Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Ικανοποίηση στην κυβέρνηση για την πώληση – Σε απεργία οι εργαζόμενοι

 


Του Κώστα Αλατζά

Σε απεργειακές κινητοποιήσεις προχωρούν την ερχόμενη Τρίτη οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αντιδρώντας στο χαμηλό τίμημα των 77, 9 εκατομμυρίων ευρώ, με το οποίο κατοχυρώθηκε η εκποίηση των Ελληνικών Ναυπηγείων (ΕΝΑΕ) στον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου, μετά την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Σύμφωνα με τους όρους του πλειοδοτικού διαγωνισμού το ποσό από την πώληση του εμπορικού τμήματος των ναυπηγείων Σκαραμαγκά που διαχειρίζεται η ΕΤΑΔ κατευθύνεται εξ ολοκλήρου στα δημόσια ταμεία, ενώ το ποσό της εκποίησης του στρατιωτικού τμήματος των ναυπηγείων προορίζεται για την ικανοποίηση των οφειλών των ΕΝΑΕ στους εργαζόμενους και τους λοιπούς πιστωτές.

Τεράστιος πονοκέφαλος οι «οφειλές»

Οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι τα 26 εκατομμύρια ευρώ που πρόσφερε στον διαγωνισμό η εταιρεία του κ.Προκοπίου για την απόκτηση του στρατιωτικού τμήματος των ναυπηγείων δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις τους και ταυτόχρονα τις απαιτήσεις των υπολοίπων πιστωτών των ναυπηγείων, δηλαδή τα δημόσια ταμεία, τους ασφαλιστικούς φορείς και τις τράπεζες, κυρίως την Τράπεζα Πειραιώς.

Όπως πληροφορείται το OnAlert, οι οφειλές των Ελληνικών Ναυπηγείων στα δημόσια ταμεία και το ΙΚΑ από τον Μάρτιο του 2018, οπότε τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά βρίσκονται σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης μέχρι σήμερα, ανέρχονται σε 11 εκατομμύρια ευρώ και έχουν ρυθμιστεί. Οι οφειλές στην Τράπεζα Πειραιώς αγγίζουν τα  20 εκατομμύρια ευρώ ενώ οι εργαζόμενοι, ο μεγαλύτερος πιστωτής των ναυπηγείων, διεκδικούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

Την ερχόμενη εβδομάδα εκπρόσωποι του Σωματείου των εργαζόμενων «Τρίαινα» έχουν ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα. Ο υπουργός Οικονομικών ο οποίος δήλωσε ικανοποιημένος από την έκβαση του διαγωνισμού μιλώντας για «πολλαπλά οφέλη» από την επένδυση, αναφερόμενος στα αιτήματα των εργαζομένων υποστήριξε ότι με το υπουργείο Εργασίας «καταβάλλεται συντεταγμένη προσπάθεια για την όσο δυνατή μεγαλύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων των εργαζομένων».

«Καθαρά» ναυπηγεία έναντι χαμηλού τιμήματος

Σε κάθε περίπτωση τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά αλλάζουν σελίδα. Μετά την επικύρωση από το Πρωτοδικείο Αθηνών του αποτελέσματος της διαγωνιστικής διαδικασίας η νέα ιδιοκτησία των ναυπηγείων θα μπορεί να λειτουργήσει χωρίς βάρη, υποχρεώσεις προς τρίτους και περιορισμούς το στρατιωτικό και εμπορικό τμήμα των ναυπηγείων, δίνοντας μόλις 77,9 εκατομμύρια ευρώ.

Είναι γεγονός ότι η επαναλειτουργία των ναυπηγείων μετά από μια δεκαετία, κατά τη διάρκεια της οποίας τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά τελούσαν υπό ένα ειδικό καθεστώς και έχοντας ως μοναδικό έργο την ολοκλήρωση του προγράμματος των υποβρυχίων και την υποστήριξη πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού, απαιτεί επενδύσεις κάποιων δεκάδων εκατομμυρίων. Εντούτοις η απόκτηση ενός από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Μεσόγειο έναντι ενός όχι υψηλού τιμήματος θεωρείται επιτυχημένη επενδυτική επιλογή. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν υπάρχει στα σκαριά το πρόγραμμα των νέων φρεγατών και του εκσυγχρονισμού των παλαιότερων του Πολεμικού Ναυτικού στο οποίο θεωρητικά εμπλέκονται τα ναυπηγεία.

Ο Γιώργος Προκοπίου απέκτησε το εμπορικό τμήμα των ναυπηγείων το οποίο περιλαμβάνει τη δεξαμενή Νο 5, τη μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της Μεσογείου, προσφέροντας 37.3 εκατομμύρια ευρώ. Για το στρατιωτικό τμήμα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά ο εφοπλιστής έδωσε 26 εκατομμύρια ευρώ και 14,5 ευρώ για τη νομιμοποίηση περιουσιακών στοιχείων που ήδη έχουν εκποιηθεί από το ελληνικό δημόσιο. Ουσιαστικά ο κ. Προκοπίου αγόρασε το στρατιωτικό τμήμα των ναυπηγείων προσφέροντας μόλις 9,9 περισσότερα από τα όσα είχε προσφέρει η εταιρία συμφερόντων Πριόβολου στον πρώτο διαγωνισμό που έγινε στις αρχές του έτους και κηρύχθηκε άγονος.

Φωτογραφία αρχείου Intime News

Διώξεις για 14 αδικήματα στον αστυνομικό και τον πατέρα της 19χρονης

 Διώξεις για 14 αδικήματα στον αστυνομικό και τον πατέρα της 19χρονης

EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ



Ακολουθήστε μας στο Google news 

Βαρύ κατηγορητήριο συνέταξε ο εισαγγελέας σε βάρος του υπό απόλυση 39χρονου αστυνομικού και του πατέρα της 19χρονης, η οποία χθες κατήγγειλε πως ο ένστολος την εξανάγκαζε να εκδίδεται σε σπίτι στην Ηλιούπολη, ενώ ο πατέρας της την βίαζε επί σειρά ετών.

Σε βάρος των δύο συλληφθέντων ασκήθηκε ποινική δίωξη για συνολικά 14 αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος και πλημμελήματος, ενώ οι δικαστικές Αρχές εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης εναντίον τρίτου προσώπου που εμπλέκεται στην υπόθεση, το οποίο φαίνεται να ήταν συνεργός του αστυνομικού που με τη βία, σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, την εξέδιδε.

Στην ποινική δίωξη περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων κατηγορίες για:

  • Εμπορία ανθρώπου κατ´επάγγελμα
  • Εμπορία ανθρώπου στρεφόμενη κατά ανηλίκου
  • Βιασμός κατ' εξακολούθηση
  • Κατάχρηση σε ασέλγεια
  • Γενετήσια πράξη μεταξύ συγγενών με ανηλίκους
  • Ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη
  • Ενδοοικογενειακή απειλή
  • Διακίνηση ναρκωτικών ουσιών 
  • Παράνομη οπλοφορία
  • Παράνομη οπλοχρησία
  • Παράνομη οπλοκατοχή

Και οι δύο κατηγορούμενοι, που οδηγήθηκαν στην Εισαγγελέα πριν το μεσημέρι, φέρονται να αρνήθηκαν όσα τους αποδίδονται στη δικογραφία που σχηματίστηκε μετά την καταγγελία της 19χρονης. Εντύπωση προκάλεσε η μπλούζα που φορούσε ο αστυνομικός κατά την προσαγωγή του στην Ευελπίδων, η οποία είναι διαφημιστική εταιρίας που ασχολείται με ταινίες πορνογραφικού περιεχομένου.

Η υπόθεση ανατέθηκε σε Ανακριτή ενώπιον του οποίου παραπέμφθηκαν οι δύο άντρες.

Μετά την αρχική προσαγωγή του, χθες, οι αστυνομικοί πέρασαν χειροπέδες στον 39χρονο άνδρα που υπηρετούσε στην Υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών και ήταν σε διαθεσιμότητα με το ερώτημα της απόλυσης από τον Ιούνιο για άλλη υπόθεση.

Υπενθυμίζεται πως η 19χρονη κατάφερε να ξεφύγει από την αιχμαλωσία της, μπήκε σε ένα κατάστημα της Ηλιούπολης και ζήτησε βοήθεια. Η εργαζόμενη στην καφετέρια, αφού έμαθε πως ο δεσμώτης είναι αστυνομικός, ειδοποίησε τις αρχές.

Η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων αρχικά προσήγαγε και τελικά συνέλαβε τον αστυνομικό, στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν και όπλα (όχι υπηρεσιακά). Μάλιστα βρήκαν στην κατοχή του και την ταυτότητά του την οποία… είχε δηλώσει πως είχε χάσει! 

Όπως έγινε γνωστό, η 19χρονη είχε αναγκαστεί να φύγει από το σπίτι για να γλιτώσει από τον εφιάλτη που ζούσε στα χέρια του πατέρα της, όταν την εντόπισε ο αστυνομικός.

Ερωτηματικά για τη διαχείριση της υπόθεσης από την ΕΛ.ΑΣ.

Το θέμα έφερε στην επιφάνεια η ενημερωτική ιστοσελίδα thepressproject.gr.

H καταγγελία που έφτασε στο TPP από την δικηγόρο Αντωνία Λεγάκη ήταν πολύ συγκεκριμένη. Μία νεαρή γυναίκα, 18χρονη, ίσως ανήλικη, δραπέτευσε το Σάββατο (10/07) από το σπίτι όπου την κρατούσε επί ένα μήνα και την εξέδιδε αστυνομικός. Το κορίτσι, αφού κατόρθωσε να δραπετεύσει, κατέφυγε σε καφετέρια. Ήταν σε άσχημη κατάσταση, χτυπημένη και τρομαγμένη.

Όπως καταγγέλλει η συνήγορός της στο TPP «το κορίτσι ήταν από το πρωί στο αστυνομικό τμήμα της Ηλιούπολης μαζί με το δικηγόρο της και ζητούσε να κάνει μήνυση. Η αστυνομία είχε πιάσει τον βασανιστή της αλλά δεν τον είχε συλλάβει, τον είχε προσαγάγει παρ’ ότι ο νόμος λέει ότι όταν καταγγέλλεται αυτόφωρο κακούργημα ή πλημμέλημα, πρέπει να συλληφθεί και να πάει στον εισαγγελέα».

Γεωργιάδης: Πιθανά νέα μέτρα θα αφορούν μόνο ανεμβολίαστους


Γεωργιάδης: Πιθανά νέα μέτρα θα αφορούν μόνο ανεμβολίαστους
INTIME/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Τα όποια περιοριστικά μέτρα ληφθούν απόεδώ και πέρα θα αφορούν μόνο ανεμβοίαστους ξεκαθάρισε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης γιατί όπως σημείωσε κανείς δεν έχει δικαίωμα να επιβάλλει περιορισμούς σε άνθρωπο που δεν κινδυνεύει να μπει σε ΜΕΘ.Μέσα στην εβδομάδα όπως είπε θα συζητηθεί κατά πόσο μπορούν να εφαρμοστούν τα μέτρα που είχε ανακοινώσει η κυβέρνηση προ δυο εβδομάδων για τους αμιγείς και μεικτούς χώρους εστίασης και διασκέδασης συμπλήρωσε.

Διευκρίνισε ότι αυτό που θα συζητηθεί είναι αν τελικά θα υπάρξουν οι μεικτοί χώροι ή αν θα αποφασιστεί να λειτουργήσουν μόνο οι αμιγείς.Σε κάθε περίπτωση - υπογράμμισε ο υπουργός - στις 15 Ιουλίου ανοίγουν οι κλειστοί χώροι εστίασης και διασκέδασης και δεν τίθεται κανένα ζήτημα για την παρουσία στους χώρους αυτούς των πολιτών που έχουν εμβολιαστεί ή που έχουν νοσήσει.

 

Σοκ: Καθηγήτρια βίαζε 14χρονο μαθητή της και λέει πως η φυλακή «άξιζε τον κόπο»

Σοκ: Καθηγήτρια βίαζε 14χρονο μαθητή της και λέει πως η φυλακή «άξιζε τον κόπο»


Η 24χρονη τού έστελνε φωτογραφίες με το στήθος και τον κόλπο της, προκειμένου να τον τυλίξει στον σεξουαλικό ιστό της, ενώ απαθανατίστηκε σε βίντεο να τον χαϊδεύει στα γεννητικά όργανα.

Σοκ και αποτροπιασμό προκάλεσε η υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης ενός 14χρονου μαθητή από την καθηγήτριά του που είδε το φως της δημοσιότητας στην Αυστραλία.

Η 24χρονη Monica Elizabeth Young αναμένεται να περάσει τα υπόλοιπα δύο χρόνια στη φυλακή, ωστόσο όπως ισχυρίστηκε, επιτείνοντας την αίσθηση της φρίκης, «άξιζε τον κόπο».

Χωρίς το παραμικρό ίχνος μεταμέλειας, η καθηγήτρια με τις αρρωστημένες σεξουαλικές ορέξεις, παραδέχθηκε την ενοχή της για τρεις κατηγορίες που αφορούν τη σεξουαλική επαφή με ανήλικο.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε στο δικαστήριο ο μαθητής, η κακοποίηση που υπέστη «έβλαψε σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής του», καθώς αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το σχολείο όταν οι συμμαθητές του έμαθαν τι είχε συμβεί.

Παράλληλα, επιδεινώθηκαν οι σχέσεις του με τους γονείς του, τους οποίους δεν μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια.

«Υποστηρίζει ότι κατέστρεψε τα όνειρά του και τη σχέση του με την οικογένεια και τους φίλους του, την εμπιστοσύνη του στους άλλους και όλη του τη ζωή», δήλωσε η δικαστής Kate Traill, συμπληρώνοντας πως «πλέον παλεύει να χαμογελάσει για κάτι».

Η δικαστής περιέγραψε επίσης τις ειδεχθείς πράξεις της Young ως «απαίσια παραβίαση της εμπιστοσύνης του μαθητή», υποστηρίζοντας πως «έπρεπε να γνώριζε ότι ήταν ανήλικος όταν ξεκίνησε σεξουαλική σχέση μαζί του αμέσως μόλις έπιασε δουλειά στο σχολείο».

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η διεστραμμένη καθηγήτρια «βομβάρδιζε» τον έφηβο με μηνύματα στο Snapchat, στα οποία έγραφε ότι «τον περίμενε», ενώ τον παρακαλούσε να της στείλει ακατάλληλες φωτογραφίες.

Παράλληλα, η ίδια του έστειλε φωτογραφίες του στήθους και του κόλπου της, προκειμένου να τον τυλίξει στον σεξουαλικό ιστό της κατά τη διάρκεια ενός μεσημεριανού διαλείμματος στο σχολείο.

Σε μια άλλη ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι, γράφοντάς του «σε περιμένω».

Η Young κακοποίησε σεξουαλικά το αγόρι τουλάχιστον πέντε φορές μέσα στο σχολείο, αλλά και στο αυτοκίνητό της.

Μια φορά μάλιστα, πριν συναντήσει τον 14χρονο για να κάνουν σεξ, του έστειλε μήνυμα στο οποίο έγραφε: «Είναι επικίνδυνο αν μας πιάσουμε, αλλά αν το κάνεις θα αξίζει τον κόπο».

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο δικαστήριο προβλήθηκε και ένα βίντεο στο οποίο απαθανατίζεται η Young να έχει τα χέρια της στα γεννητικά όργανα του μαθητή, αλλά και μέσα στο καλσόν της.

Η μητέρα του 14χρονου ήταν πάντως αυτή που ανακάλυψε την ανάρμοστη «σχέση» του γιου της με την καθηγήτριά, ενημερώνοντας στη συνέχεια τον διευθυντή του σχολείου, με αποτέλεσμα τη διεξαγωγή έρευνας.

«Όχι μόνο ενθάρρυνε το θύμα να την αγγίζει σεξουαλικά, αλλά τον προέτρεπε», ανέφερε επίσης η δικαστής Traill, προσθέτοντας: «Το έκανε ενώ ήταν δασκάλα του και πρέπει να γνωρίζει για τη σεξουαλική του ανωριμότητα. Η εμπιστοσύνη που έχουν οι γονείς στους δασκάλους για την προστασία των παιδιών τους παραβιάστηκε κατάφωρα σε πολλές περιπτώσεις».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

 

Πόσοι έχουν εμβολιαστεί στις ΕΔ; Τα χαμηλά ποσοστά φέρνουν “υποχρεωτικότητα”;


“Καθρέφτης” της κοινωνίας οι Ένοπλες Δυνάμεις και στο θέμα του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού. Τα ποσοστά εμβολιασμένων στελεχών δεν είναι ικανοποιητικά και μάλλον γι΄ αυτό έχουν αρχίσει να διακινούνται πληροφορίες για υποχρεωτικό εμβολιασμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του militaire.gr έχει γίνει σχετική έρευνα και τα ποσοστά εμβολιασμένων στελεχών έχουν ως εξής:

*Στο Στρατό Ξηράς έχει εμβολιαστεί το 22%

*Στην Πολεμική Αεροπορία το 33%

*Στο Πολεμικό Ναυτικό το 44%

Παρόλα αυτά υπάρχει έντονος προβληματισμός για το θέμα του υποχρεωτικού εμβολιασμού στελεχών των ΕΔ.

 

Η Ελλάδα θα ΄χει την πρώτη Belharra πριν από τις ενδιάμεσες λύσεις που της προτείνουν”! Alain Guillou-Naval Group

 

 

 

Η συνέντευξη του κ.Alain Guillou Εκτελεστικού  Αντιπροέδρου  Ανάπτυξης της  NAVAL GROUP στο Militaire.gr , δείχνει ότι οι Γάλλοι είναι αποφασισμένοι να διεκδικήσουν το πρόγραμμα των νέων φρεγατών του ελληνικού Στόλου, με πρόταση την οποία κανένας δεν θα μπορεί να αρνηθεί.

Ο κ. Alain Guillou ,λίγες ώρες πριν ανοίξει τις πύλες της η μεγάλη ελληνική έκθεση για την Άμυνα DEFEA, απαντά σ΄ όλα τα ερωτήματα του Militaire, διαλύοντας την “ομίχλη” που έχει δημιουργηθεί στην υπόθεση των φρεγατών με πλήθος “διαρροών”, “σεναρίων” και “αναλύσεων”. Τα πράγματα ως συνήθως είναι πολύ πιο απλά απ΄ όσο θέλουν να μας τα παρουσίαζουν: οι Γάλλοι δεσμεύονται να παραδώσουν την πρώτη Belharra στον ελληνικό Στόλο , μέχρι το 2025, “πολύ νωρίτερα ακόμη και από “κάποιες ενδιάμεσες λύσεις που πορσφέρονται στο Ελληνικό Ναυτικό”.

Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Naval Group καλύπτει με τις απαντήσεις του τα θέματα που έχουν να κάνουν με την ελληνική βιομηχανική συμμετοχή και φυσικά με τα ναυπηγεία.

Όλη η συνέντευξη του κ. Alain Guillou:

Ποιο είναι το στρατηγικό όραμα της Naval Group για την Ελλάδα;

Η  Naval Group έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 2008 με στόχο την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με το Ελληνικό Ναυτικό και την Ελληνική Βιομηχανία.

 H στρατηγική αυτονομία της χώρας αποτελεί προτεραιότητα της Νaval Group στην Ελλάδα.

Χαιρετίζουμε το όραμα του πρωθυπουργού που εκφράστηκε κατά την ομιλία του του, το Σεπτέμβριο του 2020, σχετικά με τις ανάγκες της Ελλάδας για τη προστασία των εθνικών της συμφερόντων

Η γαλλική πρόταση καλύπτει όλες τις ανάγκες του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού με ένα ολοκληρωμένο και συμπαγές «πακέτο» σχεδιασμένο  με σκοπό να διασφαλίσει ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει τις καλύτερες δυνατότητες στο συντομότερο χρονικό διάστημα.

Η FDI HN θα είναι η πρώτη φρεγάτα της νέας γενιάς, καθώς η πρώτη φρεγάτα για το ΠN θα μπορούσε να τεθεί σε υπηρεσία  έως τις αρχές του 2025. Αλλά είναι, πρωτίστως, η μόνη που μπορεί να προστατεύσει αποτελεσματικά μονάδες υψηλής αξίας ή  θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές , πόλεις και ελληνικά νησιά, χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει το πλοίο.

Η προσφορά μας βασίζεται επίσης σε ένα ισχυρό πρόγραμμα συμμετοχής της Ελληνικής Βιομηχανίας. Οι ειδικοί της Naval Group βρίσκονται στη χώρα  για μήνες, συναντώντας Έλληνες βιομηχανικούς εταίρους, συμπεριλαμβανομένων και των διαθέσιμων ναυπηγείων. Έχουμε μια πολύ συγκεκριμένη και ασφαλή πρόταση για να διασφαλίσουμε την κατασκευή 3 FDI, εντός ενός ελληνικού ναυπηγείου και να αναπτύξουμε ένα συνεκτικό τοπικό βιομηχανικό οικοσύστημα ικανό να διασφαλίσει στο μέλλον αυτόνομα τη συντήρηση των 4 FDI εντός του  ελληνικού στόλου.. Όπως γνωρίζετε, η Naval Group έχει ένα  εκτεταμένο και επιτυχές ιστορικό  στη μεταφορά της τεχνολογίας μας, γεγονός που μας επιτρέπει να προσφέρουμε σήμερα μια διαδικασία χωρίς κινδύνους για φρεγάτες «made in Greece».

Το σχέδιο Συμμετοχής της Ελληνικής Βιομηχανίας (HIP) θα καταστήσει δυνατή την κατασκευή μιας πραγματικής Βιομηχανικής Βάσης Άμυνας για τον ναυτικό τομέα στην Ελλάδα, ικανής να κατασκευάσει αρκετές φρεγάτες στη χώρα, και πάνω απ ‘όλα να παρέχει έργο  σε αρκετές δεκάδες ελληνικές εταιρείες και εργασία σε αρκετές εκατοντάδες ελληνες πολίτες.

Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες για την αναζωογόνηση της ελληνικής ναυτικής βιομηχανίας. Θα τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας εδώ, όπως και στις άλλες χώρες εταίρους μας, Ινδία ή Βραζιλία. Έχουμε εντοπίσει σχεδόν 100 πιθανούς συνεργάτες, με 70  έχουμε ήδη συναντηθεί ή επισκεφθεί και έχουμε ήδη αρχίσει να στέλνουμε  αιτήματα υποβολής  πρότασης (RFP).

Βλέπουμε όμως την παρουσία μας στην Ελλάδα και τη συνεργασία μας με τους Έλληνες εταίρους μας πέραν ​​από το πρόγραμμα φρεγάτων. Οι συνεργασίες που θα οικοδομήσουμε και η τεχνολογία που θα μεταφέρουμε εδώ θα εξασφαλίσουν οικονομικά οφέλη και τη διατήρηση και τη δημιουργία θέσεων εργασίας στην Ελλάδα για τις επόμενες δεκαετίες.

Έχουμε επαφή με την  Ελληνική Βιομηχανία εδώ και χρόνια. Έχουμε Έλληνες συνεργάτες σε  πολύ στρατηγικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των πυρηνικών υποβρυχίων, με μπαταρίες που παρέχονται από την Sunlight, για παράδειγμα.

Έχουμε επίσης αρχίσει να υλοποιούμε τη φιλοδοξία μας να συνεργαστούμε με την ελληνική βιομηχανία πέρα ​​από τα προγράμματα φρεγάτων, για να κάνουμε την Ελλάδα κέντρο ναυτικής καινοτομίας. Για το σκοπό αυτό, διοργανώσαμε πρόσφατα στην Αθήνα και στο Ηράκλειο τις πρώτες Ημερίδες Ερευνας & Ανάπτυξης  (R & D Partners Days) και συναντηθήκαμε με εταιρείες, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, για να ανταλλάξουμε σκέψεις και να διερευνήσουμε την προοπτική  πιθανών συνεργασιών  πάνω  σε ερευνητικά έργα που θα καθορίσουν την αυριανή καινοτομία. Παραθέτω   δύο παραδείγματα υλοποίησης  της ισχυρής μας πρόθεσης να εκπληρώσουμε τη δέσμευσή μας. Την περασμένη μόλις εβδομάδα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε την ευρωπαϊκή κοινοπραξία με επικεφαλή την καινοτόμο ελληνική εταιρεία ETME και  τη Naval Group  ως τεχνικό συντονιστή, για την ανάπτυξη ενός συστήματος βελτίωσης της Θαλάσσιας Επιτήρησης εκμεταλλευόμενοι μη επανδρωμένες ημι-σταθερές πλατφόρμες στη θάλασσα. Και πάλι την περασμένη εβδομάδα, ένα άλλο ευρωπαϊκό έργο έχει κατακυρωθεί, για ένα υψηλού επιπέδου τεχνολογικό υποθαλάσσιου  τομέα, αυτή τη φορά με την Naval Group ως project leader  σε συνεργασία με άλλες διεθνείς εταιρείες μεταξύ των οποίων και δύο ελληνικές εταιρείες: οι  Terra Spatium και ISD.

Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες για την αναζωογόνηση της ελληνικής ναυτικής βιομηχανίας. Θα τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας εδώ, όπως και στις άλλες χώρες εταίρους μας, Ινδία ή Βραζιλία. Έχουμε εντοπίσει σχεδόν 100 πιθανούς συνεργάτες, με 70  έχουμε ήδη συναντηθεί ή επισκεφθεί και έχουμε ήδη αρχίσει να στέλνουμε  αιτήματα υποβολής  πρότασης (RFP).

Βλέπουμε όμως την παρουσία μας στην Ελλάδα και τη συνεργασία μας με τους Έλληνες εταίρους μας πέραν ​​από το πρόγραμμα φρεγάτων. Οι συνεργασίες που θα οικοδομήσουμε και η τεχνολογία που θα μεταφέρουμε εδώ θα εξασφαλίσουν οικονομικά οφέλη και τη διατήρηση και τη δημιουργία θέσεων εργασίας στην Ελλάδα για τις επόμενες δεκαετίες.

Έχουμε επαφή με την  Ελληνική Βιομηχανία εδώ και χρόνια. Έχουμε Έλληνες συνεργάτες σε  πολύ στρατηγικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των πυρηνικών υποβρυχίων, με μπαταρίες που παρέχονται από την Sunlight, για παράδειγμα.

Έχουμε επίσης αρχίσει να υλοποιούμε τη φιλοδοξία μας να συνεργαστούμε με την ελληνική βιομηχανία πέρα ​​από τα προγράμματα φρεγάτων, για να κάνουμε την Ελλάδα κέντρο ναυτικής καινοτομίας. Για το σκοπό αυτό, διοργανώσαμε πρόσφατα στην Αθήνα και στο Ηράκλειο τις πρώτες Ημερίδες Ερευνας & Ανάπτυξης  (R & D Partners Days) και συναντηθήκαμε με εταιρείες, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, για να ανταλλάξουμε σκέψεις και να διερευνήσουμε την προοπτική  πιθανών συνεργασιών  πάνω  σε ερευνητικά έργα που θα καθορίσουν την αυριανή καινοτομία. Παραθέτω   δύο παραδείγματα υλοποίησης  της ισχυρής μας πρόθεσης να εκπληρώσουμε τη δέσμευσή μας. Την περασμένη μόλις εβδομάδα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε την ευρωπαϊκή κοινοπραξία με επικεφαλή την καινοτόμο ελληνική εταιρεία ETME και  τη Naval Group  ως τεχνικό συντονιστή, για την ανάπτυξη ενός συστήματος βελτίωσης της Θαλάσσιας Επιτήρησης εκμεταλλευόμενοι μη επανδρωμένες ημι-σταθερές πλατφόρμες στη θάλασσα. Και πάλι την περασμένη εβδομάδα, ένα άλλο ευρωπαϊκό έργο έχει κατακυρωθεί, για ένα υψηλού επιπέδου τεχνολογικό υποθαλάσσιου  τομέα, αυτή τη φορά με την Naval Group ως project leader  σε συνεργασία με άλλες διεθνείς εταιρείες μεταξύ των οποίων και δύο ελληνικές εταιρείες: οι  Terra Spatium και ISD.

Σύμφωνα με τις πρόσφατες πληροφορίες υπάρχει η πιθανότητα διαχωρισμού του προγράμματος σε 3 μέρη (κύρια προμήθεια, μεσοπρόθεσμη λύση, εκσυγχρονισμός των ΜΕΚΟ) και σε τρεις διαφορετικές χρονικές φάσεις. Σκοπεύετε να συμμετάσχετε και στα τρία και πώς σκοπεύετε να το διαχειριστείτε; Σκοπεύετε να αναθεωρήσετε την πρότασή σας;

Από την αρχή αυτής της διαδικασίας, είμαστε προσηλωμένοι στις προσδοκίες και τα αιτούμενα της ελληνικής κυβέρνησης. Έχουμε ήδη δείξει την ευελιξία μας να παρουσιάσουμε κατάλληλες λύσεις. Τα 3 μέρη που περιγράφετε βρίσκονται ήδη στην προτεινόμενη  προσέγγισή μας μέσω  της French Team ,που συμπεριλαμβάνει τις MBDA και Thales. Συνεργαζόμαστε με την Thales για τον  εκσυγχρονισμό των MEKO.

Η επονομαζόμενη «Ενδιάμεση Λύση» θεωρείται ως το «αδύναμο» σημείο της γαλλικής πρότασης. Εξετάζετε τη δυνατότητα βελτίωσης του μέρους αυτού; Για παράδειγμα, οι πληροφορίες είναι ότι η ελληνική κυβέρνηση εξετάζει με ενδιαφέρον την ιταλική έκδοχή των FREMM. Δεδομένου ότι η ελληνική κυβέρνηση αναμένει μια «θεαματική κίνηση» από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, υπάρχει πιθανότητα παραχώρησης Γαλλικής Fremm ως «ενδιάμεση λύση» μέχρι την παράδοση της πρώτης Belharra;

Είμαι βαθιά πεπεισμένος ότι η FDI HN είναι η καλύτερη φρεγάτα για το Ελληνικό Ναυτικό και πληρεί όλες τις ελληνικές απαιτήσεις όσον αφορά τις στρατιωτικές δυνατότητες και τα οικονομικά οφέλη.

Πέρα από την ενίσχυση των ισχυρών δεσμών μεταξύ Γαλλίας και Ελλάδας, η γαλλική προσφορά καλύπτει όλες τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού με ένα ολοκληρωμένο πακέτο βασισμένο στην FDI HN, την καλύτερη φρεγάτα της κατηγορίας της αλλά και τη πρώτη τόσο σύγχρονη που είναι  διαθέσιμη.

Όσον αφορά την ενδιάμεση λύση, οι φρεγάτες JBT και LTT που προτάθηκαν είναι έτοιμες για παράδοση το επόμενο έτος. Ωστόσο, η πρώτη FDI HN θα παραδοθεί στις αρχές του 2025, πράγμα που σημαίνει ότι οι ανάγκες του HN θα αντιμετωπιστούν πολύ γρήγορα. Από τη δική μας οπτική γωνία, η FDI HN θα είναι διαθέσιμη πριν από κάποιες «ενδιάμεσες λύσεις» που προσφέρονται στο Ελληνικό Ναυτικό!

Οι φρεγάτες θα κατασκευάζονται από κοινού στην Ελλάδα, με σημαντική συμμετοχή της γαλλικής ομάδας. Η κατασκευή της 1ης φρεγάτας στη Γαλλία θα διασφαλίσει τη χρήση της από την Ελλάδα στο συντομότερο χρονικό διάστημα και θα εξασφαλίσει τη μεταφορά τεχνολογίας που θα επιτρέψει την κατασκευή των 3 ακόμη φρεγατών εγχώρια.

Μπορεί η Naval Group να εγγυηθεί την έγκαιρη παράδοση των σκαφών, δεδομένου ότι ο τύπος FDI βρίσκεται ακόμη σε αρχική φάση;

Η FDI θα είναι η πρώτη φρεγάτα της νέας γενιάς στη θάλασσα. Το γαλλικό πρόγραμμα βρίσκεται στη σωστή πορεία με την παράδοση της πρώτης της κλασης να αναμένεται στις αρχές του 2024.

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι μπορούμε να εγγυηθούμε την έγκαιρη παράδοση το 2025 στην Ελλάδα για τη πρώτη FDI αλλά και για τις 3 άλλες που θα κατασκευαστούν στην Ελλάδα χάρη στη μακρά εμπειρία μας στη μεταφορά τεχνολογίας που προσφέρει μια λύση χωρίς κίνδυνο και εξασφαλίζει πραγματικά οφέλη για την Ελληνική κυριαρχία και οικονομία.

Πώς σκοπεύετε να χειριστείτε το περίπλοκο ζήτημα των ναυπηγείων;

Τα ελληνικά ναυπηγεία και η ελληνική ναυτική βιομηχανία έχουν αποδείξει τις ικανότητές τους στο παρελθόν.

Η ομάδα μου πραγματοποίησε συναντήσεις με τα ναυπηγεία για να συζητήσουν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και με την υποστήριξή μας, τα ναυπηγεία θα είναι σε θέση να κατασκευάσουν τις FDI στην Ελλάδα  υπό όρους που θα καθοριστούν από τις ελληνικές αρχές.

Η Naval Group έχει μακρύ ιστορικό μεταφορας τεχνολογίας και τεχνογνωσίας σε μεγάλα σύνθετα βιομηχανικά προγράμματα σε όλο τον κόσμο και η συμμετοχή των ελληνικών ναυπηγείων στο πρόγραμμα φρεγάτων θα ωφελήσει ολόκληρη την ελληνική ναυτική βιομηχανία μακροπρόθεσμα, με τη διάδοση νέων τεχνολογιών και τεχνογνωσίας σε ολόκληρο τον κλάδο και δημιουργία θέσεων εργασίας υψηλής προστιθέμενης αξίας στην Ελλάδα.

Είναι τα ελληνικά ναυπηγεία σε θέση να κατασκευάσουν τις FDI;

Τα ελληνικά ναυπηγεία και η ελληνική ναυτική βιομηχανία έχουν ήδη αποδείξει τις ικανότητές τους στο παρελθόν. Η Naval Group έχει μακρά ιστορία  μεταφοράς  τεχνολογίας και τεχνογνωσίας σε μεγάλα σύνθετα βιομηχανικά προγράμματα σε όλο τον κόσμο.

Έχουμε επισκεφθεί 5 ναυπηγεία και ναι, με τη βοήθειά μας, θα είναι σε θέση να χτίσουν τις FDI τοπικά με όρους που θα καθοριστούν, γεγονός που θα ωφελήσει ολόκληρη την ελληνική ναυτική βιομηχανία μακροπρόθεσμα, δημιουργώντας θέσεις εργασίας υψηλής προστιθέμενης αξίας στην Ελλάδα.

Προφανώς, η πρόθεσή μας είναι να αρχίσουμε τη συζήτηση με τον επιλεγμένο πλειοδότη των Ελληνικών Ναυπηγείων.

Οι υπεύθυνοι της ελληνικής κυβέρνησης και η κοινή γνώμη αναμένουν επιστροφές για την  στην ελληνική οικονομία. Μπορεί η πρότασή σας να εγγυηθεί τέτοια αποτελέσματα και ποιο είναι το συνολικό σας σχέδιο Ελληνικής Βιομηχανικής Συμμετοχής;

Το σχέδιο Συμμετοχής της Ελληνικής Βιομηχανίας θα αναπτύξει νέες ικανότητες στην ελληνική βιομηχανία, διατηρώντας αρκετές εκατοντάδες υψηλής ειδίκευσης θέσεις εργασίας και δημιουργώντας μακροπρόθεσμες οικονομικές αποδόσεις στην Ελλάδα. Πέρα από την κατασκευή των φρεγατών, η υποστήριξη τους κατά τη διάρκεια της ζωής τους θα διατηρήσει αυτές τις θέσεις εργασίας υψηλής προστιθέμενης αξίας, χάρη στη μεταφορά γνώσεων που θα αποκτηθεί  κατά τη διάρκεια της κατασκευής.

Ως μέρος της προστασίας της κυριαρχίας της Ελλάδας, η συμμετοχή της ελληνικής βιομηχανίας θα ενισχύσει την υπεροχή της χώρας στον ναυτικό τομέα και θα δημιουργήσει μακροπρόθεσμα οικονομικά οφέλη και θέσεις εργασίας, καθώς και να διασφαλίσει ότι τα πολεμικά πλοία θα συντηρούνται αυτόνομα στην Ελλάδα από την ελληνική βιομηχανία.

