Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

«Σε άμυνα ήμουν. Έξι φορές με λήστεψαν, φτάνει Θεέ μου»

«Σε άμυνα ήμουν. Έξι φορές με λήστεψαν, φτάνει Θεέ μου»

«Σε άμυνα ήμουν. Έξι φορές με λήστεψαν, φτάνει Θεέ μου»
Ο 79χρονος άνδρας, ο οποίος τραυμάτισε θανάσιμα έναν 30χρονο όταν αντιλήφθηκε πως με έναν τουλάχιστον άγνωστο συνεργό του διέρρηξαν το κατάστημά του, οδηγήθηκε σήμερα στην Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Δράμας.
Ο ηλικιωμένος άνδρας που είχε συλληφθεί τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής, στον Άγιο Αθανάσιο Δράμας ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, ενώ κατά την είσοδό του στην εισαγγελία έκανε κάποιες δηλώσεις στην κάμερα του ANT1.
«Σε άμυνα ήμουν. Έξι φορές με λήστεψαν. Φτάνει Θεέ μου. Δεν ήθελα να κάνω αυτό το κακό, αλλά έτυχε να το κάνω», δήλωσε ο 79χρονος με σπασμένη φωνή στην δημοσιογράφο του καναλιού, λίγο πριν τον οδηγήσουν οι αστυνομικοί εντός του κτιρίο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Οι Ρώσοι «ισοπεδώνουν» την Ουκρανία ενόψει αφίξεως των δυτικών όπλων: Συντριπτικά πλήγματα σχεδόν παντού Επλήγησαν στρατιωτικές, ενεργειακές, σιδηροδρομικές και βιομηχανικές υποδομές 27.04.2024 | 10:48

  Σε συντριπτικά μαζικά πλήγματα κατά ουκρανικών ενεργειακών και βιομηχανικών υποδομών προχώρησαν σήμερα οι ρωσικές δυνάμεις στο Ιβάνο Φράκι...