Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020

Κορωνοϊός: Ανδρας νοσηλεύεται στο «Σωτηρία» με ύποπτα συμπτώματα

Κορωνοϊός: Ανδρας νοσηλεύεται στο «Σωτηρία» με ύποπτα συμπτώματα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Σε συνθήκες απομόνωσης νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Σωτηρία, ναυτικός που εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα κορωνοϊού.
Σύμφωνα με το skai.gr, έχει σταλεί δείγμα του ασθενούς για έλεγχο με τα αποτελέσματα να αναμένονται μετά τις 19:00.
Το περιστατικό, προς το παρόν, κρίνεται χαμηλής επικινδυνότητας. Σημειώνεται ότι το Σωτηρία είναι ένα από τα νοσοκομεία αναφοράς για τον κορωνοϊό.
Πηγή: skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Του κόβει τελικά του Τσίπρα, ε;

  ΑΠΟΨΕΙΣ Mια μικρή ομάδα με μεγάλα σχέδια κατάφερε να κάνει άνω-κάτω το πολιτικό σκηνικό ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI 25 Ιουνίου 2026, 14:05...