Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

GERMANY F 125 frigateΑπόγνωση στο γερμανικό Ναυτικό: Μετά τα «χαλασμένα» υποβρύχια τώρα γέρνουν και οι νέες φρεγάτες!

Γράφει: Θεόφραστος Ανδρεόπουλος
·         
0

Κάτι δεν πάει καλά με το γερμανικό Ναυτικό και τις ναυπηγήσεις των πολεμικών πλοίων του καθώς μετά τα υποβρύχια τα οποία έχουν τεθεί όλα εκτός διαθεσιμότητας τώρα υπάρχει πρόβλημα και με ολοκαίνουργιες φρεγάτεςόπως η νεοαποκτηθείσα φρεγάτα FGS, η πρώτη της κλάσης F125.
Μάλιστα η φρεγάτα γέρνει κατά την πλεύση της!
Η γερμανική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών BAAINBw φέρεται να επέστρεψε στα ναυπηγεία Blohm+Voss την φρεγάτα ζητώντας από τα ναυπηγεία να επιδιορθώσουν τις τεχνικές ατέλειες που παρουσίασε το σκάφος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ένταξής του.
Είναι η πρώτη φορά που το γερμανικό υπουργείο Άμυνας επιστρέφει ένα πλοίο στο ναυπηγείο ναυπήγησής του. Οι ατέλειες αφορούν διάφορα συστήματα και ήταν η αιτία να μην ενταχθεί το πλοίο στον στόλο το περασμένο καλοκαίρι.
Η FGS Baden-Württemberg αντιμετωπίζει προβλήματα από τότε που παραδόθηκε στο ναυτικό για θαλάσσιες δοκιμές. Θεωρείται ότι αν δεν λυθούν τα προβλήματα της τότε δεν θα μπορεί να δεχτεί αναβάθμιση στο μέλλον.
Αναφέρθηκαν προβλήματα με τον επιχειρησιακό έλεγχο του σκάφους που είναι απολύτως αυτοματοποιημένος σε αυτό το πλοίο των 7.000 τόνων, ώστε για τη λειτουργία του να απαιτείται το ήμισυ του πληρώματος των φρεγατών κλάσης Bremen.
Η φρεγάτα Baden-Württemberg παρουσίασε προβλήματα και κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδοχής της καθώς παρουσίασε και πρόβλημα κλίσης. Το πλοίο γέρνει στο πλευρό κατά 1,3 μοίρες και έχει αυξημένο βάρος.
Οι φρεγάτες της κλάσης F125 σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα οκτώ εν υπηρεσία πλοία της κλάσης Bremen. Θα φέρουν πυραύλους HARPOON και RAM, ένα πυροβόλο των 127 mm, δύο των 27 mm και πέντε πολυβόλα των 12.7 mm.
Σύμφωνα με το γερμανικό ΥΠΑΜ το νέο σκάφος θα χρειάζεται για να επιχειρεί μόνο το μισό πλήρωμα από αυτό που χρειάζεται μια φρεγάτα κλάσης Bremen. Η νέα φρεγάτα θα μπορεί να μένει στην θάλασσα ακόμα και για 24 μήνες που σημαίνει ότι θα μειωθεί ο μεταβατικός χρόνος για τα πληρώματα.
Τα πληρώμτα θα αλλάζουν αν τακτά χρονικά διαστήματα στην περιοχή επιχειρήσεων που σημαίνει ότι τα σκάφη θα κάνουν λιγότερες επισκέψεις στα λιμάνια.
Το μήκους 150 μ. πλοίο θα έχει πλήρωμα 190 ατόμων και μέγιστη ταχύτητα 26 κόμβων. Το τέταρτο και τεελυταίο σκάφος Rheinland-Pfalz, καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Τhyssenkrupp Marine Systems (TKMS), στις 24 Μαΐου 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Ο πραγματικός στόχος του ανεξέλεγκτου Νετανιάχου

  Ο αιμοσταγής πρωθυπουργός του Ισραήλ ψάχνει τη χρυσή ευκαιρία να απαλλαγεί από το Ιράν | (AP Photo/Pamela Smith) ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ 01.10...