Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Καλημέρα ,καλημέρα ,Ας μιλήσουμε επιτέλους σοβαρά φίλε και φίλη αναγνώστη μου

Καλημέρα ,καλημέρα ,Ας μιλήσουμε επιτέλους σοβαρά φίλε και φίλη αναγνώστη μου η γραφή εδώ είναι τελείως διαφορετική από την εφημερίδα.
η εικόνα προφίλ σας
Και πάμε τώρα ,όταν γράφεις και αρθρογραφείς τουλάχιστον κρατάς την δεοντολογία ,το πολιτικό σου πιστεύω το κρατάς για τον εαυτό σου.
Και επειδή κριτική πάντα πρέπει να κάνεις κατά την άποψη σου φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι κάνεις αντιπολίτευση έχουμε θετικά και αρνητικά σχόλια,αυτό το γράφω για κάποιους συντρόφους και μη περισσότερο πατριώτες από εμένα τελεία
Και επειδή ποτέ δεν ήμουν των άκρων ,και φυσικά δεν απολογούμαι για αυτό σε κανένα,
Η αποψη μου για το σύστημα είναι ξεκάθαρη και το δείχνει η γραφή μου.
Και επειδή < πολλά επειδή ναι> πίστεψα και εγώ όπως και πάρα πολλοί Έλληνες ότι κάτι θα αλλάξει σε αυτό τον τόπο ,μα δεν πλήρη απογοήτευση.
Και επειδή πιστεύω οι εκλογές δεν λύνουν το πρόβλημα ,τώρα τι πρέπει να γίνει?και πάμε τώρα με την Κυβέρνηση αρκετά κύριοι το θέατρο τελειώνει σε λίγες μέρες και με το χρέος και με την δόση καιρός είναι ο κύριος Τσίπρας και οι υπόλοιποι σύντροφοι να τραβήξουν το καζανάκι μπας και δούμε άσπρη μέρα ποτέ δεν είναι αργά ,και να πουν την αλήθεια στον Ελληνικό λαό εάν υπάρχει τσίπα επάνω τους να το κάνουν τελείωσαν τα ψέματα κύριοι !!
Θ.Πιστικος Συντάκτης αρθρογράφος Ε.Σ.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

http://dlvr.it/T5vqvS