Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Εξώδικα σε υπουργούς, ΜΜΕ στέλνει η Μαρέβα Μητσοτάκη

Εξώδικα σε υπουργούς, ΜΜΕ στέλνει η Μαρέβα Μητσοτάκη για Endeavor-Σφακιανάκη

  
Εξώδικο εναντίον των υπουργών Νίκου Παππά και Δημήτρη Τζανακόπουλου, καθώς και των εκδοτών και δημοσιογράφων Κώστα Βαξεβάνη(Documento), Γιάννη Φιλιππάκη(Δημοκρατία) και Νικόλα Βουλέλη της Εφημερίδας των Συντακτών, έστειλε η Μαρέβα Μητσοτάκη.
H Μαρέβα Μητσοτάκη  διαμαρτύρεται για όσα έχουν ειπωθεί για τηην Endeavor και την σχέση του Τζον Σφακιανάκη με αυτή,  υποστηρίζοντας ότι τα δημοσιεύματα τη συκοφαντούν.
Αναλυτικά το εξώδικο της κ. Γκραμπόφκσι αναφέρει:
«Σε όλη µου τη ζωή πορεύοµαι µε αξιοπρέπεια, στηριζόµενη στη δουλειά µου, στις δεξιότητες µου, στις αρχές µου και στις επιστηµονικές γνώσεις που απέκτησα, µέσα από µια ανεξάρτητη και αυτόφωτη πορεία. Είναι πασίγνωστο και τιµά το βιογραφικό µου (σε αντίθεση µε τα λευκά βιογραφικά πολλών συκοφαντών µου) ότι µετέχω σε ένα διεθνή µη κερδοσκοπικό οργανισµό την Endeavor, η όποια έχει παρουσία – ενδεικτικά- στην Ισπανία, στην Βραζιλία, στην Τουρκία, στην Αργεντινή, στη Χιλή, στην Αίγυπτο, στη Σαουδική Αραβία, στη Νέα Υόρκη, στο Σαν Φραντζίσκο, στο Ντιτρόιτ , στην Ελλάδα µας και αλλού. 
Σκοπός της Endeavor είναι να προσφέρει διεθνώς στήριξη σε επιχειρήσεις σε τρεις βασικούς τοµείς α) Πρόσβαση σε αγορές, δυνατότητα δανειοδοτήσεων β) επενδύσεις γ) Στρατηγική καθοδήγηση για θέµατα οικονοµικής διαχείρισης, αξιοποίησης ανθρώπινου δυναµικού και επικοινωνίας. Στο δίκτυο της Endeavor στην Ελλάδα συµµετέχουν εταιρείες που απασχολούν άµεσα ή έµµεσα 12.000 εργαζόµενους.
Στην Endeavor δρουν και συµβάλλουν στην ανάπτυξη 1.000 επιλεγµένοι επιχειρηµατίες και 3.000 στρατηγικοί συνεργάτες. Αναφορικά µε τον κ. Σφακιανάκη, σας δηλώνω µε την παρούσα, ότι ουδέποτε έχω γνωριστεί ή συνεργαστεί µαζί του. Άλλωστε, δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν να γνωρίζω όλα τα φυσικά πρόσωπα που συµµετέχουν σε αυτή την διεθνή οντότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

http://dlvr.it/T64VcD