Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Απάντηση Δ.Τεμπονέρα σε Σ.Κασσελάκη: «Ήμουν πολλά χρόνια πριν από εκείνον στον ΣΥΡΙΖΑ – Θα παραμείνω»

 





Νωρίτερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε πως «όποιος δεν θέλει, δεν μένει στον ΣΥΡΙΖΑ»Απάντηση στο μήνυμα που έστειλε στο εσωτερικό της Κουμουνδούρου ο Στέφανος Κασσελάκης δηλώνοντας ότι «όποιος δεν θέλει, δεν μένει στον ΣΥΡΙΖΑ» δίνει ο Διονύσης Τεμπονέρας.«Είμαι και θα παραμείνω στον ΣΥΡΙΖΑ» απάντησε ο Διονύσης Τεμπονέρας στον Στέφανο Κασσελάκη, τη στιγμή που η Κουμουνδούρου βρίσκεται σε αναβρασμό με το βλέμμα στο αποτέλεσμα της ευρωκάλπης.Όπως είπε μιλώντας σε ιστοσελίδα, «η απάντησή μου στην προτροπή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κασσελάκη, είναι η εξής: Ήμουν πολλά χρόνια πριν από εκείνον, είμαι και θα παραμείνω ενδεχομένως και μετά από αυτόν στο αξιακό πλαίσιο του ΣΥΡΙΖΑ, όπως αυτό διαμορφώθηκε με διαδοχικές αποφάσεις συνεδρίων υπό τον Αλέξη Τσίπρα.Συνεπώς, δίνουμε τη μάχη και των αξιών και των ιδεών μας και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

http://dlvr.it/T8rrx1