Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Στους 42 οι νεκροί στα Τέμπη – Αγνοούνται 25 άτομα – Ούτε μία κυβερνητική παραίτηση στην χώρα του «πάμε κι όπου βγει» «Λυγμοί» από τους πραγματικούς ενόχους αλλά οι νεκροί δεν γυρίζουν πίσω





 Στους 42 έφτασαν οι επιβεβαιωμένοι νεκροί και στους 25 οι αγνοούμενοι, του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ορισμένοι από τους οποίους αγνοούμενους, δυστυχώς θα προστεθούν στους νεκρούς στο μεγαλύτερο κυβερνητικό έγκλημα λόγω παραλείψεων και αδιαφορίας, των κυβερνητικών στελεχών.

Των κυβερνητικών στελεχών που τώρα ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα, όπως ο υπουργός Μεταφορών Κ.Καραμανλής, αντί να παραιτηθούν και να ζητήσουν «συγγνώμη» από τα θύματα και τις οικογένειές τους!

Και επιχειρούν με την σύλληψη ενός σταθμάρχη να του αποδώσουν ολόκληρη την ευθύνη (φυσικά και έχει μερίδιο) για την τραγωδία στην οποία φέρουν ακέραιη ευθύνη.

Τόσα δισεκατομμύρια ευρώ πήραν από την ΕΕ για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων και ακόμα το δίκτυο είναι την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη, όπως αποκάλυψε το pronews.gr.

Παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών κατά την τελευταία δεκαετία, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας βρίσκεται ακόμη σε πρωτόγονη κατάσταση. Ο συνδικαλιστής πρόεδρος μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, ανέφερε πως το ηλεκτρονικό δίκτυο Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια. Επίσης, ανέφερε πως οι διάφορες παρεμβάσεις στη διαχείριση του δικτύου ως προς τα δρομολόγια γίνονται χειρωνακτικά. Δηλαδή, ο κλειδούχος λαμβάνει εντολή από τον Σταθμάρχη, μεταβαίνει στο σημείο και με τους λεβιέδες μετακινεί τις γραμμές ανοίγοντας ή κλείνοντας τα κλειδιά.

Έτσι και έγινε το βράδυ της Τρίτης με εντολή του Σταθμαρχείου Λάρισας. Κατόπιν ο μηχανοδηγός ειδοποιείται από τον Σταθμάρχη τηλεφωνικώς και λαμβάνει εντολή να εισέλθει ή να εξέλθει μίας γραμμής.

Με λίγα λόγια δεν υφίσταται ψηφιακό σύστημα αυτοματοποιημένης διαχείρισης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Το ερώτημα που τίθεται και που θέτει και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, είναι προφανώς το τι ακριβώς θα έκανε στο αποκαλούμενο «Κέντρο Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βόρειας Ελλάδας» ο ίδιος ο Κ.Μητσοτάκης, ο οποίος είχε προγραμματίσει… εγκαίνια σήμερα, ημέρα της τραγωδίας, Τετάρτη 1η Μαρτίου, όπως αποκάλυψε το pronews.gr.

Είναι απίστευτο αλλά δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση δικτύου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και καμία ψηφιοποίηση διαχείρισης του δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, ούτε η ηλεκτρονική – ψηφιακή διαχείριση της γραμμής Αθήνας Θεσσαλονίκης!

Tέσσερα χρόνια διακυβέρνηση και φιλοσοφία σε όλα τα επίπεδα, «πάμε κι όπου βγει».

Τώρα οι Κ.Μητσοτάκης και Κ.Καραμανλής «επιθεωρούν» το έργο τους στο σημείο της τραγωδίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Οι Ρώσοι θα “κάψουν τις χώρες του Βορρά”-Στόχος των νέων πυραύλων της Μόσχας οι βάσεις στην Ευρώπη και Ελλάδα

  Ο Ρώσος αντιπρόεδρος Ν. Μεντβέντεφ, είχε χαρακτηρίσει παλαιότερα ως νόμιμο στόχο της Ρωσίας σε πιθανή εμπλοκή, τα αεροδρόμια των χωρών του...