Κορωνοϊός - Αχτσιόγλου: Η κυβέρνηση επιχειρεί να αλλάξει το χάρτη στην αγορά εργασίας
Πηγή: INTIME NEWS / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Τη θέση ότι «η κυβέρνηση αξιοποιεί την κρίση ως μια ευκαιρία για να αλλάξει συνολικά τον χάρτη της αγοράς εργασίας», διατυπώνει την Κυριακή η τομεάρχης Εργασίας του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός, Έφη Αχτσιόγλου.
Σε συνέντευξή της στην «Αυγή της Κυριακής», η κυρία Αχτσιόγλου αναφέρει πως «τα μέτρα της κυβέρνησης δεν είναι μόνο ανεπαρκή σε ποσότητα, αλλά εσφαλμένα σε ποιότητα, αφού όλα υποστηρίζονται από τις αναστολές συμβάσεων εργασίας και την εκ περιτροπής εργασία, δηλαδή τις απολύσεις και τις ραγδαίες μειώσεις μισθών».
Αυτό, όπως αναφέρει, γίνεται για δύο λόγους: «Ο ένας είναι η εσφαλμένη λογική του 'βλέποντας και κάνοντας' και ο δεύτερος είναι η συνειδητή πολιτική επιλογή για μια συνολική αναδιάρθρωση της αγοράς με τρόπο παρόμοιο με αυτόν του 2012. Δηλαδή, θα επιβιώσουν κάποιοι λίγοι, θα συμπιεστούν οι εργαζόμενοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι μικρομεσαίες και οι πιο αδύναμες επιχειρήσεις».
Η κυρία Αχτσιόγλου τονίζει ότι «αν το κράτος δεν διασφαλίσει αυτή τη στιγμή μέσω άμεσης δημοσιονομικής παρέμβασης τις θέσεις εργασίας και τους μισθούς των εργαζομένων, μετά το τέλος της υγειονομικής κρίσης θα βρεθούμε μπροστά σε ένα ανεξέλεγκτο κύμα ανεργίας και σε μια δραματική πτώση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών, που συνεπακόλουθα θα βυθίσει την αγορά».
Προσθέτει δε, ότι παράλληλα, αν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν έχουν πρόσβαση στον τραπεζικό δανεισμό, δεν ενισχυθούν με μια άμεση μη επιστρεπτέα επιδότηση από το κράτος, όταν τελειώσει η καραντίνα, δεν θα έχουν καν ένα ελάχιστο κεφάλαιο κίνησης για να διατηρηθούν στη ζωή και θα οδηγηθούν σε λουκέτα

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

«Ταφόπλακα» στο τελευταίο μεγάλο νοσοκομείο της Γάζας – Κλείνει το Καμάλ Αντουάν Προηγήθηκε η σύλληψη του ιατρικού προσωπικού και του διευθυντή του - Λειτουργούσε παρά τις συνεχείς επιθέσεις των IDF 28.12.2024 | 12:43

  To νοσοκομείο Καμάλ Αντουάν το οποίο βρίσκεται στη Βόρεια Γάζα, έκλεισε μετά την πρότερη σύλληψη ιατρικού προσωπικού, διευθυντή νοσοκομείο...