Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ Με την παρούσα αιτούμαι πρώτον του επιδόματος Καρκινοπαθούς τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση του οποίου επισυνάπτω και παρακαλώ να με ενημερώσετε σε ποιο ΚΕΠΑ θα παραπεμφθεί το αίτημά μου και:

ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΦΚΑ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
-ΚΕΠΑ
-ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΗΝ ΤΣΠΕΑΘ
-ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
1) Με την παρούσα αιτούμαι πρώτον του επιδόματος Καρκινοπαθούς τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση του οποίου επισυνάπτω και παρακαλώ να με ενημερώσετε σε ποιο ΚΕΠΑ θα παραπεμφθεί το αίτημά μου και:
2) Δεδομένων των κατά συρροή και εξακολούθηση αντισυνταγματικών μειώσεων (λεηλασία είναι ο σωστός όρος) στη σύνταξή μου με κορυφαία πράξη του δράματος τη προ μηνός στάση πληρωμών από το (ιδιωτικό) επικουρικό μου ταμείο που είχε ως συνέπεια την οριστική από τούδε και στο εξής αφαίρεση σοβαρότατου ποσού από τα μηναία εισοδήματά μου, σας ενημερώνω πως :
Η σύνταξή μου πλέον είναι κάτω και αυτών ακόμη των μνημονιακών 1500 ευρώ και ως εκ τούτου εμπίπτει στη «καθεστωτική αλχημεία» περί του μερικώς ακατάσχετου. Ωστόσο: Υπόχρεου εμού στη φροντίδα του εφήβου υιού μου, στην επιβίωση εντός της ρευστής κατάστασης της πληγείσας υγείας μου και του κόστους θεραπείας της, αφού από μηνός μετά 37 χρόνων ΥΠΕΡΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ εισφορές, είμαι και ανασφάλιστος, προειδοποιώ πως:
Η από οποιαδήποτε αρχή εκτέλεση κατάσχεσης σε αυτή, πέρα από το αντισυνταγματικό της περιεχόμενο, θα θέτει ευθέως σε κίνδυνο την ίδια μου τη ζωή για να βρεθούν τα φυσικά πρόσωπα υπογράφοντες εκτεθειμένα- πέραν όλων των άλλων- ενώπιον και των ποινικών τους ευθυνών.. Ασυλία του τύπου «στιγμιαίο» κατά τα χουντικά πρότυπα δεν θα υπάρξει.. Ουδείς θα κρυφτεί πίσω από το «εκτελούσα εντολές» ή μου το «επέβαλλε ο νόμος» και όταν θα έρθει η νέμεση θα αντιληφθεί το πώς.. και το γιατί.. Συνταγματικό τους καθήκον είναι η ανυπακοή..
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Δημοσιογράφος
Μέλος της ΕΣΗΕΑ
Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

ΚΚΕ: Να παραπεμφθεί στις αρμόδιες Επιτροπές του Ευρωκοινοβουλίου η αναφορά για το έγκλημα των Τεμπών

  ΠΟΛΙΤΙΚΗ  / Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024, 20:17:50 /   / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ Παρέμβαση στη συζήτηση της Επιτροπής Αναφορών (PETI) του Ευρωκοινοβουλίο...