Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

Ρόδος: Κόρη άνεργης ξενοδοχοϋπαλλήλου λιποθύμησε από την πείνα - Ώρα Ελλ...


COVID-19
Κρούσματα: 
9.275.522
Ανέρρωσαν: 
4.646.684

Θάνατοι: 
477.825
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Λήψη σύντομου url
 0  0  0
Βρείτε μας
Η μητέρα της 9χρονης, η οποία λιποθύμησε από την πείνα στον Ρόδο, αναφέρθηκε στη δυσμενή οικονομική κατάσταση. «Έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες».
Με μελανά χρώματα περιέγραψε την οικονομική της κατάσταση η μητέρα της 9χρονης, η οποία λιποθύμησε από την πείνα μέσα σε κατάστημα φούρνου στη Ρόδο.
Η γυναίκα, η οποία είναι ξενοδοχοϋπάλληλος, αλλά λόγω του κορονοϊού έχει μείνει χωρίς δουλειά, μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.
«Λόγω των συνθηκών που ζούμε δεν είχα χρήματα να πάρω στο παιδί αυτό που ζήτησε και το παιδί μου λιποθύμησε. Εργαζόμουν σε ξενοδοχείο στη Ρόδο. Το παιδί λέει “μαμά, έπρεπε να λιποθυμήσω για να μας σκεφτούν;”» δήλωσε, μεταξύ άλλων.
Κατά την ίδια, από το κράτος ως βοήθημα έχει λάβει μόνο τα 800 ευρώ, τα οποία αφορούσαν τους εργαζόμενους που επλήγησαν από την COVID-19.
«Είμαι μια εργαζόμενη μητέρα, διαζευγμένη. Δούλευα πέρυσι, έπαιρνα 1.000 ευρώ, και μπορούσα και ζούσα τα παιδιά μου μια χαρά. Τα έβλεπα αυτά στην τηλεόραση και θλιβόμουν, και να που έφτασα και εγώ σε αυτή την κατάσταση. Ο πατέρας δεν συμπαρίσταται. Το χειρότερο είναι να βλέπει η μάνα να πέφτει το παιδί της. Έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες».
Μάλιστα, η άνεργη μητέρα έχει δύο ανήλικα παιδιά, ενώ για την ώρα δεν έχει λάβει το επίδομα των 534 ευρώ, το οποίο αφορά τον Ιούνιο.
«Σκέφτηκα ότι είναι και άλλες μητέρες σαν και εμένα. Αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι το παιδί μου θα πέσει ξερό κάτω. Είπα είναι κάτι παροδικό. Όλοι οι άνθρωποι περνάμε δυσκολίες και είχα ξαναπεράσει. Αυτή τη φορά ήταν πολύ δυνατό αυτό που συνέβη. Τον χειμώνα ήμουν με το επίδομα ανεργίας, περίμενα να ανοίξει η σεζόν».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου, Θανάση Σταμούλη, η 9χρονη περίμενε στην ουρά έξω από τον φούρνο, προκειμένου να πάρει ψωμί, μαζί με τη μητέρα της.
Ωστόσο, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, έχασε τις αισθήσεις της και κατέρρευσε.

«Η μητέρα θέλει μια δουλειά για να ζήσει τα παιδιά της»

Για το σοκαριστικό περιστατικό μίλησε και η Σοφία Μανιά, επικεφαλής του φιλανθρωπικού συλλόγου «Αγία Σοφία» Ρόδου.
Όπως επισήμανε, μεταξύ άλλων, ο Σύλλογος ήρθε σε επαφή με τη μητέρα, η οποία προσπαθεί να τα φέρει βόλτα για να ζήσει αξιοπρεπώς εκείνη και τα δύο παιδιά της.
«Είναι αξιοπρεπέστατη κυρία, δεν ζητά λεφτά, θέλει φαγητό για τα παιδιά της και μια δουλειά για να τα ζήσει. Ψάχνει κι ο σύλλογος για να βρούμε μια δουλειά να τα βγάλει πέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Αφρικανική σκόνη: Σκοτείνιασε ο ουρανός στον Λυκαβηττό - Δείτε βίντεο

  Αφρικανική σκόνη: Σκοτείνιασε ο ουρανός στον Λυκαβηττό - Δείτε βίντεο Newsroom   Πέμπτη, 09 Μαϊος 2024 16:07 Η αφρικανική σκόνη όπως φαίνε...