Το ρεπορτάζ του βρετανικού Telegraph που αναφέρει τους πέντε διαδρόμους για αποστολή 300.000 ΝΑΤΟϊκών στρατιωτών στο ουκρανικό μέτωπο, μόνο ως «απλή επιχείρηση» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ειδικά σε ό,τι αφορά την Ελλάδα.Πέρα από την Αλεξανδρούπολη που είναι αυτονόητο ότι θα χρησιμοποιηθεί, η εναλλακτική διαδρομή Πειραιάς-Θεσσαλονίκη-Βουλγαρία στην οποία αναφέρονται οι Βρετανοί, ενέχει πολλούς κινδύνους οι οποίοι έχουν να κάνουν και με την παλαιότητα του σιδηροδρομικού δικτύου.
Επίσης, το λιμάνι του Πειραιά σε ό,τι αφορά την μεταφορά φορτίων ελέγχεται απευθείας από την Κίνα.
Και όλοι γνωρίζουν ότι είναι αδύνατον να διακινηθεί το οτιδήποτε χωρίς να το γνωρίζουν οι Κινέζοι και αν το γνωρίζουν οι Κινέζοι φυσικά θα το γνωρίζουν και οι Ρώσοι
Η δε διαδρομή από τον Πειραιά μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα προσφέρεται ιδιαίτερα για δολιοφθορές (είδαμε όλοι τι συνέβη στα Τέμπη, όπου δεν έγινε καν δολιοφθορά αλλά ένα «μπάχαλο» από εγκληματική δυσλειτουργία του συστήματος).
Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι οι ΝΑΤΟϊκοί θα ελέγξουν με φυσική παρουσία, όπως προβλέπεται σε περίπτωση πολέμου, τα σταθμαρχεία και τους κόμβους, η απόλυτη γνώση του περιεχομένου των φορτίων και των δρομολογίων από τον Πειραιά προς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο δολιοφθορών οι οποίες θα στοχεύσουν ειδικά τους συρμούς που θα μεταφέρουν προσωπικό προκειμένου να υπάρξει, εκτός των άλλων και επικοινωνιακή εκμετάλλευση από την πλευρά της Ρωσίας.
Σε ό,τι αφορά την ουσία εννοείται ότι η Ελλάδα είναι μέλος του ΝΑΤΟ και αν αποφασιστεί αυτό σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης της Συμμαχίας θα πρέπει η Αθήνα να πειθαρχήσει ειδάλλως θα ακολουθήσει μία πολιτική τύπου Όρμπαν ή Φίτσο της Σλοβακίας, μία εξέλιξη την οποία θεωρούμε αδύνατη, όχι μόνο από την παρούσα κυβέρνηση αλλά και από οποιαδήποτε άλλη είναι δυνατόν να προκύψει.
Με απλά λόγια δεν υπάρχει από τα δεξιά μέχρι τα αριστερά του πολιτικού φάσματος, προσωπικό στη χώρα το οποίο να επαναλάβει την εθνοκεντρική εξωτερική πολιτική που ακολουθούσε η κυβέρνηση Καραμανλή μέχρι το 2009 όταν και ουσιαστικά ανατράπηκε.
Η μεταφορά μερικών δεκάδων χιλιάδων στρατιωτών σε μία αποστολή τύπου «1919» σίγουρα προβλέπει και την εμπλοκή ελληνικών μονάδων και κυρίως της Πολεμικής Αεροπορίας.
Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην εξέλιξη και κυρίως θα δούμε αν το σχέδιο αυτό υλοποιηθεί από το ΝΑΤΟΒέβαια, αν η Ρωσία ηττηθεί και η Ελλάδα συμμετέχει ενεργά στην ρωσική ήττα πιθανότατα θα αμειφθεί (ελπίζουμε με καλύτερο τρόπο από τις «αμοιβές» του Α’ και του Β’ ΠΠ), καθώς θα έχει ρισκάρει την καταστροφή λιμένων (Πειραιάς και Αλεξανδρούπολη) και αεροδρομίων (110 ΠΜ Λάρισας).