Πέμπτη 19 Αυγούστου 2021

Ο Εμβολιασμός των στελεχών που είναι μάχιμα πληρώματα στα πλοία του Στόλου γίνεται σε εθελοντική βάση???Μάλλον όχι

 


Με στόχο να διασφαλιστεί η ομαλή συνέχιση των αποστολών του Πολεμικού Ναυτικού, ο εμβολιασμός των στελεχών που είναι μάχιμα πληρώματα στα πλοία του Στόλου γίνεται σε εθελοντική βάση.Βάση συγκεκριμένων υγειονομικών πρωτοκόλλων και των κατευθύνσεων που έχουν δοθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας έχουν ήδη εμβολιαστεί περισσότεροι από το 50% των αξιωματικών και υπαξιωματικών που υπηρετούν στις μάχιμες μονάδες του στόλου. 


Προκειμένου να μην παρατηρηθούν προβλήματα κατά τη διάρκεια του πλου και με σκοπό να μην διαταραχθούν οι αποστολές που αναλαμβάνουν τα πολεμικά πλοία, όσοι εκ των αξιωματικών και υπαξιωματικών δεν εμβολιάζονται, τίθενται σε προληπτική καραντίνα επτά ημερών μέσα στο πλοίο όπου υπηρετούν προ του απόπλου. 

Με λίγα λόγια χωρίς να λαμβάνουν κάποιες ιδιαιτερότητες πού μπορεί να υπάρχουν σε κάποια από τα στελέχη΄' και υπάρχουν πολλές 'αναγκάζουν με αυτό τον εκβιασμό <καραντίνα επτά ημερών μέσα στο πλοίο όπου υπηρετούν προ του απόπλου. > Να υποστούν τις συνέπειες τι έχει να απαντήσει για την καθόλου δημοκρατική διάταξη το ΥΕΘΑ !!! 
Συντάκτης Θ.ΠΣυντάκτης Blogger Ενωση Δημοσιογραφων Περιοδικου Και Ηλεκτρονικου Τυπου Μακεδονιας Θρακης
ΜΕΛΟΣ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Βουλή Κυρ. Πιερρακάκης: Δεν κάνουμε το ελάχιστο που μας υποχρεώνει ένα δικαστήριο κάνουμε το μέγιστο που μας επιβάλλει η πολιτική ευθύνη για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη

  ΠΟΛΙΤΙΚΉ / Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, 13:46:33 / Τελευταία Ενημέρωση: 16:36 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ «Παρεμβαίνουμε και λύνουμε προβλήματα. Δεν ...