Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Ντογιάκος: Είδα με τα μάτια μου τον εκρηκτικό μηχανισμό


Εξουδευτέρωση βόμβας έξω από την οικεία του Ισίδωρου Ντογιάκου στις 13 Νοεμβριου 2018

Ντογιάκος: Είδα με τα μάτια μου τον εκρηκτικό μηχανισμό

© Φωτογραφία : George Vitsaras / SOOC
ΕΛΛΑΔΑ
Λήψη σύντομου url
 0  0  0
«Ειδοποιηθήκαμε από την αστυνομία ότι βρέθηκε εκρηκτικός μηχανισμός», «το είδα με τα μάτια μου», δήλωσε ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισ. Ντογιάκος.
Για την τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού έξω από το σπίτι του στο Βύρωνα, μίλησε ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος στον ΑΝΤ1.
Όπως είπε, ειδοποιήθηκε από την αστυνομία πως βρέθηκε εκρηκτικός μηχανισμός σε μπαγκαζιέρα μηχανής και στη συνέχεια «το είδα με τα μάτια μου».
Αναλυτικά η δήλωση του κ. Ντογιάκου:
«Ειδοποιηθήκαμε από την Αστυνομία ότι βρέθηκε εκρηκτικός μηχανισμός σε μπαγκαζιέρα μηχανής και στη συνέχεια το είδα με τα μάτια μου. Έχει αποκλειστεί η περιοχή και δεν μας επιτρέπουν να βγούμε από το σπίτι μας, που βρίσκομαι με τη γυναίκα και τα παιδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Live – Τυφώνας Milton: Ισοπεδώνει τη Φλόριντα με ανεμοθύελλες και πλημμύρες – Δύο νεκροί, πολλοί τραυματίες

  ive Κοσμος 09 Οκτωβρίου 2024 | 23:24 Live – Τυφώνας Milton: Ισοπεδώνει τη Φλόριντα με ανεμοθύελλες και πλημμύρες – Δύο νεκροί, πολλοί τραυ...