Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Μεταγραφή - έκπληξη: Δείτε σε ποιο κανάλι (λένε πως) θα δούμε την Κατερίνα Ακριβοπούλου


Η Κατερίνα Ακριβοπούλου
Η Κατερίνα Ακριβοπούλου
Κυριακή, 04 Αύγουστος 2019 12:40
Σημαντικές αλλαγές στο τοπίο των ΜΜΕ έφερε η αλλαγή κυβέρνησης μετά τις εκλογές της 7ης Ιουλίου.
Ήδη πάντως έχουν αποχωρήσει οι επικεφαλής του ΑΠΕ αλλά και της ΕΡΤ. Εκτός από αυτούς αποχώρησαν και ορισμένα προβεβλημένα ονόματα από την ΕΡΤ όπως είναι η Κατερίνα Ακριβοπούλου, ο Σεραφείμ Κοτρώτσος και ο Σωτήρης Καψώχας.
Οι συμβάσεις των τριών δημοσιογράφων έληξαν και με την εκλογή της ΝΔ ήταν σχεδόν δεδομένο ότι δεν θα ανανεώνονταν.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα δεν αποκλείεται να δούμε τους τρεις δημοσιογράφους στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

ΣΥΡΙΖΑ: Οι αφίσες Πολάκη, Σπίρτζη, Φαραντούρη και Αχτσιόγλου που τρολάρουν το «είμαι εδώ» του Στέφανου Κασσελάκη «#κι εγώ είμαι εδώ», «#κι όμως είμαι ακόμα εδώ» «#το σκέφτομαι» και «#δεν είμαι εκεί» τα hashtag-απάντηση στον έκπτωτο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ

  Από τη στιγμή που ο Στέφανος Κασσελάκης το μεσημέρι της Δευτέρας δημοσιοποίησε την αφίσα με το μήνυμα «είμαι εδώ» ως προαναγγελία της ...