Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Ανακοίνωση για το συλλαλητήριο Στον Αγ. Παντελεήμονα την Κυριακή ο «Ρουβίκωνας»

Ανακοίνωση για το συλλαλητήριο

Στον Αγ. Παντελεήμονα την Κυριακή ο «Ρουβίκωνας»

Στον Αγ. Παντελεήμονα την Κυριακή ο «Ρουβίκωνας»
«Εμείς ως Ρουβίκωνας επιλέξαμε την Κυριακή 4/2 να υπερασπιστούμε το στέκι Δίστομο και την αντιφασιστική πλατεία του Άγιου Παντελεήμονα» αναφέρει η συλλογικότητα σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
(Φωτογραφία: Intime)


«Εμείς ως Ρουβίκωνας επιλέξαμε την Κυριακή 4/2 να υπερασπιστούμε το στέκι Δίστομο και την αντιφασιστική πλατεία του Άγιου Παντελεήμονα» αναφέρει η συλλογικότητα σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

«Ξέρουμε πόσο ενοχλεί τον φασισμό η απώλεια του "κάστρου" που με τόση χαρά του αναγνώριζαν οι καθεστωτικοί παράγοντες, από πολιτικούς ως ΜΜΕ» υπογραμμίζουν στην ανακοίνωσή τους, συμπληρώνοντας ότι «την "μέρα της δόξας" για την ακροδεξιά εμείς αυτό το καρφί στο μάτι της που λέγεται Άγιος Παντελεήμονας θα το σπρώξουμε ακόμα βαθύτερα».
in.

Γραφείο Προϋπολογισμού Βουλής: Σε τροχιά ανάκαμψης η οικονομία. Η έξοδος στις αγορές δεν σημαίνει το τέλος της εποπτείας και της λιτότητας

Στη έκθεση του, το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή, χαρακτηρίζει την καθαρή έξοδο στις αγορές «θεμιτό στόχο γιατί, αν επιτευχθεί, θα έχει ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, το τέλος της αυστηρής και σε βάθος επιτήρησης που συνοδεύει τα μνημόνια, ενώ θα ανοίξει και τον δρόμο για ελάφρυνση του χρέους». Παράλληλα αναφέρει ότι »η έξοδος στις αγορές δεν σημαίνει το τέλος της εποπτείας, δηλαδή την είσοδο σε μια κατάσταση χωρίς δημοσιονομικούς (και άλλους) περιορισμούς».
Στην έκθεση του το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι:
1. «Η ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης, όταν αυτό συμβεί, θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις τάσεις ανάκαμψης. Όμως, τα έγγραφα που κοινοποιήθηκαν στους υπουργούς και η απόφαση του Eurogroup της 22ας Ιανουαρίου 2018 υπογράμμισαν όχι μόνον όσα επιτεύχθηκαν μέχρι σήμερα, αλλά και ποιες εκκρεμότητες έμειναν. Υπενθύμισαν επίσης βασικά θεσμικά ελλείμματα της χώρας που θα πρέπει να εξαλειφθούν για να περάσει σε τροχιά διατηρήσιμης ανάπτυξης.
2. «Όλες οι διεθνείς αναλύσεις (όπως εξάλλου και το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή) διαπιστώνουν πρόοδο στον τομέα των μεταρρυθμίσεων (κανονιστική ρύθμιση στις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, εργασιακές σχέσεις, ιδιωτικοποιήσεις, μη εξυπηρετούμενα δάνεια κ.λπ.), αλλά και στη δημοσιονομική διαχείριση. Όμως διαπιστώνονται και πολλά εμπόδια που πρέπει να υπερκεραστούν κατ’ αρχάς ως το τέλος του τρέχοντος προγράμματος προσαρμογής (μνημονίου) τον Αύγουστο 2018. Σημειώνουμε ακόμα ότι έχουν ψηφισθεί για το 2019 και 2020 μέτρα προσαρμογής του»
3. «Οι περισσότερες ενδείξεις του τελευταίου τριμήνου του 2017 και του πρώτου μήνα του νέου έτους είναι ενθαρρυντικές, π.χ. οι τραπεζικές καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, παρουσίασαν σημαντική αύξηση τον Δεκέμβριο του 2017 κατά € 2,54 δισ. Ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος, βάσει των στοιχείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον Δεκέμβριο 2017 ανέκαμψε εκ νέου πάνω από τις 100 μονάδες (101 μονάδες), μετά τον Σεπτέμβριο (100,6 μονάδες). Ο Γενικός Δείκτης (ΓΔ) Τιμών του Χρηματιστηρίου Αθηνών κατέγραψε σημαντική άνοδο έως το τέλος του τελευταίου τριμήνου του 2017, κλείνοντας το έτος στις 802 μονάδες, ενώ υπήρξε σημαντική περαιτέρω άνοδος και τον πρώτο μήνα του 2018. Η απόδοση από το δεκαετές ομόλογο του ελληνικού δημοσίου κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2017, βάσει στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδος, σημείωσε σημαντική υποχώρηση, καθώς από το 5,56% τον Σεπτέμβριο, διαμορφώθηκε στο 4,44% τον Δεκέμβριο, που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων ετών, λόγω και της εξαιρετικά ευνοϊκής ευρωπαϊκής και διεθνούς συγκυρίας. Σημειώνεται επίσης, ότι και τον Ιανουάριο του 2018 συνεχίστηκε η καθοδική πορεία και διαμορφώθηκε κάτω από το 4%».
4. «Για το έτος 2017 το ΥΠΟΙΚ εκτιμά ότι η ανάπτυξη θα είναι της τάξης του + 1,6%, αισθητά χαμηλότερη από τις προβλέψεις του κρατικού προϋπολογισμού του 2017, δηλαδή 2,7%. Όμως έρχεται μετά από μια νέα «ήπια» ύφεση του 2015 και 2016 ( -0,3% και -0,2 αντίστοιχα)».
5. «Ένα σημαντικό αποτέλεσμα που δρομολογήθηκε από το κλείσιμο της δεύτερης και τρίτης αξιολόγησης, ήταν η έξοδος στις αγορές π.χ. με το άνοιγμα του βιβλίου προσφορών αρχικά για την έκδοση πενταετούς ομολόγου. Είναι δύο θετικές εξελίξεις που δημιουργούν προϋποθέσεις για μόνιμη έξοδο στις αγορές στο τέλος του μνημονίου, τον Αύγουστο του 2018. Ο γενικός στόχος της κυβέρνησης, όπως έχει εκφραστεί από τον ίδιο τον πρωθυπουργό είναι να πετύχει «καθαρή έξοδο στις αγορές», δηλαδή να εξυπηρετεί τα δάνεια της χώρας χωρίς τη διακρατική βοήθεια του ΕΜΣ (και οριακά του ΔΝΤ). Πρόκειται για ένα θεμιτό στόχο γιατί, αν επιτευχθεί, θα έχει ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, το τέλος της αυστηρής και σε βάθος επιτήρησης που συνοδεύει τα μνημόνια, ενώ θα ανοίξει και τον δρόμο για ελάφρυνση του χρέους».
6. «Η έξοδος στις αγορές δεν σημαίνει το τέλος της εποπτείας, δηλαδή την είσοδο σε μια κατάσταση χωρίς δημοσιονομικούς (και άλλους) περιορισμούς, για τους εξής τρεις λόγους:
  • Η Ελλάδα, ακόμα και αν όλα πάνε καλά, θα υπάγεται στους ισχύοντες για τα κράτη-μέλη περιορισμούς της δημοσιονομικής διακυβέρνησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και ειδικά της Ευρωζώνης. Η οικονομική διακυβέρνηση της ΕΕ και ακόμη περισσότερο της Ευρωζώνης (Δημοσιονομικό Σύμφωνο) περιορίζει γενικά και σημαντικά τη δημοσιονομική κυριαρχία των κρατών-μελών της. Συγκροτεί ένα περιβάλλον αυξημένης (αμοιβαίας) εποπτείας που δεν επιτρέπει εξαιρέσεις. Π.χ. η εισροή πόρων από τα διαρθρωτικά ταμεία θα εξαρτάται από την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων. Εκτός τούτου, οι χώρες που ολοκλήρωσαν αντίστοιχα προγράμματα δημοσιονομικής προσαρμογής συνέχισαν να αποτελούν αντικείμενο οικονομικής παρακολούθησης.
  • Επίσης και συναφώς, η εποπτεία για κράτη-μέλη που έχουν δανειστεί από τον ΕΜΣ προβλέπεται να είναι ενισχυμένη. Ο κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 472/2013 για την ενίσχυση της οικονομικής και δημοσιονομικής εποπτείας των κρατών μελών στην Ζώνη του Ευρώ προβλέπει στο άρθρο 14 ότι «Τα κράτη μέλη παραμένουν υπό εποπτεία μετά το πρόγραμμα εφόσον δεν έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το 75 % της χρηματοδοτικής συνδρομής που έχει ληφθεί από ένα ή περισσότερα άλλα κράτη μέλη, τον ΕΜΧΣ, τον ΕΜΣ ή το ΕΤΧΣ. Το Συμβούλιο, μετά από πρόταση της Επιτροπής, μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια της άσκησης εποπτείας μετά το πρόγραμμα σε περίπτωση που εξακολουθεί να υπάρχει κίνδυνος για τη δημοσιονομική βιωσιμότητα του οικείου κράτους μέλους. Η πρόταση της Επιτροπής θεωρείται ότι έχει εγκριθεί από το Συμβούλιο, εκτός αν το Συμβούλιο αποφασίσει με ειδική πλειοψηφία να την απορρίψει μέσα σε 10 ημέρες από την έγκρισή της από την Επιτροπή».
  • Τέλος, τον ρόλο της «τρόικας» αναλαμβάνουν, με διαφορετική βέβαια μορφή, οι ίδιες οι αγορές. Στο βαθμό που η οικονομική πολιτική χαρακτηρίζεται από συνέπεια αναφορικά με τους στόχους της (π.χ. δημοσιονομική σταθερότητα), οι αγορές θα ανταμείβουν τη χώρα με αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας και χαμηλότερα επιτόκια δανεισμού. Αν όμως οι αγορές διαπιστώσουν ότι οι κυβερνήσεις δεν χαρακτηρίζονται από συνέπεια στην άσκηση οικονομικής πολιτικής (π.χ. εφαρμόζουν πελατειακές πρακτικές για την εξασφάλιση πολιτικού οφέλους), θέτοντας σε κίνδυνο την δημοσιονομική σταθερότητα, οι αγορές θα είναι τιμωρητικές, ανεβάζοντας τα επιτόκια και δυσκολεύοντας ή/και ακυρώνοντας τυχόν πρόσβαση σε δανειακά κεφάλαια.
7. «Η έξοδος στις αγορές δεν ισοδυναμεί με το τέλος της λιτότητας, καθώς η χώρα:
  • Έχει δεσμευθεί θεσμοθετώντας μια σειρά συγκεκριμένων δημοσιονομικών στόχων για τα χρόνια μετά το 2018: πρωτογενή πλεονάσματα και μέτρα στο ασφαλιστικό σύστημα το 2019 και στη φορολογία το 2020, συνολικά της τάξης του 2% ΑΕΠ προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι πρωτογενών πλεονασμάτων 3,5% ΑΕΠ μέχρι το 2022.
  • Θα πρέπει, στη συνέχεια, να διατηρήσει υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα της τάξης του 2% του ΑΕΠ μέχρι το 2060, τα οποία ενδέχεται να αποδειχθούν ανέφικτα αν η χώρα δεν ακολουθήσει τον δρόμο της διατηρήσιμης ανάπτυξης.
8. Η επίτευξη μιας μακροχρόνιας, διατηρήσιμης ανάπτυξης θα γίνει εάν:
α) Συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις.
Το Γ.Π.Κ.Β. από το 2012 μέχρι και σήμερα υποστηρίζει ότι η χώρα χρειάζεται βαθιές τομές (μεταρρυθμίσεις) για να επιστρέψει σε διατηρήσιμη ανάπτυξη, εναρμονισμένες με τις βέλτιστες πρακτικές στις ευρωπαϊκές χώρες. Η χώρα χρειάζεται τις μεταρρυθμίσεις, γιατί αυτές στοχεύουν πρωτίστως (αν και όχι μόνο) στο να βελτιώσουν την οικονομική αποτελεσματικότητα, δηλαδή να επιφέρουν καλύτερη χρήση των διαθέσιμων πόρων και με τον τρόπο αυτό αύξηση του πλούτου.
Επιγραμματικά: Αυτό που εξακολουθεί να χρειάζεται η χώρα είναι μια ριζική αλλαγή των συστημάτων κινήτρων και αντικινήτρων, των κανόνων του παιχνιδιού και των θεσμών που τους εφαρμόζουν. Μόνο έτσι θα γίνει εφικτή η υπέρβαση πρακτικών που λειτουργούν ως τροχοπέδη της ανάπτυξης, ευνοούν διαπλοκές και κάνουν δυνατή μεγάλης έκτασης «προσοδοθηρική» συμπεριφορά που καταδυναστεύει το κοινωνικό σύνολο.
β) Συνεχιστεί η δημοσιονομική σταθερότητα, με άλλο μίγμα.
Η δημοσιονομική σταθερότητα είναι απαραίτητη, όχι γιατί την επιβάλλει η νέα οικονομική διακυβέρνηση της Ευρωζώνης, αλλά γιατί έτσι δημιουργούνται θετικές προσδοκίες που εξασφαλίζουν χαμηλότερα επιτόκια δανεισμού. Όμως, τα τελευταία χρόνια υπήρξε μια συνεχής αύξηση του φορολογικού βάρους.
Η υπερφορολόγηση αποδεικνύεται:
  • Με τη σύγκριση των συντελεστών άμεσης και έμμεσης φορολογίας. Οι Έλληνες είναι πάνω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης στο φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, στο φόρο εισοδήματος νομικών προσώπων, καθώς και στον ανώτατο συντελεστή ΦΠΑ. Τα φορολογικά μας έσοδα μάλιστα κατά 44,5% βασίζονται στην έμμεση φορολογία, όταν στην υπόλοιπη Ευρωζώνη το αντίστοιχο ποσοστό είναι 11,5 μονάδες χαμηλότερο. Είναι δηλαδή και σε βάρος των φτωχότερων. Όπως επισημάνθηκε και στην έκθεση του Γ.Π.Κ.Β. επί του σχεδίου Π/Υ του 2018, ο λόγος έμμεσης προς άμεση φορολογία μεγαλώνει συνεχώς από το 2014 και μετά.
  • Από τη συνεχή αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ιδιωτών προς το δημόσιο που πλέον ξεπερνά το € 1 δισ. το μήνα. Η εξάντληση της φοροδοτικής ικανότητας έχει οδηγήσει πολλά νοικοκυριά στα όρια της φτώχειας. Κατά συνέπεια, το κέντρο βάρους της δημοσιονομικής προσαρμογής θα πρέπει στο μέλλον να μετατεθεί περισσότερο στην περιστολή της κακοδιαχείρισης στο δημόσιο (όπου υπάρχουν ακόμα περιθώρια), στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και στη σταδιακή μείωση των φόρων.
γ) Υπάρξει γενναία ρύθμιση του χρέους μακροπρόθεσμα με ταυτόχρονη συζήτηση για το απαιτούμενο ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων
Υπάρχει η δέσμευση των εταίρων για λήψη μέτρων επίλυσης του χρέους μετά το τέλος του προγράμματος, ώστε να εξαλειφθεί μια μεγάλη πηγή αβεβαιοτήτων. Όσο μεγαλύτερη είναι η ρύθμιση του χρέους, τόσο μικρότερη θα είναι η απαίτηση για υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα και άρα η πίεση για συνεχή λιτότητα. Για να το διατυπώσουμε διαφορετικά: Το μέγεθος του χρέους, και ο λόγος Χρέους/ΑΕΠ, επηρεάζουν αρνητικά τους ρυθμούς μεγέθυνσης που βεβαίως, επηρεάζονται αρνητικά και από άλλους παράγοντες. Καθιστά επιφυλακτικές τις αγορές και αποτρέπει όσους σχεδιάζουν να επενδύσουν στην πραγματική οικονομία. Όσο δεν ρυθμίζεται, το χρέος θα παραμένει ως «δαμόκλειος σπάθη» πάνω από την ελληνική οικονομία, θα επηρεάζει αρνητικά τις προσδοκίες των οικονομικών παραγόντων και θα εμποδίζει την ανάπτυξη.

