Πολλοί Έλληνες έχουν ήδη κερδίσει εκατομμύρια ευρώ από το σπίτι με αυτή την «τεχνική πλουτισμού» - είναι όμως νόμιμη;

Από: Ραφαήλ Βιδαλούδη
Σάββατο 28. Αύγουστος 2021

news
Ο Θόδωρος Σκυλακάκης μιλά για τη συνδρομή του στην ολοκλήρωση της οικονομικής ζημιάς που προκάλεσε η πανδημία.

Τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θόδωρος Σκυλακάκης, ανακοίνωσε πως επέτρεψε στην καλύτερη πλατφόρμα ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων, να είναι πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα, ώστε όλοι να έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν και να βγάλουν χρήματα.

Την περασμένη εβδομάδα ήταν προσκεκλημένος στις Ειδήσεις στις 9 και ανακοίνωσε μια νέα «τεχνική πλουτισμού» που πιστεύει πως μπορεί να μετατρέψει κάποιον σε εκατομμυριούχο σε 3-4 μήνες. Ο Σκυλακάκης συνέστησε σε όλους τους Έλληνες να εκμεταλλευτούν αυτή την φανταστική ευκαιρία πριν την μπλοκάρουν πλήρως οι μεγάλες τράπεζες.

Πράγματι, η Τράπεζα της Ελλάδος κάλεσε λεπτά μόλις μετά τη συνέντευξη Σκυλακάκη, σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τη μετάδοσή της – ωστόσο ήταν ήδη πολύ αργά.

Ορίστε τι ακριβώς συνέβη

Η παρουσιάστρια των Ειδήσεων στις 9, Αντριάνα Παρασκευοπούλου, προσκάλεσε τον Σκυλακάκη στην εκπομπή προκειμένου να μας δώσει συμβουλές για το πως μπορεί κανείς να βγάλει χρήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και εκεί ο Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών αποκάλυψε τα μεγάλα νέα:

“Έκανα εφικτή για όλους τους πολίτες την εργασία από το σπίτι και κάποιοι βγάζουν πολλά χρήματα. Αυτό συμβαίνει με τη βοήθεια ενός αυτοματοποιημένου προγράμματος ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων που ονομάζεται Bitcoin System. Το χρησιμοποιώ κι εγώ ο ίδιος και μπορώ να σας πω πως αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να βγάλει κανείς χρήματα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Επενδύστε σήμερα, ενώ προσπαθώ οι τράπεζες να μην απαγορεύσουν την πρόσβαση στην Ελλάδα!”

Η Αντριάνα Παρασκευοπούλου δεν μπορούσε να το πιστέψει όταν ο Σκυλακάκης έβγαλε το κινητό του για να δείξει στους τηλεθεατές πόσα κέρδιζε με αυτό το νέο πρόγραμμα, για το οποίο πλέον μιλούν όλοι στην Ελλάδα.

Πριν ο Σκυλακάκης μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες, ο τηλεοπτικός χρόνος είχε τελειώσει γι’ αυτό κανονίσαμε μόνοι μας μια συνέντευξη για να μάθουμε περισσότερα γι’ αυτή την αμφιλεγόμενη δυνατότητα.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΕΡΤ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

“ίσως να έχετε ακούσει γι’ αυτό το νέο και αυτοματοποιημένο πρόγραμμα αγοραπωλησίας κρυπτονομισμάτων που ονομάζεται Bitcoin System, που έχει βοηθήσει απλούς ανθρώπους στην Ελλάδα, στην Ασία, στη Βόρεια Αμερική, να δημιουργήσουν μια περιουσία μέσα σε μια νύχτα. Είναι λογικό να είστε σκεπτικοί, καθώς ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό.”

Σκυλακάκης Πρόσθεσε:

“Γνωρίζω πως ακούγεται πολύ καλό για να είναι πραγματικό και γι’ αυτό δοκίμασα ο ίδιος το πρόγραμμα, πριν αποφασίσω να το κάνω διαθέσιμο στην Ελλάδα. Ήθελα να είμαι βέβαιος πως λειτουργεί με τον τρόπο που έλεγαν οι δημιουργοί του.

Έβγαλα πολλά χρήματα αφού το χρησιμοποίησα μόνο για λίγους μήνες και αυτό με έκανε να πιστέψω πως μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε στην Ελλάδα να έχει έξτρα εισόδημα. Από τη στιγμή που μίλησα γι’ αυτό ζωντανά στην Τηλεόραση, έλαβαν μέρος πολλοί περισσότεροι χρήστες. Ελπίζω το πρόγραμμα να μείνει ανοιχτό αρκετά ώστε όλοι στην Ελλάδα να μπορούν να επενδύσουν και να έχουν κέρδος.”

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BITCOIN SYSTEM ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;

Η ιδέα πίσω από το Bitcoin System είναι απλή: να προσφέρει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να βγάλουν χρήματα με τις τεράστιες δυνατότητες που τους προσφέρουν τα κρυπτονομίσματα. Αντίθετα με τα όσα πιστεύει ο κόσμος, αυτή εξακολουθεί να είναι η πιο αποδοτική επένδυση τον 21ο αιώνα.

Η τιμή του Bitcoin ανεβαίνει και πάλι και έχει ήδη ξεπεράσει το προηγούμενο ρεκόρ των $63.000 ανά Bitcoin, γι’ αυτό όσοι πραγματοποιούν συναλλαγές θα βγάλουν ακόμη περισσότερα χρήματα. Θα πρέπει να αναφερθεί απλά πως υπάρχουν χιλιάδες κρυπτονομίσματα πέρα από το Bitcoin, για τα οποία πραγματοποιούνται συναλλαγές με τεράστια κέρδη.

Ορισμένα από τα κρυπτονομίσματα αυτά περιλαμβάνουν τα Ripple, Ethereum, Monero και Zcash. Τα κρυπτονομίσματα αυτά προσφέρουν ακόμη κέρδη της τάξης των 10.000% και άνω για απλούς ανθρώπους στην Ελλάδα.

Με τη βοήθεια του Bitcoin System, , μπορείτε να βγάλετε κέρδος με όλα τα κρυπτονομίσματα αυτά, ακόμη και σε μια αγορά που είναι στάσιμη. Το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) προκειμένου να πραγματοποιεί αυτόματα πωλήσεις μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα, πράγμα που σημαίνει πως βγάζετε χρήματα 24 ώρες την ημέρα, ακόμη και όταν κοιμάστε.

Το Bitcoin System χρησιμοποιεί και ο ίδιος ο Elon Musk, οποίος ανακοίνωσε πως αγόρασε bitcoin αξίας 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ανέφερε επίσης πως θα αρχίσει να δέχεται bitcoin ως μέθοδο πληρωμής για τα προϊόντα τους, όπως τα αυτοκίνητα Tesla.

Ο Elon Musk ανακοινώνει την αγορά των Bitcoin που πραγματοποίησε.

Από τη στιγμή που έκανε Tweet, τα νέα προκάλεσαν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση στην αξία του Bitcoin και οι επενδυτές έβγαλαν μεγαλύτερο κέρδος μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Ο Musk πρόσθεσε πως είναι μόνο η αρχή και πως από τη στιγμή που ο κόσμος θα αρχίσει να αγοράζει τα προϊόντα του, οι τιμές θα ανέβουν ακόμα περισσότερο. Η κίνηση της Tesla προς το Bitcoin αντιπροσωπεύει μια επένδυση σε σημαντικό ποσοστό σε σχέση με τα χρήματα της επένδυσης. Η εταιρεία διέθετε πάνω από 19 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και αντίστοιχα οικονομικά προϊόντα στο τέλος του 2020, σύμφωνα με τον τελευταίο της ισολογισμό. Το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων αυτών θα επενδυθούν σε Bitcoin το 2021.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

Ο Θόδωρος Σκυλακάκης συνεχίζει:

“Βρισκόμαστε σε δύσκολους οικονομικά καιρούς και αυτή είναι η λύση την οποία περίμεναν οι περισσότεροι. Έχει δημιουργηθεί μια τεράστια ευκαιρία ώστε απλοί άνθρωποι να βγάλουν πολλά χρήματα γρήγορα και εύκολα.

Ορισμένοι διστάζουν να δοκιμάσουν επειδή είναι τόσο διαφορετικό. Κι αυτό γιατί οι μεγάλες τράπεζες προσπαθούν να το καλύψουν! Οι μεγάλες τράπεζες κάνουν προπαγάνδα και αποκαλούν τα κρυπτονομίσματα και τις πλατφόρμες όπως το Bitcoin Systems απάτη. Γιατί; Φοβούνται πως τα εταιρικά τους κέρδη θα μειωθούν όταν οι πελάτες τους μάθουν πως να βγάλουν μεγάλα κέρδη από μόνοι τους.

Στην πραγματικότητα, τα κρυπτονομίσματα αποτελούν τη μεγαλύτερη επανάσταση των ημερών μας και όποιος δεν εκμεταλλευτεί την ευκαιρία χάνει. Έχω δεχτεί ήδη κλήσεις και απειλές από μεγάλους οικονομικούς οργανισμούς για το γεγονός πως αναφέρομαι στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Ωστόσο, δεν δίνω σημασία. Οι Έλληνες ανακαλύπτουν την αλήθεια πριν την ανακαλύψουν ακόμη περισσότεροι.

Σας τα αναφέρω όλα αυτά επειδή έχω επίσης λάβει εκατοντάδες ευχαριστήρια emails γι’ αυτό. Η αγαπημένη μου ιστορία αφορά έναν νεαρό άνδρα που χρησιμοποίησε τα χρήματα που κέρδισε στο Bitcoin System για να αγοράσει μια νέα Ferrariμ ενώ δεν μπορούσε να αγοράσει λίγο πριν αυτοκίνητο.”

Ο Βασίλειος Καραχάλιος χρησιμοποίησε τα χρήματα που έβγαλε με το Bitcoin System για να αγοράσει για τον εαυτό του μια νέα Lamborghini Urus.

ΤΟ BITCOIN SYSTEM ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ

Οι έμπειροι συντάκτες μας δεν θα μας άφηναν να δημοσιεύουμε τη συνέντευξη με τον Θόδωρο Σκυλακάκη μέχρι που επιβεβαίωσε πως το Bitcoin System αποτελεί μια νόμιμη ευκαιρία να βγάλει κανείς χρήματα από το σπίτι. Οι προϊστάμενοί μας δεν ήθελαν να δημοσιοποιήσουμε πληροφορίες που ενδεχομένως να είχαν ως αποτέλεσμα κάποιο στην Ελλάδα να χάσουν χρήματα για τα οποία είχαν δουλέψει σκληρά.

Έτσι, οι ομάδα των συντακτών μας δοκίμασαν το Bitcoin System ώστε να βεβαιωθούν πως λειτουργεί πραγματικά, όπως είχε αναφέρει ο Θόδωρος Σκυλακάκης. Ένας από τους διαδικτυακούς μας συντάκτες, ο Μιχάλης Ρινάλης, προσφέρθηκε εθελοντικά για ρισκάρει τα χρήματά τους για να δοκιμάσουμε το Bitcoin System.

Ο Ρινάλης είναι 44 ετών και πατέρας δύο παιδιών, η γυναίκα του οποίου έχασε τη δουλειά της λόγω κάποιας ασθένειας. Παραδέχεται πως τα έβγαζε δύσκολα οικονομικά και πως αυτή η επενδυτική ευκαιρία θα μπορούσε να αποτελεί την απάντηση.

Από τη στιγμή που η σύζυγός του έχασε τη δουλειά της, η οικογένεια του Μιχάλη βρέθηκε σε δύσκολη οικονομική κατάσταση. Τα έξτρα χρήματα του Bitcoin System θα βοηθούσαν πολύ, γι’ αυτό αποφάσισε να δοκιμάσει την πλατφόρμα ο ίδιος και να γράψει την αναφορά.

Ο Μιχάλης αναφέρει:

“Αφού διάβασα τη συνέντευξη με τον Θόδωρο Σκυλακάκη, μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, αλλά δεν μπορώ να πω πως ήταν πραγματικά εφικτό. Από την άλλη, μου άρεσε πάντα να βρίσκω νέους τρόπους να βγάζω χρήματα και δεδομένου πως η οικονομική μου κατάσταση ήταν άσχημη, αποφάσισα να δοκιμάσω λίγο το πράγμα.

Παρακολούθησε ένα εισαγωγικό βίντεο για την πλατφόρμα και στη συνέχεια πραγματοποίησα την εγγραφή μου. Ότι ακριβώς έλεγε ο Θόδωρος Σκυλακάκης στη συνέντευξή του, αυτό ακριβώς ανέφερε και το βίντεο, ωστόσο τα πάντα έδειχναν να είναι πολύ καλά για να είναι πραγματικά. Δεν είχε βέβαια διάθεση να εγκαταλείψω τόσο εύκολα. Δύο ώρες από τη στιγμή που έκανα τις ρυθμίσεις στον λογαριασμό μου, ο προσωπικός μου επενδυτής με κάλεσε τηλεφωνικά και μου εξήγησε τα πάντα. Ρώτησα, επίσης, όλα όσα θέλησα να μάθω και το βασικό συμπέρασμα ήταν πως – θα πρέπει να ετοιμαστώ να αρχίσω να βγάζω χρήματα.

Για να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα για μένα, μου ανέφερε πως ακόμη και αν χάσω και ένα ευρώ θα γίνει επιστροφή των €250 της αρχικής μου κατάθεσης. Αυτό το τελευταίο μου έδωσε το έξτρα κουράγιο και με έκανε να νιώσω σιγουριά πως το πράγμα τελικά θα λειτουργούσε. Άρχισα να κατανοώ καλύτερα γιατί οι τράπεζες θέλουν να το σταματήσουν.

Γρήγορα απόκτησα πρόσβαση στην πλατφόρμα και ήμουν έτοιμος να καταθέσω τα πρώτα €250. Είχα μόλις πουλήσει το αυτοκίνητό μου και μου έμεναν €500. Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα μισά από τα χρήματα αυτά για την επένδυσή μου, επειδή ήταν τα μόνα χρήματα που διέθετα.

Το σύστημα του Bitcoin System αποτελεί στην ουσία μια πλατφόρμα αυτόματης αγοράς και πώλησης κρυπτονομισμάτων. Το λογισμικό χρησιμοποιεί προηγμένους αλγόριθμούς τεχνητής νοημοσύνης για να προβλέψει ακριβώς πότε η τιμή σε συγκεκριμένα κρυπτονομίσματα θα ανέβει ή θα πέσει. Στη συνέχεια αγοράζει και πουλά αυτόματα για λογαριασμό σου συνεχώς. Η τεχνολογία κάνει τη ζωή μας ήδη πιο εύκολη με κάθε δυνατό τρόπο, γι’ αυτό γιατί να μην την χρησιμοποιήσουμε και για να βγάλουμε χρήματα;"

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

“Αφού κατάθεσα τα €250 μου, άρχισα τις συναλλαγές στην πλατφόρμα μέσα σε μια ώρα. Δεν χρειάστηκε να περιμένω πολύ για να βγάλω κέρδος. Μετά από 45 λεπτά, έβγαλα τα πρώτα μου €80. Ουάου! Οι ελπίδες μου έγιναν πιο έντονες και πίστεψα πως ενδεχομένως θα είχε αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια έχασα τις επόμενες δύο μου συναλλαγές. Τι ήταν αυτό; Μήπως απλά είχα κερδίσει την πρώτη μου συναλλαγή και στη συνέχεια θα έχανα τα πάντα; Άρχισα να νιώθω λίγο άγχος και σκέφτηκα να εγκαταλείψω τα πάντα. Εάν έπαιρνα πίσω τα χρήματά μου, θα έφευγα χωρίς καμιά ζημιά. Κατάφερα λίγο να ηρεμήσω και να εμπιστευτώ τον προσωπικό μου επενδυτή που μου είπε στο τηλέφωνο πως το ποσοστό επιτυχίας είναι 80%, πράγμα που σημαίνει πως δεν πρόκειται ουσιαστικά να κερδίσω σε όλες τις συναλλαγές. Το βασικό στο Bitcoin System είναι να είσαι επιτυχημένος συνολικά για να βγάλεις κέρδος.

Οι επόμενες συναλλαγές ήταν πολύ σημαντικές για μένα. Η πρώτη ήταν επιτυχημένη, €50. Η δεύτερη ήταν επίσης επιτυχημένη, €90 κέρδος. Η τρίτη ήταν και πάλι κερδοφόρα, €75 κέρδος. Φαινόταν σαν να είχαν περάσει χρόνια, αλλά το ρολόι έδειχνε να έχουν περάσει μόλις 10 λεπτά!

Οι επόμενες συναλλαγές ήταν πολύ σημαντικές για μένα. Η πρώτη ήταν επιτυχημένη, €50. Η δεύτερη ήταν επίσης επιτυχημένη, €90 κέρδος. Η τρίτη ήταν και πάλι κερδοφόρα, €75 κέρδος. Φαινόταν σαν να είχαν περάσει χρόνια, αλλά το ρολόι έδειχνε να έχουν περάσει μόλις 10 λεπτά!

Τα νούμερα στον λογαριασμό μου μεγάλωναν κάθε λίγα λεπτά. Ήταν το πιο έντονο πράγμα που είχα βιώσει στη ζωή μου!

“Ήταν πλέον προφανές πως ο Θόδωρος Σκυλακάκης έλεγε την αλήθεια. Είναι λογικό να πιστεύει πως αυτή η μέθοδος θα αλλάξει τη ζωή μας εντελώς. Συνειδητοποίησα επίσης γιατί οι τράπεζες επιθυμούν να σταματήσουν αυτή τη χρυσή ευκαιρία για να βγάλει κανείς χρήματα. Σταμάτησα να πραγματοποιώ συναλλαγές γύρω στα μεσάνυχτα και ο λογαριασμός μου ήταν €760. Χρειάζεται να αναφέρω πως δεν κατάφερα να κοιμηθώ το βράδυ εκείνο;

Την επόμενη μέρα στη δουλειά δεν μπορούσα να σταματήσω να ρίχνω κάθε τόσο κλεφτές ματιές στο έξυπνο κινητό μου, για να δω πως πήγαινε η επένδυση. Φοβόμουν μήπως με πιάσει ο εργοδότης μου. Τα κέρδη μου μεγάλωναν σταθερά. Με τον ρυθμό κέρδους στις 8 από τις 10 συναλλαγές, έβγαλα κέρδος €4.800. Μιλάμε για πολύ περισσότερα απ’ όσα βγάζω τον μήνα!

Μέχρι την Παρασκευή, ο λογαριασμό μου ήταν €9.000 με επένδυση μόλις €250! Πραγματοποίησα ανάληψη €4.500 και άφησα μέσα €4.500 για τις μελλοντικές μου επενδύσεις. Λίγε μέρες αργότερα, έλαβα μια επιταγή, με €4.500, η οποία μου παραδόθηκε ταχυδρομικά. Υπήρχε όντως αποτέλεσμα!”

Η πρώτη επιταγή για €4.500 που έλαβε ο Μιχάλης αφού χρησιμοποίησε το Bitcoin System για μία μόλις εβδομάδα!*

Ο Μιχάλης συνεχίζει:

Συνέχισα τις συναλλαγές μου και το μέσο κέρδος μου ανά ημέρα ήταν περίπου €700 στο Bitcoin System. Μιλάμε για πολλές επιταγές και γι’ αυτό μετάφερα πλέον τα κέρδη μου απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Αυτό είναι πολύ πιο εύκολο. Κάθε φορά που χρειαζόμουν χρήματα, απλά πατούσα το κουμπί της ανάληψης και τα χρήματα βρίσκονταν στον λογαριασμό μου εντός 48 ωρών.

Δεν έχω ακόμα αφήσει τη δουλειά μου, γιατί για μένα πρόκειται για κάτι που είναι παραπάνω από δουλειά. Αυτό που κάνω είναι να παίρνω περισσότερες άδειες άνευ αποδοχών ώστε να περνώ περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου. Για πρώτη φορά εδώ και καιρό δεν έχουμε πλέον χρέος και μπορούμε να απολαμβάνουμε τον χρόνο μας μαζί, χωρίς πίεση.

Δεν έχω ακόμα αφήσει τη δουλειά μου, γιατί για μένα πρόκειται για κάτι που είναι παραπάνω από δουλειά. Αυτό που κάνω είναι να παίρνω περισσότερες άδειες άνευ αποδοχών ώστε να περνώ περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου. Για πρώτη φορά εδώ και καιρό δεν έχουμε πλέον χρέος και μπορούμε να απολαμβάνουμε τον χρόνο μας μαζί, χωρίς πίεση.

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΣΤΟ BITCOIN SYSTEM (ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ)

Για να ξεκινήσετε, χρειάζεστε μόνο τον υπολογιστή σας, το έξυπνο κινητό ή τάμπλετ με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Δεν χρειάζεστε ιδιαίτερες δεξιότητες, πέρα από το να γνωρίζετε πως να χρησιμοποιείτε έναν υπολογιστή και να περιηγείστε στο διαδίκτυο. Δεν χρειάζεστε κάποια τεχνολογία ή εμπειρία με κρυπτονομίσματα πέρα από το λογισμικό και ο προσωπικός σας επενδυτής σας εγγυάται πως θα βγάλετε κέρδος.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα του συγκεκριμένου προγράμματος είναι πως μπορείτε να ξεκινήσετε όποτε θέλετε. Μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα – είτε πρόκειται για 5 ώρες την εβδομάδα ή 50 ώρες τη βδομάδα. Απλά ξεκινήστε με το λογισμικό αυτόματων συναλλαγών όταν επιθυμείτε και μπορείτε να σταματήσετε όποτε θέλετε (δεν ξέρω βέβαια γιατί να θέλετε να σταματήσετε).

Για να μην ξοδέψουμε τον πολύτιμο χρόνο των αναγνωστών μας και προκειμένου να διπλοτσεκάρουμε την λειτουργικότητα, ο Μιχάλης δημιούργησε έναν οδηγό για το πως να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το σύστημα.

ΟΡΙΣΤΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΥ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ:

Το πρώτο βήμα που βλέπετε είναι ένα βίντεο που εμφανίζει τη δύναμη του Bitcoin System. Η διαφήμιση είναι μεγάλη, αλλά πρόκειται για προϊόν από την Αμερική και εκεί έτσι κάνουν τα πράγματα. Τέλος πάντων, απλά δίνεται το όνομα και την διεύθυνση email σας δίπλα στο βίντεο για να ξεκινήσετε αμέσως.

(Συμβουλή: Ακόμη και στην περίπτωση που θα αποφασίσετε να μην επενδύσετε χρήματα, σας προτείνω να εγγραφείτε τώρα, επειδή είναι δωρεάν και οι εγγραφές των Ελλήνων

Στη συνέχεια, σας ζητείται να χρηματοδοτήσετε τον λογαριασμό σας. Καθώς βρισκόμουν στη σελίδα των καταθέσεων, χτύπησε το κινητό μου. Ήταν ένας διεθνής αριθμός, γι’ αυτό δίστασα λίγο να απαντήσω, μέχρι που συνειδητοποίησα από που προερχόταν.

Ήταν ο προσωπικός διαχειριστής του λογαριασμού μου. Η υπηρεσία του ήταν εξαιρετική. Μου εξήγησε πως λειτουργεί ολόκληρη η διαδικασία της κατάθεσης χρημάτων στον λογαριασμό. Αποδέχονται όλες τις μεγάλες πιστωτικές κάρτες όπως Visa, MasterCard και American Express. Προχώρησα με την ελάχιστη κατάθεση του ποσού των €250.

Μόλις έγινε η κατάθεση, πλοηγήθηκα στην ενότητα του λογισμικού "Αυτόματων-συναλλαγών", όρισα το ποσό των συναλλαγών στα προτεινόμενα €20 και το ενεργοποίησα. Το λογισμικό άρχισε να πραγματοποιεί συναλλαγές με γρήγορο ρυθμό και παρότι ανησυχούσα αρχικά, άφησα το πρόγραμμα να κάνει τη δουλειά του.

“Σας προσέφερα τη δυνατότητα να εργαστείτε από το σπίτι και να κερδίσετε χρήματα, γι’ αυτό ελπίζω να την χρησιμοποιήσετε. Επενδύστε σήμερα και ξεχάστε τον απαίσιο τελευταίο χρόνο και όλα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν. Θα αντιμετωπίσω τις τράπεζες, αλλά θα πρέπει να δράσετε γρήγορα επειδή δεν γνωρίζω πόσο θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα.” - Θόδωρος Σκυλακάκης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μόλις λάβαμε ενημέρωση πως από σήμερα (2021/08/28), σχεδόν όλες οι θέσεις έχουν γεμίσει για κατοίκους στην Ελλάδα. Το Bitcoin System μπορεί να κάνει δεκτό μόνο περιορισμένο αριθμό χρηστών συνολικά, ώστε να κρατήσει το κέρδος ανά χρήστη υψηλά. Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν 82 συνολικά θέσεις, γι’ αυτό βιαστείτε και εγγραφείτε τώρα για να εξασφαλίσετε τη θέση σας.



1,344 σχολίων
Ταξινόμηση κατά: 

Αλεξανδρος Εφες
Λοιπόν παιδιά, είναι η πρώτη μου εβδομάδα στο „Bitcoin System“. Έλαβα μια πρόσκληση για την κυκλοφορία του συστήματος! Μέχρι στιγμής, λειτουργεί τέλεια για εμένα. Τις πρώτες 5 ημέρες κέρδισα 3.200€ και αυξάνονται αργά :)
Γιώργος Σαργιωτης
Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες τα αποτελέσματά σου, φαίνεται πως αξίζει να το δοκιμάσει κανείς! :D
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 252 1 λεπτό
Αγγελος Χατζηαγγελης
Ουάου, ακούγεται πολύ καλό, φίλε.
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 226 3 λεπτά
Σπυρος Ζηκακης
Εύκολα χρήματα στο διαδίκτυο, μπορεί να είναι αυτό δυνατό με τις συναλλαγές Bitcoin System, σωστά; :D
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 189 4 λεπτά
Λουκας Σταμος
Φίλε μου, είναι η δεύτερη μέρα μου και έχω 4.340€ στον λογαριασμό μου. Μου αρέσει το „Bitcoin System“!
Ιωάννης Παναγόπουλος
Πώς λειτουργεί; Πώς μπορείτε να κάνετε συναλλαγές;
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 258 7 λεπτά
Λουκας Σταμος
Ιωάννης, είναι αυτόματο σύστημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να ενεργοποιήσεις τις αυτόματες συναλλαγές. Μετά από αυτό μπορείς να χαλαρώσεις και να βλέπεις τα χρήματα να έρχονται. Απίστευτο, αλλά είναι τόσο απλό!
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 227 9 λεπτά
Ιωάννης Παναγόπουλος
Ουάου, ακούγεται καλό! Κι εγώ είμαι μέσα!
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 102 11 λεπτά
Μαρία Δαμιανίδου
Χαχα, τελικά οι νέες επιχειρήσεις κάνουν και κάτι καλό, όχι μόνο θήκες για κινητά και άλλες βλακείες ... Περισσότερα
Τσακμακη Ευδοξια
Πώς βάζουμε χρήματα; :D
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 571 15 λεπτά
Βασιλης Ανδρεου
Μάλλον και αυτό γίνεται αυτόματα, χαχα
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 1389 18 λεπτά
Λιτσα Λουμπαρδη
Φίλε, θα ήθελα να το δοκιμάσω!
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 1239 21 λεπτά 
Αλεξανδρος Σ.
Επική ιδέα! Πώς δεν το είχε σκεφτεί κανένας άλλος πριν;
Αντωνιος Λασπας
Ναι, είναι αστείο. Το Facebook και το Twitter θα μπορούσαν να το κάνουν, απλώς είναι πολύ ηλίθιοι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι βαρετές διαφημίσεις ... Δείτε περισσότερα
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 99 27 λεπτά
Μαρία Δ.
„Bitcoin System“, σου έρχομαι! Το καλύτερο άρθρο που διάβασα ποτέ!
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 64 30 λεπτά
Norikazu Kakishita
Είναι διαθέσιμο και σε άλλες χώρες;
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 98 33 λεπτά
Ιωάννης Εφες
Έλαβα μια πρόσκληση από φίλο μου. Είμαι 2 ώρες στο „Bitcoin System“ και έχω αυτήν τη στιγμή 740€ στον λογαριασμό μου. Μέχρι στιγμής φαίνεται καλό!
Λουκας Ζηκα
Καλή τύχη, φίλε! Είμαι εδώ τέσσερις ημέρες και δουλεύει τέλεια!
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 696 35 λεπτά
Λιτσα Λ.
Να παρατήσω τη σχολή μου; Και να κάνω αυτόματες συναλλαγές σε μόνιμη βάση; :D
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 412 36 λεπτά
Σπυρος Ανδρεου
Ευχαριστώ, „Bitcoin System“!
Mοῖ ἀρέσκειν Reply 795 36 λεπτά