Σας έγραφα την Παρασκευή για τους τρεις υποψήφιους του κόμματος Σαμαρά που έχουν περάσει και από την Αυτοδιοίκηση. Σήμερα θα σας αποκαλύψω ακόμη δύο υποψηφίους, έναν στο Νότιο Τομέα και έναν στην Καστοριά. Πρόκειται, όπως μαθαίνει ο πληροφοριοδότης μου στον Εθνικό Κήπο, απέναντι από το Μέγαρο Μαξίμου για τον γνωστό δημοσιογράφο και πρώην υπουργό των κυβερνήσεων Καραμανλή (Απασχόλησης) και Σαμαρά (Εθνικής Άμυνας) Πάνο Παναγιωτόπουλο, που κατεβαίνει στο Νότιο και τον πρώην «γαλάζιο» βουλευτή της Ν.Δ. Ζήση Τζηκαλάγια που θα είναι υποψήφιος στην Καστοριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου