Η Τέχνη αγαπητές και αγαπητοί μου, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ιδεολογία.
Η Γκερνίκα έθεσε τον Πικάσο στο στόχαστρο των ναζί.
Οι πατατοφαγοι και οι δύο Μάγιες έβαλαν τον Γκογια στη δυσμένεια του αυτοκράτορα της Ισπανίας,η ημιτελής δεν άρεσε στον Πρωσσο Δυνάστη,οι Πολωνεζες,τελικά δυσαρεστησαν τον Ναπολέοντα,ο Γιάννης Ρίτσος μπορεί να πήρε το Βραβείο Λένιν αλλά ποτέ το Νόμπελ,ο Βάρναλης και ο Λουντέμης το ίδιο,ο Καζαντζάκης ομοίως.
Ο Ροντέν εξορίσθηκε στην Αγία Ελένη για τον"σκεφτόμενος".
Σαν χθες οι φασίστες του Φράνκο εκτέλεσαν και στη συνέχεια εξαφάνισαν το πτώμα του Λόρκα.
Ο Κατράκης,ο Καρούζος,ο Νεγρεπόντης,ο Ρίτσος,ο Μίκης,ο Μάνος,ο Αυγέρης και τόσοι άλλοι,
Γνώρισαν τα κολαστήρια των εκτοπίσεων.
Ο Πάμπλο Νερούδα υπέφερε τα πάνδεινα από το ναζιστικό καθεστώς του Πινοτσετ-ασχετο αν τελικά το"Γενικό Άσμα"βραβεύτηκε με το Νόμπελ.
Η Λούξεμπουργκ ως δημοσιογράφος και συγγραφέας δολοφονήθηκε από τους Γερμανούς ναζί και όπως με τον Γκαρθία Λόρκα έτσι και η δική της σορός ουδέποτε βρέθηκε(ζει στις καρδιές και τα τραγούδια μας).
Γιατί τα κέντρα "εξουσίας"δεν μας θέλουν να σκεφτόμαστε αλλά τουναντίον επιθυμούν να υποτασσόμαστε δίχως αντίδραση.
Ένας τέτοιος εκφραστής αυτών των ιδεών της υποταγής,της συντήρησης και του σεξισμού, ήταν ο Αλαίν Ντελόν.
Αυτός για τον οποίο ολοφυρονται από χθες που έγινε γνωστός ο θάνατος του, πολλές και πολλοί αυτοπροσδιοριζομενοι "αριστεροί"!
Ο οποίος Ντελόν, ουδέποτε έκρυψε την φασιστική πολιτική του ταυτότητα ενώ διατύπωσε την άποψη ότι ο...Μιτεράν ήταν...κομμουνιστής(!)εδώ χτυπιωμαστε από τα γέλια..
Γι'αυτό και ήθελε να φύγει από την Γαλλία.
Αυτός ο οποίος έλαβε το medaille d'honneur για την εθελοντική(μισθοφορικό)ένταξη του στην δολοφονική διαβόητη Λεγεώνα των Ξένων όπου συντάχθηκαν όλοι οι πρώην έγκλειστοι των σωφρονιστικών Καταστημάτων της Οικουμένης.
Είχε δε ο "εκλειπων"τον βαθμό του majeur..δηλαδή του ταγματάρχη!!
Όλος αυτός ο κεκαλυμμενος οχετός όμως,
Υπήρξε "πασπαλισμενος"με την χρυσόσκονη της"φιλοζωίας".
Ο Ντελόν είχε και συντηρουσε 5 ναι ΠΕΝΤΕ καταφύγια αδέσποτων ζώων με πάνω από 1000 ζώα.
Είχε δε θάψει στο κτήμα του πάνω από 35 σκυλιά και γάτες που είχαν πεθάνει αυτά τα χρόνια (καλά έκανε σε αυτό γιατί δείχνει σεβασμό).
Όμως, ποτέ και κανείς δεν έμαθε τις ύποπτες διασυνδέσεις του ειδώλου του γαλλικού σινεμά με τους ανά την Υφήλιο λαθροδιακινητες κατοικίδιων ζώων .
Βλέπετε η Interpol,σιγά που θα ακουμπούσε το"εθνικό κεφάλαιο"μια που παρότι ο Αλαίν είχε αποσυρθεί από το σινεμά,
Οι ταινίες του συνέχιζαν και συνεχίζουν να προβάλλονται εισφεροντας τεράστια ποσά στο Γαλλικό Ταμείο.
Ποια είναι η δική μας"διάφορα"και γιατί δεν βαρυπενθω;
Ίσως διότι πιστεύω ακράδαντα ότι:
Η στρατευμένη τέχνη είναι αυτή που διακρίνει τον καλλιτέχνη από υπηρέτη του"αφέντη"σε ελεύθερο άνθρωπο στην υπηρεσία της Διανόησης και του Λαού.
Αυτή την τέχνη πρέπει να ακολουθούμε όλοι και όλες αυτοπροσδιοριζομαστε ως"αριστεροί,αριστερές "..
Δεν το τραβάω πιο πολύ"κομμουνιστές η κομμουνίστριες"...γιατί δεν φτάνουμε ούτε στο νυχακι όσων υπήρξαν πραγματικοί Κομμουνιστές.
Καλό σας μεσημέρι.
Ζανα Μπεμπονη
Δημοσιογραφος ΕΣΠΗΤ(συνταξιουχος). στην εταιρεία Dikastirio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου