Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023

Το Ισραήλ ζήτησε να εκκενωθεί το νοσοκομείο Αλ Κοντς της Γάζας

 


Η παλαιστινιακή Ερυθρά Ημισέληνος ανέφερε ότι έλαβε προειδοποίηση από τις ισραηλινές δυνάμεις να εκκενώσει αμέσως το νοσοκομείο Αλ Κοντς της Γάζας.

Στο νοσοκομείο αυτό νοσηλεύονται αυτή τη στιγμή 400 ασθενείς και φιλοξενούνται 12.000 εκτοπισμένοι άμαχοι, υποστηρίζει η παλαιστινιακή οργάνωση αρωγής και περίθαλψης.

Η Ερυθρά Ημισέληνος απηύθυνε κατεπείγουσα έκκληση στη διεθνή κοινότητα, αναφέροντας: «Καλούμε τον κόσμο να αναλάβει αμέσως και επειγόντως δράση για να εμποδίσει μια νέα σφαγή, σαν εκείνη που συνέβη στο Νοσοκομείο Βαπτιστών Αλ Άχλι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Βουλή Κυρ. Πιερρακάκης: Δεν κάνουμε το ελάχιστο που μας υποχρεώνει ένα δικαστήριο κάνουμε το μέγιστο που μας επιβάλλει η πολιτική ευθύνη για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη

  ΠΟΛΙΤΙΚΉ / Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, 13:46:33 / Τελευταία Ενημέρωση: 16:36 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ «Παρεμβαίνουμε και λύνουμε προβλήματα. Δεν ...