Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Μουτζούρης: Δεν ζητάω συγγνώμη για τις ιδιωτικές μου συνομιλίες


ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας
Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης, σχολίασε το επίμαχο βίντεο, στο οποίο απεικονίζεται να κάνει άσεμνη χειρονομία, αναφερόμενος στον πρωθυπουργό.
«Για τις ιδιωτικές μου συνομιλίες δεν ζητάω συγγνώμη» σχολίασε ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης, κληθείς να σχολιάσει το τεταμένο κλίμα μεταξύ του ίδιου και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Στην ιδιωτική μου συνομιλία μπορώ να εκφράζομαι όπως θέλω. Εγώ δεν μίλησα άσχημα στον κ. Πρωθυπουργό, έχω όλον τον σεβασμό στον Πρωθυπουργό» τόνισε, χαρακτηριστικά, μιλώντας στο «Mega».
Και συνέχισε: «Δεν μίλαγα με τον Πρωθυπουργό, και εσείς κάποιες στιγμές εξοργίζεστε και μιλάτε με τρόπο που δεν σας αντιπροσωπεύει. Δεν μεταφέρω τι μου είπε κατ' ιδίαν ο Πρωθυπουργός».
Υπενθυμίζεται ότι το όλον ζήτημα ανέκυψε έπειτα από βίντεο, το οποίο απεικονίζει τον κ. Μουτζούρη να κάνει άσεμνη χειρονομία, αναφερόμενος στον κ. Μητσοτάκη.
Το επίμαχο συμβάν έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας του Περιφερειάρχη με κάποιο άγνωστο άτομο - κατά πάσα πιθανότητα κυβερνητικό στέλεχος.
Όσον αφορά τα επεισόδια στη Λέσβο, ο κ. Μουτζούρης επεσήμανε ότι «η μέριμνά μου είναι να αποχωρήσουν ασφαλείς οι αστυνομικές δυνάμεις και να μπουν στα πλοία».
«Χθες (σ.σ. Τετάρτη) τρεις ώρες ήμουν σ' ένα στρατόπεδο που είχαν καταφύγει τα ΜΑΤ και προσπαθούσα να διαφυλάξω τη σωματική τους ακεραιότητα». «Καμία επανάσταση εναντίον της κυβερνήσεως» επεσήμανε, τέλος, απευθύνοντας έκκληση ώστε να «κατέβουν οι τόνοι».

Η αντίδραση της κυβέρνησης

Στο μεταξύ, το βίντεο με τον κ. Μουτζούρη έχει προκαλέσει την οργή της κυβέρνησης και του Μεγάρου Μαξίμου.
Μάλιστα, η κυβέρνηση αποφάσισε να αποκλείσει τον κ. Μουτζούρη από τη σημερινή σύσκεψη (σ.σ. στις 5.00 το απόγευμα) στο Μέγαρο Μαξίμου, στην οποία επρόκειτο να συμμετάσχουν όλοι οι τοπικοί φορείς του βόρειου Αιγαίου.
«Μετά από αυτή τη χυδαία συμπεριφορά δεν έχουμε να πούμε κάτι με τον κ. Μουτζούρη. Θα συνομιλήσουμε με τους υπόλοιπους αυτοδιοικητικούς. Είναι κρίμα για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου να είναι σε αυτή την δύσκολη συγκυρία περιφερειάρχης ο κ. Μουτζούρης» σχολίασαν αργά το βράδυ της Τετάρτης κυβερνητικές πηγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

http://dlvr.it/T68bCP