Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Ευκλ. Τσακαλώτος: Ευτυχώς άλλαξε το κλίμα υπέρ του φίλου μου Γιάνη Βαρουφάκη

Ευκλ. Τσακαλώτος: Ευτυχώς άλλαξε το κλίμα υπέρ του φίλου μου Γιάνη Βαρουφάκη

Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017 22:18
 
UPD:22:42
INTIME NEWS/ΜΠΑΛΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Με το σχόλιο ότι «όλοι εκείνοι που κατηγορούσαν τον φίλο μου Γιάνη Βαρουφάκη, τώρα με θρησκευτική ευλάβεια τον προσέχουν. Έχει αλλάξει το κλίμα υπέρ του, και αυτό είναι ένα βάρος που έφυγε από πάνω μου» απάντησε σκωπτικά ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος αναφορικά με τις περιγραφές του κ. Βαρουφάκη που χρησιμοποιούνται κατά της κυβέρνησης.
«Πρέπει να σας πω ότι πριν τις τελευταίες δύο εβδομάδες, είχα μια πολύ μεγάλη ανησυχία για τον φίλο μου, τον Γιάνη τον Βαρουφάκη» ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών.
«Δηλαδή, είχα μείνει με την εντύπωση ότι και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά και οι εφημερίδες, τον θεωρούσαν ότι ήταν υπεύθυνος για την καταστροφή της Ελλάδας, ότι πρέπει να γίνει μια μεγάλη καταγγελία και μια μεγάλη έρευνα της εποχής του», είπε ο υπουργός Οικονομικών και συνέχισε: Τώρα καταλαβαίνω ότι ίσα - ίσα, τα λόγια του Βαρουφάκη τα προσέχουν η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ σχεδόν με θρησκευτική ευλάβεια. Ότι οι εφημερίδες που τον κατηγορούσαν, λένε όλα τα λόγια του. Ούτε και ποσοστά να έπαιρναν δεν θα τα αναπαρήγαγαν τόσο πολύ, ασχέτως αν ήταν ένα βιβλίο που βγήκε πριν από τρεις μήνες. Θεωρεί το ΠΑΣΟΚ ότι πολύ καλά τα λέει ο κ. Βαρουφάκης και πρέπει και ο πρωθυπουργός να ζητήσει συγγνώμη και από τον κ. Σαμαρά και από τον κ. Στουρνάρα γι’ αυτά που έλεγε πριν για την έξοδο στις αγορές. Έχει αλλάξει το κλίμα υπέρ του φίλου μου και δεν χρειάζεται, ούτε να ανησυχώ, ούτε να στενοχωριέμαι πια - και αυτό είναι ένα βάρος που έχει βγει από πάνω μου».
Πηγή: ΑΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

ΚΚΕ: Να παραπεμφθεί στις αρμόδιες Επιτροπές του Ευρωκοινοβουλίου η αναφορά για το έγκλημα των Τεμπών

  ΠΟΛΙΤΙΚΗ  / Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024, 20:17:50 /   / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ Παρέμβαση στη συζήτηση της Επιτροπής Αναφορών (PETI) του Ευρωκοινοβουλίο...