Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Θ. Παπαχριστόπουλος: Μέχρι την Πέμπτη θα παραδώσω την έδρα μου

Θ. Παπαχριστόπουλος: Μέχρι την Πέμπτη θα παραδώσω την έδρα μου

kotzias-papaxristopoulos-630.jpg

Ν. Κοτζιάς, Θ. Παπαχριστόπουλος Ν. Κοτζιάς, Θ. Παπαχριστόπουλος | ΕUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Πιστός σε όσα δηλώνει το τελευταίο διάστημα ο βουλευτής των ΑΝ.ΕΛΛ. Θ. Παπαχριστόπουλος ψήφισε χθες στην Ολομέλεια υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών και αναμένεται να παραδώσει την έδρα του.
Μιλώντας σήμερα στον ρ/σ Focus 103,6 ο κ. Παπαχριστόπουλος σημείωσε ότι «η κυβέρνηση υιοθέτησε επιθετική πολιτική κι όχι την επιλογή της αδράνειας, έστω κι αν έχει ένα πρόσκαιρο πολιτικό κόστος» και πρόσθεσε ότι «παλέψαμε για να υπάρχει ασφάλεια στα βόρεια σύνορά μας».
Σε ερώτηση γιατί δεν παρέδωσε αμέσως την έδρα του μετά την ψήφιση της συμφωνίας, είπε: «Άκουσα την κραυγή αγωνίας του Πάνου Καμμένου στη Βουλή, ότι έχει μεθοδεύσει ο κ. Βούτσης τον διαμελισμό του κόμματος των ΑΝ.ΕΛΛ. Δεν σας κρύβω ότι ούτε εγώ ήξερα τον κανονισμό. Κι όταν είδα ότι ο Αριστείδης Φωκάς προσχώρησε στους ΑΝ.ΕΛΛ. χάρηκα γιατί δεν ήθελα να είμαι εγώ η αιτία ένα κόμμα με το οποίο πολιτεύτηκα, πήρα την έδρα μου κ.λπ. (να διαλυθεί). Κι ενώ είχα έτοιμη την παραίτησή μου, όταν άκουσα τον Πάνο Καμμένο σκέφτηκα ότι δεν θέλω να είμαι εγώ που θα διαλύσω την κοινοβουλευτική ομάδα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.
»Έδωσα μία υπόσχεση στον εαυτό μου, σε κανένα άλλον, να παρατείνω μέχρι να βρει κάποια λύση, υπάρχουν δυο-τρεις βουλευτές, γιατί αν δεν είσαι βουλευτής που να προέρχεσαι από το συγκεκριμένο κόμμα δεν “πιάνεται" η πεντάδα. Για 4-5 μέρες δεν χάθηκε ο κόσμος. Θα περιμένω το αργότερο μέχρι την Πέμπτη, είτε βρει ο κ. Καμμένος λύση είτε όχι με την κοινοβουλευτική ομάδα, εγώ θα παραδώσω την έδρα μου.»
Θυμίζουμε ότι με την αποχώρηση του Θ. Παπαχριστόπουλου την έδρα του παίρνει ο επιλαχών Τέρενς Κουίκ που έχει διαγραφεί από τους ΑΝ.ΕΛΛ. και είναι βέβαιο πως θα παραμείνει ανεξάρτητος ή θα προσχωρήσει σε άλλη Κ.Ο.
Έτσι οι ΑΝ.ΕΛΛ. μένουν με τέσσερις βουλευτές καθώς ο Αριστείδης Φωκάς, που πρόσφατα προσχώρησε στο κόμμα του Π. Καμμένου, έχει εκλεγεί με άλλη Κοινοβουλευτική Ομάδα (Ένωση Κεντρώων) και δεν προσμετράται.
Ο Πάνος Καμμένος, λοιπόν, αναζητά έναν βουλευτή που θα δώσει το «φιλί της ζωής» στην Κοινοβουλευτική του Ομάδα έχοντας τρεις επιλογές: πρώτος είναι ο Νίκος Νικολόπουλος, δεύτερος ο Δημήτρης Καμμένος και ο τρίτος ο Γιώργος Λαζαρίδης (όλοι πρώην βουλευτές των ΑΝ.ΕΛΛ.).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Βερολίνο: Φωτιά σε εργοστάσιο που κατασκευάζονται συστήματα αεράμυνας – Κατέρρευσε μεγάλο τμήμα Ανησυχίες για το τοξικό νέφος

  03.05.2024 | 20:53 Σε προάστιο του Βερολίνου ξέσπασε μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο σιδήρου, με τους ειδικούς να εκφράζουν ανησυχίες για το το...