Τους τελευταίους μήνες, η Naval Group έχει αναπτύξει μια μόνιμη ομάδα ειδικών στην Ελλάδα για να ενισχύσει την διερεύνηση της ελληνικής βιομηχανίας. Η αποστολή τους είναι πολύ ξεκάθαρη: προσδιορίστε ως μέρος της παγκόσμιας προσέγγισής μας όλες τις τοπικές εταιρείες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην τοπική κατασκευή των φρεγάτων FDI HN, τον εκσυγχρονισμό των φρεγάτων κατηγορίας Hydra, τη μελλοντική τους υποστήριξη εν υπηρεσία αλλά και πέρα ​​από τις ελληνικές φρεγάτες τη συμμετοχή σε άλλα διεθνή ναυτικά προγράμματα με τη Naval Group.

Έχουμε εντοπίσει σχεδόν 100 εταιρείες, είχαμε ήδη ανταλλαγές με περισσότερες από 70, όπως METKA, AKMON, STELMA, MILTECH, PRISMA, THALES Hellas, Terra Spatium, Hydrus Engineering. Μπαίνουμε τώρα στην επόμενη φάση αποστέλλοντας τους αιτήματα υποβολής πρότασεων  (RFP) και σχεδιάζουμε να συναντηθούμε με νέες εταιρείες κατά τη διάρκεια της DEFEA όπως και τον Σεπτέμβριο.

Η  Naval Group έχει επίσης έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη συνεργατικών σχημάτων  R & D με ελληνικές εταιρείες, πανεπιστήμια και ερευνητικά ινστιτούτα σε τεχνολογίες αιχμής, όπως κατασκευή πρόσθετων, προγνωστική συντήρηση, drones ή συστημάτων ναυτικών αποστολών.

Έχουμε οργανώσει «Ημερίδες συνεργατών R & D» στην Αθήνα και το Ηράκλειο τον Ιούνιο για να συναντηθούμε με τους σημερινούς και πιθανούς νέους συνεργάτες μας και να προωθήσουμε τις συνεργασίες μας με την ελληνική βιομηχανία αλλά και ακαδημαϊκά και ερευνητικά κέντρα. Είχαμε πολύ παραγωγικές συνεδρίες που φαίνονται πολλά υποσχόμενες για την υλοποίηση στρατηγικών συνεργασιών

Η μεταφορά τεχνολογίας και η συμμετοχή τοπικών συνεργατών ΄βρίσκεται στο DNA της Naval Group. Το εφαρμόσαμε  σε πολλές χώρες και προσφέρουμε ασφαλείς διαδικασίες για την επιτυχία των Τranfers of Technology, αλλά και την εγγύηση ότι θα παραδώσουμε σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας. Λάβαμε ακόμη και ένα βραβείο στην Ινδία για τη συμβολή μας Make In India πολιτική της κυβέρνησης

 

Κρίση στη Μ. Θάλασσα - Ρώσοι: ''Παρακολουθούμε στενά το ελληνικό πολεμικό Δανιόλος''

Εθνικά θέματα
Ενημερώθηκε στις:

Κρίση στη Μ. Θάλασσα - Ρώσοι: ''Παρακολουθούμε στενά το ελληνικό πολεμικό Δανιόλος''

Υπό στενή παρακολούθηση βρισκόταν το Ταχύ Περιπολικό Κατευθυνόμενων βλημάτων του  ΠΝ «Δανιόλος» τύπου Super Vita κλάσης «Ρουσσέν», το οποίο πέρασε χθες τα Δαρδανέλια με κατεύθυνση τη Μαύρη Θάλασσα, πραγματοποιώντας αποστολή για το ΝΑΤΟ στο πλαίσιο της άσκησης See Breeze 21.

«Η ΤΠΚ  Δανιόλος παρακολουθείται στενά από το Ναυτικό της Ρωσίας», όπως ανακοίνωσε το ρωσικό υπουργείο Άμυνας

Γενικά χαρακτηριστικά της κλάσης «Ρουσσέν»

Hellenic Navy, fast patrol boats command 1st squadron, Roussen class fast attack ship HS Ypoploiarchos Daniolos P68 transited Bosphorus towards BlackSea to participate in #Breeze21. All ships of this class are named after junior officers of HN who have been killed in action.
Image
Image
Image
Image
129
5
Copy link to Tweet

Μήκος: 61.9m

Πλάτος: 9.5m

Βύθισμα:2,8 m

Εκτόπισμα: 670tn

Μέγιστη Ταχύτητα:34.5 knots

Αυτονομία: Πάνω από  1000 ν.μ.

Οπλισμός :

1.Οκτώ Κ/Β Ε-Ε EXOCET MM40 Blk2

2.Ένα πυροβόλο 76mm / 62 SRGM OTO-MELARA

3.Δύο πυροβόλα 30mm OTOBREDA

4.Αντιβληματικό σύστημα (CIWS) GMLS RAM με 21 Κ/Β

Πρόωση : Τέσσερις κύριες μηχανές MTUμε μέγιστη ιπποδύναμη 5790HP ανα μηχανή.

Πλήρωμα: 45 άτομα

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Νετανιάχου: «Ετοιμος να διαπραγματευτεί» το τέλος του πολέμου στη Γάζα

  «Η Χαμάς πρέπει να καταθέσει τα όπλα και η Γάζα να αποστρατιωτικοποιηθεί», είναι ορισμένοι από τους όρους που έθεσε ο ...