Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Mea culpa από τον Κυρίτση: «Ήταν λάθος η δήλωσή μου για τις μολότοφ»

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Κυρίτσης

Mea culpa από τον Κυρίτση: «Ήταν λάθος η δήλωσή μου για τις μολότοφ»

Nikos Libertas / SOOC
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λήψη σύντομου url
0 20
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, σε διευκρινιστική του τοποθέτηση, χαρακτήρισε ως λαθεμένη τη δήλωση για τα θύματα από μολότοφ. Προηγήθηκαν τα φίλια πυρά από τον πρώην υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη.
Ως «λαθεμένη» χαρακτήρισε ο Γιώργος Κυρίτσης τη χθεσινή του δήλωση ότι «δεν θυμάμαι να πέθανε κανείς από μολότοφ», με αφορμή τις προτεινόμενες αλλαγές στον ποινικό κώδικα.
«Όταν μου ζητήθηκε από την ΕΡΤ να σχολιάσω τις αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα σχετικά με τις μολότοφ, είχα στο μυαλό μου τις συγκρούσεις που συχνά παρατηρούμε στο δρόμο, σε πολιτικές και αθλητικές εκδηλώσεις επί χρόνια κι όχι φυσικά τον εμπρησμό της Marfin που οδήγησε στο θάνατο τριών εργαζομένων, μεταξύ των οποίων και μιας εγκύου» τόνισε, χαρακτηριστικά, μιλώντας στην ιστοσελίδα της εφημερίδας «Έθνος».
Και πρόσθεσε: «Ήταν λανθασμένη η δήλωσή μου. Ο λόγος είναι ότι το έγκλημα της Marfin κατέχει από μόνο του μια ξεχωριστή θέση στη συλλογική συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας. Το έγκλημα της Marfin δεν είχε προηγούμενο κι ευτυχώς έκτοτε δεν καταγράφηκε άλλο όμοιο ή αντίστοιχό του».
Υπενθυμίζεται ότι η δήλωση για τις μολότοφ προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων τόσο στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και στη Νέα Δημοκρατία.
Ενδεικτική ήταν η τοποθέτηση του βουλευτή και πρώην υπουργού, Νίκου Φίλη, ο οποίος δήλωσε με νόημα τα εξής: «Εγώ θυμάμαι να υπάρχουν νεκροί από μολότοφ. Είναι η Marfin και ξέρω ότι δεν πιάστηκαν οι εγκληματίες. Είχαμε τρία θύματα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Βροχερός καιρός σε αρκετές περιοχές και πτώση της θερμοκρασίας

  Facebook Twitter E-mail Copy link Print Συνεχίζει να επηρεάζει τη χώρα μας σήμερα το κύμα κακοκαιρίας «Κασσάνδρα» και σύμφωνα με το  Meteo...