Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Πρόβλημα και στον Ηλεκτρικό – Διαλυμένες όλες οι συγκοινωνίες


Τραγικές ελλείψεις στην Ομόνοια, αλλά και στις σήραγγες που ενώνουν Μοναστηράκι με Αττική καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ.

Φωτογραφικά ντοκουμέντα με πυροσβεστήρα που έχει λήξει και σύστημα πυρανίχνευσης που δεν λειτουργεί έδωσαν χθες στη δημοσιότητα οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.), εκπέμποντας σήμα κινδύνου για την πυρασφάλεια σε σταθμούς του ΗΣΑΠ. Ένα 24ωρο μετά τις αποκαλύψεις των Data Journalists, που ανέδειξε η «δημοκρατία», για τα σοβαρά προβλήματα ασφαλείας στη νέα γραμμή του μετρό που καταλήγει στον Πειραιά, οι εργαζόμενοι στις σταθερές συγκοινωνίες αποκαλύπτουν σοβαρά προβλήματα πυρασφάλειας στη γραμμή 1 του Ηλεκτρικού και ειδικότερα στις σήραγγες που ενώνουν το Μοναστηράκι με την Αττική, αλλά και στον πολυσύχναστο σταθμό της Ομόνοιας.

Οι εργαζόμενοι έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες που επιβεβαιώνουν τις ανησυχίες τους για τις ελλείψεις πυρασφάλειας, ενώ θέτουν 11 καίρια ερωτήματα:

• Ποιος πιστοποιεί ότι το σύστημα εξαερισμού στον σταθμό της Ομόνοιας είναι σε λειτουργία και μπορεί να γίνει χειρισμός του από το σταθμαρχείο ή το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας;

• Τι ακριβώς έκανε το συνεργείο τεχνικών στον σταθμό της Ομόνοιας που επέσπευσε η εταιρία να στείλει μετά τις καταγγελίες μας;

• Οι εργαζόμενοι λένε ψέματα ή κάποιοι προσπαθούν να κρύψουν κάτω από το χαλί τα προβλήματα;

• Ο κλιματισμός που είναι εκτός λειτουργίας θα είναι διαθέσιμος πριν από το καλοκαίρι; Το περσινό καλοκαίρι λειτουργούσε; Πότε λειτούργησε τελευταία φορά;

• Στους σταθμούς της γραμμής 1 το σύστημα πυρασφάλειας είναι επαρκές και προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες;

• Το σύστημα πυρανίχνευσης λειτουργεί σε όλους τους σταθμούς;

• Υπάρχει πιστοποίηση πυρασφάλειας για όλους τους σταθμούς;

• Υπάρχουν διαδικασίες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης εκκένωσης συρμού εντός της σήραγγας Μοναστηράκι – Αττική;

• Πότε έγινε η τελευταία άσκηση για θέματα ασφάλειας στη γραμμή 1;

• Πότε ελέγχθηκαν τελευταία οι έξοδοι κινδύνου;

• Οι πυροσβεστήρες έχουν ελεγχθεί ως προς την ημερομηνία λήξης τους;

«Περιμένουμε απαντήσεις! Και καλούμε τη διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. να σταματήσει αυτή την τακτική, να δώσει λύσεις στα προβλήματα και να προασπίσει την ασφάλεια των μεταφορών, γιατί η απάντηση σε όλα δεν είναι… “φταίει ο σταθμάρχης”» καταλήγει η ανακοίνωση των εργαζομένων της ΣΤΑ.ΣΥ.

Αφορμή για την καταγγελία που «καίει» τη διοίκηση της εταιρίας αποτελεί η ανακοίνωση που εξέδωσε λίγες ώρες νωρίτερα η διοίκηση των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθησυχάζοντας το επιβατικό κοινό, μία ημέρα μετά τις δηλώσεις του προέδρου των εργαζομένων στη γραμμή του ΗΣΑΠ Πάνου Κοντογιάννη πως στον σταθμό της Ομόνοιας δεν λειτουργεί ο εξαερισμός, ενώ υπάρχει κίνδυνος να πεθάνουν άνθρωποι από ασφυξία σε περίπτωση φωτιάς.

Διοίκηση: Θα τα βάλουμε…

Η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. απάντησε πως υπάρχει πυροσβεστικό δίκτυο για την αντιμετώπιση ενδεχόμενης φωτιάς, αν και παραδέχεται πως τα αυτόνομα συστήματα αερισμού στα σημεία διασύνδεσης με τις γραμμές 2 και 3 του μετρό είναι σε φάση περαιτέρω ενίσχυσης.

Ως προς τον σταθμό Ομόνοιας αναφέρεται πως είναι εγκατεστημένο σύστημα αερισμού και κλιματισμού, το οποίο είναι σε διαδικασία συντήρησης, ώστε να είναι διαθέσιμο πριν από το καλοκαίρι. Προφανώς, όπως… θα ήταν έτοιμη η τηλεδιοίκηση στα τρένα, αλλά τους πρόλαβε η φονική σύγκρουση στα Τέμπη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Οι Ρώσοι εξέδωσαν χάρτη στόχων στην Ευρώπη για τον διηπειρωτικό RS-26 Oreshnik – Σε πόσο χρόνο θα έφτανε Αλεξανδρούπολη Παραδέχονται ότι είναι διηπειρωτικός με ακτίνα δράσης 5.500 χλμ. 22.11.2024 | 21:28

  Newsroom  |  email: info@pronews.gr H Mόσχα εξέδωσε χάρτη που κοινοποιεί την ταχύτητα του διηπειρωτικού βλήματος RS-26 Oreshnik και τους χ...