Μαζική επίθεση με 500 drones μεγάλης ακτίνας δράσης, εξαπέλυσε η Ρωσία πριν λίγα λεπτά κατά τριών περιφερειών της Ουκρανίας, του Χάρκοβου, Σούμι και της Πολτάβα, που κατέχονται σε ποσοστά 15%, 20% και 75% αντίστοιχα από τις ρωσικές δυνάμεις, ενώ η Πολτάβα (βόρεια του Ντνίπρο και νοτιοδυτικά του Χάρκοβου) ακόμα δεν έχει δεχθεί την «επίσκεψη» του ρωσικού Στρατού.Η, μέχρι το 2022, ουκρανική Περιφέρεια της Ζαπορίζια έχει ανακηρυχθεί, πάντως, ρωσικό έδαφος.
Περίπου 500 drones-καμικάζι έχουν εξαπολυθεί, μέχρι στιγμής, κατά της ΟυκρανίαςΤα Geran-2 έχουν πλήξει περί τους120 στόχους μέχρι στιγμής, οι περισσότεροι από τους οποίους αφορούν στρατηγικές υποδομές (ακόμα και αγωγούς φυσικού αερίου). αλλά και σημεία ανάπτυξης ουκρανικών δυνάμεων.
Το drone “Geran” (Γεράνι) είναι η ρωσική ονομασία για τα ιρανικά drones Shahed 131 (Geran-1) και Shahed 136 (Geran-2).
Η ρωσική «καταιγίδα» φαίνεται ότι αφορά σχεδόν όλο το μήκος του μετώπου.
Το σύστημα πρόωσης των βασικών ιρανικών drones έχει τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να διασχίσουν τη γραμμή επαφής με το έδαφος σε υψηλό υψόμετρο (τρία χιλιόμετρα) και με ταχύτητα άνω των 200 χλμ./ώρα.
Αυτό μειώνει την πιθανότητα να πληγούν από κινητές ομάδες αεράμυνας πρώτης γραμμής.
Τα Geran απέκτησαν επίσης την ικανότητα κάθετης εφόρμησης.
Η ταχύτητα πτώσης κατά τη φάση της εφόρμησης από τα δύο χιλιόμετρα ύψος φτάνει τα 400 χλμ./ώρα.
Το βάρος της κεφαλής έχει αυξηθεί από 50 σε 90 κιλά.
Tα drones είναι εξοπλισμένα με νέα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία, σύμφωνα με τη Ρωσική Ομοσπονδία, μπορούν να ξεπεράσουν τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου που παρέχονται από τις ΗΠΑ.
Ορισμένα κοινά γράφουν ότι έχει επίσης δημιουργηθεί μια νέα έκδοση του Shahed – Geranium-3.
Το πρωτότυπο έχει ακόμη πιο προηγμένα χαρακτηριστικά όσον αφορά την ταχύτητα (έως 600 χλμ./ώρα), την κάθετη εφόρμηση (700 χλμ./ώρα) και το υψόμετρο πτήσης (πάνω από 9 χλμ.).
Το μοντέλο σύμφωνα με τα στοιχεία έχει ήδη εισέλθει στη μαζική παραγωγή, αν και Ρώσοι παρατηρητές λένε ότι το Geranium-3 είναι σημαντικά πιο ακριβό και πιο δύσκολο στην παραγωγή λόγω της χρήσης κινητήρα τζετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου