Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Διοικητής ΑΧΕΠΑ για κρούσμα κορονοϊού στη Θεσσαλονίκη: Δεν έχω ιδέα, προσπαθώ να μιλήσω με ΕΟΔΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λήψη σύντομου url
Από
Κορονοϊός (467)
0 0 0
Βρείτε μας
Γυναίκα, 38 ετών, που νοσηλεύεται στη Θεσσαλονίκη είναι το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού στην Ελλάδα. Όπως έγινε γνωστό ήρθε πρόσφατα στην Ελλάδα από τη βόρεια Ιταλία.
Καμία ιδέα δεν έχει για το αν υπάρχει γυναίκα 38 ετών που είναι θετική στον κορονοϊό και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, δήλωσε στο Sputnik ο διοικητής του νοσοκομείου, Παναγιώτης Παντελιάδης.
«Δεν έχω κανένα νέο, ότι και να μου πείτε δεν έχω κανένα νέο κι εγώ τα site διαβάζω προσπαθώ, να επικοινωνήσω και παρότι έχω δύο τηλέφωνα δεν μπορώ να μιλήσω με κανένα τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ή να αποκλείσω κάτι».
Σε ερώτηση αν υπάρχει γυναίκα που νοσηλεύεται 38 ετών μας απάντησε: «Δεν έχω ιδέα … πληροφορίες στον ΕΟΔΥ».
Υπενθυμίζεται ότι κατά την ενημέρωση που έγινε από τον καθηγητή λοιμοξιωλογίας Σωτήρη Τσιόδρα για τον κορονοϊό η γυναίκα είχε ταξιδέψει πρόσφατα στη βόρεια Ιταλία, ενώ παρακολουθείται και είναι καλά στην υγεία της.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι γίνεται «ιχνηλάτιση» των επαφών της γυναίκας προκειμένου να διαπιστωθεί ποιοι ήρθαν σε επαφή μαζί της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Έρχεται άρση μονιμότητας στο δημόσιο; Ο Κασσελάκης ανέφερε για ασαφή αξιολόγηση αποδοτικότητας (Βίντεο

Είχε γίνει ερώτηση για το θέμα σε συνέντευξη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και είχε απαντήσει: Στην ζωή τίποτα δεν είναι μόνιμο” Play Video Μιλώντ...