Σοκαριστικό ήταν το μοιραίο τροχαίο που σημειώθηκε χθες στη Λαμία και στοίχισε τη ζωή ενός 47χρονου γιατρού, πατέρα τεσσάρων παιδιών.

Ο γιατρός επέστρεφε από την εφημερία του, όταν το αγροτικό που προκάλεσε το όχημα βγήκε από έναν παράδρομο, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τη μηχανή του άτυχου άνδρα.

Άργησε να φύγει από την εφημερία

Για το δυστύχημα μίλησε και η πεθερά του, υποστηρίζοντας ότι «ήταν εφημερία και σχολούσε από την δουλειά του. Κι ερχόταν στον δρόμο με 70 χιλιόμετρα με τη μηχανή. Δεν είχε ταχύτητα. Κι ένα φορτηγάκι πετάχτηκε από τον χωματόδρομο χωρίς να ελέγξει ένας παππούς και τον σκότωσε», σύμφωνα με το lamiareport.gr.

«Η εφημερία του έληξε 9 το πρωί. Αν έφευγε στις 9 το πρωί ίσως αν είχε φύγει στην ώρα του να απέφευγε το μοιραίο», ανέφερε ο Μιχάλης Γιαννάκος, πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.

Αντίθετα, ο γιατρός παρέμεινε στο νοσοκομείο για αρκετή ώρα, φεύγοντας κατά τις 12 το μεσημέρι.

Τι είπε ο 84χρονος οδηγός του αγροτικού

Συντετριμμένος δήλωσε ο 84χρονος οδηγός του αγροτικού που συγκρούστηκε μετωπικά με την μηχανή του 47χρονου.

«Δεν μπορώ να βγω έξω από το σπίτι. Τρύπωσα μέσα και κάθομαι. Δεν μπορώ να συνέλθω. Είμαι ξάπλα που δεν έχω χτυπήσει, κατάλαβες», ανέφερε για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, ενώ συνέχισε λέγοντας «καλύτερα να πέθαινα εγώ γιατί εγώ είμαι γέρος. Και δεν έχω υποχρεώσεις. Τα παιδιά μου παντρεμένα είναι και τα εγγόνια μου. Καλύτερα -σου λέω- να σκοτωνόμουν εγώ. Ήταν χρήσιμος άνθρωπος και είχε 4 παιδιά. Και γιατρός στην κοινωνία, καταλαβαίνεις».

Νοσηλεύτρια η σύζυγος του

Στον χώρο της υγείας εργαζόταν και η σύζυγός τους ως νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ. Σύμφωνα με πληροφορίες, καθημερινά η γυναίκα αναγκαζόταν να πηγαινοέρχεται Αθήνα-Λαμία.

«Δούλευε τρεις διπλές βάρδιες κι έφευγε γιατί είναι και τα παιδιά. Σαν πολύτεκνοι, δεν πήραν συνυπηρέτηση. Τα παιδιά είναι στη Λαμία και ερχόταν η μαμά – έκανε διπλές βάρδιες στο ΝΙΜΤΣ και τα ρεπό και ερχόταν να διαβάζει λίγο τα παιδιά», υποστήριξε η πεθερά του 47χρονου.

Τελευταία Νέ