Στη συνέχεια τα αποτελέσματα των ερευνών θα μεταβιβαστούν προς εκτίμηση και αξιολόγηση στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων είναι πρώιμο το στάδιο της διερεύνησης των αιτιών και η διαδικασία είναι σε εξέλιξη.
Πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ κάνουν λόγο για μηχανική βλάβη στο ελικόπτερο, το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής, προσέκρουσε σε καλώδια της ΔΕΗ, ακολούθησε έκρηξη και μετά σημειώθηκε η συντριβή στη θάλασσα.
Το χρονικό του δυστυχήματος
Το χρονικό του δυστυχήματος σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της ΥΠΑ έχει ως εξής «το ελικόπτερο τύπου Αgusta A109 με κατατεθειμένο σχέδιο πτήσης, προερχόμενο από Κρανίδι με προορισμό το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και με ενδιάμεση στάση την περιοχή του Γαλατά για να παραλάβει δύο (2) επιβάτες έχασε την επαφή του με τον Πύργο Ελέγχου Αθηνών και άμεσα κινητοποιήθηκαν οι αρχές για τον εντοπισμό του. Συγκεκριμένα στις 15:32 τοπική ώρα ο πιλότος του ελικοπτέρου επικοινώνησε με την προσέγγιση Αθηνών και ανακοίνωσε ότι σε μερικά λεπτά αναχωρεί από Γαλατά, μετά από αυτή την συνομιλία χάθηκε η οποιαδήποτε επικοινωνία με το κέντρο.
Η ΥΠΑ από την στιγμή που δεν είχε επικοινωνία με το πτητικό μέσο ενημέρωσε το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης καθώς και την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων δίνοντας το τελευταίο στίγμα του ελικοπτέρου για να προχωρήσουν τις διαδικασίες έρευνας και διάσωσης των επιβαινόντων».
Συγκλονίζει ο γιος του χειριστή του ελικοπτέρου: Έφυγε σαν αετός
Ραγίζουν καρδιές τα λόγια του γιου του 57χρονου χειριστή του μοιραίου ελικοπτέρου που κατέπεσε στον Πόρο.
«Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος, ένας καταπληκτικός πατέρας και ήμουν τυχερός που τον έζησα. Μακάρι να γίνω και εγώ έστω το μισό από τον πατέρα μου άξιος και ελπίζω οι πιλότοι μας γενικότερα να έχουν καλύτερη τύχη στις πτήσεις τους», είπε ο γιος του χειριστή του ελικοπτέρου.
«Σαν αετό τον θυμόμαστε, σαν αετός έφυγε, πάντα θα τον αγαπάμε, πάντα θα τον έχουμε στην καρδιά μας. Ήταν από τους πιο έμπειρους γιατί έχει 6.500 ώρες πτήσης σε ελικόπτερο. Το σημείο το οποίο χτύπησε το γνώριζε πάρα πολύ καλά και πολλές φορές μας είχε μιλήσει γιατί γενικότερα όταν απογειωνόταν και προσγειωνόταν κάπου μας έπαιρνε τηλέφωνο.Πέντε λεπτά πριν φύγει, λες και το γνώριζε μας έστειλε πέντε φωτογραφίες, κάτι που δεν είχε ξανακάνει ποτέ… Μετά από 35 χρόνια στον αέρα, κατάφερε να επιβιώσει από τα Ίμια, ήταν το ελικόπτερο που βρισκόταν πίσω από το ελικόπτερο που έπεσε, ήταν το Bell 205 που βρισκόταν από πίσω, ήταν συγκυβερνήτης μέσα», ανέφερε και πρόσθεσε:
«Γενικότερα το γνώριζε το σημείο και σε πολλές συζητήσεις που είχαμε κάνει μας έλεγε «αυτά τα καλώδια εκεί στον Πόρο, κάθε φορά που περνάω, κάθε φορά με ανατριχιάζουν». Και αυτά ήταν και τα μοιραία καλώδια που του στοίχισαν τη ζωή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου