Σάββατο 25 Απριλίου 2020

ΠΟΥ: Δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι οι ιαθέντες δεν μπορούν να μολυνθούν ξανά


Προειδοποιεί να μη δοθούν «διαβατήρια ανοσίας».

NURPHOTO VIA GETTY IMAGES
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) ανακοίνωσε το Σάββατο πως αυτή τη στιγμή «δεν υπάρχουν στοιχεία» ότι άνθρωποι που έχουν αναρρώσει από την Covid-19 και έχουν αντισώματα, είναι προστατευμένοι από μια δεύτερη μόλυνση από τον ιό. 
Σε ενημέρωσή του, ο ΠΟΥ προειδοποίησε να μην δοθούν «διαβατήρια ανοσίας» ούτε «πιστοποιητικά μη κινδύνου» σε πρόσωπα που είχαν μολυνθεί, υπογραμμίζοντας πως η ακρίβειά τους δεν είναι εγγυημένη. 
Η πρακτική αυτή θα μπορούσε στην πραγματικότητα να αυξήσει τον κίνδυνο μετάδοσης της νόσου, καθώς οι άνθρωποι που έχουν αναρρώσει ενδέχεται να θεωρήσουν πως μπορούν να αψηφούν τις οδηγίες περί προληπτικών μέτρων κατά του ιού.
«Κάποιες κυβερνήσεις έχουν υποδείξει πως ο εντοπισμός αντισωμάτων στον SARS-CoV-2, θα μπορούσε να αποτελέσει βάση για ένα ”διαβατήριο ανοσίας” ή ”πιστοποιητικό μη κινδύνου”, που θα επέτρεπε σε άτομα να ταξιδεύουν ή να επιστρέφουν στη δουλειά θεωρώντας πως είναι προστατευμένα από επαναμόλυνση» ανέφερε ο ΠΟΥ. 
«Δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στοιχεία πως άνθρωποι που έχουν αναρρώσει από Covid-19 και έχουν αντισώματα προστατεύονται από μια δεύτερη μόλυνση». 
Η Χιλή ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως θα αρχίσει να χορηγεί «διαβατήρια υγείας» σε ανθρώπους που έχουν αναρρώσει από τη νόσο. Αφού θα ελέγχονται για να διαπιστωθεί αν έχουν αναπτύξει αντισώματα ώστε να αποκτήσουν ανοσία στον ιό, θα μπορούν να επιστρέφουν αμέσως στη δουλειά τους.
Ο ΠΟΥ ανέφερε πως συνεχίζει να εξετάζει τα στοιχεία αντίδρασης αντισωμάτων στον ιό, ο οποίος εμφανίστηκε στην κινεζική πόλη Γουχάν πέρυσι. Περίπου 2,8 εκατ. άνθρωποι έχει αναφερθεί πως έχουν μολυνθεί παγκοσμίως, και πάνω από 196.000 έχουν πεθάνει, σύμφωνα με καταμέτρηση του Reuters.
Οι περισσότερες μελέτες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που έχουν αναρρώσει έχουν αντισώματα, τόνισε ο ΠΟΥ. Ωστόσο κάποιοι έχουν πολύ χαμηλά επίπεδα αντισωμάτων εξουδετέρωσης στο αίμα τους, «υποδεικνύοντας πως η κυτταρική ανοσία ίσως να είναι επίσης κρίσιμη για την ανάρρωση», πρόσθεσε.  
(με πληροφορίες από Reuters)

Κλινική στο Περιστέρι: Νέο ύποπτο κρούσμα κορονοϊού

ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
Κορονοϊός Ελλάδα (1303)
 0  0  0
Βρείτε μας
Ένας ασθενής από την κλινική στο Περιστέρι όπου καταγράφηκαν πολλά κρούσματα κορονοϊού, μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο καθώς παρουσίασε ύποπτα συμπτώματα.
Νέο, ύποπτο κρούσμα κορονοϊού προέκυψε στην κλινική στο Περιστέρι όπου έχουν καταγραφεί πολλά κρούσματα, ενώ τρεις ασθενείς έχασαν τη ζωή τους από τη νόσο COVID-19.
Το πρωί του Σαββάτου, ένας υπερήλικας ασθενής 100 ετών μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ελπίς καθώς παρουσίασε ύποπτα συμπτώματα, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ.
Στον χώρο της κλινικής παραμένουν στελέχη του ΕΟΔΥ που συντονίζουν τις ενέργειες, ενώ πραγματοποιήθηκε και απολύμανση του χώρου.
Υπενθυμίζεται ότι στην ιδιωτική κλινική στο Περιστέρι ανιχνεύτηκαν 37 κρούσματα, ενώ τρεις άνθρωποι που νόσησαν, έφυγαν από τη ζωή.

Πληροφορίες για γιατρό θετικό στον κορονοϊό που εξέτασε 50 ασθενείς

Σύμφωνα με τον ίδιο σταθμό, θετικός στον κορονοϊό φέρεται να βρέθηκε ένας από τους 39 γιατρούς της κλινικής που έκαναν τεστ.
Ο συγκεκριμένος γιατρός έχει παρακολούθησε περίπου 50 ασθενείς σε δυο διαφορετικά ιατρεία, όπως μετέδωσε ο σταθμός, προσθέτοντας ότι ο γιατρός είχε προχωρήσει και σε μικροχειρουργικές επεμβάσεις, αν και κάτι τέτοιο επιτρέπεται μόνο για επείγουσες περιπτώσεις.

Συναγερμός στο Ζεφύρι: Θετική στον κορωνοϊό 25χρονη Ρομά - Φόβοι για νέο «Κρανίδι»

Συναγερμός στο Ζεφύρι: Θετική στον κορωνοϊό 25χρονη Ρομά - Φόβοι για νέο «Κρανίδι»
Φόβοι για νέο Κρανίδι ή Λάρισα στο Ζεφύρι, καθώς βρέθηκε θετικό δείγμα σε γυναίκα Ρομά.
Ο ΕΟΔΥ βρίσκεται σε επιφυλακή για νέα κρούσματα που θα δείξουν πιθανή μεγάλη διασπορά του ιού στην περιοχή.
Συναγερμός έχει σημάνει στο Ζεφύρι και συγκεκριμένα στις εργατικές κατοικίες όπου μια 25χρονη γυναίκα Ρομά βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό .
Η γυναίκα είχε έρθει από τη Λαμία με το 4 ετών κοριτσάκι της όπου το πήγε στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία για αιμοκάθαρση.
Η νεαρή μητέρα διαγνώσθηκε θετική στον ιό όχι όμως και το παιδί της.
Η 25χρονη Ρομά φιλοξενείται σε διαμέρισμα των εργατικών κατοικιών στο Ζεφύρι από 6μελή οικογένεια η οποία έχει τεθεί σε καραντίνα, ενώ ολόκληρη η γειτονιά είναι ανάστατη.
Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ έσπευσε χθες το μεσημέρι, ενώ αστυνομικοί από το τοπικό τμήμα ελέγχουν όσο μπορούν την καραντίνα στην οποία βρίσκεται η οικογένεια που φιλοξενεί την μητέρα.
Οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Φυλής πηγαίνουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης ενώ με εντολή του δημάρχου έγινε απολύμανση της πολυκατοικίας αλλά και των γύρω από αυτή δρόμων.

Οι κάτοικοι όμως της περιοχής που στην πλειοψηφία τους είναι Ρομά, είναι σε πανικό αφού σε καμία περίπτωση όπως λένε δεν θα ήθελαν να τεθεί ολόκληρη η περιοχή σε καραντίνα, όπως έγινε σε αντίστοιχη περίπτωση στη Λάρισα.pro news

Ν. Κεραμέως: Το νέο ν/σ επιβάλλεται από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην Εκπαίδευση



Επιβεβλημένο από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην Εκπαίδευση χαρακτηρίζει το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
«Γιατί τα παιδιά μας αξίζουν καλύτερα, γιατί οι εκπαιδευτικοί μας αξίζουν καλύτερα και γιατί ο πήχης για το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι υψηλός», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά. Περισσότερα εφόδια, νέες δεξιότητες, αποτελεσματικότερα εργαλεία και διαδικασίες, ίσες ευκαιρίες - σε κοινό βηματισμό με τις διεθνείς εκπαιδευτικές τάσεις -  προς όφελος όλων», τονίζει.
Στις επικρίσεις αντιπολίτευσης και φορέων για τη χρονική στιγμή που τέθηκε σε διαβούλευση το νομοσχέδιο, η κ. Κεραμέως απαντά ότι «ο χρονισμός του νομοσχεδίου υπαγορεύεται, μεταξύ άλλων, από την ανάγκη οργάνωσης και εύρυθμης λειτουργίας της επόμενης σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς».
Επιπλέον, χαρακτηρίζει «αδόκιμη» την κριτική περί επαναφοράς ενός εξεταστικοκεντρικού συστήματος. Ειδικότερα για την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο επισημαίνει ότι «η εξέταση ορισμένων βασικών μαθημάτων, συνολικά 7 εν προκειμένω, είναι ενδεδειγμένη για την υποβοήθηση της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά και ισορροπημένη».
Σχετικά με την επιτυχημένη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και πιθανή μελλοντική αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία, η υπουργός εξηγεί ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η σύσταση ομάδας εμπειρογνωμόνων που θα αναλάβει την εκπόνηση συνεκτικού σχεδίου για την ψηφιακή ενδυνάμωση της εκπαίδευσης, επεκτείνοντας και επαναπροσδιορίζοντας ήδη δρομολογημένες δράσεις και αξιοποιώντας την εμπειρία του παρελθόντος. 
Τέλος, σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων και τους όρους με τους οποίους θα γίνει, επαναλαμβάνει ότι προτεραιότητα είναι οι μαθητές της Γ' Λυκείου και επισημαίνει ότι αναμένεται άμεσα η εισήγηση των ειδικών και ότι θα ακολουθήσει η δημοσιοποίηση των οργανωτικών μέτρων. Παράλληλα, σημειώνει ότι το υπουργείο, μαζί με τους ειδικούς του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του υπουργείου Υγείας, επεξεργάζονται τις ακριβείς οδηγίες για τα μέτρα ασφαλείας που θα πρέπει να ληφθούν κατά την επιστροφή στις αίθουσες, αλλά και τον τρόπο υιοθέτησής τους από εκπαιδευτικούς και μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές.
Αναλυτικά, η συνέντευξη της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη δημοσιογραφο Αθηνά Καστρινάκη, έχει ως εξής: 
ΕΡ: Ήδη από την αρχή της θητείας σας, είχατε προαναγγείλει το νομοσχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Εκπαίδευσης. Ωστόσο, με βάση τα δεδομένα των τελευταίων ετών, ο χάρτης αυτός αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει υπουργός. Γιατί ήταν αναγκαίο άλλο ένα τέτοιο νομοσχέδιο;
ΑΠ: Στόχος μας είναι η σταδιακή αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή από τα θεμέλια της προσχολικής εκπαίδευσης προς τις ανώτερες βαθμίδες. Με το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση θέλουμε να δώσουμε περισσότερα εφόδια και νέες δεξιότητες στα παιδιά μας, εμπλουτίζοντας το πρόγραμμα σπουδών και ενισχύοντας το εκπαιδευτικό έργο, ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του μέλλοντος και να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Μεταξύ άλλων, ενισχύουμε στο νηπιαγωγείο δραστηριότητες πληροφορικής, αγγλικών, φυσικής αγωγής, αλλά και στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο νέες θεματικές για την καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, όπως ο  εθελοντισμός,  η πρόληψη από εξαρτήσεις, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, η ρομποτική, η επιχειρηματικότητα, ο αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα κ.ά. Τα προγράμματα σπουδών, που χρονολογούνται σε μεγάλο βαθμό από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 εκσυγχρονίζονται, με νέα βιβλία για όλες τις βαθμίδες. Αξιολογούμε τις σχολικές μονάδες και τις διαδικασίες, δρομολογούμε την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και επενδύουμε στην επιμόρφωσή τους. Παράλληλα, στηρίζουμε την εξωστρέφεια και την αυτονομία των ελληνικών Πανεπιστημίων. Το νέο, λοιπόν, νομοσχέδιο επιβάλλεται από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην εκπαίδευση. Γιατί τα παιδιά μας αξίζουν καλύτερα, γιατί οι εκπαιδευτικοί μας αξίζουν καλύτερα και γιατί ο πήχης για το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι υψηλός. Στην ίδια λογική, θα ακολουθήσουν τα νομοσχέδια για το συνολικό πλαίσιο της τριτοβάθμιας και για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Στο πλαίσιο κάθε νομοθετικής μας πρωτοβουλίας, θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε τη συναίνεση όλων των πολιτικών κομμάτων και κοινωνικών φορέων, και είναι ιδιαιτέρως ελπιδοφόρο ότι σημαντικές ρυθμίσεις μας έχουν τύχει αποδοχής και από κοινοβουλευτικές ομάδες της Αντιπολίτευσης. 
ΕΡ: Πέρα από τις αντιδράσεις από φορείς και αντιπολίτευση, ότι το νομοσχέδιο καθυστέρησε και ήρθε την πλέον ακατάλληλη στιγμή, έχουν ήδη ακουστεί φωνές που αναφέρουν ότι φέρνει ένα εξεταστικοκεντρικό σύστημα στο προσκήνιο ξανά. Τι απαντάτε σε αυτές τις αντιδράσεις;
ΑΠ: Ο χρονισμός του νομοσχεδίου υπαγορεύεται, μεταξύ άλλων, από την ανάγκη οργάνωσης και εύρυθμης λειτουργίας της επόμενης σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς. Το κράτος έχει συνέχεια, και πρέπει να προετοιμαζόμαστε για το μέλλον, ακόμη και σε δύσκολες συγκυρίες. Οι βασικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου είχαν, άλλωστε, παρουσιασθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο και ακολούθως δημοσιοποιηθεί πριν ακόμη ενσκήψει η κρίση του κορωνοϊού. Η δημόσια διαβούλευση πραγματοποιείται κανονικά, και μάλιστα λάβαμε υπόψη μας ότι λόγω της κρίσης και των περιορισμών κυκλοφορίας, περισσότεροι ενδιαφερόμενοι θα είχαν και το χρόνο και τη δυνατότητα να συνεισφέρουν τις απόψεις τους. Και οι πρώτες δύο ημέρες της δημόσιας διαβούλευσης επιβεβαιώνουν ακριβώς αυτήν την πρόβλεψη, με την αθρόα συμμετοχή ενδιαφερόμενων πολιτών. Ασφαλώς και η ανταλλαγή απόψεων με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς θα διευκολυνθεί εν συνεχεία με κάθε πρόσφορο μέσο, και προφανώς θα ακολουθήσει η κοινοβουλευτική διαδικασία επεξεργασίας του νομοσχεδίου, όπου θα μπορούν να εκφραστούν, να καταγραφούν και να ληφθούν υπόψη όλες οι διαφορετικές απόψεις. Ενδεικτικό της διάθεσής μας να ακούσουμε όλες τις προτάσεις είναι και το γεγονός ότι ξεδιπλώσαμε δημόσια όλο το πλέγμα των σκοπούμενων δράσεών μας, όχι δηλαδή μόνο των διατάξεων του νομοσχεδίου, αλλά και αυτών που θα δρομολογηθούν μέσω Υπουργικών Αποφάσεων, ώστε να υπάρξουν τοποθετήσεις σε θέματα γενικότερης πολιτικής. Ως προς το σύστημα αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών, στόχος είναι η διαμόρφωση ενός συνεκτικότερου πλαισίου που θα συντείνει εν τέλει στην ενίσχυση της γενικής παιδείας και της σφαιρικής μάθησης, καθώς και στην καλύτερη οργάνωση της παρακολούθησης και μελέτης των μαθημάτων. Επιπροσθέτως, επεκτείνουμε την εκπόνηση ερευνητικών/συνθετικών εργασιών ως συμπληρωματικό ή εναλλακτικό τρόπο αξιολόγησης, και εισάγουμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με στόχο την ενίσχυση της βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης. Εκτιμώ, επομένως, ότι η κριτική περί δήθεν εξεταστικοκεντρικού συστήματος είναι αδόκιμη. Εάν όμως εννοείτε ειδικά την αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο από 4 σε 7, θυμίζω ότι πριν την ισοπεδωτική λογική των νομοθετικών αλλαγών της προηγούμενης Κυβέρνησης, τα εξεταζόμενα μαθήματα ήταν 11, 12 και 14 αντίστοιχα στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου. Πιστεύουμε, πράγματι, ότι η εξέταση ορισμένων βασικών μαθημάτων, συνολικά 7 εν προκειμένω, είναι ενδεδειγμένη για την υποβοήθηση της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά και ισορροπημένη.   
ΕΡ: Ποιες είναι, λοιπόν, οι τρεις καινοτομίες που φέρνει το νομοσχέδιο και που ξεχωρίζετε εσείς για τη σημασία τους να τεθούν σε ισχύ τη δεδομένη χρονική στιγμή;
ΑΠ: Το νομοσχέδιο και οι συνοδευτικές του δράσεις στοχεύουν, κυρίως, στην αναβάθμιση του σχολείου και περιλαμβάνουν καινοτόμες ρυθμίσεις σε 3 βασικούς άξονες: 
(α) Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στο σχολείο, από τη φετινή κιόλας χρονιά 2020-2021, με νέες θεματικές (εργαστήρια δεξιοτήτων), δραστηριότητες στα αγγλικά από το νηπιαγωγείο, ανακατανομή ωρών διδασκαλίας με ενίσχυση της πληροφορικής, ξένων γλωσσών, κλασσικών γραμμάτων και φυσικής αγωγής, πιο συστηματική οργάνωση και παρακολούθηση μαθημάτων με ένα συνεκτικότερο πλαίσιο αξιολόγησης, ενίσχυση της σφαιρικής καλλιέργειας των μαθητών και ανάσχεση του λειτουργικού αναλφαβητισμού,
(β) Στοχευμένες παρεμβάσεις για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο, με αξιολόγηση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και επένδυση στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με αποτελεσματικότερη κάλυψη των κενών στα σχολεία, με ρυθμίσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού και για τη στήριξη της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό,
 (γ) Οργανωτικές και βελτιωτικές ρυθμίσεις στην ανώτατη εκπαίδευση με ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών πανεπιστημίων και της αυτονομίας τους, ιδίως μέσω της απελευθέρωσης ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών και κοινών/διπλών προγραμμάτων με ξένα ΑΕΙ, αλλαγές στη διαδικασία ανάδειξης πρυτανικών αρχών, αλλά και νέο πλαίσιο για τις μετεγγραφές φοιτητών.
Πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά. Περισσότερα εφόδια, νέες δεξιότητες, αποτελεσματικότερα εργαλεία και διαδικασίες, ίσες ευκαιρίες - σε κοινό βηματισμό με τις διεθνείς εκπαιδευτικές τάσεις -  προς όφελος όλων.
ΕΡ: Το κεκτημένο της λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πώς σκέφτεστε να το ενσωματώσετε στην εκπαιδευτική διαδικασία της επόμενης ημέρας; 
ΑΠ: Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι, πράγματι, σημαντικό κεκτημένο και πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον. Εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές αγκάλιασαν τη διαδικασία και συνέβαλαν καθοριστικά στο να γίνουν άλματα σε σύντομο χρονικό διάστημα, που δεν είχαν γίνει για χρόνια, και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Σε μια περίοδο αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών δομών, όχι μόνο διατηρήθηκε στενή η επαφή με τη μαθησιακή διαδικασία, αλλά και ενισχύθηκαν σημαντικά οι ψηφιακές δεξιότητες όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενώ δόθηκε και η ευκαιρία για ουσιαστική αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού των σχολείων. Η εμπειρία αυτή μας δίδαξε πολλά και επιβεβαίωσε τις δυνατότητες και τη δυναμική του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Συστήνεται ομάδα εργασίας εμπειρογνωμόνων που θα αναλάβει την εκπόνηση συνεκτικού σχεδίου για την ψηφιακή ενδυνάμωση της εκπαίδευσης, επεκτείνοντας και επαναπροσδιορίζοντας ήδη δρομολογημένες δράσεις και βεβαίως αξιοποιώντας την εμπειρία του παρελθόντος. 
ΕΡ: Κάτι που απασχολεί μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς: Τι νέο υπάρχει -αν υπάρχει- για το άνοιγμα των σχολείων και τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών; Πώς θα είναι η επόμενη μέρα για τη λειτουργία των σχολείων; Πώς θα εκπαιδευτούν μαθητές και εκπαιδευτικοί στα μέτρα ασφαλείας που θα πρέπει να λαμβάνουν στους χώρους των σχολείων; 
ΑΠ: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια ληφθείσα, συγκεκριμένη απόφαση ως προς την ημερομηνία επαναλειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών. Αναμένεται όμως άμεσα η εισήγηση των ειδικών και θα ακολουθήσει η δημοσιοποίηση των οργανωτικών μέτρων.  Κατά πάσα πιθανότητα, η επαναλειτουργία θα είναι σταδιακή και όχι για όλες τις βαθμίδες ταυτόχρονα. Προτεραιότητά μας οι μαθητές της Γ' Λυκείου: σταθερή επιδίωξή μας είναι οι Πανελλαδικές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο και να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Ιουλίου, κοντά στις κανονικές ημερομηνίες διεξαγωγής τους. Επεξεργαζόμαστε, επίσης, μαζί με τους ειδικούς του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του Υπουργείου Υγείας, τις ακριβείς οδηγίες για τα μέτρα ασφαλείας που θα πρέπει να ληφθούν κατά την επιστροφή στις αίθουσες, αλλά και τον τρόπο υιοθέτησής τους από εκπαιδευτικούς και μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές. Οι περαιτέρω αποφάσεις για τις υπόλοιπες βαθμίδες θα ληφθούν βάσει των επιδημιολογικών δεδομένων, με γνώμονα πάντοτε τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων επιστημόνων. 

Πέφτει" το δίδυμο Ερντογάν-Μπαχτσελί - Έχασαν το 51% στις δημοσκοπήσεις

Ερντογάν, Μπαχτσελί
Κόσμος 
 Ενημερώθηκε στις: 

"Πέφτει" το δίδυμο Ερντογάν-Μπαχτσελί - Έχασαν το 51% στις δημοσκοπήσεις

Δυσοίωνα είναι τα στοιχεία για το καθεστώς Ερντογάν, καθώς φαίνεται πως έχασε το 51% που διατηρούσε στις δημοσκοπήσεις. Η ποσοστιαία πτώση είναι μικρή, ωστόσο εκτιμάται πως στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα έχουν "μαγειρευτεί" και η πραγματική μείωση είναι πολύ μεγαλύτερη.

Σύμφωνα με την δημοσκόπηση που έγινε για αναλυτές της Istanbul Economy Research το AKP θα ελάμβανε 35,8% των ψήφων και το MHP του Μπαχτσελί 12,2% . Σύνολο 48%.
Τα μηνύματα για το δίδυμο Ερντογάν-Μπαχτσελί δεν είναι ευχάριστα. Σύμφωνα με δημοσκόπηση, αν γίνονταν εκλογές στην Τουρκία τώρα, δεν θα εξασφάλιζαν το 51% που απαιτείται για σχηματισμό κυβέρνησης.
Το ΑΚΡ του Ερντογάν, έχει χάσει το 7% των ψήφων του από τις επαναληπτικές δημοτικές εκλογές της 24ης Ιουνίου, στην Κωνσταντινούπολη.
Το παράδοξο της δημοσκόπησης είναι ότι ο Μπαχτσελί εμφανίζεται ενισχυμένος καταλαμβάνοντας τη τρίτη θέση σε δημοτικότητα με 39,8%. Ο Ερντογάν παραμένει πρώτος σε δημοτικότητα οριακά στο 50% και τον ακολουθεί ο δήμαρχος Κωνσταντινούπολης Εκρέμ Ιμάμογλου με 42,4%.
Η δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι το 25% των ψηφοφόρων του AKP δεν πιστεύουν ότι τα δεδομένα που δημοσιοποιεί για τον κορονοϊό το υπουργείο Υγείας της Τουρκίας είναι πραγματικά.Παρόλα αυτά το 62,2% πείθεται.

Ο αρχηγός του DEVA απέκλεισε την περίπτωση πρόωρων εκλογών, λέγοντας ότι ο Ερντογάν δεν θα ήταν πρόθυμος να εγκαταλείψει την εξουσία σε περίπτωση δημοσιοποίησης δημοσκοπήσεων που θα δείχνουν την τρομερή πτώση του.
Υπενθυμίζεται ότι ο πάλαι πότε Τούρκος ΥΠΟΙΚ του AKP, Αλί Μπαμπατζάν, προειδοποίησε για βαθιά πολιτική αποσταθεροποίηση στην Τουρκία και πτώση του νεο-σουλτάνου Ερντογάν πριν το 2023, όπως αποκάλυψε χθες το Πενταπόσταγμα.
Ο ίδιος Τούρκος πολιτικός επέκρινε σφοδρά τις οικονομικές πολιτικές του Ερντογάν, σημειώνοντας ότι εξαντλούνται ταχέως οι οικονομικοί πόροι της Τουρκίας, ενώ η κεντρική τράπεζα κατέφυγε στην έκδοση νομίσματος σε μια προσπάθεια σταθεροποίησης της οικονομίας.Στις αρχές Μαρτίου ο Μπαμπατζάν ίδρυσε ένα νέο κόμμα για να ανταγωνιστεί το ΑΚΡ του σημερινού προέδρου.
Ο ίδιος αποχώρησε από το AKP τον Ιούλιο του περασμένου έτους, αφού κατήγγειλε σοβαρές παράνομες πρακτικές και είχε διαφωνίες με τη σημερινή κυβέρνηση σχετικά με το κράτος δικαίου, τη δημοκρατία και τις οικονομικές της πολιτικές.pentapostagma.gr

Γ. Ρωμανός : Η παρασκευή Ιών και η βιο-τρομοκρατία στα μεγαλύτερα επιστη...

Ο Γιώργος Ρωμανός MSc, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,
Συγγραφέας, ιστορικός ερευνητής, μιλώντας σήμερα στον 98.4 με αφορμή την συζήτηση στα όρια σεναρίων ακόμη και συνωμοσίας ή ακήρυχτου οικονομικού και γεωπολιτικού πολέμου μεταξύ των παγκόσμιων παιχτών ισχύος, παρέθεσε μελέτες και στοιχεία , έτσι όπως δημοσιεύονται από τα μεγαλύτερα επιστημονικά περιοδικά στον χώρο της Έρευνας και της Ιατρικής τουλάχιστον από το 2006 και μετά, με αναφορές στην παρασκευή ιών και κορωνοιών σε ερευνητικά εργαστήρια αλλά και τα ζητήματα βιο-τρομοκρατίας και βιο-ασφάλειας , που αναδείχθηκαν με επίσημα έγγραφα κρατικών μηχανισμών μεγάλων χωρών αλλά και μέσα από τον Π.Ο.Υ. Όπως σημείωσε , παρότι είναι προφανές ότι η κάθε πλευρά χρησιμοποιεί την νέα πανδημία και για πολιτικούς λόγους , ο ίδιος δεν υπεισέρχεται σε αυτό, αλλά μένοντας μόνο στα στοιχεία που συνέλλεξε από τις επίσημες δημοσιεύσεις κορυφαίων επιστημονικών περιοδικών ανά τον κόσμο, με την Κίνα να διαθέτει τα λιγότερα αξιόπιστα στοιχεία επ αυτού, προκύπτει ότι η παρασκευή ιών είναι διαπλεκόμενη με ένα σύστημα χρηματοδοτήσεων στην έρευνα που καθιστά στο τέλος ανεξέλεγκτο το περιβάλλον και τα παιχνίδια που παίζονται γύρω από αυτό τον χώρο. Κατά τον ίδιο ο Π.Ο.Υ. θα πρέπει να ανατοποθετηθεί ιδίως πάνω στον συλλογικό έλεγχο ζητημάτων παρασκευής ιών σε εργαστήρια και στα θέμα βιο-τρομοκρατίας όπια πτυχή επίσημη ή ανεπίσημη κι αν αυτή λαμβάνει, κόβοντας κυρίως χρηματοδοτήσεις ερευνών για τέτοιες παρασκευές. Subscribe: https://goo.gl/SK4FTd Το πρωί ενημέρωση, ψυχαγωγία όλη μέρα... Ακούστε μας ζωντανά εδώ: www.radio984.gr Ακολουθήστε μας σε όλα μας τα δίκτυα Facebook: https://goo.gl/EZjvXN Instagram: https://bit.ly/2OMtJOc Twitter: https://bit.ly/2ybopKV LinkedIn: https://bit.ly/340oEGy Μέλος του ομίλου της ΚΡΗΤΗ TV Subscribe CreteTv: https://goo.gl/qyDHtn Subscribe neakriti: https://bit.ly/2zSmuw7

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Ρομά στην Νέα Σμύρνη Κοινωνία 24.04.2020 - 21:25 Κορονοϊός: Πέντε νέα κρούσματα στον οικισμό Νέα Σμύρνη στη Λάρισα

Κοινωνία 
Ρομά στην Νέα Σμύρνη

Κορονοϊός: Πέντε νέα κρούσματα στον οικισμό Νέα Σμύρνη στη Λάρισα

Πέντε νέα κρούσματα κοροναϊού κατέδειξε η ιχνηλάτηση της γυναίκας Ρομά στον οικισμό Νέα Σμύρνη στη Λάρισα, που βρέθηκε θετική στον ιό χθες Πέμπτη.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα larissanet.gr, πρόκειται για έναν άνδρα 54 ετών, μία ακόμη γυναίκα 34 ετών και τρία παιδιά, ένα αγόρι 11,5 ετών και δύο κορίτσια 13 και 14 ετών αντίστοιχα.
Και οι πέντε είναι μέλη του στενού περιβάλλοντός τη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Μόλις Τώρα: Χιλιάδες Ουκρανοί στρατιώτες περικυκλώνονται σε 3 διαφορετικ...

Το ρωσικό υπουργείο άμυνας δεν διευκρίνισε πού ακριβώς βρίσκονταν το ουκρανικό οχυρό που κατέλαβε σήμερα ο ρωσικός στρατός. Περικυκλώνονται ...