Αγριος καυγάς στη Βουλή με Χριστοδουλοπούλου και Χρυσαυγίτες βουλευτές (βίντεο)

Αγριος καυγάς στη Βουλή με Χριστοδουλοπούλου και Χρυσαυγίτες βουλευτές (βίντεο)

Ένα ακόμα άγριο λεκτικό επεισόδιο στην Βουλή μεταξύ της Τασίας Χριστοδουλόπουλου και των βουλευτών της Χρυσής Αυγής.
Αρχικά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς είπε ότι η Βουλή αυτή είναι παράνομη και δεν μπορεί να ψηφίσει για την παράδοση της Μακεδονίας. «Δεν είστε βουλή εκλεγμένη για να παραδώσετε τη Μακεδονία».
«Σας ανακαλώ στην τάξη, δεν θα κάνετε εδώ κομματική προπαγάνδα. Ζητήστε συγγνώμη» παρενέβη από την έδρα η αντιπρόεδρος της Βουλής.
«Είστε γνήσια εκπρόσωπος της Νέας Τάξης και θέλετε να μου επιβάλλεται την τάξη. Δεν θα σας αφήσουμε να ξεπουλήσετε την Μακεδονία» της απάντησε ο Χρήστος Παππάς.
«Τους αφαιρούμε τον λόγο. Κρίμα που χρησιμοποιείτε τη Βουλή για να κάνετε κομματική προπαγάνδα και να εξευτελίσετε και το συλλαλητήριο που τόσο υπερασπίζεστε. Είναι εξευτελισμός του συλλαλητηρίου να χρησιμοποιείτε αυτόν τον τρόπο για να μαζέψετε κόσμο. Ελπίζω ότι ο ελληνικός λαός παρακολουθεί και κάτι θα καταλάβει σε σχέση με τα τεκταινόμενα της Κυριακής», ανταπάντησε η κ. Χριστοδουλοπούλου.
Στη συνέχεια, χαρακτήρισε τη Χρυσή Αυγή «φασιστικό κόμμα» και απευθυνόμενος στους βουλευτές της είπε: «Περιμένετε να ολοκληρωθεί η δίκη σας . Δεν θα μου παρουσιάζεστε σαν αθώες περιστερές που χρησιμοποιείτε το βήμα του κοινοβουλίου. Δεν είναι δυνατόν η βουλή να γίνεται χώρος για ρητορική μίσους. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται εδώ φασιστικό κήρυγμα. Ξέρουμε ότι μισείτε το Κοινοβούλιο, αλλά υπάρχουν και κάποιοι κανόνες».
«Εκτίθεστε», της φώναξε ο βουλευτής της ΧΑ.
«Απέναντι σε ποιον; Σε εσάς μου αρέσει να εκτίθεμαι γιατί δεν έχω καμία σχέση με τον φασισμό», απάντησε η κυρία Χριστοδουλοπούλου.

Ελληνικό χαστούκι μετέφερε ο Νίμιτς στα Σκόπια – εξοργίστηκε ο Σκοπιανός ΥΠΕΞ!

Ελληνικό χαστούκι μετέφερε ο Νίμιτς στα Σκόπια – εξοργίστηκε ο Σκοπιανός ΥΠΕΞ!

Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 1, 2018

ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣΞΕΧΑΣΤΕ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ» ΕΘΝΟΣ

ΞΕΧΑΣΤΕ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΓΛΩΣΣΑ!

Δύο απόλυτους όρους για να συνεχιστούν οι συζητήσεις με τους Σκοπιανούς, έθεσε η ελληνική πλευρά στον Μάθιου Νίμιτς. Αυτό αποκαλύφθηκε από την οργισμένη αντίδραση του σκοπιανού υπουργού εξωτερικών αμέσως μετά τη συνάντηση του με τον διαπραγματευτή των ΗΕ.  Οι δύο απαράβατοι όροι λοιπόν που έθεσε ο Νίκος Κοτζιάς για να συνεχιστεί η οποιαδήποτε συζήτηση, ήταν η άμεση διαγραφή των όρων του «μακεδονικού έθνος και η μακεδονική γλώσσα» από το Σύνταγμα των Σκοπίων. Αυτό φυσικά πλέον του αλυτρωτισμού.  Η εξέλιξη αυτή εξόργισε τους Σκοπιανούς.

«Κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει το δικαίωμα να είμαστε Μακεδόνες και να μιλούμε τη μακεδονική γλώσσα, ως μέρος του συνόλου των σλαβικών γλωσσών», δήλωσε, μεταξύ άλλων ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, Νικολά Ντιμιτρόφ, στην κοινή συνέντευξη Τύπου, με τον ειδικό αντιπρόσωπο του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς
«Υπάρχει θέληση από την πλευρά μας και ελπίζουμε ότι το ίδιο ισχύει και για την άλλη πλευρά. Αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει σεβαστή η ταυτότητα και η αξιοπρέπεια και των δύο πλευρών θα τον βρούμε. Μπορεί και να μην υπάρχει, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να προσπαθήσουμε και να τον βρούμε», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του ο ειδικός αντιπρόσωπος του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς, ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Πιστεύω ότι η λύση, που είναι πιθανή, είναι απαραίτητη. Υπάρχουν διαφορές στις θέσεις των δύο χωρών αλλά είμαι αισιόδοξος».
«Η διαδικασία προχωρά γρήγορα και υπάρχει θέληση για εξεύρεση λύσης και από τις δύο πλευρές», συμπλήρωσε και ανέφερε πως «δεν έχει ακούσει τίποτα ακόμη από την ελληνική πλευρά, που να αρνείται την ταυτότητα του λαού της Μακεδονίας», όπως την αποκάλεσε ο κ. Νίμιτς

Kαι το Σκοπιανό λήγει εδώ: «Δεν αλλάζουμε Σύνταγμα, γλώσσα και ταυτότητα» είπε ο Ντιμιτρόφ

Kαι το Σκοπιανό λήγει εδώ: «Δεν αλλάζουμε Σύνταγμα, γλώσσα και ταυτότητα» είπε ο Ντιμιτρόφ (βίντεο)
Γράφει: Θεόφραστος Ανδρεόπουλος
Περιττή πλέον καθίσταται η όποια διαπραγμάτευση με τα Σκόπια αφού πριν από λίγο ο Σκοπιανός ΥΠΕΞ Ν.Ντιμιτρόφ δήλωσε ότι:
«Δεν θα υπάρξει λύση για το όνομα αν χρειαστεί διαπραγμάτευση για αλλαγή στην εθνικότητα, τη γλώσσα και την ταυτότητα»
Η αλυτρωτική αυτή δήλωση που έδειξε τον πραγματικό χαρακτήρα της «χαμογελαστής» κυβέρνησης Ζ.Ζάεφ έγινε αμέσως μετά τη συνάντηση με τον Μάθιου Νίμιτς.
Eπί της ουσίας η στάση αυτή καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη ο ελληνικός λαός να σπεύσει κατά εκατομμύρια στο συλλαλητήριο της Κυριακής καθώς είναι σίγουρο ότι οι Αμερικανοί θα σπεύσουν να πιέσουν τον συνήθη αδύναμο κρίκο που είναι το ελληνικό πολιτικό σύστημα.
«Η “μακεδονική” γλώσσα είναι μια αναγνωρισμένη γλώσσα της ομάδας των σλαβικών γλωσσών»δήλωσε ο Νίκολα Ντιμιτρόφ σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον ειδικό διαμεσολαβητή του ΟΗΕ και πέσανε και τα «ντουβάρια»  
«Θέλω να επισημάνω ότι αυτό το θέμα είναι εξαιρετικά ευαίσθητο για τους πολίτες της “Δημοκρατίας της Μακεδονίας.” Μερικοί από αυτούς παρακολουθούν το ζήτημα με ανησυχία, ορισμένοι με θυμό», είπε. 
Και συμπλήρωσε: «Τον 21ο αιώνα κανείς δεν μπορεί να αγγίξει το δικαίωμά μας να είμαστε “Μακεδόνες” και να μιλάμε “μακεδονικά” ως μέρος της ομάδας των σλαβικών γλωσσών. Όσο περισσότερο συζητά κανείς δημοσίως για αυτό το θέμα, μειώνονται οι πιθανότητες εξεύρεσης λύσης. Εάν υπάρχει ένας αξιοπρεπής τρόπος που να σέβεται την ταυτότητα και των δύο μερών, τότε μπορεί να βρεθεί λύση.
Συζητήσαμε ιδέες που παρουσίασε ο κ.Νίμιτς στη Νέα Υόρκη. Του είπα ότι υπάρχουν ιδέες που δεν είναι κακές, αλλά υπάρχουν ιδέες που δεν είναι καλές και προκαλούν ανησυχίες ...» δήλωσε ο Σκοπιανός υπουργός Εξωτερικών.
Ο Μ.Nίμιτς από την πλευρά του εμφανίστηκε αισιόδοξος για την εξεύρεση λύσης (γιατί άραγε;).«Είμαι πιο αισιόδοξος από ποτέ σήμερα. Το έχω κάνει αυτό επί πολλά χρόνια. Είχαμε ελπίδες τα προηγούμενα χρόνια, αλλά για τον έναν ή το άλλον λόγο δεν προχώρησε το ζήτημα. Τώρα έχουμε ένα παράθυρο ευκαιρίας. Και στις δύο χώρες υπάρχουν ηγεσίες που ειλικρινά θέλουν συμφωνία, αλλά υπάρχουν και αντικειμενικοί λόγοι που τώρα είναι η ώρα για να βρούμε λύση».
Ωστόσο πρόσθεσε πως «υπάρχουν κίνδυνοι στο μέλλον αν δεν κάνουμε κάτι τώρα. Ο χρόνος δεν σταματάει. Είναι αβέβαιο το μέλλον. Εχουμε κάνει πρόοδο, πρέπει να βρούμε λύση τώρα. Ποιος ξέρει τι θα συμβεί σε έναν χρόνο, σε δύο χρόνια, σε τρία χρόνια, σε 20 χρόνια αν εξακολουθούμε να συζητάμε αυτό το θέμα.
Θα είναι πραγματική τραγωδία για την περιοχή αν περάσουν άλλα 20 χρόνια και δεν έχουμε λύσει το ζήτημα. Ακουσα πολλές απόψεις και προβληματισμούς, αλλά για το καλό όλων των ανθρώπων της περιοχής και ειδικά των νέων, το θέμα πρέπει να λυθεί τώρα, να το αφήσουμε πίσω μας και οι άνθρωποι να ασχοληθούν με τα σημαντικά πράγματα στη ζωή τους. Είμαι αισιόδοξος γιατί οι ηγεσίες και των δύο χωρών δουλεύουν σκληρά για την εξεύρεση λύσης».
Να εξηγήσει κάποιος στον κύριο Νίμιτς ότι δεν «καίγεται» η Ελλάδα για το σκοπιανό και ότι δεν είναι η Ελλάδα η χώρα που πρέπει να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ.
Τα Σκόπια είναι αυτά που έχουν πρόβλημα επιβιωσιμότητας και πέραν αυτού δεν θα έχουν οι Αμερικανοί που τα θέλουν πάση θυσία για τα δικά τους γεωπολιτικά συμφέροντα να ενταχθούν στην Συμμαχία, ας φροντίσουν να τους αλλάξουν και τα «μυαλά».
Ο Τ.Πάιατ, ο Αμερικανός πρεσβευτής, στη συνέντευξή του πήρε ολοφάνερα το μέρος των Σκοπιανών και των θέσεων του Μ.Νίμιτς που είναι φιλοσκοπιανές.
Οι ΗΠΑ δεν κρύφτηκαν έδειξαν από την αρχή ότι δεν στηρίζουν την σύμμαχό τους Ελλάδα διότι απλούστατα την θεωρούν «δεδομένη» ότι θα υποχωρεί στις δικές τους απαιτήσεις.
Σφάλλουν, ο ελληνικός λαός θα δώσει και πάλι βροντερό «όχι» την Κυριακή στις 4 Φεβρουαρίου.

Άγρια κόντρα με Χριστοδουλοπούλου Προκλήσεις στη Βουλή από τη Χρυσή Αυγή για το «Μακεδονικό»

Άγρια κόντρα με Χριστοδουλοπούλου

Προκλήσεις στη Βουλή από τη Χρυσή Αυγή για το «Μακεδονικό»

Προκλήσεις στη Βουλή από τη Χρυσή Αυγή για το «Μακεδονικό»
(Φωτογραφία: ΑΠΕ)


Άγρια κόντρα σημειώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής με αφορμή το εθνικό παραλήρημα του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Χρήστου Παππά που χαρακτήρισε εθνοπροδότες και αμερικανομπολσεβίκους τους κυβερνώντες, υποστηρίζοντας ότι η παρούσα βουλή δεν νομιμοποιείται για το ξεπούλημα της Μακέδονιας.

Η προεδρεύουσα Τασία Χριστοδουλοπούλου προσπάθησε να αντιμετωπίσει τον Χρυσαυγίτη βουλευτή με θεσμικά μέσα αφαιρώντας του το δικαίωμα του λόγου. Ωστόσο ο ίδιος συνέχισε να αναφέρεται με προσβλητικές εκφράσεις, υποστηρίζοντας πως αυτή η Βουλή είναι παράνομη και δεν μπορεί να ψηφίσει την συμφωνία για το όνομα της Μακεδονίας.

«Είναι κρίμα που κάνετε κομματική προπαγάνδα και ξεφτιλίζετε το συλλαλητήριο προσπαθώντας να μαζέψετε κόσμο» αντέκρουσε η Τ. Χριστοδουλοπούλου.

Στις προκλήσεις του Χρυσαυγιτών αναφέρθηκε και ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός σημειώνοντας πως «δεν κάνουμε πολιτικό διάλογο με μορφώματα που ελέγχονται για συνδρομή σε εγκληματικού χαρακτήρα ενέργειες και έχουν στην ιδεολογική τους αποσκευή την ιδέα του υπανθρώπου, που δεν είναι ισότιμοι όπως, μετανάστες, ρομά να τους βάζουμε στο περιθώριο να τους αντιμετωπίζουμε ως 2ης ταχύτητας ανθρώπων».

Αννα Καραβοκύρη
in.gr

Ψυχρός Πόλεμος» στην Συρία: Οι Ρώσοι στέλνουν 6.000 άνδρες, ανοίγουν 4 νέες βάσεις και «στριμώχνουν» τους Αμερικανους

«Ψυχρός Πόλεμος» στην Συρία: Οι Ρώσοι στέλνουν 6.000 άνδρες, ανοίγουν 4 νέες βάσεις και «στριμώχνουν» τους Αμερικανους
Γράφει: Θεόφραστος Ανδρεόπουλος
Παρά την πρόσφατη δέσμευση του Ρώσου προέδρου Β.Πούτιν περί αποχώρησης μεγάλου μέρους των ρωσικών δυνάμεων στην Συρία, τελικώς η Μόσχα κρίνει ως απαραίτητη την δημιουργία τεσσάρων ακόμα αεροπορικών βάσεων και την ανάπτυξη 6.000 επιπλέον στελεχών των ρωσικών ΕΔ, στο συριακό έδαφος.
Στις 11 Δεκεμβρίου ο Ρώσος πρόεδρος Vladimir Putin, ακολουθούμενος από τον Ρώσο ΥΠΑΜ Sergey Shoigu, ανακοίνωσε ότι οι ρωσικές δυνάμεις θα αποχωρούσαν από τις συριακές βάσεις τους.
Ένας μικρός αριθμός μονάδων όντως επέστρεψε στην πατρίδα αλλά όπως λένε οι Ισραηλινοί πολύ γρήγορα αντικαταστάθηκαν και αντί για τις δύο βάσεις στην Hmeimim, μια αεροπορική και μια ναυτική στην Tartus, τέσσερις ακόμα ανακατασκευάζονται και προσαρμόζονται για χρήση από την ρωσική Αεροπορία
Πρόκειται για το αεροδρόμιο Tiyas Military Airbase (γνωστή ως T-4) στην Homs Governorate δυτικά της Palmyra, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην Συρία. 
Οι Ρώσοι την προχωρούν σε μαζική μετατροπή της στο κύριο κέντρο τους για τις αεροπορικές επιχειρήσεις στην κεντρική Συρία.
Η Tyas θαν αποτελέσει και την εναλλακτική της Khmeimim, εάν γίνουν επιθέσεις από drone, πυραύλους ή όλμους
Το αεροδρόμιο της Palmyra (η Tadmor) θα δώσει αεροπορική υποστήριξη για αποστολές στην ανατολική Συρία συμπεριλαμβανομένου και της Deir ez-Zour
Η Μόσχα συμφώνησε να το λειτουργήσει μαζί με το Ιράν. Ο αρχηγός των Ιρανών Φρουρών της Επανάστασης στρατηγός Qassem Soleimani σχεδιάζει να κάνει την Palmyra το κύριο κέντρο διοικητικής μέριμνας για την μεταφορά Ιρανών και Ιρακινών σιιτών μαχητών από το νότιο Ιράκ στην Συρία
Από το αεροδρόμιο της Hama δυτικά της πόλης, οι Ρώσοι θα ασκήσουν έλεγχο από αέρος στην κεντρική Συρία και στους βόρειους και κεντρικούς αυτοκινητόδρομους της Δαμασκού
Η τοποθεσία του είναι 125 χιλιόμετρα μακριά από την ναυτική βάση της Tartus
Η Shayrat, στην Homs η οποία είχε κτυπηθεί από αμερικανικούς Tomahawk θα είναι η κύρια ζώνη προσγείωσης των αερομεταφορών που θα φέρνουν ρωσικά και ιρανικά στρατεύματα, οπλισμό και ανταλλακτικά
Περισσότεροι από 6.000 επιπλέον Ρώσοι θα αναπτυχθούν στις 4 αυτές νέες βάσεις, οι περισσότεροι θα ανήκουν στο προσωπικό των ρωσικών Ειδικών Δυνάμεων και της ρωσικής Αεροπορίας
Στον χάρτη φαίνονται οι τοποθεσίες των νέων ρωσικών βάσεων. Οι Αμερικανοί θα κρατήσουν τις δικές τους στην βόρεια Συρία. Όπως φαίνεται οι δό υπερδυνάμεις ανταγωνίζονται στην εγκαθίδρυση της επιρροής τους
Στην ουσία η Συρία διχοτομείται και το βόρειο μέρος θεωρείται δεδομένο ότι δεν θα βρίσκεται υπό τον έλεγχο της Δαμασκού.
Άλλωστε με δεδομένο ότι το σιιτικό Ιράκ έχει προσχωρήσει στο μπλοκ Ιράν-Ρωσία και ότι η Τουρκία έχει κάνει αντιαμερικανική στροφή, οι Αμερικανοί ότι έχουν στην Μέση Ανατολή είναι οι Κούρδοι της Συρίας και οι βάσεις τους στην περιοχή.
PRO NEWS

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Biden hikes US tariffs on Chinese imports (Ο Μπάιντεν αυξάνει τους δασμούς των ΗΠΑ σε κινεζικές εισαγωγές)

  Καθημερινή ενημέρωση Ο Μπάιντεν  αυξάνει απότομα τους δασμούς των ΗΠΑ  σε μια σειρά από κινεζικές εισαγωγές,  οι εκτοπισμένοι άμαχοι φεύγο...