Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν έχουν πάρει δώρο Χριστουγέννων και το Υπουργείο Εργασίας έχει βάλει… τηλεφωνητή
Δημοσίευση: 29 Δεκεμβρίου 2018, 1:03 μμ
To δημόσιο είναι δημόσιο και εξακολουθεί να γυρίζει την πλάτη του στον ιδιωτικό τομέα. Το δώρο Χριστουγέννων δεν δόθηκε σε χιλιάδες εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα και το υπουργείο κλείνει τα αυτιά.
Την ταλαιπωρία και τον εμπαιγμό χιλιάδων εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα, μέσω της «υπηρεσίας» 15512 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καταγγέλλει ο Ιδιωτικών Υπαλλήλων «Η Ένωση».
Με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος «Η Ένωση» θέλει να καταγγείλει πως την ώρα που χιλιάδες εργαζόμενοι έχουν μείνει χωρίς δώρο Χριστουγέννων, η τηλεφωνική υπηρεσία του υπουργείου Εργασίας δεν λειτουργεί και βγαίνει τηλεφωνητής.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή τους:
«Δεν είναι δυνατόν, την ώρα που η παραβατικότητα έχει αγγίξει «κόκκινο» τις ημέρες των εορτών, χιλιάδες εργαζόμενοι να προσπαθούν να καταγγείλουν στο 15512 τη μη καταβολή του Δώρου Χριστουγέννων, από την Παρασκευή 21.12.2018 το μεσημέρι έως τη Δευτέρα 24.12.2018 το πρωί (που ήταν κλειστές οι επιθεωρήσεις εργασίας) και να βγαίνει τηλεφωνητής παραπέμποντας σε ώρες λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών (08.00-15.00 από Δευτέρα έως Παρασκευή).
Δεν είναι δυνατόν συνάδελφοί μας να επικοινωνούν με το 15512, σε ώρες και ημέρες λειτουργίας δημοσίων υπηρεσιών και να τους παραπέμπουν στις τοπικές επιθεωρήσεις εργασίας. Τότε ποιος ο λόγος να λειτουργεί και να διαφημίζεται προς το κοινό μια τέτοια υπηρεσία, αν δεν υπάρχει εξυπηρέτηση την ώρα που την έχουν ανάγκη οι χρήστες;
Θα παρακαλέσουμε τους ιθύνοντες του Υπουργείου Εργασίας ή να καταργήσουν εντελώς την γραμμή καταγγελιών 15512 ή να την μετατρέψουν σε πολυδύναμο κέντρο 24ωρης υποδοχής και διεκπεραίωσης καταγγελιών. Συνέχιση ύπαρξής της, τάχα ως «υπηρεσίας προς τους πολίτες», συνιστά κοροϊδία.
Δεν είναι δυνατόν συνάδελφοί μας να επικοινωνούν με το 15512, σε ώρες και ημέρες λειτουργίας δημοσίων υπηρεσιών και να τους παραπέμπουν στις τοπικές επιθεωρήσεις εργασίας. Τότε ποιος ο λόγος να λειτουργεί και να διαφημίζεται προς το κοινό μια τέτοια υπηρεσία, αν δεν υπάρχει εξυπηρέτηση την ώρα που την έχουν ανάγκη οι χρήστες;
Θα παρακαλέσουμε τους ιθύνοντες του Υπουργείου Εργασίας ή να καταργήσουν εντελώς την γραμμή καταγγελιών 15512 ή να την μετατρέψουν σε πολυδύναμο κέντρο 24ωρης υποδοχής και διεκπεραίωσης καταγγελιών. Συνέχιση ύπαρξής της, τάχα ως «υπηρεσίας προς τους πολίτες», συνιστά κοροϊδία.
Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου