ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Με χημικά διέλυσαν την βραδινή σιωπηρή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα. Μικροένταση και στη Θεσσαλονίκη.
- Μέχρι τώρα έχουν ταυτοποιηθεί 54 θύματα απ' τα 57 που έχουν ανακοινωθεί, ενώ οδεύουν προς το τέλος οι έρευνες της Πυροσβεστικής στο σημείο της φονικής σύγκρουσης στα Τέμπη.
- Συγκροτήθηκε από τον Γιώργο Γεραπετρίτη η Ειδική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων. Αντιδράσεις απ' την αντιπολίτευση
- Νέα 48ωρη απεργία στους σιδηροδρόμους το Σαββατοκύριακο
- Η ευρωπαϊκή εισαγγελία ερευνά τις συμβάσεις για τα τρένα
- 31 είναι συνολικά οι τραυματίες που νοσηλεύονται σε συμβατικές κλίνες και 7 πιο σοβαρά σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.
Καταγγέλλουν απρόκλητη επίθεση από την «περιφρούρηση» της ΚΝΕ
«Οι Αγωνιστικές Κινήσεις, οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών και η Μαθητική Αντίσταση καταγγέλλουμε την απρόκλητη επίθεση που δέχτηκε το μπλοκ της Μαθητικής Αντίστασης και των Αγωνιστικών Κινήσεων από την «περιφρούρηση» της ΚΝΕ. Μιας «περιφρούρησης» που ποτέ δεν έχει περιφρουρήσει τίποτα από τις δυνάμεις καταστολής και μόνη της εμπειρία είναι να τραμπουκίζει δυνάμεις του κινήματος. Σαν άλλοι ταξιθέτες και τραμπούκοι προσπάθησαν να μας απαγορεύσουν να ανοίξουμε το πανό μας και να διαδηλώσουμε μαζί με μαθητικά μπλοκ. Προσπάθησαν μάλιστα να σκίσουν το πανό πέταξαν κάτω κινητά τηλέφωνα, που τραβούσαν τα όσα συνέβαιναν. Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτοί οι «αριστεροί μπράβοι» προσπαθούν να απαγορεύσουν σε μαθητές και φοιτητές με πολιτική άποψη που διαφέρει από την δική τους να ανοίξουν πανό και να διαδηλώσουν. Επιδιώκουν και με οργανωτικούς όρους να φιμώσουν κάθε πολιτική άποψη που θέλει να προτάξει την πάλη και τη συνέχιση του αγώνα» καταγγέλλουν.
Βαρουφάκης: Μια απόλυτα προδιαγεγραμμένη από την Τρόικα τραγωδία
«Θρηνούμε θύματα στο πλαίσιο μιας τραγωδίας που βέβαια δεν ήταν αδιανόητη, ήταν απόλυτα προδιαγεγραμμένη. Προδιεγράφη από την Τρόικα όταν επέμεναν να σπάσει το σιδηροδρομικό δίκτυο, Άλλη πτωχευμένη κρατική εταιρεία να έχει τις ράγες και τα σήματα, άλλη πτωχευμένη, κρατική, ιταλική εταιρεία να έχει τις αμαξοστοιχίες.
Αυτό το σπάσιμο πάντα οδηγεί σε τραγωδία. Τη δεκαετία του '90 έγινε για πρώτη φορά ένα τέτοιο σπάσιμο των σιδηροδρόμων στη Βρετανία, το αποτέλεσμα ήταν η μεγάλη τραγωδία με 31 νεκρούς στο Πάντινγκτον το 1999. Τότε, το 2015 το Γενάρη, αφού είχαμε πάρει την εντολή από τον ελληνικό λαό να πούμε όχι στην Τρόικα και να σταματήσουμε τα σχέδιά της που περιείχαν το σχέδιο ιδιωτικοποίησης και σπασίματος του ΟΣΕ, είχαμε αντιπαραθέσει, το Υπουργείο Οικονομικών, μια εντελώς διαφορετική πρόταση για δημόσιο ενιαίο φορέα σιδηροδρόμων που θα δημιουργούσε από τη μια μεριά ένα πλαίσιο για μεγάλη αναβάθμιση, σύγχρονη υπερταχεία, ασφαλέστατη και από την άλλη μεριά μεγάλες επενδύσεις στο πλαίσιο συμπράξεων με εταιρείες που μπορούσαν να προχωρήσουν το ζήτημα. Δημόσια λύση.
Η Τρόικα στο πλαίσιο της γενικής ασφυξίας που προκάλεσε στην κυβέρνησή μας και της τρομοκρατίας του ελληνικού λαού με το κλείσιμο των τραπεζών τελικά οδήγησε τον Αλέξη Τσίπρα στη συνθηκολόγηση, εμένα στην παραίτηση και την επόμενη μέρα επανέφεραν το σχέδιο ιδιωτικοποίησης και ουσιαστικά να περάσουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε μια πτωχευμένη κρατική ιταλική εταιρεία. Το μοντέλο του σπασίματος των δημόσιων δικτύων είτε είναι της ΔΕΗ είτε είναι του ΟΣΕ είτε είναι της ύδρευσης καταστρέφει δημόσια αγαθά και στην περίπτωση των μεταφορών, το είδαμε αυτό στα Τέμπη, φέρνει τραγωδίες, φέρνει νεκρούς, φέρνει πλουτισμό στους ολιγάρχες των διοδίων και των αυτοκινητοδρόμων που χαίρονται πάρα πολύ που δεν υπάρχει ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο να είναι ανταγωνιστικό με τα διόδια και τους αυτοκινητοδρόμους τους. Το ΜέΡΑ25 είμαστε εδώ γιατί υπάρχει λύση! Γιατί όλα μπορούν να είναι αλλιώς εφόσον επιλέξουμε πρώτη φορά ρήξη!
Όλα μπορούν να είναι αλλιώς! Πρώτη φορά ρήξη! τονίζει σε δήλωσή του ο γ.γ. του ΜέΡΑ25 Γιάνης Βαρουφάκης.
Βίντεο λίγο προτού γίνει εκτεταμένη χρήση χημικών
«Έβρεξε» χημικά στην Αμαλίας
Πριν από λίγα λεπτά, και αφού είχαν ήδη διαλύσει ουσιαστικά τη συγκέντρωση, οι δυνάμεις των ΜΑΤ έκαναν νέα χρήση χημικών κατά κάποιων μπλοκ διαδηλωτών που παρέμεναν στην Αμαλίας.
Ομοβροντία χημικών και κρότου λάμψης στο Σύνταγμα
Μεγάλη ένταση στο κέντρο της Αθήνας με την αστυνομία να επιτίθεται στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το έγκλημα στα Τέμπη.
Τα ΜΑΤ επιτέθηκαν με χημικά και κρότου λάμψης στο συγκεντρωμένο πλήθος με ξεκάθαρη στόχευση να διαλύσουν ακόμη μια κινητοποίηση που δείχνει το μέγεθος του θυμού που επικρατεί στην κοινωνία για το σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Αυτή τη στιγμή η αστυνομία πραγματοποιεί επιχείρηση – σκούπα στην πλατεία Συντάγματος που ήταν γεμάτη κόσμο.
Μαζική πορεία και στη Θεσσαλονίκη
Από μαζικότητα χαρακτηρίζεται και η αποψινή πορεία διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη, ενώ κάποια στιγμή σημειώθηκε ένταση και χρήση χημικών κατά διαδηλωτών.
Δεν άφηναν τον κόσμο να πλησιάσει τη Βουλή
Ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι των DNA, 54 νεκροί ταυτοποιημένοι
Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Αστυνόμος Β’ Κωνσταντία Δημογλίδου ανακοίνωσε πριν από λίγο ότι «έχει ολοκληρωθεί η εξέταση όλων των δειγμάτων που έχει λάβει μέχρι στιγμής η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών και έχουν ταυτοποιηθεί 54 νεκροί. Αναμένεται η αποστολή νέων δειγμάτων, τα οποία ομοίως θα εξετασθούν στα εγκληματολογικά εργαστήρια.
Αναφορικά με τη διαδικασία ενημέρωσης των συγγενών των θυμάτων, η οποία συνεχίζεται, από τον επικεφαλής της ομάδας αναγνώρισης της Ελληνικής Αστυνομίας και τους ειδικούς ψυχολόγους, δίνεται ο απαραίτητος χρόνος στην οικογένεια κάθε θύματος καθώς δεν πρόκειται για μία τυπική διαδικασία αλλά απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί».
Στιγμιότυπο απ' τη σιωπηρή διαμαρτυρία στο Σύνταγμα
Μαύρα μπαλόνια μπροστά στη Βουλή...
Kυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας
Λόγω της πορείας έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Πανεπιστήμιου και στην λεωφόρο Αμαλίας.
Η ευρωπαϊκή εισαγγελία ερευνά τις συμβάσεις για τα τρένα
Τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για έρευνα σχετικά με τις συμβάσεις για τα τρένα επιβεβαιώνει στην «Εφ.Συν.» και στην ανταποκρίτριά μας, Μαρία Ψαρά, η ευρωπαϊκή εισαγγελία, στη σκιά της τραγωδίας με τους δεκάδες νεκρούς στα Τέμπη.
Σφοδρή αντίδραση και απ' το ΚΚΕ για την επιτροπή διερεύνησης
Το ΚΚΕ, όπως και τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης, καταγγέλλει τη σύνθεση της επιτροπής διερεύνησης του δυστυχήματος, αφήνοντας αιχμές για επιχειρούμενη συγκάλυψη των πλήρων ευθυνών.
Αναλυτικά:
«Η επιτροπή «εμπειρογνωμόνων», που έστησε η κυβέρνηση, φαίνεται ότι έχει ως βασική της αποστολή να «τεκμηριώσει» το προαποφασισμένο πόρισμα, περιορίζοντάς το σε ένα «ανθρώπινο λάθος» και βγάζοντας λάδι την εγκληματική πολιτική της ιδιωτικοποίησης, του ξεχαρβαλώματος των σιδηροδρόμων και της κερδοφορίας, που υπηρέτησαν όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα.
Αυτό είναι ακόμη περισσότερο εμφανές από τη στιγμή που σε αυτή την επιτροπή μετέχουν πρόσωπα που εφάρμοσαν από θέσεις ευθύνης αυτήν την πολιτική. Ό,τι και να κάνουν, όμως, ο λαός θα μάθει την αλήθεια για αυτό το
έγκλημα».
Σε εξέλιξη σιωπηλή διαμαρτυρία για το δυστύχημα
Στιγμιότυπο απ' την αποψινή συγκέντρωση και πορεία στα Προπύλαια:
Δημοσίευμα-κόλαφος από τους New York Times
Σε άρθρο με τίτλο «Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις: Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας στην Ελλάδα καθυστέρησε για χρόνια» γίνεται εκτενής αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δίκτυο, ενώ το ρεπορτάζ είναι βασισμένο εν πολλοίς τις καταγγελίες και τις προειδοποιήσεις των συνδικαλιστών, τις οποίες δεν άκουσε η κυβέρνηση.
ΜέΡΑ25: «Εν κρυπτώ» η ειδική επιτροπή ειδικών του Γεραπετρίτη
«Το ΜέΡΑ25 καταγγέλλει την επιτροπή του κ. Γεραπετρίτη ως μη νομιμοποιημένη από τη Βουλή, χωρίς ενημέρωση και διαβούλευση, και την αναγνωρίζει ως απλώς ένα ακόμα επικοινωνιακό τρικ της Μητσοτάκης Α.Ε. για να κουκουλώσει την ενοχή της στη σειρά επιλογών που οδήγησε στο μοιραίο δυστύχημα. Προειδοποιητικό δείγμα γραφής της κυβερνητικής μεθόδευσης, είναι ο διορισμός του κ. Ζηλιασκόπουλου, ο οποίος, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει θητεύσει ως αξιωματούχος τεχνοκράτης στη διάλυση και ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ», αναφέρει μεταξύ άλλων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου